Nem ismerem a géped, de nem tűnik rossznak. Az 1.6-al 3000 a legjobb a rajt, nem esik vissza a gyorsulás amikor utat fog a kerék, mert 1.-ben végig diszkréten csikorog, nem kaparja magát agyon, épp csak piciket fordul végig. Az új 2.0-val 2000-ről a legjobb rajtolni, mert az már durván elkapar. Ha alapjáratról indulok, csikorgás nélkül, van hozzá ereje hogy 5000-től kezdjen elkaparni 6750-ig 1-ben, és 2 ben is kapar egy rövidet Betyárul megy a gép 2 literes létére. Szóval 2000-ről jó és akkor sem rögtön padló(mondjuk 75%), hanem szépen felépítve a teljesítményt(különben qrvára elkezd kaparni). Eddig így sikerült a legjobb időt kihozni
aahhhh yeeaaahh!
Este csinálok párat osztán holnap megszavaztatjuk és akkor tök jó lenne ha kicserélnéd!
Hány x hány pixel és mik az egyéb kritériumok?
2005. április 18. 19:22:27: megválaszolva mano + által,
→ #41
Én is köszönöm ezt a témát végre én is tudok irni és nem csak a civic-ről hallunk hanem a nagyobb testvérről is.
Én régebben olvastam az accord családi és manageri autónak lett kifejlesztve és nem gyorsulóbajnoknak, de ugylátszik sokan reklamálhattak a cégnél és így születhettet a type-r verzió.
Azzal szerintem nincs gond rövid a váltoja és simán pörög 8000rpm. Városban is kényelmes mert nem kell annyit váltogatni lentröl is jobban húz.
Azt ne feledjétek, hogy az Accordok qrva nehezek. Ez csak a Civic ellen érdekes, az más kérdés hogy közelében nem voltak a gyári értékeknek. Az 1.6 Accord 1350kiló, és csak 116 ló, a nyomatékát le sem merem írni , xerintem 1 emberrel 11 alá mehetett volna egy hangafaxnyival. Ti egyedül mentetek? Nincs tuningolva a gép? A régebbi accordok sokkal könnyebbek mint a mostaniak(előző 2.0 1430kg!), és ez sokat számít gyorsulásnál. Papíron jobban kéne menniük mint az újaknak, hiába nagyobb a teljesítményük
2005. április 18. 19:07:23: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #35
Na végre hogy regisztáltál Márk! Üdv mint aktív fórumos!
Az hétésfél elígjó... hogycsináljátok??? Mondjuk mint legutóbb kiderült az én autóm nehezbb a gyári adatok szerint 50kilóval, nade akkoris....
Erről beszéltem, hogy engem zavar az a kihasználhatatlan kb1500 fordulat ami ötezeregykétszáz után van. Nem mintha én állandóan üveghangon szeretnék járni, de ha kell néha akkor húzzon 6500-ig mégha csak havonta egyszer is.
Ez valóban így van,5000 fölött látványosan,szinte "korlátozva" van az a motor!
Próbáld elérni telefonon Koczeka topictársunkat,hivatkozzál rám!
Küldöm a számot sms-ben nyomban!
Olyan embernek kéne rajta lenni az ügyön aki chip írásban tud segíteni, mert szerintem ott vannak azok a hiányzó lóerők csak a gyárban úgy gondolták hogy 5ezer fölé nem huzatják az öltönyös tulajok, nem gondoltak arra, hogy valaki sportcipőben is beül egy ilyen autóba mert arra ott van a CIVIC. Szóval 5000-6500 között át kéne dolgozni a gyári programot mert ott valami nem stimmel.
Hu fogyasztásommal én is megvoltam elégedve hétvégén....11.3 lett ...pedig voltak olyan szakaszok lefele ahol a 230 felett voltam...de tovább nem mertem nyomni pedig 22km-rel levoltunk maradva a konvoj elejétől ...ugyhogy ez a A.TypeR 13-15Lityit amiket mondanak azt szerencsére nem teljesíti az enyim.
Ez is gyönyörű, de a másik akkor is szebb
Pénteken ültem a Soproni autókiállításon új Accorban (2.0 sport, fullos), pár perc után ugy szoltak hogy mások is beszállnának... mondom ÉS?
Még szerencsétek is volt,mer a kicsike (7.gen 1,6 Sport) elvileg 10,4-et tud százra......
Persze,mondjuk ezt ki is kell tudni autózni belőle,ami viszont nem egy egyszerü dolog!
Ezzel együtt persze,az új 1.6-osok nem egy gyorsulóbajnokok,az biztos!
Egy ilyen verda istencsászár, még akkor is kéne ha csak egy 2000-es mocija lenne!
Kár hogy ennek konkréten mindkét C oszlopánál alul végig volt repedve a gitt... A tulaj elmondása alapján azonban ez csak apróság mert az előző tulajnak egy monument szárny volt hátra felrakva ami beért a C oszlopig és amikor levették, szarul csinálták vissza. Khmmm...
2005. április 18. 17:06:24: megválaszolva Locutus + által,
→ #15
Szia
Viszont a fogyasztásommal meg vagyok elégedve, 7.1l/100km volt most a hétvégén. Kaposvár fele konvoly, vissza meg 100-120 között. A konvoly ugyebár nem egyszerű eset 60-140 között volt a tempó.
Csoki!
Én is pont ezt néztem és nagyon elkeseredtem. 12sec kellett kb 98km/h-hoz! Ez elég kiábrándító!
Csak én nem tudtam a gyári adatot, de így még elkeserítőbb!
Ezt nézzétek:
mrzviola 7.gen Civic Sport 1.6 vtec: 12.54sec 97.8kmph
ezüst spoilerezett 5.gen Accord 2.0: 11.9sec 98.1kmph
zöld 5.gen Accord 2.0: 12.04sec 98.6kmph
Egy 1.6-ossal szemben nem sovány az a fél mp előny?
Minket átvertek ezzel az Accord-dal?
Néztem a 2.0-ás ACCORDok eredményeit a gyorsulási versenyen, 12 másodperc körül mozogtak az eredmények, érdekes hogy csak 100-ra gyorsultak fel. Gyári adat 0-100km/h 10.2sec !!! Majdnem 2 másodperccel gyengébbek voltak a talin az autók!?
2005. április 19. 11:10:18: megválaszolva Gunnar + által,
→ #73 2005. április 18. 16:29:33: megválaszolva laspring + által,
→ #5