Itt majd akkor lesz alvàzszàm ,ha én megnézem mikor ideér Januàr 19.én jön kamion 5 auto lesz rajta. 2 piros ,2 fekete 1 fehér. A fehér az enyém 100% .Ennyit tudok.
egész decembert elengendték...
várjanak csak a népek...
a tietek vagy le van már gyártva és valamelyik hajón utazik...
vagy nem és akkor január-február ugrott...
Hosszas gondolkozás után úgy döntöttem, hogy megválok a Typer Civictől.
Pár fontos információ:
- 134.000km van benne
- Körbe gyári fényezés,SÉRÜLÉSMENTES!!!
- 115.000 ig vezetett szervizkönyv, egyébként Zambelly Motorsnál szervizelt
- Utólagos Sperdifi
- Spoon kipufogó
- 6000-ként olaj csere ( motul)
- Új féktárcsák, Betétek elől, hátul ( honda, pferodo)
- Fél éves szinter kuplung
- 2DIN fejegység + tolatókamera
Tegnap hivott a Zürichi kereskedö ,azt mondta jnauàr 19.én érkezik hozzàjuk 5 db auto. 1 fehér , 2 piros ,2 fekete. Ugyhogy mehetnék is àtvenni ,de elöször felni, spoiler festés lesz A piros is ide fog kerülni Wintehurba azt mondta. Àprilisban érkezik még 6-8 db hozzàjuk , de igy is lesznek akik rendeltek de nem kapnak.
Én két hete voltam vezetni,egy Advance-t 1700 km volt benne,nyilván mindenki nyomkodta neki,de az átlag fogyasztása így is 4.8L/100 Km volt neki.
Nekem nagyon tetszett belül,a szellőzők,az egész design,de az álmon továbbra is egy E, pont a kinézete,belő miatt.
én hátul ülve legalább olyan hangosnak éreztem mint az FK8-at...
aztán lehet, hogy az érzékszerveim tréfáltak meg, meg öregszem is...
az autó általános minősége nem tűnt rossznak (egyértelműen jobb mint az FK8) de szubjektíven sztem az E szintjét nem éri el...
az E szerintem azért általánosságban is csendesebb...
a designt nem érdemes összehasonlítani, mert az E már egy design ikon lett...
a digitális kijelző(k) implementációja az E-ben iparági szinten is kiemelkedő...(a civic műszerfalra "dobott" megoldásával szemben...ennél már a mazda megoldása is szebb/jobb...)
A nyomaték, a csend a kényelem, a padlógáznál a gyorsulás, a váltóimitáció szinte még jó is. De inkább az hogy csend van benne. Mármint relatív csend. De tényleg jól megy. A manuális váltórángatás persze jó de ez ha megindul és végig gyorsul akkor minek váltogatni? Az E-ben is ez tetszik lepadlózom megindul és megy folyamatosan gyorsul. Bármelyik forgalmi helyzetben a rögtön a max teljesítménnyel megy.
Mi fogott meg benne???
Eddigi tapaszalatim alapján egy szomorú fájdalom az egész. Kezdve a külsejével, aztán a többi. Hanggenerátor??? Nincs váltó? 180-nál tilt? Ez már nagyon-nagyon steril!