Na nagyjából kész a házi Cold Air Intake-em. Már csak a kerékívet kell visszaraknom de az nehéz lesz mert ott megy ki a cső. Azért mentem egy kört így is. Vicces hogy az egyes eltűnt mint sebesség. 2,3 vagy 4ezernél padló és tiltásig tekeri a kerekeket . Az is vicces hogy 7250-ig húz mint a barom nem esik vissza a gyorsulás. Talán egy jó 17-es felni kellene hogy megfogja az erőt . Lehet hogy tudok szerezni leömlőt Csoki.......
2005. május 3. 17:15:37: megválaszolva tschokker + által,
→ #519 2005. április 30. 21:29:38: megválaszolva Jugo + által,
→ #493 2005. április 30. 21:24:18: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #492
Én nem igazán láttam intercolert dieselnél!! hűtő elé berakva.... a Toyotába,Audiba is oldalt van... Apuéba pl a ködlámpa mellett megy be egy kb. cigarettásdoboznyi helyen a levegő a ic...-hez....
Talán valmikor én is lejutok a D4D-vel Csokihoz egy kis okosításra... :
Jaja! Váltás, indulás tényleg számíthat simán másodpercet is!
Csak mivel 2-3 ember is gyorsult Kújlakon hasonló eredményekkel, ezért ezeket a tényezőket már minimálisnak gondoltam
Szép műhelyed van, grat hozzá!!
Tudok 17"-ost is de nem ennyiért, egyébként szerintem neked kéne inkább Pécsen járni mivel egy hét múlva itt lesz HONDA találkozó. De ha tudsz nekem szerezni 2.2-es kipufogóleömlőt akkor elmegyek Pestre is
Mindent átnéztem és beállítottam ellenőriztem és amit kellett kicseréltem a motoron, most már sajnálom hogy nem mentem Kaposújlakon mert akkor most nem kérdeznél ilyeneket és én is tudnám a választ. Egyébként van még más is, kell az eredményhez jó gumi, és tudni kell elindulni meg hol és hogyan váltani. Ezek a szempontok 1-2 másodpercet jelenthetnek. Hát még ha 6000-nél is húzna akkor lenne az igazi, de így se rossz.
Biztos,mert tegnap néztük!!!
Alúl,a ködlámpa helyén van a beömlője (nem is tudom milyen ködlámpát lehet rátenni,ill.lehet-e egyáltalán)
Csoki valami hosszu csipesz szerüséggel ki is pucolta az intercooler elől a száradt faleveleket.
Érdekes helyen van,az biztos.Szerintem sokkal nagyobb és jobb hatásfokut lehetett volna elhelyezni az álltalánosan megszokott helyén(hűtő előtt),ezzel a motorteljesítményt is növelve.
De,valahogy a Hondáéknak ez így szinpatikus,nem igazán értem a logikáját,de néha furcsán gondolkoznak a ferdeszemüek.
2005. április 30. 11:34:25: megválaszolva grinics + által,
→ #484 2005. április 29. 23:37:19: megválaszolva barko 0 által,
→ #473
És akkor beteszed ügyesen az intercoler elé??? Mert a dieselnek ugyanis az is ott van!
Mondom,hogy más a szívórendszere.....
Persze,az sem elhanyagolható szempont,hogy a szűrőtisztításhoz le kell venni mindig a lököst...jó kis sport lehet az!
2005. április 29. 23:20:49: megválaszolva barko 0 által,
→ #471
A megoldás a cold intake, ahol a cső továbbmegy, be abba a lukba a karosszérián, egész a lökhárító mögé, na és ott rátenni iziben a direktszűrőt a csőre.
Én anno ezen is gondolkodtam (még full szerelési útmutatóm is van hozzá pdf-ben), míg rá nem jöttem, hogy még a gyári is sok az én verdámnak.
Olyan meleg van ott a dieselben,mint a pokolban!Ugyanis ott megy le a töltőlevegő cső az intercolerbe,van vagy 80 C fokos,alatta meg ott maga az intercoler.Egész más a légszűrőrendszere,mint a tiédnek.
2005. április 29. 23:09:27: megválaszolva barko 0 által,
→ #469
Igy igaz! :-)))
Es, hogy mas is tudja mirol beszelunk: dizel Accord-om gyari allapotban 147LE-s 3792 ford/perc -nel es 351Nm nyomatekkal rendelkezik 2020 ford/perc-nel.
Csoki altal gyartott es installalt dobozkaval 162LE 4057 ford/perc es 380Nm a nyomatek.
OK, Csoki NAGYON SZEPEN KOSZONOM!!!
Mogyi
az igen!
Milyen autóval?
Dehát hogyhogy? Kaposújlakon igaz +2km/h-hoz kb 3sec-el több kellett az ilyen Accord-oknak!
Csoki áruld el!!! (gyertyától én is úgy tudom hogy nem érdemes teljesítménynövekedést várni)
2005. április 30. 09:52:33: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #477 2005. április 30. 09:33:27: megválaszolva tschokker + által,
→ #475
Értem. Ez milyen márka? 17-est tudsz szerezni vagy ez csak egy egyedi eset hogy felnit adsz el? Ja és merre laksz lehet hogy megnézem majd............. ajaj látom Pécs. Pest körül szoktál járni?
A felni új volt még néhány napja, már mentem vele 25km-t. Az ár természetesen gumik nélkül értendő, mivel az is új. Ha megjön az amit rendeltem jóval drágábban akkor veszem ezeket le, ez remélem már csak néhány nap.
Szia engem érdekelne a felni!!!! Milyen állapotban van? Gumit adod hozzá? Esetleg tudsz 17-est is szerezni? A bemutatkozásomban benne van hogy milyen kocsira kell!!!!
Lehet, hogy majd kipróbálom a dolgot vagy veszek a P30/P28-as ECU-t (az ugyanis tuti jó ez meg könnyen szívás). Már bánom, hogy olcsón eladtam a P30-at...
Riasztós téma. Pattog a szirénám ami eléggé zavar, meg nincs használati útmutató a META riasztómhoz és nem tudom mit lehet programozni rajta, meg minek adtak hozzá egy műanyag kódkártyát.....stb
Jöhetsz!
Sajnos viszont nem fog 9s alá menni szerintem,a multkor párás,hideg idő volt,most pedig meleg,tökszáraz.
Jó lett ám a Mogyi kocsija!
M7-en hazafelé 220-al döngetett,plusz gyorsabb gázreakcióról számolt be!
2005. április 29. 21:49:03: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #465 2005. április 29. 15:14:38: megválaszolva tschokker + által,
→ #457
Nem bírtam várni tovább, untam a téli gumikat, és különben is Murphiy törvényére gondolva ha ezt fölteszem akkor rögtön megjön a másik. Lehet hogy már Kaposvárra is ezzel kellett volna mennem biztos nagyobb kedvem lett volna a gyorsuláshoz.