Én is úgy tudom meg videókon azt láttam, hogy az ajtókkal együtt fényezik a kocsit, majd leszerelik az aktókat egy külön sorra viszik ahol azt ajtókat szerelik de egy azonosító kóddal ugyanarra az autóra kerül vissza amivel együtt fényezték.
Aztán ma ki tudja hogyan van már. De nem véletlen, hogy az ajtók zsanér csavarjai már nem fényezettek, tehát az ajtókat leveszik a fényezés után.
A 8gen-nél úgy volt hogy együtt fényezték az összes fém elemet majd szétszedték őket minden beépítettek ami kell és a végén újra összerakták. Legalábbis annó így magyarázták a gyárban. Sőt ha egy szín jött akkor rögtön fényeztek 10-15 darabot belőle és utána jött a másik szín.
Igen ezt gyanítottam. Csak az érdekes hogy van amikor sikerül eltalálni de többségében nem. Nekem is a red type s pompázik árnyalatokban (csomi ajtó, tükrök) pedig törve nem volt. Red 9 gen némelyiknél hátsó lökös, néztem fehér type r-t németben szintén hátsó lökös eltér, de amit most belinkeltek a vásárló topikba az is. Nnna mindegy akkor ez ilyen.
ez alapvetően technológiai kérdés...
a műanyag illetve a fém fényezett elemen máshogy terül a festék (lakk), máshogy fedi a felületet, emiatt mindig lesz színeltérés még a 0km-es autónál is...
hogy ez mennyire látszik v nem, az sokszor fényviszonyok (napsütés, szórt fény, stb) illetve szögek kérdése, hogy honnan nézed, meg persze, hogy milyen színt nézel...(pl. egy metálszürke az kb. halál ebből a szempontból...)
de olyan, hogy ne lenne valamilyen szintű színeltérés a lökös és a többi elem között az szinte kizárt...
sokszor még a fém/fém karosszéria elemek között is van...
mivel gyártástechnológiában nem feltétlenül együtt fényezik az egész autót, hanem bizonyos elemeket külön külön és a szerelési folyamat egy pontján találkoznak csak...(pl ajtókat, stb...)
Szia, kérdezném, miért tér el árnyalatban a lökös? Itt sem tudott még a honda fényezni (mint a 8 geneknél) vagy mókulált és nem sikerált? Csak mer nézegetem ezeket és a fehér, red színeknél megint látom az árnyalat eltéréseket. Igaz nem mindnél.
Köszi.
Erröl hátulró is van kép? Arra lennék igazán kiváncsi. Meg arra, hogyan merevítették a csomagtér ajtót. Lehet, hogy a 1.5T vagy HEV hátsó ajtót tették rá, vagy photoshop? A müanyag ajtónak a szárny adja a merevséget. Honda EU nem javasolta a szárny leszerelését emiatt. Civic XI forumon sem jött semmi értékelhetö ötlet, aztán már kb 9 hónapja nem foglalkoztat a kérdés, de ez most újra kiváncsivá tett.
Nekem még csak pár száz km tapasztalat van, és megmondom őszintén, ilyen aspektusból még nem próbálgattam az autót. Még most került rá téligumi, addig a sport módot nem is próbáltuk ki, amíg nyári gumi volt rajta
Amit el tudok mondani, hogy a villanymotor miatt mindenhonnan megindul rendesen. Nem kell várni amíg tölt a turbo vagy pörgetni amíg megjön az erő. Még a párom is megjegyezte - aki nem érdeklődik az autók iránt - hogy nagyon megindul a gép
Nem tudom, melyik régi honda feelingre gondolsz?! Pl az ep3 ugrik minden fordulaton, de 2003-ban nem voltak még megfojtva a motorok, és azért az nem egy hétköznapi motor. Van egy szívó mazda3 autónk (2.0 skyactive), ahhoz képest nagyot lép, de még a párom céges 1.5 tsi skodajához képest is.
Javaslom próbáld ki, Óbudán és Hatvanban van tesztautó
Én lassan fél éve használom az Ehev Civicet, szerintem tényleg baromi jól gyorsul gurulásból is, vagy 90- ről, ha előzni kell, főleg, ha sport beállításba tesszük. Pont olyan érzés, mint az elektromos autókál, és az azonnal érkező 315 Nm nyomaték nem rossz, plusz az is jó, hogy megjön azonnal a motorhang, igaziból is, nem csak a hangszóróból, mert a pici aksit azonnal töltenie kell a motornak. Nekem előtte egy 1.8-as szívó benzines IX gen. Civicem volt, ahhoz képest hihetelen jól gyorsul, bár azt is szerettem nagyon.
A másik dolog a fogyasztás, ami városban simán 4 liter alatt van, autópálya kb. 6 liter 130-nál. Nekem eddig nagyon bejött.
Xi gen hybrid tulajokat kérdezem (minimum 2 már van, akiröl tudok) mert még nem volt alkalmam vezetni ezt a változatot.
Mennyire gyors a gázpedálreakció gurulásból gyorsításkor és allásból induláskor - benzines szívó hondákhoz képest? Az új hybrid Jazzt próbáltam, a ráncfelvarrás elöttit 2021-ben, de az csak állásból volt gyors. Gurulásból rém lassúnak tünt.
A Jazz hajtáslánc nem tetsztett, ezért nem ruháztunk be egy ilyenre, de erre as új hajtásra kiváncsi vagyok milyen. Valóban ennyire közel van a régi Honda feelinghez, ahogy mondják a tesztekben?