A fórum közössége nem kíváncsi politikai tartalmú hozzászólásokra, kérjük tartózkodj ezektől, ellenkező esetben szankciókat alkalmazunk.
A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 5000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Kezdő-, és képet vagy linket beszúrni nem tudó userek számára egy kis használati utasítás képekben:
Streetfire.net video flash url-je: https://www.streetfire.net/vidiac.swf?video=**********
(természetesen a csillagozott részt mindig annak a videó kódjára cseréld ki, amit linkelsz! Valahogy így... )
Reméljük ezek után már több sikerrel jártok!
manapság annyi filter, effekt van, nem beszélve a boomer ps-ről, hogy tényleg kurva nehéz. max ami gyanús lehet, az a tiktok fiókja, hogy nincs rajta video, csak montázsok a képeiből. amúgy tegye fel a kezéd aki nem farkalná meg AI ide vagy oda
Én is megettem 2015-ben, akkor 3 éves autót vettem 16k km-rel. Akkor még új volt a történet. Nekem 50k után kezdte el rohamosan enni az olajat. 2019 decemberben Honda 8HPQ alatt csinálták meg. Csak a munkadijat kellett kifizetnem.
A kedvezményes munkadíj 150e Ft volt ha jol emlekszem. Anyagilstat kaptam a javítasrol.
Ide bemásolom a pdf-ből. Ezek ÁFA nélküli árak voltak 4 éve. A teljes ár 7-800k körül lett volna 4 éve anyaggal és normál munkadíjjal. Ha küldesz PM-ben e-mail cimet oda elküldöm a pdf-et is ha akarod.
ANYA 90212SA5003 3,00 0,00 3,00 DB 751,50 Ft 2 254,50 Ft
"ALÁTÉT,14MM 9410914000 1,00 0,00 1,00 DB 137,70 Ft 137,70 Ft
TÖMÍTÉS 91314PH7003 2,00 0,00 2,00 DB 485,10 Ft 970,20 Ft
"OLAJSZÛRÕ 15400RBAF01 1,00 0,00 1,00 DB 2 999,70 Ft 2 999,70 Ft
TÖMÍTÉS 18393SS0J30 2,00 0,00 2,00 DB 3 510,00 Ft 7 020,00 Ft
ANYA 90115659003 2,00 0,00 2,00 DB 817,20 Ft 1 634,40 Ft
TÖCSAVAR 90065PG6000 3,00 0,00 3,00 DB 1 241,10 Ft 3 723,30 Ft
SZELEPFEDÉLTÖMÍTÉS 12341RNAA01 1,00 0,00 1,00 DB 4 695,30 Ft 4 695,30 Ft
TÖMÍTÉS EGR 18719RNAA01 1,00 0,00 1,00 DB 1 783,80 Ft 1 783,80 Ft
TÛZKARIKA 18229TF0013 2,00 0,00 2,00 DB 3 510,00 Ft 7 020,00 Ft
O-RING SET,OIL PU 15101RNAA00 1,00 0,00 1,00 DB 3 546,90 Ft 3 546,90 Ft
FILTER ASSY,SPOOL 15826RNAA01 1,00 0,00 1,00 DB 5 247,90 Ft 5 247,90 Ft
O-GYÛRÛ 91301PLC000 4,00 0,00 4,00 DB 663,30 Ft 2 653,20 Ft
O-GYÛRÛ 91319PAAA01 1,00 0,00 1,00 DB 1 313,10 Ft 1 313,10 Ft
KIT,PISTON RING 06131R1A305 4,00 0,00 4,00 DB 36 263,70 Ft 145 054,80 Ft
GASKET,HEATER OUT 19426RNAA01 1,00 0,00 1,00 DB 1 318,50 Ft 1 318,50 Ft
GASKET KIT,CYLN H 06110R1A000 1,00 0,00 1,00 DB 76 383,00 Ft 76 383,00 Ft
PKG,THROTTLE BODY 17107RNAA01 1,00 0,00 1,00 DB 4 248,00 Ft 4 248,00 Ft
CSAVAR, KIPUFOGÓ 18231TR0A00 4,00 0,00 4,00 DB 1 827,00 Ft 7 308,00 Ft
GASKET,THERMO CAS 19322RNAA01 1,00 0,00 1,00 DB 2 051,10 Ft 2 051,10 Ft
TÖMÍTÉS,EGR-CSÕ 18716R70A01 1,00 0,00 1,00 DB 2 544,30 Ft 2 544,30 Ft
BOLT,STUD 8X29 18720R70A00 2,00 0,00 2,00 DB 792,90 Ft 1 585,80 Ft
GASKET 15221RNAA01 1,00 0,00 1,00 DB 878,40 Ft 878,40 Ft
O-RING,20X2.3 91301RNAA01 2,00 0,00 2,00 DB 675,00 Ft 1 350,00 Ft
BOLT,CONNROD 13204RNAA01 8,00 0,00 8,00 DB 1 755,90 Ft 14 047,20 Ft
BOLT-WASH 11X176 90005RNAA01 10,00 0,00 10,00 DB 2 935,80 Ft 29 358,00 Ft
Gyári alkatrész összesen: 331 127,10 Ft
Sok ilyen, számomra műp*na van a neten, főleg ezért nehezebb megállapítani, hogy nem igazi, de azért szerintem a képeken felfedezhető, hogy MI kreálta képek, de minimum gyanúsak.
De pont erre játszanak, az emberek kurva felületesek már, egyszerűen nem veszik észre.
Igen, vásárlás után beléptem oda is.. jó tanulópénz, hogy úgy lehet már lassan csak autót venni, hogy előtte bújja a direkt arra szakosodott FB csoportot az ember. Amúgy ha tudom, hogy ez ilyen mértékű probléma, akkor nem vettem volna 9gen Civic-et, mert az 1.4-es inkább nem kell, dízel se meg szedán se, viszont '13 vége meg '14-es évjáratok már két éve is csillagászati árban voltak, és mára se mentek lejjebb az árak.
Sajnos nem. 9 gen Face csoportban heti rendszerességgel jön elő ez a téma, ott már évek óta a posztok 30%-a erről szól.
Azért mert itt nem téma még máshol eléggé az.
Részben leirtam, hogy mi a hiba, nem ugyanaz mint a pözsós cikkben. Az autó eszi az olajat, azért mert gyarilag elbaltaztak a dugattyukat es gyuruket plusz lehet hogy nem a megfelelő olajjal hasznaltak az autot. De en hasznaltan vettem, szoval mar tok mindegy milyen olajat rakok bele. Persze sokkal kevesebb auto érintett, mert csak az otajtos 1.8-asokat erinti, 2012-ben es 2013 elso feleben. De ez engem nem vigasztal.
Azt nem tudom, hogy itt a forumon is hogy hogy nincs errol szo, hasznaltam mar a keresőt, es szinte semmit nem talalok erről.
Amikor hibát érzel, akkor már cserés a motor, menthetetlen. Én így tudom.
Persze ritkábban fordul elő, hiszen az eladott darabszám is töredéke. És ugye ez abból az évekből van, amikor még adott el a HONDA értelmezhető mennyiségű autót itthon is.
De mi a hiba? Ugyanaz, mint a pözsós cikkben? Meg valószínűnek tartom, h sokkal ritkábban fordul elő, mint a pözsónál, hisz sehol nem foglalkoznak a hírekben vele.
De 3+5 év van a kocsira, ezt azért tuti meg kell csinálják gariban, ha baja lesz.
Azt valaki le tudja nekem írni,hogy az olajzabáló 1.8-as szívó benzines 2012-es 9gen Civic javításánál miért repkednek 700ezer-1 milliós összegek, mikor azoknak "csak" annyi a bajuk, hogy dugattyú és gyűrű csere. Mi az extrém drága? A 4 dugattyú? Vagy csak szimplán Hondához drága minden?
Mert ebben a cikkben is 500 ezer körüli összegről van szó, holott egy betegágynak tűnik az egész konstrukció. Az r18z4 meg amúgy elvileg nem az, csak ezt pont benézték, de akkor sem értem, hogy miért ilyen drága a javítása.
Nálunk a sógörnőm vette, 2019-ben, újan. Pontosan tudják, h én vagyok az autó-motor b.zi a környéken, az előző kocsijukat is velem vették, de ennél vmiért nem kérdeztek meg, s egy autószagértő azt javasolta nekik, h ezzel a motorral vegyék, ne a szintén elérhető 1.5 szívóval. Idén eladták anyósoméknak, most van benne tán 25E, csak kiszolgálja őket..
Ezt a 100 ezer után annyi neki dolgot már én is hallottam sajnos a Honda 1 literes (3 hengeres) motorjával kapcsolatban.
(elég sok címre járok és az egyik melónál mondta valaki, volt is persze neki és ez lett annak is a sorsa. De csak az 1 literes 3 hengeres, másról még sose hallottam ilyet)
Egyszer mondjuk a HRV-ben lévő 1.5T-ről hallottam, hogy az nem sikerült olyan jól és ezt a Szallerbeck-ben mondták, csak nem kérdeztem rá, hogy pontosan miért, de most hogy feljött így, tuti megkérdezem majd...
A fordos ismerős mesélte hogy általában 20-30e km körül már folyik belőlük az olaj, és ha 70-80e-t elmegy akkor örülhet a tulaj. És persze bontott motor nem igazán van (tavaly legalább is nem volt). A honda is olajban futó vezérműszíjjal van, és haver mondta hogy van már neki pár blokkja 1.0-ás ami megdöglött.
Vazz a Honda is? Fasza.. Én meg azt olvastam a Bravos csoportban, h a Ford Fóka mostani vmelyik (a példában diesel) kézi váltója szar, csak csillagászati áron javítják, s a bontóban sorbaállás van érte. Anyósoméknak ilyen van, 1.0t motorral..
A mostani egyik kollégám előtte a peugeotnál volt, már 10e km után cserélték a motorokat annyira faszák. De mondta hogy ha már 100e-t elment akkor boldog lehetett a tulaj. Én csak egy motort szedtem szét, de ott 150e-nél a második állt be így a tulaj inkább kidobta az autót, minthogy megjavítassa. És ez ugyanúgy igaz a ford 1.0 3 hengeres és sajnos a Honda 1.0 3 hengerre is
Jövő héten valószínűleg végre elindulHAT a Starship prototípusok(!) második tesztrepülése (IFT-2).
Akit érdekel, ezt csekkolja: magyar élő közvetítés itt.
SpaceX közvetítés is lesz, valószínűleg nem youtube-on, hanem X-en. (és még természetesen sokan közvetítik majd, pl NSF, Tim Dodd-ék stb)
Hétfőtől bármikor lehetséges az indítás, de előreláthatólag szerda lesz a napja.
Ahogy az első repülésnél is, itt is igaz lesz, bármit is írnak a bulvárhírek:
- Nem biztos, hogy elindul elsőre, hisz prototípus teszt.
- Ha már elindul és sikeresen megtörténik a fokozatszétválás, az már a teszt sikere.
- Ha ettől továbbjut, az hab és cseresznye lesz a tortán. Természetesen azért bíznak a cseresznyében.
- Ha "felrobban" a ship visszafelé, az is a (stressz)teszt része (mert nem így fog visszatérni, amikor majd üzemszerűen tér vissza).
"A születéskor várható élettartam a legkomplexebb mutató a fejlettségről: benne van a gazdaság fejlettsége, az egészségügyé, az életmód, a táplálkozás, az oktatás is, röviden: minden.
Nos, változások 2010 és 2021 között Ausztriában és Magyarországon: míg Ausztria minden részén tovább nőtt ez a várható érték, Magyarországon mindenhol csökkent 2010 óta, kivéve éppen az Ausztriához közeli nyugati határszélt, ott icipici javulás volt, tán nem is véletlenül. Öszességében távolodás van Ausztriától. Még egy érdekesség: míg Magyarországon Budapesten a legmagasabb a születéskor várható élettartam (pl. nyilván itt lehet kapni a jobb, egyáltalán valamilyen, egészségügyi ellátást, ami az időskori kilátásokat nagyban befolyásolja), Ausztriában Bécsben a legalacsonyabb, az osztrák "vidéken" élni egyáltalán nem hátrány, sőt, úgy, mint ahogy a magyar vidéken, évekkel rövidebb élet vár a vidéken megszületőkre a budapestiekhez képest.
Kicsit elrugaszkodva a valóságtól, de nem nagyon, ha valaki úgy dönt, hogy szedi a sátorfájat, és inkább Ausztriában alapít családot, oda költözik, a születendő gyerekeit ceteris paribus 7(!) extra évvel ajándékozza meg az életből, és alighanem magának is juttat valamennyit. Jó, Pestről Bécsbe csak +3,4. Azért az se kevés. Ausztriai magyarok, szevasztok."
"Ha már észtek.
A picike, 1,3 millió lakosú országban van a legtöbb 1 milliárd eurónál többet érő, magánkézben lévő, tőzsdére (még) nem bevezetett, kockázati tőke által finanszírozott fiatal vállalkozás Kelet-Európában. Működik a kapitalizmus. És érdemes ránézni Ukrajnára is."