Sziasztok. Tanácsra lenne szükségem. Egy 2.0 benzines, 2006-os, II. gen-es, automata váltós CR-V-m van. Jelenleg 280e km van benne és aminél a következő probléma jelentkezett: először 200ezer km-nél, kb. 30-40 km/órás sebességnél (kigyorsításnál) enyhe remegés volt tapasztalható - Ekkor mindkét első belső féltengely csukló cserélve lett (Febest). Úgy tűnt, hogy a probléma megoldódott, vagy enyhült de néhány 100 km után ismét jelentkezett és ez már jelenleg nem csak 30-40 km/órás sebességnél észlelhető, hanem szinte mindíg, amikor terhelés alatt van a kocsi. Egy kicsivel mintha enyhülne/nem annyira intenzív a jelenség terhelésnél/kigyorsításnál jobbos kanyarokban.
Van esetleg valakinek hasonló tapasztalata? Mi lehet a probléma?
Köszönöm.
Igen, én is, ha autózás lenne a cél. De pillanatnyilag hétvégi autózás+építgetés / eladás a két alternatíva. Mindennapi használatba csak akkor kerül, ha szükség lesz rá.
Azért az se rossz, ha van az embernek egy amolyan "utazó" 6. sebessége, én azt is tudnám élvezni/ értékelni.
Dinamikai változást a CTR váltója hozna, mert az ugyanannyit forog 6-osban, mint akár egy 1.4-es EP 5-ösben. (értelem szerűen ugyanazon sebességnél) Magyarán ugyanaz a végáttétel, csak nem 5-re, hanem 6 fokozatra elosztva.
A váltó hatos-ításánál igazából csak az érdekel, hogy változik e valami 1.-5.-ig. Gondolom nem. Így ennek nem dynamikai, hanem gazdaságosság szempontjából van értelme.
Ez egy akkora szívás! Tisztességesen elosztja a Honda miben szívatja az amcsi és miben az európai piacot
Nekem lényegében mindegy milyen lenne a megoldás, csak az a fontos, hogy az úgynevezett bolt-on cuccok hozzanak értelmes eredményt és ne csak akusztika + jó érzés legyen a vége. Nem 250 lóerő a cél, hanem mondjuk +15-20 paci, élvezhetően és biztonságosan.
Az US Civic Si (EP3) nem elektromos fojtószeleppel van. A K-pro az nem más mint a gyári ECU módosítása egy NYÁK beszerelésével. Ezt csak Hondata díler teheti meg hivatalosan, mondjuk nem is bíznám másra. Ha ez megvan akkor P&P. A kérdés hogy milyen ECU-t akarsz használni?
Doctronic, itt van soprontól kb 15km-re ausztriában. Nekem is ugyanaz a kocsim van és mondta hogy nem gond. Nem a váltót kell cserélni hanem csak a 6. fogaskerék párjait kell beszerelni és a hozzá tartozó cuccokat. De olcsóbb mint a typer váltója.
K-Pro-hoz ért valaki Magyarországon? Vagy az Plug & Play? Nem vagyok benne annyira járatos. YouTube-ot is nézegetem, de még nem találtam értelmes videóra.
Egy komoly dolog apróság amire nem találok választ sehol az a pillangó szelep. Ha jól tudom, a Civic EV1 (Európai Civic 2.0 Sport ami nekem is van) elektromos pillangó szelepes, ami egy komoly akadály lehet. A US Civic EP Si-ben nem elektromos a pillangó szelep? Olyan egyszerúen beszélnek K20A2 hengerfej swapról, ezért merült fel a kérdés bennem.
A hatos-váltós konverzióról olvastam itt, valaki hírdette. Annak is van biztosan értelme.
Én beszéltem anno doctronic-al, ő mondta hogy egy sima k-pro ecu meg kipuf és érezhetően jobban megy az autó. Sőt ha kell 6. akkor az is megoldható és még váltót sem kell cserélni.
Szia, jutottál valamire a terveddel? Lett EV1 - TypeR konverzió? Vagy nem fogtál bele? Van egy EV1-em, ami jó és szórakoztató, de kellene tőbb teljesítmény, értelmesen. Vizsgáztathatóan.
Nálunk két komoly szaki van a témában és mind a ketten azt mondták, hogy ne is kezdjek bele...
Pedig egy komoly Cold Air Intake + full kipuff és K-PRO, nem tehet rosszat, bár a kérdés inkább az, mit és mennyit nyernék vele. Ár / érték arány szerintem horror.
Helló!
MINDENKÉPPEN GYÁRIT!
Saját vélemény tapasztalat. Vettem 2000 évjáratú 6.gen. civichez nem gyárit, pedig elvileg ahhoz gyártják kb 40 ezer volt. Kiderült nem jó. Nálam sokkal okosabbak meg szerelő mondták, csak gyári lesz jó hozzá. Így is lett 72 körül megrendelte nekem, be lett rakva, és azóta működik ahogyan kell. Persze így 110 körül lett a történet, hisz a nem gyárit én raktam be így nem sok esély lett volna rá hogy visszaveszik, meg annyi nap után főleg.
Igen hibakód is törölve lett, meg lett nézve a réginek meg az után gyártottnak a hibakódja, mi a baja. Tehát megfelelően van bent az új gyári is és az jó.
Azt hallottam az ehhez hasonló alkatrészeknél valószínű csak a gyáriak a jók. Én nem hogy spóroltam a sztorin, hanem még drágább lett mint ha egyből gyári megy bele. Gondoltam ez a példa hátha máson segít és nem fut bele ilyen hülyeségbe mint én.
Sziasztok!BUÉK!!
Honda crv 2002 k20a4 úgy néz ki a lambdaszondám megadta magát ki mit ajánl? Csere csak gyárira vagy utángyártott de abból melyik?
Köszönöm!
Sziasztok! Az EP4 Civicben elromlott a fűtéskapcsoló, nem tudom fűtésre kapcsolni. Nincs esetleg valami gyors megoldás, ahol kézzel át lehet húzni a szelepet fűtés módba?? Régebbi Civic-ben a kesztyűtartó mögött tudtam ilyet csinálni, de itt nem találtam. Köszi.
Szeretnék érdeklődni hogy Miskolc környékén ismertek e Honda szakit, aki jellemzően ilyen típusú autók szervizelésével foglalkozik?
Nem rég lettem Honda tulaj és szeretném hozzáértőhöz hordani...
Van egy mitsu-m, aminek az elejét kissé átmaszkoltattam. A grill és a rendszám mögötti rész le lett fújva matt feketére. Sajna nem jó, mert kopik mind a két felület. Az elsőt orvosoltam, rendeltem hozzá fekete grillt.
Kérdésem a rendszám mögötti résszel mit kezdjek?? Fóliáztassam, vagy fújassam le újra? Nem hiszem el, hogy nem lehet úgy fújni, hogy örökös maradjon. Még forróvizes, nagynyomású mosás esetén is.
(Hallottam a Plasti Dip-ről is, de a gyakorlatban nem ismerem, így nem igazán merem alkalmazni)
Honda Civic VI. 2000 évjárat, 1,6. benzin (angol ) olajat nem zabálja 10000 km.alatt 1,5 liter.
Egyik percről a másikra füstöt láttam a tükörben, majd nagyobb gázadásnál is.
Gyertyák újak, eddig fehérre égve, most feketék és fényesek ( mind a négy ), kipufogóvég szintén fekete lett és fényes, tapintásra ragadós a bevonat. Kipufogógáz kékes, büdös, de nem égett olaj szagú. Olajcsere periódus a felénél, minőségi olajjal. Visszajelzőlámpa nem világít. Kompresszió mindenhol 13 bar felett. Kartergáz jelen van, de a korábbi állapottól nem tér el.
PCV szelep takarítása után is fennáll a probléma, sőt szelep nélkül is.
Hát a tippelgetés nem kerül semmibe.
1, Elrozsdált a kipufogódob konzolja a tank mellett és nekiverődik néha a csö vagy a dob a tanknak.
2, Mégis inkább elölröl hallod és féltengely.
Én még a kartergáz szellőztetést is ellenőrizném, mi van ha eltömődött a pcv, megfordult a kartergáz keringési iránya, és így az olajködöt lecsapatás nélkül szívja be a motor.
Ha eddig fehérek voltak a gyertyáid, az azt jelenti túlhevültek, szegény volt a keverék, lehet szelepek /dugattyúk is kaptak belőle. Barnás bársonyos színűek, ha jó a keverék. Ha most feketék, akkor olaj kerül az égéstérbe, kompressziót kellene mérni, dugattyúkat, gyűrűket, hengerfalat ellenőrizni, szükség esetén hónolni, esetleg ha nagyobb a baj fúrni, hibás, méret alá kopott alkatrészeket cserélni, illetve kideríteni, mitől szegény a keverék.
Honda Civic VI. 2000 évjárat, 1,6. benzin (angol ) olajat nem zabálja 10000 km.alatt 1,5 liter.
Egyik percről a másikra füstöt láttam a tükörben, majd nagyobb gázadásnál is.
Gyertyák újak, eddig fehérre égve, most feketék és fényesek ( mind a négy ), kipufogóvég szintén fekete lett és fényes, tapintásra ragadós a bevonat. Kipufogógáz kékes, büdös, de nem égett olaj szagú. Olajcsere periódus a felénél, minőségi olajjal. Visszajelzőlámpa nem világít. Kompresszió mindenhol 13 bar felett. Kartergáz jelen van, de a korábbi állapottól nem tér el.
Ezt egy hagyomanyos nyitott difinel is igy meg kell csialni a beallitast?
Mert nekem ebbol az jon le, hogy ennek akkor nincs koze a sperhez, hanem ez alapbeallitas inkabb a B-s valtoknal?
csapagyra rá kell tenni egy hézagoló gyűrűt, hogy az a tengely ne tudjon axiális irányban a váltóházban mozogoni. kalapáccsal lekocogtatja, hogy a tengely másik végén levő csapágy koppon legyen, házat rátette és megmérte, hogy mekkora hézagolót kell odatennie. ennyi.
Van itt olyan akitol lehet valtos dolgot kerdezni?
Konkretan arra vagyok kivancsi, hogy ebben a videoban a torsenes sper difinel mit hezagol az ember 28:05-nel?
Miert van ra szukseg? (lamellasnal oke azt tudom)
sziasztok.
keresek olyan szervízt ahol holnap át tudnak vizsgálni egy vásárolandó autót ( Accord Type-S ) . tegnap hívtam több szervízt de csak egy hét múlva volt időpont . olvastam régebb , hogy van cartárs is aki ezzel foglalkozik . köszönöm .
Sziasztok!
8gen 4d civic jobb hátsó ablakemelő motorra lenne szükségem, ha volna valakinek.
De az is sokat segítene, ha valaki meg tudná mondani, a 8gen ufónak az ajtajában ugyanolyan ablakemelő motor dolgozik?
Köszi
Nekem is ropogott ha kitekertem a kormányt, mindkét irányba, meg eresztett is egyik oldalon a gumiharang, meg nekem már kopogott sima úton egyenletes sebességgel, inkább cseréltem a 2 féltengelyt, nem szenvedtem, meg is szünt minden problem... sajnos van ezekbe már Bőven kilóméter, jah meg belső oldalak is eléggé kotyogtak már
20 pénz volt+posta oldalanként a VTI-re, a gyáritól egyel erősebb cucc..
Na a féltengelyre nem is gondoltam, de annyira megkopna a borda???
Külső csuklót 1 hónapja cseréltem, azt hittem az koppan amikor irányt váltok meg alászedve a kormány. kicsit ropogott,kattogott. De koppanás megmaradt állok le a garázsba vagy előre hátra elindulok, a másik tünet még nincs,hogy 90-100nál remegne,rázna.
Ebay-en van (drive shaft joint civic inner side)
meg az autoalkatreszonline24-en is
de lassan jobban jársz ha veszel egy féltengelyt, akár bontóba?
Nekem is ilyesmi gond volt aztán 2 féltengely lett a vége..