A fórum közössége nem kíváncsi politikai tartalmú hozzászólásokra, kérjük tartózkodj ezektől, ellenkező esetben szankciókat alkalmazunk.
A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 5000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Kezdő-, és képet vagy linket beszúrni nem tudó userek számára egy kis használati utasítás képekben:
Streetfire.net video flash url-je: https://www.streetfire.net/vidiac.swf?video=**********
(természetesen a csillagozott részt mindig annak a videó kódjára cseréld ki, amit linkelsz! Valahogy így... )
Reméljük ezek után már több sikerrel jártok!
Itt egy elég meggyőző videó, hogy tulajdonképpen mit is tudnak már ezek: 2:03-nál még a szembejövő ELŐTT lehet látni az őzet az út szélén, így már tudsz rá készülni. Mikor lekapcsolja azt a szegmenst (2:04), akkor pedig jól mutatja, hogy mennyit látnál a jószágból egyébként (semmit).
Szerk: pár másodperccel később ki is kockázza, úgy szemléletesebb.
Igen, jóval messzebbre világított. Felnyitod a motorteret és a lámpák tetején van két lyuk, az egyik a fel-le állító, a másik a bal-jobb. Civicnél így volt, de gondolom az accordnál is így kell lennie.
Be van persze, biztos. Én nem láttam vele annyira lefele világított. Aztán beállíttattam géppel, nem sokkal lett jobb. Úgyh a garázsban a falhoz álltam, kicsit feljebb tekertem, mentem egy kört nagyon sok lett, úgyh vissza vettem, utána ég és föld volt a korábbiakhoz képest és soha nem villogtak rám h vakítanék.
"Nagyon kipróbálnék egy olyat, ami kitakarja refin a szembejövőt, így akkor sem kell tompítottra váltani."
Eszméletlen jó dolog, és óriási mértékben emeli a passzív biztonságot. Én Audi A6 mátrix ledes akármilyen csodát próbáltam, nagyon megéri az extra költséget, ha van rá. Meg utána a Casco, mert ha ezt bebaszarintja egy kavics, akkor igencsak tud fájni.
a lámpánál ugyanúgy vannak állító csavarok, állítsd feljebb. FN2 nekem is ilyen volt, de az állítás megoldotta és végre lehetett vele közlekedni sötétben.
Xenonban is lehet izzót cserélgetni? Nem is tudtam.. az ATS-ben jól világít, csak ugyanaz a bajom vele, mint minden tompítottal, h ugye lefelé világít, így nem lehet annyira haladni mellette. Nagyon kipróbálnék egy olyat, ami kitakarja refin a szembejövőt, így akkor sem kell tompítottra váltani.
Mennyi emlék előjön ilyenkor az emberből....
Mintha ma lett volna, pedig eltelt azóta jónéhány év, amikor a fiamat "gyurmázta", h milyen stramm kis kölyök.
Íróasztali könyöklőt szeretnék csináltatni egyedi mintázattal. A helyi nyomdában nem csinának, neten próbáltam keresni, de mindenhol hagyományos papír alapú, téphető, naptár könyöklőt találtam, ráadásul minimum 50 db-os rendeléssel.
Nekem olyan kellene, mint egy egérpad, hogy az egérrel lehessen rajta dolgozni. Csak nagyban.
Nem tudja valaki, hogy hol tudnék készíttetni?
Amikor utoljára beszéltünk telefonon mondtad, hogy orvosokhoz jársz, kivizsgálásokra meg, hogy nem vagy túl jól, de azt nem, hogy ekkora a baj.
Nagyon ledöbbentem ma amikor olvastam, hogy elmentél.
Bármikor fordulhattam hozzád technikai kérdéssel vagy csak egy szimpla vélemény kéréssel, te mindig készségesen segítettél.
NEEE nyár végefelé beszéltem vele, mondta h vmi felső légúti részen levő rákkal küszködött, de bizakodó volt, annak ellenére h a hangja elég ramaty volt. Tudtommal épphogy elment nyugdíjba kiderült ez a rák. Nyugodj Békében, örülök, hogy találkozhattunk, örülök h vittél a DC5-el és mindig meséltél vmit nekem az EP3-adról (ami épp az enyém már 12 éve).
Teccett volna Type S-t, vagy R-t venni. :-)
Amúgy bogarat tettél a fülembe, mer a pickup u.gy. lámpája (az eredetivel Eu-ban nem kap forgalmit) elég gyengusz, főleg mert H3 izzóval van szerelve, amit totál nem értek, ugye ezeket főleg ködlámpába rakják.. De rápróbálok én is egy ilyen NightBreaker-re.
Ahogy sok Honda talin is tetted(melyről nem kevés kép készült), hugyozd végig a menyországot is!
Hiányod és segítőkészséged az évek alatt felhalmozott tudással pótolhatatlan lesz sokunk számára.
Te magad voltál ez a forum is, igen nagy mértékben járultál hozzá a forum és a márka népszerűségéhez.
Ezer dolgot írhatnék hogy mi az amiért hiányozni fogsz, egyelőre képtelenség bármit is megfogalmazni.
Mindössze annyit tudok tenni hogy a tiszteletedre bontok egy Steffl-t ami a kedvenced volt.
Remélem azok akik ismertek és akik nem, hasonlóan tesznek! Ennyivel tartozunk neked!
Nyogodj békében Öreg Kergyu!
Őszinte részvétünk Micikének, Kis Kergyunak és az egész családnak.
Milyen autóba? Mert létezik engedélyes H7-es Led izzó is, amit lehet autóba rakni. Mondjuk csak külföldön engedik itthon annak ellenére hogy van engedélye nem biztos hogy el szeretnék olvasni a német/angol engedélyt és ezáltal elismerni hogy márpedig jó az oda.
Én is ezt használtam, legalább két éven át, félévente cserélnem kellett, tovább nem bírta... Ellenben fényben jobb volt, mint a hagyományos. Váltottam ledre. Nem legális(ami egy értelmetlen faszság), de baszott jó, és veri az összeset!
Az emeltfényűek mind rövidebb ideig bírják. A C-maxom az gyakorlatilag zabálja az izzókat. Nem nincs különösebb gond vele, ilyenek a fordok. Most Nightbraker Lasert használok, viszonylag jól bírja,de nem mondanám hogy meg lennék elégedve vele. Színhőmérsékletben és fényerőben is sokkal jobb a GE Megalight, igaz rövidebb ideig bírta, cserébe fele annyiba kerül.