Szia!
Tonx-hoz csatlakoznék. Én is végigjártam ezt az utat, 250e km körül. A szerelő akkor azt mondta, hogy ilyen mértékű olajfogyasztás szelepszárnál nem jellemző, biztosan gyűrű. Az enyém is hasonlóan nézett ki, és az alsó gyűrűk teljesen beragadtak. Átgyűrűztem - az volt a megoldás.
Kompressziómérésnél ha jók a felső gyűrűk akkor tökéletes lesz az érték, de az olajlehúzó gyűrűk legalul attól még ugyanúgy beéghettek a helyükre.
Ahogy itt is látszik: 1,7 FRV 164e km-nél.
Szerinted gyűrű? Kompresszió méréssel kellett volna kezdeni A tömítettlenség hibát a hengerfejen vagy a tömítésen nem lehet látni? Valami apró égés, vagy elszíneződés nyomra gondolok. Remélem meg lessz a hiba oka.
Kellene egy kis segítség....Del-Sol-hoz szeretnék új középső kipufogót rendelni,melyik civicen lehet még ugyanaz a kipufogó méret?Csak mert ahonnan rendelnék,ott nincs Del-Sol-hoz.
Köszönöm,üdv
Nyomáspróba. És egy jó tipp az egr szelep tömítését cseréljétek ki, mert ott át tudja nyomni a vizet a szívósor felé. Általában nem a szelepszár szimmering a fő ok, csak azt egyszerű cserélni.
Hengerfej leszedve:-dugattyú tető, -égéstér, -egr szelep, járatok, - szelephát kokszosak, szelepszár szimering hiba a fő ok.A dugattyú illeszkedése a hengerbe viszonylag jó, a hengernek válla nincs. A szerelő azt mondta, ha nagyon kellene tippelni, akkor kb. 200ekm. tippelne erre a motor állapotra. Sajnos vizuális nyomot nem talált arra, hogy hol ment bele az égésgáz a hűtőrendszerbe. A további munkákra a hengerfej egy gépműhelyes szakembernek átadva. Itt tartunk most. Kérdésem az lenne, hogy van valakinek tapasztalata erre a vizuális hengerfej hiba feltárásra, vagy csak a nyomáspróba hoz eredményt?
Lehet hogy 1.4 volt vagy 1.1 már nem tudom mert kb 4 éve volt, de a lényeg hogy 1 tizeddel a rendszernyomás előtt még nem folyt semmi max nyomásnál meg igen.
Én arra gondoltam hogy miért nem jó egy 1.1 vagy 1.3 sapka a hütőre minek nagyobbat tenni?
Amikor én tettem be az alu hűtőt a kocsiba azon 1.3 as sapi volt és a rendszer 2-3 helyen eresztett pedig átnéztem nem volt semmi baja, lecseréltem az 1.3 as sapit gyári 1.1-esre és sehol nem eresztett.
Amikor nyomáspróbát csináltunk a hűtőn akkor vettük észre hogy 1.4bar-ig semmi 1.5nél viszont elkezdett csöpögni a hűtő alul. És jobban megnézve már láttuk a nyomokat, úgy könnyű volt észrevenni hogy tudtuk hol keressük. De addigra késő volt. Utána csináltam co2 tesztet a hűtőben és rögtön elszíneződött a kontrasztanyag. Aztán szét is szedtem kapott új szelepszimmeringet új hengerfejtömítést aztán rögtön gyűrű és csapágy is, majd új vezérlést is. Aztán megszűnt az olajfogyasztás és a hűtővízfogyás is. És utána eladtam az autót
Mond már légyszíves ezt el, hogy pontosan mit jelent? : ) 160e-nél lett hengerfejes, mert a hűtőn volt egypár hajszálrepedés ami csak 1.5 bar nyomásnál engedte ki a vizet
Én annó szakálmetálltól vettem mindent mármint a gyűrűket és a csapágyakat. Arra figyelj hogy a régi 4-5-6gen D16 nem jó ehhez. Ide a D17 lehet jó, vagy a 7gen D16.
Köszönöm a segítséget. A gyűrűt, és a hajtókar csapágyat hol érdemes beszerezni? Van valami márka javaslat? Vagy csakis gyári? Ha egyszer a környékünkön vezetne az utad, akkor egy jó gyümölcsből készült pálinkázásra a vendégem vagy , mert már máskor is segítettél
Persze hogy nem cserélik mert a tankban van és macerás, és mi pl ha megkérjük az ügyfelet üres tankkal hozza mert úgy könnyebb nekünk, 100% hogy fullra tankolják és még tele is pakolják a hátsó ülést.
Ha ennyire belenyúlsz akkor 4 hajtókarcsapágyat is cserélj és a gyűrűket is. Szarrá lesznek kopva a csapágyak a gyűrűk meg letapadva a dugattyúkban. Az egr szelepnél a tömítést mindenképp újra cseréljétek.
Csavarok maradhatnak, nem kell újra meghúzni őket. Munka alkatrész árajánlat 100-200e között vagy több vagy kevesebb. A hengerfejesség nem km függő, nekem az frv (d17) 160e-nél lett hengerfejes, mert a hűtőn volt egypár hajszálrepedés ami csak 1.5 bar nyomásnál engedte ki a vizet. A civic 320e-nél sem.
Sziasztok! D16V1 2005-ös EU Civic-em hengerfejes lett ( kiegyenlítőbe nyomja a vizet, ill buborékol is, hűtőrendszer tisztítva, hűtősapka, termosztát cserélve ) A közeli napokben lessz hengerfejezve: - tömítés csere, hengerfej síkolás, szelepezés, szelepvezető, szimering csere. Azt szeretném kérdezni, hogy a hengerfej csavart is kell cserélni? A munka elkészültével a hengerfej csavarokat kb. 1000 km múlva újra kell húzni? A munka, és az alkatrész kb. mennyi? Az autó egyébként 5 éve van nálam , ez alatt kb. 20ekm ment, most 150ekm mutat az óra. Van valakinek tapasztalata, hogy általában mennyi km után lessz hengerfejes egy átlagos használatú Civic? Ha tudtok további "okosságokkal" segíteni akkor tegyétek meg. Előre is köszönöm. Üdv: Tibor
Sziasztok, 2004 es Accord 2.4 nél szükséges a benzinszűrő cseréje vagy "örökéletű"? Van aki szerint bizonyos megtett km után érdemes cserélni, de egyik autószervizben dolgozó barátom azt mondta nem szoktak ilyet cserélni, ezek úgymond örök életűek, nem tud eldugulni normál esetben.
Hátsó kerék problémám lenne, most voltam gumisnál és a bal hátsó kerekem "kóvályog"(felemelve látszik,hogy nem szépen forog) télivel nem vettem észre, de a nyárival hangja is van, mintha ütne a gumi, 80-tól felfele egyre durvább, gyorsabb a zakatolás...csapágynak nincs hangja.
Hozzátartozik, hogy decemberben telibevágtak hátulról, 30-40km/h val lehet hogy ekkor elmehetett vmi?
Kérdés annyi lenne, hogy K20A6-nál (Accord, 7gen 2.0 benzin) kuplungcserénél szükség van-e bármi célszerszámra/előfeszítésre vagy csak "simán" központosító beszerel és úgy rendben is van?
EP3-nál nem kellett előfeszítés (K20A2), dízel 2.2 Accord-nál kell vagy van ilyen szerszám hozzá, de tudtunkkal benzinesekhez nem kell ilyen. Kérdés, hogy igazunk van-e^^
Szia! Évek óta használom, ami nálam kb. 10.000 km-összesen. Eddig minden oké. Annyi, hogy érdemes lekezelni/festeni a tengelyt, mert a gyári festés szinte nincs is.
féltengely csere előtt áll a VTi-m, Importtuning-os J&R márkával van valakinek valami tapasztalata? - Gyári motor/teljesítmény, átlagos, hétköznapi user vagyok, nem az a gyorsulgatós fajta. - Ennek tükrében kérdezem.
SRS lámpa világít, megnéztük, azt mondja utas oldali légzsák.
Ep3 utasoldali légzsákhoz mennyire meló hozzáférni? Próbálta valaki? Az egész műszerfalat le kell bontani?
Reset megvolt, semmit nem ért, kiütüttük a hibát, néhány percen belül újból világít.
Külföldi fórmon olyat találtam, hogy "légzsák átvezető", ez többeknél megoldotta az SRS világítást, igazából fogalmam nincs mi ez, csak hogy ez a kormánynál van, de nálam utasoldali légzsákot ír hibának
Még annyi kérdés lenne, hogy ha hibakiolvasásánál egyáltalán nem villog a check engine hanem csak folyamatosan világít az hiba, vagy nem hiba?
Szerelő azt mondja, hogy ez azt jelzi, hogy nincs tárolt hiba.
így van?
bemelegíted addig míg 3x bekapcsol a hűtőventilátor. Utána kiszeded az ecu biztosítékát vagy leszeded az aksisarut, vársz kb 30-40másodpercet visszateszed indítasz és hagyod 10 percig alapjáraton járni, nem kapcsolsz be semmi elektromos fogyasztót, és nem adsz gázt.
#124055-ben leírtam egy hiba jeleneséget, a hibakód 7 rövid, 1 hosszú volt.
kicseréltük a fojtószelepházat, a hibakód eltűnt, viszont a hiba nem szűnt meg...
akku le volt szedve, hogy resetelje aaz ECU-t.
kérdésem az lenne, hogy mennyi idő vagy km kell ahoz, hogy ujra tanulja a dolgokat, illetve, hogy hogy kell helyesen tanítani?
Sziasztok! 7gen Accordhoz szenzor csatlakozók típusait nem tudja valaki honnan lehet megtudni? Illetve hol árulnak ilyeneket?
Sajnos eddig nem találtam rá a jó keresőszóra