Ha lenne ebből 3.2 V6 mint amcsiban akkor olyat vettem volna. De sajna abból nincs Tourer/Estate.
2.0 semmi esetre sem kéne, ráadásul kb 1 literrel eszik kevesebbet, nagy a súly, 155 ló nekem kevés a Vti után.
A road tax viszont nem kevés, 28 font havonta a 2.4 re,( kicsi, újabb autóra évente ennyi) ez még csak euro4 es...
Ha nyomkodom az enyémnek 12 városban, de 11 liter alá nem megy ha óvatos vagyok se. Pályán 8-10 el megelégszik, sebességfüggő, 70mph (114km/h ennyi itt a megengedett) fölött tartósan már szereti a benzint, pedig nem pörög sokat. Régi 2.4 es motor autómatával ekkora bódéval ennyit eszik, aki 6-7 litert vár az vegyen dízelt belőle. Én tudtam ezeket, nem lepődtem meg vétel után.
Én őskövület vagyok itt,emlékszem az ilyen dolgokra.
Kinnt olcsóbbak az autók, mert szar behozni őket az EU-ba a jobb kormány miatt, így nagy szopás lenne innen kivinni egyet.
Én aztat nem tudtam, hogy Ő ott él (vagy ha tudtam, nem emlékeztem rá...)
Amúgy nálunk hány jobbkormányos autó van forgalomban, sok magyar rendszámmal...
Ez egy új autó szinte. Garázsban állt egész életében?
Én símán elmennék megnézni, legalább évekig nem kell rá költeni. Hacsak a jó sós angol levegő ki nem végezte a fém részeket.
Az öcsémnek a 2,0 automata volt. Egy normálisan közlekedő embernek semmi gond nincs vele. Mentem vele hosszabb távon is, városban is, tökre jól használható autó.Nekem tetszett, de én nagyon hajtós típus vagyok, hosszú távon nekem erősebb autó kell.
De egyáltalán nem kell tőle félni, ha jó állapotban van, akkor tökéletes autó. De próbálj ki egyet, és meglátod. Szerintem neked a sok városi furikázáshoz nem szükséges a 2,4-es motor. Meg gondolom a gyorshajtást komolyabban büntetik, mint nálunk, úgyhogy nem lehet 2 kilóval sem száguldozni.
Tudom, h mérföld. Lehet jók is az adatok, csak hihetetlennek tűnik. Még az automata váltó gombja is szét van kopva.Volt 8 gen-ünk, kevés km volt benne, de egy mákszemnyi kopás sem volt rajta.Itt meg minden kapcsoló, kormány, gomb le van kopva.Főleg a váltó gáz, még a manuális sem nézhetne így ki.
Ettől még lehet tök jó, nem elriasztani akartalak tőle!
itt vannak a vizsgaidopontok es ora allas.
azert azt ne felejtsd, hogy ez merfold, ez 160e km kb. meg igy is tul kopott?
1 August 2019 83,057 miles
10 August 2018 72,872 miles
4 August 2017 60,325 miles
10 August 2016 49,302 miles
11 August 2015 38,571 miles
5 August 2014 26,470 miles
17 August 2013 15,676 miles
5 October 2012 15,446 miles
Akár jó is lehet, de senki nem tudná nekem bemagyarázni, h 98 E mérföldnél ennyire kopik minden.Nagyon korrektül sok képet tettek fel róla.
De azért arra számolj, h ha sok a városozás a 2,4 automatával szeret kajálgatni...
Akkor írd mellé az én ex autómat is
Több mint 30e km-t mentem vele, és mint írtam 10e km alatt max fél litert kellett utántölteni. Szerintem ez nem az olajzabálás kategória.
Nem mondom, hogy nem létezik a probléma, de az sem igaz, hogy mindegyik zabálja az olajat. Más nevében nem tudok nyilatkozni, és nem tudom megítélni, hogy igazat írtak-e, de az biztos, hogy nekem nem volt ilyen gondom. A fél literre még a márkaszerviz is azt mondta, hogy teljesen normális.
Én szívesen tároltam a garázsomban (kocsibeállómban), és lehet, hogy egyszer még lesz ilyenem, bár nehéz lesz ismét ilyen jó példányt találni. Oda kell figyelni az biztos, de azért nem lehetetlen küldetés.
Facebook-on autó tulajdonosok írták a saját autójukról. 8gen accord csoport is tele van ezzel.
2 hete írta a srác, hogy megvette, olajcsere, és 500 vagy 1000 km után bekapott 1 vagy 2 litert. Na, ilyen autót én nem szívesen tárolnék a garázsomban. Legyen az honda, vagy bármi.
Akkor az enyém volt az 1?
10e km alatt max fél liter olajat kellett bele tölteni. És nem végig 0w20 volt beletéve, pedig végig márkaszervizben volt szervizeltetve. A fb-on szeretik ezt híresztelni, de számos tulaj írja, hogy ez messze nem igaz... Ha rendben volt tartva, nem eszi az olajat.
Nekem 2 évig volt, nagyon szerettem, semmi gond nem volt vele, csak a kötelező szervizek. Ha rendben volt tartva, nem kell félni tőle, csak figyelni kell, hogy rendben legyen az előélete. Az enyém ilyen volt, alku nélkül vitték is, pedig nem adtam olcsón.
Ház felújítás miatt adtam el, amúgy maradt volna még egy jó darabig. Az új tulaj nagyon jól járt szerintem vele, minden szervize tételesen ismert volt. Ilyet érdemes keresni. Pár héttel korábban még ráúszhattál volna az enyémre :-)
A valós helyzet az, hogy a 8gen K24 blokkja sokkal jobban érzékeny a gondatlan gazdákra.
Ezalatt értsd, hogy egyszerűen nem 0W20-al használják (mert beleteszem az 5W30-at, jó az bele, stb.) VAGY nem cserélnek benne olajat idejében.
Ezeket erősen bünteti avagy enni fogja az olajat nagy mértékben. (magyarán nehezebb kifogni jobb példányt a sok hülye miatt)
De információim szerint alapból is eszi az olajat, de az tényleg nem vészes, nem kell azért rögtön temetni.
Bár én is egy 7gen K24-re pályázok majd inkább, de főként nem emiatt, hanem azért, mert kombi kell, annál meg a 8gen veszít 50 liter csomagteret, ami nálam kizárja szegényt. (na meg maradi paraszt is vagyok és a 7gen klasszikusabb és egyben egyszerűbb formája nekem jobban bejön )
AT valtora irtam h hibatlan. Ismerosi korben van 3db 2.4, mindegyik hibatlan motorikusan. Erzekenyebb mint a 7gen, de ennyire sztem nem rossz a helyzet.
Ha gondolod facebook-on dobok át print screen-eket. Végtelen a gyűjteményem, minden héten beírt valamelyik csoportba, 1-1 tulaj, hogy normális e, hogy a kocsija zabálja az olajat.
1000 ilyen motorból 1 "nem zabálja az olajat".
Ha 0w20-szal használták végig, akkor talán kevesebbet eszik, és nem full 1:40-el megy, mint egy régi simson.
Ha kicsit keresgél az ember, nem éppen jó véleményeket lehet olvasgatni a 8gen 2.4-es motorról. Se itt, se külföldi fórumon. Pedig én is vennék ilyet, vagy pár évvel fiatalabbat.
Nagyjából egy hónapja hoztam el, itt-ott eléggé használtnak tűnik, de az összkép megvett, iszonyat jó autó (a felnikupakokat valami helyi gyűjtő lopta le egy héten belül; az előző autóról is lekerült egy éjszaka...).
Előtte egy Volvo S80-at használtam, második tulajdonosa voltam, elég sokat költöttem rá, de sosem volt annyira jó menni azzal, mint ezzel, ami amúgy már a negyedik (különböző generációs) Accordom, valamint első kombim. A Volvóban lengéscsillapító cserekor a szerviz egy olyan típust ajánlott, ami strapabíró, de némiképp keményebb. Picit változott az összkép, épp annyit, hogy ezt az Accordot az ülésén kívül ugyanolyan kényelmesnek, ha nem kényelmesebbnek mondom (pedig a Volvók híresek a kényelmükről). Szóval imádom, gyanítom a következő autóm ismét Accord lesz, csak valami kisebb futású és/vagy frissebb. Ebben jelenleg 348e körül van, de külföldről behozott, tehát csak a Jóisten tudja az igazat.
Volt itt egy kis mizéria, hogy ne csak egy száraz kép legyen.
2hete este jövök haza fociról (23h), kifordulok a sarok, egyes, kettes, motor egyszercsak leáll, semmi hibakód a műszerfalon, gurulok 40-el kb. Mondom mivan?
Fény van, levegőztetés van, rádijjjó megy. Ráizzítok, teker de semmi egyéb.
Út mellett szoktak parkolni, mondom akkor itt letesszük, valszeg itt is alszik. Megnéztem a borulásérzékelőt, bár semmi olyan nem történt, ha izzítok az ac-t hallottam hogy bebúg, hibaüzi nincs a kijelzőn, tekeri azaz önindító is jó, aksi új, generátor nem lehet, de ha az akkor is elvitt volna az aksi. Hát mondom akkor séta, még szerencse hogy a lakástól 1km-re zuhant meg.
Na ki mire tippelne elsőre???
.
.
.
... de mégis az üzemanyag szivattyú volt. Pedig még le is szedtük a benyacsövet, illetve éreztem is benzin szagot a néhány indítás miatt. Csere és azóta pöcröff. De így semmi előjel nélkül leáll, hát bazzzz.
Imi mondta is hogy talán én vagyok a 2. accordos akinek ezt cserélni kellett. Az mondom de jó, de más kivételes esetnek nem akarok lenni a statisztikai növelője.
+extra infó: megállás előtt egy héttel kapott új gyári kuplungot (nagyon finom puha) és sperrt.
Még nem volt lehetőségem megtapasztalni hogy mennyire jó, kisebb malőr miatt ugye, de ami késik ne múlik.