Én is beírtam mielőtt vehement egy új ECU-t meg taníthattam fel szalonban 20k-ért.
ECU-ra meg hónapokig vadásztam mert egyik legritkább változat kellett. Nem is volt olcsó.
Dízelbe 5000-ért hozzad vágjak.
Nem tudtam, h ez ennyi bajt csinálhat, én így tisztítottam az accordot meg a mitsut mindig. Nálam nem volt ilyen baj....De úgy látom, akkor felejtős lesz.
Az a baj ezzel a csöves tisztítással, hogy ha még az ECU-t vmi szerencse folytán nem is vágja haza, a fejegységet az elektromos dolgokat simán kinyírhatja.
Felejtős ez a módszer.
Az enyèmet is így akarták tisztítani, mèg szerencse, hogy megláttam! Mondtam, hogy ha egy mód van rá, ezt a megoldást kerüljèk, legalább az èn esetemben. Szèpen ózonnal, az a biztos.
Cseréltem már én is olyan ECU-t amiben kb. 1dl klímatisztító lötty állt...
Azzal a flakonos szellőzőrostélyba benyomós tömlős szarral vkinek sikerült telenyomni az ECU-t ami persze haza is vágta.
P0606 HONDA Possible Causes
- Engine Control Module (ECM) Harness power supply circuit is open or shorted
- Engine Control Module (ECM) Programming
- Faulty Engine Control Module (ECM)
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne hogy accordnál találkoztatok-e p0606 hibakóddal? Az ecu beázott elvileg ki lett javítva most meg eztdobta be, nem akar gyorsulni a kocsi. Sehol nem tudom megkeresni ezt a kódot. Elvileg vezérlő processzor. Észrevétel eddig mutatta a külső hőmérsékletet most már nem amióta a hibakód van van összefüggés!?
Szia. Nekem rohadtul tetszik ez a fajta kivitel az NSX-re hajazó hátsó lámpával. Mennyire gázos itthon üzembentartani egy ilyet? Alkatrészhez jutni, stb?
2020. szeptember 17. 17:51:16: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #138470
Egyértelműen a gyári lesz a legjobb, de valóban húzós. Attól függ mennyi időre tervezel a kocsival, mennyit használod, milyen körülmények közt stb. stb.. Én megvettem a gyárit.
Én tavaly cseréltem alsó felső lengőkarokat mindkét oldalon, utángyártott ebay es, pár évet kibírnak azok is, a gyári 1db többe került volna mint a 4... Sztem cseréld a lengőkart, valszeg a szilentek is cserések már.
Sziasztok! Szeretnék érdeklődni 8.gen Accordnál első felső lengőkar gömbcsukló kotyogásánál érdemes megvenni a gyárit, amelyet csak lengőkarral kompletten árulnak, hogy tartós legyen, vagy ugyanez pl utángyártottba (monroe) vagy más ajánlott ami bevált nálatok, igy kompletten? Vagy harmadik megoldás belepréseltetni a régi gyári lengőkarba egy utángyártott gömbcsuklót?
Köszönöm előre is a segítségeket!
Hát igen. A műszaki vizsgán azt mondta az öreg, aki átnézte a kocsit, hogy ilyen használt autót még nem látott. Hogy az alján még por sincsen, nemhogy rozsda. A 6 hónapos autók rosszabb állapotban vannak, majd rámutatott egy gépre, amit épp gariba javítottak pár hónaposan.
Kevés ember van, aki megteheti és meg is teszi, hogy így megvigyázzon egy autót, mint a Zoltánunk.
Egyszer nagyon régen a Zoli meghirdette a hahun az autóját. Akkor még át volt alakítva mindenféle módon, tele volt matricázva feliratokkal, stb. Nézegettem minden nap a hirdetést, de aztán szívfájdalommal letettem róla, mondván ez tuti valami tuning hülyegyerek, biztos jól szét van kúrva az autó, csak szépen kicsillantotta. Aztán vagy 10 évvel ezelőtt valamikor megismertem a Zolit, megtapasztaltam, h hogyan bánik az autójával, na akkor elkezdtem verni a fejem a falba!
Basszus, ezt Kazincbarcikán szoktam látni az elmúlt hónapokban. Viszont amit a térkép mutat Miskolcon, ott egy kereskedés van. Ér ez az autó ennyit? Én tuti azzal kezdeném, hogy befóliázom az egészet telibe.
Van forúmosunk, aki 1 éve accord nélkül, van aki 1 éve újra azzal....
Mivel 'éjszakai' vásárlás volt, ezért ennek megfelelő képet hoztam. Ennek örömére a múlt héten megautóztattuk Zoli bácsit a maradék kiflössölt 143 lóval...
Nahát!
Feljövök csak úgy spontán több év után a fórumba és nagy meglepődésemre működik még. Erre nem számítottam.
Vannak itt régi ismerős-szerűek?
Keresgéltem 7gen Accordhoz szerviz manualt, de sehogy sem bukkanok rá sehol. Nincs valami jó fórumos társ, akinek lenne FL disel kombihoz?
Amikor meg mi voltunk fiatalok, mindenki F&F stílusra nyomatta a kocsiját, amire meg a nálunk idősebbek vonyítottak.
Mondjuk az én szememben az is , meg ez is gáz. De hát ilyenek a fiatalok.....
Szerény véleményem szerintem ocsmány ahogy van jelen állapotában, persze nem is nekem kell, hogy tetszen.
Az a váltógomb mindennek az alja. Persze személyes véleményem csak.
Viszont milyen szépen megmaradt pár dolog ami még akkor keletkezett amikor nálunk volt.
- TypeV emblème elöl és hátul, 2.3i embléma
- Piros H emblème elöl és hátul
- Hátsó ajtókon SOHC VTEC matrica ....hiába, remek gyári alkatrészek
- Testkábel tuning
- Gyári ATR szárny
- Gyári ATR felnik (nálam full gyári volt)
Valószínűleg legalább egyszer össze volt már törve az eleje, hiányoznak a szép "mosolygós" ködlámpák.
Azért a samurai-kard váltógombon felnevettem....
Látod nem csak a Samurai-ok dőlnek a kardjukba hanem Te is
Ez amúgy most szép vagy csúnya? Értéket növelt vagy csökkentett?
De megvan, csak szét van szedve, lakatoláson már túl vagyunk, fényezés a következő lépés, aztán összerakás, amire valószínűleg idén már nem kerül sor , mert a házon kell most pár dolgot rendbe tenni. Ha kész, akkor az igencsak hétvégi autó lesz. Ezen a sötétkéken jövő év szeptember végéig van vizsga, addig jó lesz napi használósnak, aztán meg majd kitalálom, hogy marad továbbra is az, netán eladom , vagy meghagyom donornak.
Bármelyik klímákkal foglalkozó nevesebb cég. Nekem is így volt az FN2. Reggel leadtam, 15 órára kész volt. Kompresszor, hűtő, cseréltek mindent + 1 év gari.
Sziasztok! Én már OFF-fal járok, de egy barátomnak 7gen-je van, és meghalt benne a klímakompresszor. Van itt olyan, aki tud árajánlatot adni az egész szerelésről? Onnan, hogy beáll a haver a kocsival, addig, hogy kigurul. Köszi előre is.
Ilyenkor szokás írni, hogy 1800 km hibamentesen. (Múltkor valahol olyat is láttam, hogy Siófokig hibamentesen 150km ....)
Nem tartom különlegességnek, rendben kell tartani az autót és meghálálja.
Bárhova elindulnék vele. És akkor jöjjön a szintén kötelező fogyi adat, 8 literes átlag, rátankolásos méréssel.
Klímával, két személlyel, tele csomagtartóval javított dobokkal. A felni súlyát és a Vredestein Ultrac Satin súlyát most nem vágom fejből.
PCV szelepet is cseréltem, az is más van benne mint amit árulnak, ez meg a cső japánból jött. Nem volt még hibakód, de elég redvás, a gumicső meg a hőtől betonkemény és repedezett volt...