Nem 18" os felnijeid vannak? Én mentem vele 210et de még mewnt volna szerintem csak jött a kanyar.190 en en 1xre ott van onnét kicsit lassabban gyorsul feljebb.Gyárilag mekkora fordulatnál szabályoz le ez a motor?
2005. május 23. 21:31:56: megválaszolva yaffa 0 által,
→ #793
1996 2,2 Coupe, automata. Néha kicsit esik a fordulat, kicsit lassú az ablakemelő :-) viccet félretéve, a fordulat tényleg nemnyó, meg volna rajta némi futóműves munka is...
hibakódokat ellenőrizted? a kesztyűtartó alatt jobbra van egy kék színű kétpólusú csatlakozó, ha a két érintkezőt rövídre zárod egy drótdarabbal és gyújtást adsz akkor a sárga motorhibajelző lámpa a fordulatszámmérőtől balra villog ha van hiba. Ha nincs hiba akkor nem villog.
2005. május 23. 15:32:17: megválaszolva yaffa 0 által,
→ #787
Sziasztok! Ide irányítottak a szervíz topic-ból, egyenesen Csoki kartárshoz!
A következő gondom van: 94-es Accord, F20Z1-es mocival.
Elméletileg a végsebesség 210 km/h.
Múlt hétvégén próbálgattam, 190 környékén egyszer csak leszabályzott a moci. Elég drasztikusan, mintha elvette volna a gyújtást. Ezt kétszer-háromszor megcsinálta, aztán hagytam.
A fordulatszám olyan 5500 körül volt, úgyhogy nem azzal függött össze. Erő is volt még benne, ment volna.
Mi okozhatja ezt?
Hallottam, hogy Japánban 180-nál van a végsebesség leszabályzás. De ez 190.
Lehet, hogy egy angol Accord-ban japán csip van?
Na megmértük amit lehetett. Gyakorlatilag a nyomásveszteségem 1tized bár a munka sávban. Ez azt jelenti, hogy nem hordós a henger. A szerelő srác(nagyon lelkiismeretes és profi), azt mondta, hogy szerinte nem csapszeges, inkább a 4. hengerben a dugó billeg, ami lehet a gyűrűk kopásától is. Állítólag gyűrűk kopása nem jár azonnal nyomásveszteséggel, vagy olajfogyasztással, de a vékonyodás miatt a dugó elmozdulhat sugár irányba és a végén hozzákoccanhat a hengerfalához egy kicsit. Mivel melegen sokkal hallkabban koccan, ezért ez elképzelhető, mivel ilyenkor a dugó is "megdagad", tehát kisebb a rés, kisebb a kottyanás is. Azt hiszem bevállalok egy hónólással egybekötött gyűrűzést(akkor legalább az is kiderülhet, ha a dugóval van gáz).
Azt kérezném, hogy hol lehetne jó(!) gyűrűket venni? Esetleg dugót(bontottat is érdemes lehet?)
meg van...... még kiprobálom hogy megy e egyátalán.....sajna nem találtam meg azta csavarját ami a kasztniba rögziti kivülröl..nem tom lehet e külön szerezni olyat....
Csoki ti foglalkoztok Accord elektronikával? Vagy akár szervízeléssel? Nincs még szervizem, és csináltatnák rajta egy két dolgot, és elég sokat járok pécsre...
Bizony. 2 éve volt szerencsém egy kis időt kint tölteni. Megveszik a legnagyobb, legerősebb autókat. Rögtön tesznek bele tv-t (szinte mindegyikben volt, amit néztem), persze nem beleillőt, hanem akárhova csavarozhatót. Fel is csavarozzák a legszebb műszerfal közepére is...
Ehhez rögtön ragasztanak 2 db V alakú antennát a hátsó szélvédőre. Állítólag azért ez a nagy tv-sítés, mert tényleg sokat állnak a dugóban.
Hogy teljes legyen a kép, az autó elejének sarkaira fénylő végű rudacskát csavaroznak, mert sajna parkolni az nem megy, pontosabban az utolsó centit is kihasználják, de persze fogalmuk nincs hol az autó eleje.
Én Tsukubában voltam, az egy full tervezett város Tokió mellett, nyíl egyenes négysávos utakkal. Soha nem láttam gyorshajtót...
A kamionoknak a fülke tetején kötelező elhelyezni három zöld lámpát. Attól függően, hogy milyen gyorsan halad a kamion (teherautó, kisteherautó), annyi lámpa gyullad fel =a szembejövők látják). Sosem láttam mind a hármat égni egy kamionon sem...
Érdekesek nagyon... azért még egyszer az életben kimennék...
2005. május 21. 23:32:01: megválaszolva mano + által,
→ #771
jah!
egyik rokon 2-3 hónapot dolgozott kint japánban. aszonja, hogy akkora forgalom van mindenhol, hogy autpályán is alig tudnak többett menni mint 50... nehéz elhinni
meg amikor a japó kollégái járnak itthon, akkor többnyire ő fuvarozza őket és amikor pl országúton mennek pl 100-al és egy kamion szembejön ugyanennyivel akkor a japók összerezzennek és hangosan kurjongatnak. Halálfélelmük van a nagy sebesség és a nagy kamion közelsége miatt...
2005. május 21. 23:15:47: megválaszolva barko 0 által,
→ #770
Tisztelt Honda guru urak(főleg ŐK., Mogyi, Csoki...) !
MAYDAY, MAYDAY,MAYDAY...
Új 2.2 iCTD-i Accordom van.Van benne kb. 4000KM.
Hibajelenség : Indulásnál ráadom a gyújtást, motor majd ki ugrik, DÖ-DÖ-DÖ-DÖ hang előlről, az ütő megáll bennem... Gyújtás ilyedten levesz, pislogok, mint a vett malac, bátorságot gyűjtök, indítok- pöcre indul.
Másfél hónap alatt ma csinálta másodszor...
Nem vagyok nyugodt, bár garanciális. Jó lenne tudni, mi ez.Önindító beragad, vagy adagoló ???- azért durva lenne...
A motort még nem bontottam meg, mert előtte egy nyomásveszteség mérést akarunk csinálni, ha jól megy, akkor holnap. Abból sokminden kiderülhet. Ha lenne bizonyos dugóállásokban veszteség, akkor szét sem szedem, mert akkor a henger van kikopva, ami nem olcsó mulatság lenne javítani. De én nem tudom elhinni, hogy ilyen gond lenne, mert akkor miért csak a 4. hengernél domináns a dolog. Na majd meglátjuk...
A digit klímáról kép van a bemutatkozásom alatt, félig meddig látszik valami.
Gyárinak gyári, csak külön rendelésre tették bele a japók. Állítólag ez az egy van belőle MO-n!
Nem nekem ilyen nincs.
Egyébként benyomhatnál egy fényképet az automata klímádról, hogy megcsodálhassák a többiek, mert én szinte biztos vagyok benne hogy az nem gyári. Legalábbis még soha nem is hallottam ebben a tipusban automata klímáról...
A motort volt már időd megbontani?
2005. május 23. 06:48:27: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #780 2005. május 20. 10:16:03: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #761
Ha megnyomom az ECO gombot, akkor állítólag kisebb teljesítménnyel és erővel hűt, ami egyébként pont elég is. ilyenkor mintha nem érezném az egyébként kicsit érezhető visszaesést.
Neked is van ilyen gombod?
Na Barnus Te vagy aki megmonta a frankót!
Legalábbis így már értem, hogy miért csak ebben a kocsiban tapasztaltam még eddig ezt a ki-be kapcsolgatást, illetve egy ilyen megoldással a hirtelen bekapcsolási "sokk" is kezelhető (vagy rosszul gondolom).
És hogy lehet ilyenre átalakítani a mi autónkat???
Gondolom sehogy, vagy nem érdemes
A klíma nekem is nagyon megérződik a motoron de ne felejtsétek el hogy ezekben régebbi típusú klíma van: bekapcsolod, meghúz a kuplung és megy teljes gőzzel. Az új kocsikban mindig megy a klíma csak a csőben egy szeleppel szabályozzák az átmenő mennyiséget, így az nem érződik meg annyira mert lehet csak kis teljesítménnyel megy folyamatosan. Vagy valami ilyesmi .
de biztosan Te is és sokan mások is tudják, csak a megszokás miatt a lóerőket veszik figyelembe mindig.
Ahogy mondod, csak a megszokás miatt!
210Nm?? Hú az már döfi, akkor abban az autóban már bevállalnám a zótomatát!
jegesmedve... ez jó
engem sem feltétlen a venti kapcsolgatása zavar, hanem az alapjárat változása, meg a fékpedál "beesése" (persze működik a fék, fog rendesen). Nem egy ilyen autóhoz méltó tünetek ezek
Ha hazajutok eccer Pécsre valamelyik 7végén, akkor pl. szombat délelőtt van lehetőség a fekete bálnámat leméretni nálad? Megbeszéljük az ECU témát is személyesen...
1.3 vvti suzuki teljesítmény és nyomaték görbe. A teljes fordulatszámtartományban 120Nm az átlag. De jó lenne ha az ACCORD-om teljesítmény és nyomaték adatai hasonló jellegűek lennének a lökettérfogattal arányosan.
Igazából nem tudok nyilatkozni, mert gáz kéne a klímámba, de anyámék OFF Perimera ja is ki be kapcsolgatja, meg ugye a hűtőszekrények is Meg kicsit felemeli az alapjárati fordulatot, meg kb 1l el többet fogyaszt /1,6 16v dohc/. A fékkel nem történik semmi.Apám Hiace-a meg a gázt "húzza" kicsit be.