Lehet, hogy nem nézne ki jól. Mondom, hogy csak felmerült bennem .Azért próbálom kikérni a véleményeteket, mert hátha látott már vki ilyet vagy esetleg képe is van róla.
Egy Hondás oldalról szedtem, de azóta már nem müködik az oldal. Nekem is megvan a matrica az ajtó mögött, de most nem emlékszem ott mi szerepel. A 195/60 R15 stimmel (megfelel a 185/70 R14-nek), csak ez a méret elég ritka eddigi tapasztalataim alapján.
Húú nem tudom elképzelni, hogy jól nézne ki telibekrómozott díszlécekkel és tükrökkel
A faceliftes díszlecek biztos kompatibilisek, csodálkoznék ha nem lennének azok...
Az előírt gumiméret 185/70R14???? Ezen csodálkozom, az én faceliftelt 5.gen-emre két méret van ajánlva (matrica a hátsó ajtónál) 185/65R15 és 195/60R15. Nekem az utóbbi van fent.
Nekem volt már rajta 205/50R15 amitől túlságosan alacsony volt az autó és kicsiknek hatottak a kerekek a kerékívben. Volt már 205/60R15 is ami meg jó nagy volt, de az is elfért
195/60 a váltóméret, ha szélesebbet akarsz akkor még a 205/60 lehet jó ( még mindíg kisebb mint a 95/65 ) vagy esetleg a 215/55 ( ha ezt még bírja a felni)
Én személy szerint a 95/55-t kicsinek találom egy Accordra.
Szánom-bánom bünömet, de azon gondolkodtam el. Csak épp az a bajom, hogy nem tudom elképzelni, hogy nézhet ki. Azt a típust, amit mutattál ismerem, és pont erről irigylem a króm díszítést. Nekem még a régebbi változat van (ha jó vettem ki a topicból a 5. gen első változata) fekete színben, és azon csak egy egyszerű fekete díszléc van. Szeretném a kocsit feldobni egy kis krómozással. Amúgy a második 5. gen díszléce rátehető erre a típusra? Akkor nem gondolkodnék ilyen variációban, hanem szerzek vhonnan egy olyan díszlécet. Másik elgondolásom, hogy a tükröket is lekrómoztatnám. Az új off audikon on marha jól mutat sztem, de nem tudom hogy állna a Hondán. A hűtőmaszk lécét már lefújam króm spray-vel, de az nem lett az igazi, úgyhogy azt is szeretném megcsináltatni szebben. A további krómozási lehetőségeken még gondolkodom.
Más kérdés:
Az Accordomra az előírt gumi méret: 185/70 R14 (d=615 mm). Van egy 15-s gyári alufelnim. Erre milyen méretű gumit vegyek? Mekkora a tűréshatár a váltóméretben?
Most 195/65 R15 van rajta, de ez sztem nagy.
Átszámítva a 195/60 R15 felel meg a megadott méretnek. De ha lehet tennék rá szélesebbet (pl.: 205-st, szélesebb lehet hogy nem megy rá). Vagy ha marad a 195-s akkor az a bajom, hogy inkább 195/55 R15 méret kapható. Ez még jó rá?
Én úgy csinálltam, hogy az első ajtónak a kábeleire kötöttem /zöldfehér-ha testre kötöd zár zöldpiros-ha testre kötöd nyit/ a vezérlőt /radio controller rx2/4k /.A vezérlőnek van olyan funkciója is , hogy meg tudod adni meddig tartsa a relét, ezt használtam.Meg húztam a két ajtóbol jövő kábelen kívül a dobozból egy + ot és egy - .No meg kikötöttem elöl az infra érzékelőt le húztam a stekkert azt kész
A kábeleken amik az ajtóból jönnek a testhez képest 11,30 volt körüli fesz van. A több polusú stekker valamelyik oldalának két szélső/egyik alsó másik felső/ kábele, vagyis nem teljhesen szélső mert van mellette azt hiszem négy db csati ami nincs használva. Remélem érthető voltam
Nem tudom milyen géped van(vagy csak nem figyeltem) de az Accordon ha egyszer felmentek az ablakok és mégegyszer ráfordítod a zárat, akkor hallani, hogy végigkoporászik az elektronika az ablakokon, majd nem hallani semmi erőlködést utána. Én úgy ítélem meg, hogy a laspring esetében nem lehet gond ebből. Ha neked olyan géped van ahol nem figyeli semmi a végálásokat, akkor ott sajnos utólag kell valamit kitalálni. (opto, Hall, mikrokapcs, esetleg áramfigyeléssel)
Van kérdésem az ablakemelős témához: Mit csinálsz ahol nem végálláskapcsoló jelzi a riasztó-elektronikának hogy fenn van már az ablak? Az én gépemben -gondolom- valami áram figyelésen alapuló "végálláskapcsoló" van. Ez azért lehet hogy ciki, mert ha pl fenn van az ablak akkor nem kéne -ahogy írtad- 24másodpercig tesztelni a "végálláskapcsolót". Vagy van erre is megoldás?
2005. április 26. 12:53:51: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #381
Igen az jó lesz, akkor csak a kábelt kell megtalálnod már.
Relézni érdemes, mert nem tudhatod milyen áramot kívánna a bemenet(hacsak ki nem méred, meg szét nem szeded az ablakemelő elektronikát). Ha nem találod a kábelt a csatiban, akkor jelezd, és én megnézem az enyémen az ajóban. Remélem egyforma a szín a gépekben, de a csatiban is megkeresem ha nagyon kell, csak az egy kicsit macerásabb!
2005. április 26. 14:02:12: megválaszolva Gunnar + által,
→ #383
Van egy megoldás. A központi zár vezérlőnél kell a csatiban a vékony vezetékek között méregetni(0V-12V), miközben valaki tekergeti a kulcsot a zárban.
De lehet egy kis gond. Nem tudom, hogy a riasztód ablakemelő komfort kimenete mennyi időre ad ki jelet. Mert ugye itt annyi idő kellene, amíg minden ablak felér( a kulcsot is addig kell elforgatva tartani). Na itt jöhet be egy egyszerű időzítő. Ha szóba kerül segíthetek...
555? Hát középiskolás koromban nem egyet vettem és forrasztottam
De ma már...
Elvileg a riasztómnak van komfortzár (így hívják az automata ablakfelhúzást) vezérő kimenete, tehát én úgy gondolom hogy elég a riasztómnak ezt a kimenetét a mikrokapcsoló helyére kötni, esetleg egy relét közbetenni hogy ha mást polaritással működnek...
De ehhez tudni kéne a komfortzárnál melyik vezeték a mikrokapcsolóé (színkód). Ugye egyszerű lenne megnézni a mikrokapcsolónál a vezetéket, csak nekem le van bitumenlapozva az ajtóm (a hifi miatt) és nemszivesen kaparnám fel...
2005. április 26. 10:58:31: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #375
"áháá! Úgyis azért érdekes, hogy a riasztó is fel tudja húzni. Tehát a mikorkapcs maradhat rossz "
Azt is megcsinálod, hogy az új riasztó felcsukja az ablakokat és a tetőt is bezárja? Csak egy időzítő kell.... (mennyire vagy otthon az elektronikában? 555 mond valamit?)
Akkor javítok:
4.gen aminek vékony eleje van, kis honda jellel, hátulja kicsit kockább.
5.gen aminek a háta a legszebb(nekem), és az elején nincs hűtőmaszk, csak egy lemezke, (mint az uszilárdé)
5.gen faceliftelt: A hátulja ugyanaz, mint az 5.gen-é, de az elejére egy szép hűtőmaszkot tettek.
6.gen A hátulja felkunkorodik(nekem a régebbi jobban tetszik), és elöl a lámpái nagyobbak felhúzottabbak.
7. gen a legújabb szépség extra formákkal.
Szóval az általad 5 és 6.gen-nek vett modellek nem külön generációk, az újabbik csak facelift eredménye!
Persze 4.gen-ben is volt facelift ami leginkább a hátsó lámpatesten érhető tetten. 6.gen-ben nemtudom
2005. április 26. 10:21:37: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #372
Hát ezt borzasztóan sajnálom! Rémálmaim egyike, hogy ellopják az autóm, vagy kiszedik a zeném. Én nem is tudom mit csinálnék....(ezt is úgy szenvedtem ki!)
Azzal tisztában voltam, hogy a gyári dolgok nem sokat érnek, ezért folyamatban van az upgrade. Addig is nagyrészt garázsban pihen a drága!
Ezekkel a generációkkal kicsit hadilábon állok. Ha nem jó mondom javítsatok ki!
4.gen aminek vékony eleje van, kis honda jellel, hátulja kicsit kockább.
5.gen aminek a háta a legszebb(nekem), és az elején nincs hűtőmaszk, csak egy lemezke, (mint az uszilárdé)
6.gen A hátulja ugyanaz, mint az 5.gen-é, de az elejére egy szép hűtőmaszkot tettek.
7.gen A hátulja felkunkorodik(nekem a régebbi jobban tetszik), és elöl a lámpái nagyobbak felhúzottabbak.
8. gen a legújabb szépség extra formákkal.
Hát én eddig jutottam. Remélem jól gondolom és akkor bátrabban hivatkozgatok itt a generációkra.
ez az én exem, a megboldogultam. tavaly ősszel ellopták, mert olyan FASZ VOLTAM hogy a gyári riasztóban és immóban megbíztam és nem tettem bele semmi mást!!!! A gyári távirányítója az 5.gen Accord-nak simán egy tanítható tv távirányítóval másolható!!!! Egy gyári immo meg még soha nem volt akadály senkinek!!!
Tehát mindenki akinek ilyenje van, érezze azt hogy esténként nyitva hagyja az autóját!!!!
A mostani autóm is teljesen ugyanígy néz ki, csak a felnije más
A képen azok MAK felnik, de már kifutott széri, nem kapható
2005. április 26. 10:08:34: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #367
Igen hálás is vagyok érte, de hol van ez a szelep, és hol lehetne kiiktatni átmenetileg?
Azt is kérdezném, hogy ennek a hangja terhelésfüggő?
Olyan érdekesen csinálja a dolgot, hogy amikor hirtelenebbül nyomom a gázd(csak óvatosan) akkor egy pillanatra elhallgat, majd a gázt ott tartva ismét megszólal.
Alapjáraton ketyen, kis gázfröccsöknél erőteljesebb(mint a felvételen), lepörgésnél nincs hangja. Magasabb fordulaton terheletlenül csendes, terhelve ketyeg.
Hogy működik a EGR? Mikor nyit, vagy mit is csinál pontosan és minek is jó ez nekünk?
Hát a márkaszervízben és az én szerelőm is úgy kezdett volna neki a dolognak, hogy váltó le és kuplung szemrevételezés. Onnan pedig vagy látszik vmi vagy semi...
Valóban az már elég zavaró... Az előző verdán én is meg akartam fejteni, de a szerelőm lebeszélt mert a siker bizonytalan (én meg már költöttem úgy anno 80E-t az Asztmámra, hogy a hasonló misztikus hiba (az futóműves probléma volt) megmaradt... 80pénz meg oda!) De tényleg utáltam! Te nekilátsz? Nagy rejtélyt oldanál meg ha sikerrel járnál
Hát tetőablakom nekem is van, de tetőszemem az nincs
Bár mint ahogy mondtad ebben egyedi az autód tehát valóban vághattam volna
Tegnam a szakértő fülű barátom meghallgatta végre a motort, és szerinte nem dugó, csapszeg, henger bajos. Remélem igaza van. Van ezeken a gépeken valami pufogó gáz visszavezetés. Az hol van? Nem lehet, hogy az csattog? Most, hogy újból végigfüleltük, inkább a szívó csonk felőli oldalon a henger bal oldalánál lehet valamit hallani, de olyan, mintha "kintről" jönne.
Én nem vettem ki az ülést, csak hátratoltam, és egy krova nyelével megemltem a műanyag borítás elejét, és elatta villással nyitottam a csavart(10-es). Készülj fel egy 10 perces fejenállásra!
"Minden dobozkák ismerője az Accordban!"
Hát ez nem így van, csak mindegyikkel találkoztam, aztán hogy mi van bennük, azt csak sejtettem, (Csoki meg tudja! ).
Egyenlőre a gyári van benne(egy hete van meg a gép), de a nyitó része le lesz cserélve egyedire. Itt csak a távirány a gyenge pont, meg a kulcsal való nyitás. Ezeket ki lehet kerülni. Fontosabb egy egyeni immobilájzer(transponderes áramkörök, lásd www.chipcad.hu).
Hát elég gyakori.... 10 indulásból 5x v. 6x......emelkedönek, felhajtonak indulva mindig...de csak egyszer !!!!...töbször nem (ugyértem hogy ha araszolok felfelé akkor megállás után egyszer).... és 2-es sebességben is ha abban indulok felfelé( csak kiprobáltam , nem szoktam 2esben indulni )
Azt hittem beláttál..pedig még a tetőablakróló is nyitva volt
hang: pff hát nem tudom... dehát a váltóból is nehéz elképzelni ezt a hangot... és neked ennyire gyakori, hogy ennyire zavaró? nekem ezen a gépen nagyon ritka. az előzőn gyakori volt.
féklámpa: hát vazze úgy le van sötétítve a gépjárműved, hogy azt is csak nehezen mondanám meg hogy hányan ülnek benne, nemhogy kik
2005. április 26. 00:42:08: megválaszolva ZEMA + által,
→ #350
laspring:.....pont ugyan olyan hangot produlkál a gépem mint a másik topikban irtad, én is attól tartok hogy a váltóból jön.....
Egyébként intettem is d.u mikor találkoztunk....Megint kiégett a jobb féklámpám?...2 hete cseréltem ki az égőt benne.......grrrrrrrrrrrrrrrrrrr....prelüdjeim legalább jelezték ha kiégett...
áháá! Úgyis azért érdekes, hogy a riasztó is fel tudja húzni. Tehát a mikorkapcs maradhat rossz
Elvileg a 22-es jelü doboz a vezérlő elektronika, a 23 és 24-es vmi lefogató/takaró elem.
És akkor ez az anyós ülés alatt van ezexerint. Ki kell venni hozzá az ülést, vagy ha eltolom akkor hozzáférhetek?
2005. április 26. 10:17:46: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #370 2005. április 26. 05:59:18: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #356 2005. április 25. 21:08:45: megválaszolva laspring + által,
→ #346