A tied biztosan hidrotőkés. (Nem VTEC ugye?) A VTEC SHOC motorok nem hidrósak. Lehet szelephézagot állítani, mint a ladán! (csak sokkal könnyebben!!!)
A fékről:
Meg kéne nézni egy órával, hogy az agy üt-e a felfogatás síkjában. Nekem a régi opelemen kellett egy kicsit igazítani az agyon (felemel, egyes, alapjárat, szerszámba fogott flex, óvatosan kiegyenget. Ezt ugyan nem ajánlom neked, de az opelnél bejött.) Ha az agy a felfogatásnál üt, akkor hiába veszel rá új tárcsákat.
Egyébként nekem is ráz egy hangyafaxnyit.
2005. április 22. 12:20:35: megválaszolva Gunnar + által,
→ #243
Ha átugrik ez a szíj(egyébként melyik az a kiegyensúlyozó tengelyhez tartozó fogasszíj kerék?) akkor a motor járása egyenletes marad? (Én úgy gondolnám nem, de lehet, hogy egy fog csattog, de nem borítja fel az egyensúlyt annyira?)
Szelephézagot lehet állítani, csavarhúzó és csillagkulcs segítségével meg persze hézagmérővel. Én is állítottam az enyémen, azóta melegen halkabb. Az én kormányom is rezeg sajnos.
Zema: Köszi a véleményt! Próbáltam elküldeni a fájlt, de lehet, hogy nem ment el, ezért inkább felteszem az oldalamra, le lehet tölteni. F22Z2 hangja Kép1 Kép2 Kép3
(remélem jók lesznek elsőre..)
Amit írtál a volt motorodról egy kicsit érdekes. Nem tudom elhinni, hogy egy Honda motort ne lehetne szétszedni, majd összerakni. A tunigosok hogy csinálják? De egyébként is, miféle pancserek mondhatnak ilyet! Szerintem ezek nem akarnak dolgozni, és egyszerűbb egy kész motort betenniük(1 milláért) 45 perc alatt, mint néhány napot dolgozni vele! Ja még egy indok! Ha nem lehetne összerakni egy Honda motort, akkor miért lehet hozá gyűrűt és dugót is kapni a boltban?
Amennyi időt ráfordítottak és munkadíjat a nézegetésre gondolkodásra szakvéleményre és "kizárásra", azon a pénzen több ilyen készüléket is vehettek volna. Lehet hogy fölöslegesen lesz szétszedve a motor, nem is az a hiba amit ők kitaláltak.
2005. április 22. 11:22:01: megválaszolva Gunnar + által,
→ #238
Kiegyensúlyozó tengelyt megnézték, MITSHUBISHI-nél pl sokszor előforduló hiba hogy átugrik a szíj és nem jó a kiegyensúlyozási ütem rezgő hang néha csattogó ...stb
2005. április 22. 11:50:34: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #240
A gyertya kivétele után endoszkóppal benéztek az égéstérbe? Mert ha a szelep beleér a dugóba akkor annak nyoma is van még ha csak apró is. Ezt ha nem csinálták meg akkor amatör dilettánsok, pláne annak tudatában amit írtál hogy mire jutottak kizárásos alapon.
2005. április 22. 10:35:35: megválaszolva ZEMA + által,
→ #234
Watt: ez a hang ugy nézett ki mig hideg volt fémes csattogás volt egy bizonyos fordulaton ,cirka2000 körül.....majd mikor belemelegedett a moci 10edére esett vissza, sőt néha meg is szünt....vagy volt olyan hogy felpörgetted 4000 ig...majd mikor esett vissza fordulat akkor mint egy rezonancia jelentkezett mig 1500re vissza nem esett.....a Hondamárkaszervíz (az Egéruton )1 hétig nézegette , szét bontotta....de semmit sem találtak, se vezérlésnél, se a főtengelynél.... igy kihivtáka HHungary-t.....majd kizárásos alapon arra jutottak hogy megnyult a hajtokar, vagy csapszegnél történt lazulás,kopás és adugo kijebb tudd jönni mint kéne és blever a szelepbe..ill. csak épphogy érinti..... ezért a fűzött blokk csere ami 750k..... plusz munka dij meg tömitések, olajak..tehát milla körül lesz.
A márkaszervíz nem válalta blokk szétfűzését...mivel utánna mát nem rakhato össze, merta gyürük nem fogják megtalálni a helyüket...és nem lesz kompresszio......tehár a honda motorknák tilos a dugot valaha is kihuzni a hengerböl..akkor eldobhato a blokk.....a Kocsinál még az az érdekesség...hogy a kompresszio hibátlan 13 as az össze hengerben....megy mint a barom...nem eszik olajat....stb, stb...
Kiváncsi lesze ka kivett motorra.
A felvett hangotdat elküldheted az emilemre....
2005. április 22. 21:15:42: megválaszolva coyote_ + által,
→ #277 2005. április 22. 11:01:56: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #237 2005. április 22. 10:37:29: megválaszolva tschokker + által,
→ #235 2005. április 22. 10:33:13: megválaszolva tschokker + által,
→ #233
Szia Watt. Nekem f20z1 motoros accordom van. Nálam akkor jelentkezik csettegés az 1800-2500 as tartományban, ha meghajtom az autót. Meleg motornál talán kicsit hallani de nem annyira mint tartós magas fordulat után. Amig hideg a motor addig Nincs is semmi hangja.A kérdésem az hogy hidrotőkés motor e ez? Lehet e szelphézagot állítani/szerelőm szerint nem mert autómatikus/.Olajat nem eszik semmit és megy mint a disznó. Még olyan dologra érdeklne a válasz, hogy fékezésnél mi okozhat kormányremegést? A tárcsák már 2x voltak csserélve, mind2xr újra más más típusú japánra.Talpasok is cserélve voltak. Minden ötlet érdekel
2005. április 22. 11:57:37: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #241
Szerintem te az EGR szelep vezérlő mágnesszelepének a hangját hallod, húzd le az elektromos csatlakozóját és meg fog szűnni. Próbáld ki bátran én is megtettem.
A gyári fejegységről erősített jelet vettek le és vezették be az erősítőbe? Az nem a legjobb megoldás, de ha neked jól szól, akkor elvileg működhet. Beszélek az elektromosokkal. Nagyon köszi
A kipufogógázvisszavezetés úgy tudom hogy a nitrogén oxidok kibocsájtáscsökkentése miatt van. A gázemissziós normák szigorodásával együtt a fogyasztások nem csökkennek egyenes arányban, jó példa erre a GOLF V 1.4 amelyiknek a kipufogón nem jön ki semmi káros viszont 10 litert könnyedén megeszik. Gondold végig, mikor megy jobban az autód, hideg levegővel vagy meleggel amiben kevesebb az oxigén. Én jobban érzem magam ha nincs visszavezetés (lehet hogy a motor is)
"Pont mint egy dizel. "
Igen, hasonló a hang. Hidegen jobban koporászik, de nem vészes, melegen csendesebb, de finom gyorsításkor(60-ról 4.ben, 5.ben) hallani bent is(finom csörgés), ha nem megy a szellőztető venti, vagy ki van nyitva tetőablak. Olyan dizeles, csak igen halk kiadásban. A motor egyébként rezzenéstelenül jár, és igen jól megy. Nagyobb fordulaton(3000 felett) nem hallom a hangot.
Nem lehet csapszeg, vagy hajtókarcsapágy, vagy ilyesmi? Kiszámoltam a kopogás üteméből, hogy kb. minden második fordulatnál kopog. Ez azt jelenti, hogy az egyik henger kelti.
Nekem megcsinálták Pécsen ÖK barátai, és nagyon szépen szól. A gyári fejegység mellé került egy szett hangváltóval előre, kapott egy négycsatornás erősítőt, és egy zárt ládát is.
Nekem tökéletes!
1 milla? Ne ijesztgess! Ennyire szétesett?
Az enyém elég ketyergős, legalább is az én fülemnek egy 2.0 merci motor után igen. A hondabarátok oldalon már kérdezgettem a társakat, segítenek is ahogy tudnak kideríteni mi lehet. Azt mondják nem lehet dugattyú billegés, én meg megnéztem, hogy nem gyújtás(előgyújtásos kopogás), és nem szelephang(nem onnan jön a hang, és be is állítottam). Van egy felvételem (2mega mp3) amin jól hallani a dolgot. Ha segítenél(tek) elküldeném(cím?) Amikor hangosodik, akkor a henger fala és a homlokfal között van a mikrofon a hengerfejhez közel. A finom csettegés az injector hangja a túloldalon a szelepfedél közelében.
Jól hallottam azt hogy HONDATA? Sokat megteszek egy működőképes példányért . EGR nélkül többnek kéne lennie a fogyasztásnak nem? Mert ha jól tudom akkor azt a fogyasztás és a károsanyag miatt találták ki.
hm hát ja az szar ügy
Deviszont szétnéznék a neten, hogy a -középkonzol alatti / hamutartó feletti- tárolórekeszbe lehet-e kapni szabvány 1DIN méretű rádió beépítő keretet!
Bár el kell ismernem, hogy ehhez már olyanmértékű hifi fanatizmussal kell rendelkezni mint ami pl nálam van kialakulóban
Tehát ha nincs tervben a HUMMA SQ OB akkor meg kell venni a gyárit oszt beérni vele
Szerencsére egy jó arc vette meg ugyhogy megtudtunk egyezni, bár soksok nap ment rá az egyezkedésre.....bár nem rejtett hiba sztem .... ami nem állt fenn az eladás pillanatában, igy nem is tudhattam róla....de ha perre vitte volna 2 év mulva lett volna pont téve rá.
2005. április 21. 14:44:45: megválaszolva Taki 0 által,
→ #219
Én már eladtam 2 hete...2.0 Sohc Vtec volt.....teljesen csöndes, normális hangja volt......mindkét esetben....Sajna 1 hétre rá ,megállt a motor vmijen uton modon.....állitolag hajtokar nyulás álltbe rajta, amit igen kétlek....igy azon motorblokkcsere van épp folyamatban....ami 1 milla lesz elöre láthatolag.
2005. április 22. 06:05:47: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #224 2005. április 21. 14:29:06: megválaszolva Taki 0 által,
→ #217
Sziasztok Hondatársak! Jó ez a topic, és elég szapora!
ZEMA!
Amit képet belinkeltél az egy SOHC 2.2 vagy 2.0 mocis accord ugye? Nekem egy F22Z2-es (2,2 SOHC VTEC) gépem van, és azt kérdezném, hogy a tiednek milyen a hangja alapjáraton és akkor amikor finoman nyomod neki a gázt?
2005. április 21. 14:15:33: megválaszolva ZEMA + által,
→ #216
Az EGR csak részterhelésen működik, tehát amikor városban vagy azon kívül normál tempóban autózol. A teljesítményt meg ugye padlógázon mérjük, tehát az nem változott. Egy kicsit finomabb talán a gázpedálreakció és alacsonyabb a fogyasztás. A fogyasztást le tudom majd tesztelni, még korai lenne a tapasztalatokról konkrét számokban beszélni. HONDATA ügyben mi a helyzet?
Tegnap óta be van csapva az ECU-m, mert úgy tudja hogy működik a kipufogógáz visszavezetés (EGR). Egy kis elektronika azt közli az ECU-val hogy működik az EGR szelep, pedig nem!!! Nincs már hibakódom és tiszta levegővel jár a motorom és nem meleg kipufogógázzal amibe biztos kevesebb az oxigén is. A fogyasztásom is biztos kicsit alacsonyabb lett.
Megér 100ezer forintot?
Még nem láttam, nem hallottam de így is 1000%-ig biztos vagyok benne hogy NEM
Az anyós ülés alatt meg esélye nincs hogy jó subhangot csináljon, fizikai képtelenség...
Ha a hangminőségnél többre értékeled a gyári megoldásokat csak akkor vegyed.
szvsz
IGEN Szoval jo a kis kocsi. En is szerettem am... Huu de faj a szivem most erte . Azota is megnezek minden olyan szinu Jazzt, hatha az az. De azota se lattam. aaaa
Az új Accrdokba lehet már rendelni gyári mélynyomót az anyósülés alá. Természetesen ez tud beszélgetni a gyári hifirendszerrel, és azt szeretném megtudni, hogy valakinek van-e ilyen, és ha igen, akkor milyen? Megér 100ezer forintot?
Hali DS! Bezony...bár én használom hétközben a városban ..kellemesebb mint az Accord....Nagyon el lustultam benne ...akkor most Te meg Ricsi zőőőd delsoljában csücsülsz?...Akkor veled még hajdanán találkozhattam talán benn a Fehérvári úti mühelyemben?
2005. április 21. 10:11:51: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #208
AeroF22:Én levettem a lököst és alóla igy kitudtam venni a rezonátor dobozt..igy annyit szivhatott amennyit csak akart , mivel azon a lökösön nem volt ködlámpám azon a nyiláson ömlött be a levegő....
Hát azt nem tom hogy jo e..meg kell nézni hogy egy normál katalogus más tipusu gátlot ir a 2 tipushoz.
Nagyon érdemes körülnézni a piacon és pofátlanul alkudozni kell...
pld. az új Accordra az Uniqánál 30E ről indultunk, aztán tíz perc múlva (megkérdezzük az igazgatót szöveg után ...) 15E körül jártunk, ugyanolyan önrésszel...
Azért az tesók között is 50%os kedvezmény...
Egy monoton hang elkezdett hallkan mondogatni az agyamban : RAKASD-BELE , RAKASD-BELE , RAKASD-BELE , RAKASD-BELE ...
Nem tudom meddig bírok ellenállni neki, szerencsére szegény az eklézsia, úgyhogy elkapkodni úgysem tudok semmit...
(Jut eszembe valaki igazán elvihetné már a kerékpárhordozót...- Honda adás-vétel topic #6698as beirás-
ha lemegyek a garázsba a bicómért, mindig majd kitöröm benne a nyakam...)
Azért is izgat a p-box, mert az esetek döntő töbségében nyugodtan, különösebb vadulás nélkül vezetek, de ha kell, úgy hörrenjen meg az motor az ember feneke alatt, hogy futkározzon a hátán a hideg a gyönyörűségtől ...
A Power-Box nagyon érdekel, majd remélem mindenről részletesen beszámolsz, akár emilben is, ha a többi sporttársat esetleg untatnánk ...
A cascórol annyit, hogy gondolom mindenki mérlegel.
A saját hibás eseményeket én úgy játszottam le magammal, hogy az elmúlt 15 évben nem volt ilyenem,és azt a zsetont egy virtuális dobozba képzelve bőven belefér egy-két nagyobb törés is, ráadásul nem kell napokat anyázni a biztosítóval...
A lopáskár cascó nélkül pedig tényleg rizikó, nehéz lenne tagadni...
(Ráadásul pár éve egy volt barátnőm hondáját lopták el tőlem, ki is kellett csengetnem neki...
A kollégáim szerint szeretem a kihívásokat... Rángatózik is a szemem alja rendesen, mint a Jégkorszak c. rajzfilmben a mókusnak, már aki látta...)
Áll. létezik csak lopás elleni cascó, bár én eddig csak 2-5 év közötti kocsikra szóló konstrukciót találtam...
Jut eszembe, milyen színű a verdád ? ( az enyém gyöngyházfekete, minden kosz meglátszik rajta, úgyhogy állandóan mosom, nem is tudnák ellopni...)