Sziasztok, laikusként kérném szépen szíves segítségeteket!
Azt szeretném megkérdezni, hogy a 7.gen Civic Type-R kormányon található piros Honda embléma cserélhető-e, vagy csak légzsákkal együtt?
Köszönöm!
erre gondoltam én is, de megmondták két bontóban is (debrecen), hogy nem adják a szenzort külön, csak házzal együtt...
aztán néztem ebay-en is, ott lenne ~3000 forintért, de mivel a fene se tudja mit küldenek, le mondtam erről az útról...
ha tényleg ez a baj, akkor...
a tps szenzort lefúrod, veszel rá újat, kalibrálod és visszacsavarozod...
gombokért megvan...
ha nem ez volt a hiba, még mindig ráérsz venni...
amúgy mi is a pillangószelep-re gondolunk első körben, "grego" kolléga is erre tippelt, az én szerelőm is, csak most ez a kód dolog bekavart egy kicsit. 19 éve nálam van, valós 145e km van benne...
Viszont létezik az, hogy ez az alkatrész valóban 300e Ft? Ugyanis azt mondja a bolt, hogy utángyártott nem létezik, a gyári meg ennyibe kerül
sajnos csak a szenzort nem lehet külön kapni, csak egyben az egészet.
Illetve az érdekelne még, hogy ha találnék bontottat, akkor az 1.4 vagy 1.6 civic pillangószelepe passzolna e az enyémre, vagy csak D15Z6 motoré jó hozzá?
Az lesz, amit a #124073-ben leírtam. Az üzemanyagszint jelzőre meg annyit tudok gondolni, hogy a tankban lévő szintmérővel van valami, de az is lehet, hogy a műszeregység részen van valami hiba.
Nem lehet, hogy korábbi tulaj számlapot cserélt, esetleg tekerte az órát és aközben hozzáért a mutatóhoz?
Sziasztok, esetleg tudna valaki segíteni 6gcivicbe hol van a "borulás kapcsoló"? Kerestem a fórumon de nem találtam. Párom 7 végén megcsúszott és fejre állt és most nem indul. Vagy ötlet hogy tudnám beindítani? Benzinpumpa nem megy.
Van egy régi nyomorom, talán már írtam erről: a fűtés nem igazán akar meleget adni. Hogy lasan melegszik, az oké. De akár dízel, akár benzines, az üzemi hőmérséklet kb ugyanannyi. Tehát fűtésnek is kéne lennie. Nem mértem ugyan, de mondjuk 24 fokra állítva, max. 18 fokos levegőt csinál. A Jazz fűtése 20 fokra állítva már leveteti a kabátot az emberrel.
Megnézettem villamos szakival, a hőmérők rendben vannak, egyéb hibát nem jelzett ki.
Gondoltam a vízkör hibájára, dugulás stb... Ennek ellentmond, hogy ha pl. a már említett 24 fokról még feljebb tekerem, tapasztalható némi melegedés. Ha el lenne dugulva a rendszer, nyilván nem melegítene tovább. Szerintem valami rosszul szabályozza a meleg levegőt.
Még valami: A kiegyenlítőtartályból hiányzott a folyadék. Utánatöltöttem, de nem igazán éreztem javulást. Lehet, hogy maradhatott valahol levegő a rendszerben?
Sziasztok!
Segítséget kérnék, az alábbiakban leírt hibára.
6gen civic, 1.5i LS 140e Km
-fordulatszám hidegmotornál 1500rpm, de nem ejti vissza ha bemelegszik, csak egy kis gázfröccsre.
-egyeneletes sebességnél (mindegy, hogy mennyivel megyek, és az is, hogy melyik fokozatban van) kicsit rángat, de ha nyomom, akkor megy mint a golyó.
-minden nap előfordul egyszer mikor hideg motorral megyek mondjuk 3-4 km-t és leállítom, 10 perc alatt a bezin mutató teljesen fel megy fullra, majd ha elindulok, pár perc alatt visszamegy a helyére.
-a legújabb észrevétel (amit nem tudok előhozni, de 4x jelentkezett eddig) hogy ha bemelegszik, és áll mondjuk 20 percet, és újra beindítom, akkor gázadásra fullad, hülyén jár a motor. az alapjárat tökéletes. (ha lehül, akkor megjavul.) Multkor előakartam hozni a hibát, nagyon meghajtottam, de nem jött elő
az egész kb. 3-4 hónapja kezdődött, azóta nem tudom mi lehet a baja, amig el nem romlik teljesen az az alkatrész. (ÉN szinte biztos vagyok benne, hogy az egész grimbuszt egy valami okozza. (Érzésem szerint összefügg minden leírt dolog)
Gyújtásra gondoltunk, zsír új NGK ZFR6J11 gyertyák+jó minőségű gyújtókábelek cserélve lettek, de semmit nem változott. Pont olyan mint volt.
Olaj,levegő, benzinszűrő mind új.
Most kollégám (nem szerelő, csak hobbysta) légtömegmérőre gondol....
check engine lámpa nem jelez.
Én se vagyok nagy szakértő, de már arra is gondoltam, hogy az automata szivató ragad be, feltéve, hogy egyáltalán van benne ilyen alkatrész...
Így sajna nem merek kimenni a városból, mert attól tartok ott hagy az út szélén
Annyi kell csak hogy a 6. helyén lévő távtartókat kell kicserélni fogaskerekekre és persze a hozzá tartozó villa szinkrongyűrű és apróságok is kellenek. De amikor legutoljára számoltam 140e körül voltak az alkatrészek.
Miskolcon keresnék szerelőt. Kölcsönadtam a régi vasat (94 Accord), persze nálam semmi baja, de más beleül egyből dobja a check engine-t meg nem veszi a gázt.
Nem vagyok szerelő, így csak találgatok, ezt vedd figyelembe, de én megpróbálnám a diffi olaj cseréjét, (amúgy sem árt, ha nem az a konkrét gond) plusz csekkoljátok a kardánt is, mert ha az tré, akkor attól is remeghet az egész.
(egyszer elb*sztam egy Nissan Vanette Cargo kardánját, betolattunk egy árokba és arra ült fel az autó, így megrepedt kissé és pár nap után nagyon durva vibrálás/ remegés jelentkezett, ami napról napra erősödött - szétb*szódott a diffi)
A tiednél nyilván nem ment szét fullra, (HA ez a probléma) de lehet elkopott ennyi km alatt.
A legutóbbi szervíznél, ami kb. 1 hónapja volt a szerelő azt állapította meg, hogy van némi kotyogása mindkét féltengelynek és szerinte 90%, hogy ez a remegés oka. Ő szerinte minden utángyártott féltengelynek lesz némi kotyogása és valószínüleg csak a gyári hozná rendbe a problémát, ami nagyon drága. Egyébként a váltóban kb 40 ezer km-ként van cserélve az olaj, de a difiben még nem cseréltem soha.
Bár elsőre talán tényleg futóműnek tűnik, de lehet, hogy a diffi csinálja ezt neked vagy esetleg az automata váltó, mert ennél mindkettő igencsak érzékeny az olajcserére. (pont ilyenünk volt nekünk is)
Mind a váltó, mind a diffiben kellett olajat cserélnünk gyakrabban, mert az automata nemes egyszerűséggel "beb*szta" a sebességeket sokszor, (olajcsere a váltóban és megszűnt) a hátsó diffi meg elkezdett ropogni, amikor kapcsolnia kellett a hajtásnak hátul.
Ha nem ezek, akkor futómű, de ott meg sok minden lehet, pl. a kerékcsapágy is, meg kb. bármi sajnos, erre rá kell jönnie egy megfelelő szerelőnek.
2020. január 8. 20:53:46: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124047
Sziasztok. Tanácsra lenne szükségem. Egy 2.0 benzines, 2006-os, II. gen-es, automata váltós CR-V-m van. Jelenleg 280e km van benne és aminél a következő probléma jelentkezett: először 200ezer km-nél, kb. 30-40 km/órás sebességnél (kigyorsításnál) enyhe remegés volt tapasztalható - Ekkor mindkét első belső féltengely csukló cserélve lett (Febest). Úgy tűnt, hogy a probléma megoldódott, vagy enyhült de néhány 100 km után ismét jelentkezett és ez már jelenleg nem csak 30-40 km/órás sebességnél észlelhető, hanem szinte mindíg, amikor terhelés alatt van a kocsi. Egy kicsivel mintha enyhülne/nem annyira intenzív a jelenség terhelésnél/kigyorsításnál jobbos kanyarokban.
Van esetleg valakinek hasonló tapasztalata? Mi lehet a probléma?
Köszönöm.
Igen, én is, ha autózás lenne a cél. De pillanatnyilag hétvégi autózás+építgetés / eladás a két alternatíva. Mindennapi használatba csak akkor kerül, ha szükség lesz rá.
Azért az se rossz, ha van az embernek egy amolyan "utazó" 6. sebessége, én azt is tudnám élvezni/ értékelni.
Dinamikai változást a CTR váltója hozna, mert az ugyanannyit forog 6-osban, mint akár egy 1.4-es EP 5-ösben. (értelem szerűen ugyanazon sebességnél) Magyarán ugyanaz a végáttétel, csak nem 5-re, hanem 6 fokozatra elosztva.
A váltó hatos-ításánál igazából csak az érdekel, hogy változik e valami 1.-5.-ig. Gondolom nem. Így ennek nem dynamikai, hanem gazdaságosság szempontjából van értelme.
Ez egy akkora szívás! Tisztességesen elosztja a Honda miben szívatja az amcsi és miben az európai piacot
Nekem lényegében mindegy milyen lenne a megoldás, csak az a fontos, hogy az úgynevezett bolt-on cuccok hozzanak értelmes eredményt és ne csak akusztika + jó érzés legyen a vége. Nem 250 lóerő a cél, hanem mondjuk +15-20 paci, élvezhetően és biztonságosan.