Hát elég gyakori.... 10 indulásból 5x v. 6x......emelkedönek, felhajtonak indulva mindig...de csak egyszer !!!!...töbször nem (ugyértem hogy ha araszolok felfelé akkor megállás után egyszer).... és 2-es sebességben is ha abban indulok felfelé( csak kiprobáltam , nem szoktam 2esben indulni )
Azt hittem beláttál..pedig még a tetőablakróló is nyitva volt
hang: pff hát nem tudom... dehát a váltóból is nehéz elképzelni ezt a hangot... és neked ennyire gyakori, hogy ennyire zavaró? nekem ezen a gépen nagyon ritka. az előzőn gyakori volt.
féklámpa: hát vazze úgy le van sötétítve a gépjárműved, hogy azt is csak nehezen mondanám meg hogy hányan ülnek benne, nemhogy kik
2005. április 26. 00:42:08: megválaszolva ZEMA + által,
→ #350
laspring:.....pont ugyan olyan hangot produlkál a gépem mint a másik topikban irtad, én is attól tartok hogy a váltóból jön.....
Egyébként intettem is d.u mikor találkoztunk....Megint kiégett a jobb féklámpám?...2 hete cseréltem ki az égőt benne.......grrrrrrrrrrrrrrrrrrr....prelüdjeim legalább jelezték ha kiégett...
áháá! Úgyis azért érdekes, hogy a riasztó is fel tudja húzni. Tehát a mikorkapcs maradhat rossz
Elvileg a 22-es jelü doboz a vezérlő elektronika, a 23 és 24-es vmi lefogató/takaró elem.
És akkor ez az anyós ülés alatt van ezexerint. Ki kell venni hozzá az ülést, vagy ha eltolom akkor hozzáférhetek?
2005. április 26. 10:17:46: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #370 2005. április 26. 05:59:18: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #356 2005. április 25. 21:08:45: megválaszolva laspring + által,
→ #346
Miléyen rugókat?Szerintem nincs benne semmiféle rugó ) A jobb elsőt apró darabjaira szedtem, de abba nem volt.Egy pöcök volt letörve benne azért nem nyitott-zárt.Bele izzítottam a távvezérlőt.Mostmár nekem is távirányítós )Ugrókódos és még szerintem 300m ről is működik, ami nem tudom előny e ?! .Az infrást meg ki is kötöm nehogy +vicceljen a régi tulaj
Peti
Pontosan!
Most várunk 1-2-3 hétig hogy talál-e fejet a szerkentyűhöz. Ha talál és acceptálható az ár akkor csere, ha nem talál vagy nagyon sokba kerülne akkor meg majd egy talin visszaadod a szajrét
Igazából elég mission impossible ehhez alkatrész keríteni, úgyhogy nem fogok csodálkozni rajta ha nem talál hozzá. A kenwood márkaszervízben azt mondták nekem, hogy ne bolondozzak már, ilyen modell nincs is Végülis érthető: 93-as modellről van szó
Egyébként pedig köszönöm szépen a lelkiismeretes menedzselést! Szereted az aszut?
"és ez adja a kakót a motoroknak amik nyitnak-zárnak."
Ja és azt megfigyeltétek, hogy milyen érdekesen működik? Felhúzza magát a nyitó mechanika. Lehet hallani nyitás-zárás után, hogyan tekeri fel a rugót.
2005. április 25. 18:33:32: megválaszolva Gunnar + által,
→ #340
Egyébként a asználati utasításban olvastam(én ilyet is szoktam ), hogy ha táviránnyal zárjuk be és a kulcsal nyitjuk ki, az hibához vezethet. Nem írja milyen hibához. Szóval táviránnyal nyissuk mindig, akkor is, ha kulcsal zártuk be!
Az ajtózárban van egy mikrokapcsoló. Ha néha igen, néha nem a történet, akkor az a kapcsoló nem tökéletes. Meg kell fújni egy kis WD40-el és egy darabig jó lesz. Az ablakemelő elektronikáról írtam, hogy hol van. Két 10-es fejű 6-os csavar fogja fel. Meg lehet emelni a műanyag borítását és hozzá lehet férni a csavarokhoz(vagy spéci csőkulcs, pont olyan hosszú...). De nem hiszem, hogy abban van a hiba, inkább a kapcsolóban....
Egyébként előfordul az is, hogy nem jó ütembe kapja a jelet az áramkör, vagy kontaktos rossz jelet ad a kapcsoló, és e miatt bolondul meg a kör. Van mikor nekem is kétszerre veszi a lapot.
laspring bátyó, kicsit szét vagyok esve mostanság, akkor én onnan tudom hogy lépni kell hogy vagy Te, vagy a gyorsbeszédű szamuráj telefonál fejegység ügyben?
Elvileg a központizárat vezérli és ide funak be a vezérlőjelek /letestelt 12v asszem/ amikor nyitod vagy csukod az ajtót és ez adja a kakót a motoroknak amik nyitnak-zárnak.
2005. április 25. 13:35:23: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #335
Szerintem az ECM (mivel ezekbe azt hiszem már nem ECU van(vagyis nem úgy hívják). ) A Jobb első ülés alatt meg azt hiszem, hogy a légzsák vezérlője, de ezt nem szedtem szét, csak sejtem. Ugyanez az ülés alatt meg az ablakemelő elektronika van.
Amivel én szenvedtem, a sluszkulcsnál van egy kapcsoló hátul(kicsi fekete kocka), nekem e miatt nem kapcsolódott be a riasztó. Sajnos nem a kapcsoló volt rossz, hanem a zár nem nyomja ki a pöcköt, mikor nem volt benne a kulcs. (erre valami orvosságos ötlet?)
Én meg azt nem tudom, hogy mi lehet a fő relé melletti műanyag füles doboz, amiben volt némi panel szakadásom, (de jelei nem voltak). Két felfogatása is van szabálytalanul két idióta formájú füllel. Ha benézel a műszerfal alá, akkor a ferde fémdoboz mögött van. (a fémdobozt sem tudom mi lehet)
2005. április 25. 13:38:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #336
ehhez kapcsolódva kérdés:
nektek felhúzza-e az ablakokat az autó, ha kulccsal zárjátok és a kúlcsot hosszan tartjátok elfordítva?
nekem az előző gép megcsinálta (sztem nem volt bele semmi utólagos ilyenjellegü technika beleépítve), de a mostani néha igen néha nem, de legtöbbször nem. És ennek melyik "dobozka" lehet a lelke!?
2005. április 25. 13:27:19: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #333
Jobboldalt a kárpit alatt valóban van egy dobozka!!!!!!!!!!!!Amikor raktam be az erösítőt ami pont ott van állítva a kárpiton láttam hogy van ott valami , de az életbe nem gondoltam volna, hogy annak bármi köze lenne a központizárhoz )))))) A kárpit meg nekem nem törött el csak a ragasztásokat kéne újra ragasztani valamivel. Ami a rádió mögött van az mi lehet? Köszi a segítséget
2005. április 25. 13:21:53: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #330 2005. április 25. 13:18:43: megválaszolva laspring + által,
→ #328
"Az enyém is kelepel hidegen, melegen halkul. Remélem nem csapágy. "
Én is gondoltam a hajtókar csapágyra. Számold meg, hogy hányat kelepel alapjáraton. Ha másodpercenként olyan 6-7-et, akkor az 400 kelep/ perc ami az alapjárat fele, tehát akkor az egyik hengerhez tartozó hajtás csinálja. A hibakeresésem közben sok lehetőség merült fel. (dugó kopott-billeg, hüvely oválisra deformálódott egy túlhajtáskor, csapszeg lóg) és most a Te ötleted, hogy a hajtókarcsapágy lóg.
Nem valami rózsás, hogy ennyi lehetőség van, de talán nem lesz nagy a gáz... Engem legninkább a hüvely deformálódás idegesít, mert akkor lehet mindent cserélni!
_uszilard!
Nézd meg a vezérlőt a csomagtérben jobb oldalt a kárpit alatt. Nekem az ülést is ki kellett szednem, mert a kárpit minden alá be van süllyesztve. Ne erőltesd, mert eltörhet azt csúnya lesz! Egy fém doboz lesz ha minden igaz. van benne 5, vagy 6 relé(most nem emlékszem.) Megjegyzem, hogy én 3 teljes napig kerestem a dobozt(már "mindent" tudok hol van ), remélem neked is ott lesz!
2005. április 25. 13:06:31: megválaszolva Gunnar + által,
→ #327
Hát a fék nem az igazi most se. A bal első ablakemelőt és a jobb első központi zárat csináltam meg rajta.Nem működik az ABS. Most lesz a 2. olajcserém /250e/ és egy dekát se eszik szerencsére.Motor, váltó hibátla egy kis szelp hang van amit lejjebb írtam, de ennyi km után nem hiszem, hogy hiba lenne.Volt még két talpas csere. A két spoilert még a nyáron rendbetetetem.Már majdnem egy éve ényimééé.
Ki jön a pécsi találkozóra? Itt össze lehetne hasonlítani az autókat, esetleg motorhangokat. Egyre több motorhanggal (kelepelés) kapcsolatos kérdés van, 10.30-kor írt Johnny B a másik topikon egy 2.2-es kelepelőről. Most már én is kiváncsi lennék milyen hangja van egy nem kelepelőnek. Az enyém is kelepel hidegen, melegen halkul. Remélem nem csapágy.
2005. április 25. 13:05:23: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #326 2005. április 25. 11:42:11: megválaszolva laspring + által,
→ #324
ennyiedik Type S csak a legújabb gen.ből van? Régiből csak racing?
Doboz sajna nincs meg.De van egy olyan gyanúm, hogy ennél már egy központi vezérlő 1ségben van benne ami a rádió mögött van, de remélem tévedek, mert azt nem 1xű kiszedni.
2005. április 25. 12:31:28: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #325 2005. április 25. 10:49:50: megválaszolva laspring + által,
→ #322
Nem súrlódó hangja van, hanem olyan, mintha a hangerben dülöngélne a dugó, vagy a csapszeg lötyögne egy kicsit. A felvétel kiemeli a hangot, az életben nem ennyire domináns. Olajcsere után majd jelzem a helyzetet.
ZEMA!
Persze életben nem ennyire domináns a hang. A miki kiemeli.
Most is használom, azért nem olyan vészes, meg aztán most menjen szét, mert akkor a cég orra alá tudom dörgölni. De nem hiszem, hogy szétmenne. Magasabb fordulaton tökéletesen muzsikál, és ha rendesen bemelegszik, akkor alig hallani(de azért ott van). Most fogom lecserélni az olajat, majd meglátom milyen változás lesz.
Ti milyen olajat használtok? Jó a gyári ajánlott Shell Helix Plusz 10W 40 ?
Type-R mit innovativem Sperrdifferential
Ein nochmals verbessertes Traktionskontrollsystem erlaubt es,
die Kraft des Type-R zuverlässig auf die Straße zu übertragen. Er
verfügt an der Vorderachse über ein innovatives
vollmechanisches Sperrdifferential (vgl. Abb. 27), das besonders
leise, schnell und zuverlässig arbeitet und das traditionelle Honda
LSD (Limited Slip Differential) ersetzt. Ausgestattet mit einem
komplexen Präzisions-Radsatz steuert das neue Bauteil die
Drehmomentverteilung ex-trem feinfühlig. Die Folge sind
reduzierte Lenkkräfte, minimierte Antriebseinflüsse in der
Lenkung und ein hervorragendes Len-kungs-Feedback für den
Fahrer. Der Type-R erreicht dadurch hö-here
Kurvengeschwindigkeiten und baut auch bei Kurvenfahrten auf
problematischen, weil unterschiedlich griffigen Fahrbahnbelä-gen
einen sehr guten Grip auf
'94-es fekete Accordom van, és azon gondolkozom, hogy a díszlécet lefújatom króm színűre, csak nem nagyon tudom hogy nézne ki. Nincs véletlenül valamelyikőtöknek képe egy ilyen lefújt díszlécű kocsiról?
2005. április 25. 21:16:58: megválaszolva laspring + által,
→ #347 2005. április 24. 23:38:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #315
Bezony....Opció volt Prelűhőz,Accordhoz....Tavaly adtam el az én garniturám....ebböl kétféle van..ENKEI, és SPEEDLINE..... Az enyim a jobbik Enkei volt ..vagy 2 hónapig hirdettem mire elvitték...75be még használható gumikkal....
Ez volt a széria a 6. genen, de csak a 2.0 ES-hez asszem. De ez 15 hüvelykes!
Mondom: volt egy különleges sport kivitel 1.8-as motorral és csak azon volt széria a 16-os.
De opcióként kapható volt az itthoni Honda kereskedésekben is...
Hááát, nem vagyok ZEMA, de ha szabad, válaszolok: gyári, 16 hüvelykes és 4 csavaros, ez a sima 1.6, 1.8, 2.0l-es előző gen Accordokra jó, volt egy 1.8l-es sport verzió, azon széria volt. Az ATR-en 17-es, 5 csavaros van.
Szerintem...