ez a második ilyen szürke amit árulnak...(az első itt, sokkal szebb volt...)
ez kevésbé szép darab...
típusidegen motorral...
jobb hátulja sérült volt és elég trehányul van összerakva...
de általában látszik a kasznin, hogy brutál vastag a festék réteg rajta...(hátsó sárvédő íveket láthatóan cserélték....)
plusz a hátsó sárvédő küszöb találkozásánál újra csipásodik...
szóval na, értem én hogy nincs több...
de szószó...
"Has this happened to anyone yet? hadn’t used the car in a month since i bought it and after going for a spin over the weekend this popped up with other stuff. Im only 58 miles into the car."
Mondjuk amilyen köcsög a Honda tud lenni, lehet a kompresszorház csatlakozása máshogy van már kialakítva hogy még véletlenül se lehessen rátenni. Na meg EU -ban tuti lesz vagy 1000 EUR az ára annak a csőnek.
igazából 3 eleme van a "hanggenerátor" rendszernek...
-szívó oldali rezonátor...(passzív elem, alacsonyabb fordulatszám tartományban hallatszik, kvázi "szívó hangként"...)
-kipufogó szeleppel...(13%-al növelték a gáz áramlási sebességet, 3 lépésben állítja a szelepet, főként közép és magasabb tartományban ad hozzá...)
-ASC-Active Sound Control...(inkább magasabb tartományban ad hozzá, a korábbi "vtec" tartományban lévő hangot próbálja szimulálni...illetve a gázpedál modulációjára, üzemmód váltásra reagálva ad plusz hangot...)
de a videókból (főként belülről) leginkább a fake noise hallatszik...