Van egy villanytetőablakom komplett, egyszer vettem, de nem lett soha beépítve működik, kapcsoló csavarok, tetőkárpit (4gen civic) meg egy tető is A B oszlopnál vágva. Letettem róla, hogy beépítsem. Ha valakit érdekel, szerintem crx-hez is jó lehet.
Hello! Én szürke és carbon szálas napfénytetőt az All4honda oldalról rendeltem (holland) bár az ára borsos volt, passzolt mindenhol. Ami viszont nincs a szettben a felfogató alsó keretek és azok is szépen rozsdásodnak, ha a tetőlap is rohad. Fém lapom van piros színben, ami esetleg megmenthető ha érdekel...
Szia! Korábbi hozzászólásaim bogarásztam, mert annó rendeltem kipufogóredszert crx-hez, és valakinek ajánlottam az oldalt. 2015-ben. Nem te voltál az a valaki? Basszus nem találom a linket. Olyan jó kis webáruház volt.
Eladó újonnan bőrözött gyári kormány. ár: 20.000 ft
https://auto.jofogas.hu/gyor_moson_sopron/Honda_civic___Crx_g
yari_borkormany_103529141.htm#xtor=EPR-9373
Ez most tényleg komolyan gondolod? Mármint, hogy csak annak van vagy lehet CRX-re aki talikra jár?
Tudod te hány olyan ember van aki azt sem tudja vagy nem is érdekli, hogy van CRX fórum vagy bármilyen közösség? Gyűjtök, idősek vagy akiket szimplán nem érdekel?
Csak egy személyes példát felhozva: Nem olyan régen ismertem meg egy idős hölgyet akinek
több mint 20+ éve van a tulajdonában a CRX-e, na ő sem jár talikra, de létezik.
Amúgy kicsit utána számoltam nagyjából ~30db amiről írtam, hogy tudok/tudunk.
Sima CRX-ből pedig számolhatsz egy ~400db körül.
(bő szám +- pár duplikálódás, bontott, törött, stb). És itt is hozzáadhatsz még egy nagyobb számot amiről nem tudunk vagy nem látta senki aki szólt volna csak nekem pl.
#75415 aS WRX
i-VT temahoz: GBE-030 talan 2 eve ment el 800k-ert, kedves baratome volt, a 17kerbol. Csak a motor tobbet ert benne (nem nem azert mert egy B16A1 ilyen sokat er, de annak az allapota igen). Sajnos a kasztni nagyon le volt hervadva. Jelenlegi tulaj valjon itt van kozottunk?
IDA-351 esetleg, rola tudunk vmit? (o meg az enyem volt evekig, B16A2vel, hatosagi alvazszammal)
Az tényleg egy jó vétel volt, jó kiegészítőkkel!
17.04.19.
IDA-ról ezt volt az utolsó hirdetés - K. Döncié volt. 17.09.26.
75275-ik hozzászólásomban a videóban 1:25-nél, vagy épp 1:45-nél láthatod a gépet (egyébként a videóban többször feltűnik). Ádám épp ezt a gépét újítja fel a másik 4 mellett.
i-VT temahoz: GBE-030 talan 2 eve ment el 800k-ert, kedves baratome volt, a 17kerbol. Csak a motor tobbet ert benne (nem nem azert mert egy B16A1 ilyen sokat er, de annak az allapota igen). Sajnos a kasztni nagyon le volt hervadva. Jelenlegi tulaj valjon itt van kozottunk?
IDA-351 esetleg, rola tudunk vmit? (o meg az enyem volt evekig, B16A2vel, hatosagi alvazszammal)
Igen. Pont erről írtam az előbb, hogy nem abból adódik össze. Nyilván neveket nem írhatok, de tényleg több Vt van. Én egyet sajnálok, amit az orrom elől vettek meg tavaly 300 eFt-ért. Igen, jól olvasod az összeget. Azt szívesen megvettem volna annyiért, de hát lecsúsztam róla. Tudom, hogy 1,5 fölött vannak az ilyenek, ezért is voltam mérges, hogy lemaradtam róla. Azt a pirosat sem hiszem, hogy itt ismeri valaki.
De ha az elmúlt 18 évnyi talik vt crx-eit összeszámolom akkor sem jön ki az 50. De talán 15 se. Sima CRX-ből simán lehet annyi sőt talán több is, de a vt crx-et nem hiszem.
Az az igazság, hogy a legtöbb CRX-es nem jár talira, nagyon nem is hallani róluk. Sokan fórumokon sincsenek fenn. Én egy 83 éves bácsitól vettem a az utolsó CRX-emet szeptemberben, akinek ő volt az első tulajdonosa papírokkal igazolva. Szóval ő sem ismerte ezt a fórumot és a facebook csoportot sem és egy gyári gépet vettem tőle. Holnap jön egy srác hozzám a másik meghirdetett autóm miatt. Neki is van CRX-e és nem ismer más CRX-est. Szóval azért tényleg akadnak. Az ismert Fb csoportban is van vagy 20 Vt-s vagy akár több is lehet, de nagyjából ennyi biztosan beazonosítható. Kaposvár mellett ismerek egy srácot, akinek 2 darab 1 gen. CRX-e van és az elmúlt 10 évben biztosan nem közölt képeket az autókról. Szóval vannak még meglepetések az országban. Meg hát sok gép van vagy szerelőnél vagy festőnél vagy a garázsban szétszedve.
Ez így van. Sok CRX-es van, de nem mindenki van fent csoportokban. Az 1. gen-esek vannak kevesebben, országosan forgalomban lévő, ahogy tudom 14 darab van, de a Vt is 60 alatt lehetséges. A 2. gen nem Vt is 300 alatt lehet nagyságrendileg forgalomban. Szóval nem sokan vagyunk, de a többsége nem is ismeri egymást szerintem. Van FB csoport, ahol azért jópáran összejönnek, de rácsodálkozok heti szinten, hogy vannak még más CRX-esek is, akik nem a csoportok tagjai. Éppen egy ilyen jön megnézni a CRX-emet, hogy esetleg megvegye, akinek van egyébként CRX-e, de semmilyen csoportnak nem tagja és nem is akar lenni.
Azért van több Vt CRX-es is. Van a FB-on egy csoport, ahol többen rendelkeznek többek között Vt CRX-el is. Azért is, mert akit ismerek személyesen, az egyiknek 5 CRX-e, a másiknak ha jól számolom 4 CRX-e és a harmadiknak pár napja, mint új/régi 1. gen. tulaj szintén 4 CRX-e lett (természetesen köztük Vt CRX is van). Ennél több is van, akit csak csetelve ismerek, szóval azért akadnak. Nekem csak 3 CRX-em van és nem Vt, így innen nyilván kiszorultam (az egyik a hahun van hirdetve). Ha tényleg komolyabban érdekel, hogy kik ők, akkor írj rám PM-ben és megírom.
Good afternoon from Japan ✌???? Thanks for the add to the group.
Here is my 90 EF8 Glasstop I picked up a few years ago. I bought the car to swap all of my fresh and rare parts collected from all over into a registered legit Glasstop EF8. My parts were originally in an EF7 but wasn’t registered stateside and couldn’t be due to the import laws in place.
The SiR was originally Torino Red. Somewhere it received a full Mugen kit when it was painted Rio Red. I picked it up and brought down to a bare shell to get all bodywork and prepped for a full color change to Championship White. Has an ITB’d B18C5 with an ITR LSD trans in a YS1 outer case to mount in the SiR chassis. Everything has been refinished, rebuilt, or replaced. Spoon parts throughout the car as well as some J’s racing and others. The car is sitting in the states while I finish my tour here in Japan for the next few years.