Géppel kellene vagyis eddig csak úgy láttam minden gyártónál hogy géppel aktiválják a visszatekerést. Kézzel is lehet de akkor szét kell szedni és úgy tekerni, de az áttétel miatt számolj vele egy órát mire visszatekered. Aztán összerakás után be kell tanítani hogy hogyan álljon. De ehhez elvileg elég behúzni a kéziféket és kiengedni. Szóval jobban jársz ha géppel csináltatod.
Civic hátsó fékbetét cseréjénél hogyan lehet az elektromos kéziféket szervízállásba tenni? Csak márkaszervízben , vagy a kocsiban is található olyan beállítási mód? Elkopott a hátsó betét, bajban vagyok vele.....Ha nem lenne ilyen messze a szervíz, elmennék oda, de nyekereg rendesen, nem nagyon mernék vele elindulni.
Fehér 10gen CTR-nek innen is pacsi, Gyömrő felől érkezett, én meg a maglódi Auchan felől, plusz Ecseren belül mentem utána párszáz métert a kis 5gennel.
Nálunk ugye az átírás az, ami főleg bünteti az erősebb autókat, mert régen köbcentire voltak meghatározva a(z) (ár)sávok, jelenleg és már azért elég régóta meg kizárólag lóerőben. (KW pontosabban)
Ezért, amikor vettem az első CTR-emet, kerekedett is a szemem átíráskor, hogy csak 2 literes, mégis c. 130k volt az átírása.
Az viszont utána kicsit vicces volt, amikor vettem a 3.2 V6-os Legend-et és annál először beszartam, hogy úristen mi lesz, mert 3.2 jujj-jujj, de aztán leesett, hogy az is ugyanannyi lesz, nem több, mivel cirka ugyanaz a lóerő... (200/205)
Na attól még az se volt kevés érzésre akkor...
A helyi adók meg tudják dobni a dolgokat.
8 éve az FK2 is valami 50 ezer EUR volt Hollandiában újonnan mert akkora CO2 adót rakott rá az állam, hogy ennyibe került.....túl erős autókat már erősen büntetik sok országban.
De valami baj van ezekkel, hogy 5-10 Ekm-es autók sorban eladóak?
Meg mitől van az árukban majd 20000 euros eltérés, miközben alig van bennük km, szinte újak?