HONDA fórum
2024. június 10. hétfő, 15:08,  Margit, Gréta Legújabb regisztráltunk: MDRBcivic 0 



Téma neve:

Nyitotta: mano + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 29 | 28 | 27 | 26 | 25 | 24 | 23 | 22 | 21 | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | vége >> 

Téma információk
Hasznos oldalak:


Hasznos oldal 4.gen Accorddal kapcsolatban (A 'część techniczna' alatt elég érdekes/hasznos 'mókolások' találhatóak)


Honda Accord típushibák 92-2008
#1042 -Törölt felhasználó- 2005. május 31. 05:43:48 re: #1036 (Gunnar + )  ←  ‹›  0 | rejt
Most értem ide.. Letöltöm és megnézem. Köszi!

#1041 Wicked Belzebub 0  2005. május 31. 02:35:14    ‹›  0 | rejt
Kedves Accordos barátaim. /smile5.gif
Akinek olyan Accordja van mint az enyém ( 2.0 ES ) az kérem jelezze.
Jó lenne egy bp-i, mert mérnék egy-két dolgot rajta.
Köszike /meghajol/bowdown.gif /meghajol/bowdown2.gif

#1040 -Törölt felhasználó- 2005. május 30. 23:43:59 re: #1038 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›  0 | rejt
Még nem, de várom!
Összevetem a sajátokkal.

#1039 Öreg Kergyu +  2005. május 30. 23:18:55 re: #1034 (Gunnar + )  ←  ‹›  0 | rejt
" vtech vezérlés az nuku"
Azt keresheted napestig!:)
Viszont szép nyálas számokat énekelnek..:D :D :D

#1038 Öreg Kergyu +  2005. május 30. 23:15:01 re: #1037 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szivesen!:)
Küldött Pter képeket??
2005. május 30. 23:43:59: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1040 

#1037 -Törölt felhasználó- 2005. május 30. 23:11:53 re: #1010 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ÖK !

Kösz a gyors reflexiót !

Efy
2005. május 30. 23:15:01: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #1038 

#1036 Gunnar +  2005. május 30. 20:29:15    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na mire jutottatok?
2005. május 31. 05:43:48: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1042 

#1035 barko 0  2005. május 30. 17:56:47 re: #1033 (Nagyadi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Baszki! Navis Type-S! Nem piskóta!
2005. május 31. 12:15:04: megválaszolva Nagyadi 0  által, → #1065 

#1034 Gunnar +  2005. május 30. 17:30:00    ‹›   →  ↑  0 | rejt



vtech vezérlés az nuku :)

2005. május 30. 23:18:55: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #1039 

#1033 Nagyadi 0  2005. május 30. 17:19:27    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egy kellemes homepage az uj Accordról!
http://www.type-s.ch/site/
2005. május 30. 17:56:47: megválaszolva barko 0  által, → #1035 

#1032 tschokker +  2005. május 30. 17:17:54 re: #1031 (Koczeka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Továbbítottam USZILARD emailjét neked és WATTnak.
2005. május 31. 10:11:37: megválaszolva Gunnar +  által, → #1061 

#1031 Koczeka +  2005. május 30. 17:13:18 re: #1030 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Én is!!! /sir.gif /smile5.gif
2005. május 30. 17:17:54: megválaszolva tschokker +  által, → #1032 

#1030 tschokker +  2005. május 30. 17:11:29 re: #1029 (Koczeka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A VTEC váltásról én csak álmodozom! /smile10.gif /smile7.gif /mosoly.gif
2005. május 30. 17:13:18: megválaszolva Koczeka +  által, → #1031 

#1029 Koczeka +  2005. május 30. 17:08:28    ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Uszilard: küld át a bin fájlokat nekem lécci (a durvább bin is jöhet!). Megnézem őket. Mi a hibakód?
Mégegyszer írd meg az ECU típusát is és képet is küldhetsz róla... :-)

Csoki:
Először a benzin keverék arányt kell minden fordulaton és minden terhelésen ideálisra belőni (műszer alapján kéne, de sok méréssel is jól tudnánk közelíteni).
Másodszor az előgyújtást kéne növelni amíg nem kopog és nő a teljesítmény.
Először feltolt VTEC váltás mellett a VTEC alatti tartomány kell belőni, majd alacsony VTEC váltás mellett a VTEC feletti részt. A 2 eredmény alapján és egyéni izlés szerint (mennyire érezd a váltást) kell a váltási pontot beállítani. Revlimittel lehet icipicit járszani, de úgysem fog hozni semmit a + fordulat...
2005. május 30. 17:11:29: megválaszolva tschokker +  által, → #1030 

#1028 tschokker +  2005. május 30. 17:08:14 re: #1027 (Gunnar + )  ←  ‹›  0 | rejt
EMAIL-t megkaptam, küld el légyszi KOCZEKA és WATT topictársnak is, eprom tartalom ügyben ők az illetékesek.

#1027 Gunnar +  2005. május 30. 16:36:49 re: #1026 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Meg van a cucc.Az orit és a gyengébbik tuningot ki tudom olvasni rendesen és ha többször újra olvastatom akkor is ugyanazt kapom.De a legdurvábbnál minfig hibát talál, vagyis másodszorra nem ugyanazt olvass.Megmostam alkohollal a lábait, most kiolvassa rendesen, de megváltozhatott benne valami mert a check engine világít, magyarul nem müxik. Az orinak és a gyengébb tuningnak nem ugyanaz az ellenőrzö összege de megy vele a kocsi úgyhogy szerintem az jó.Mailbe elküldöm őket.
2005. május 30. 17:08:14: megválaszolva tschokker +  által, → #1028 

#1026 tschokker +  2005. május 30. 14:03:00 re: #1025 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Fogyasztással kapcsolatban én módosítanám az alapjáratot "hidegindításkor" mert nem látom be hogy miért kell plusz 20-30 fokban 1500-on járni beindítás után a motornak!!?? El lehet játszani az átmeneti dúsítással is ami minden gázpedállenyomásnál működik és nem mindegy hogy milyen érték van megadva, én ettől is várok valami pozitív eredményt városi fogyasztásban. Szóval lehetne hangolni mindenkinek a kocsit és nem csak + lóerők reményében hanem komfort és fogyasztás szempontjai alapján is. A kapcsolhatóság az frankó lenne, volna több ötletem is ami hőmérséklet, páratartalom, sport, takarékosság..... stb alapján lenne kiválasztható.
2005. május 31. 05:55:49: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1043 
2005. május 30. 16:36:49: megválaszolva Gunnar +  által, → #1027 

#1025 -Törölt felhasználó- 2005. május 30. 13:49:55 re: #1024 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha lesz ROM tartalom, akkor én is beszállnék az elemzésbe(több szem többet lát). A mérési móddal egyetértek(bárcsak nekem lenne ilyen aparátom!)
Viszont elég nehéz elképzelni, hogy a fogyasztás növekedése nélkül, hogyan lehet több kakaót kiszedni a motorból. Ennyire eltolták volna az ideálistól a japók a táblázatot?
De nem baj, ha kicsit, vagy nem kicsit többet eszik, mert ha átkapcsolható, akkor arra a kis vadulási időre nem tétel.
A takarékos üzemben meg szerintem veszíthet a teljesítményből, mert pl. városban tötyörögni elég lehet szegényebb keverékkel és kisebb menetteljesítményekkel is. Értsd, hiába nyomod nem megy jobban, mint amire minimum szükség van( a kapcsoló meg ott van...). (?)

Egyébként a fogyasztást lehet mérni az injectorok nyitásidejéből, egy vélt minimum városi menetteljesítményt tartva, elég rövid időn belül, akár menet közben is, vagy padon(a most épülő koputerem ezt is fogja tudni, ha jól megy...)
2005. május 30. 14:03:00: megválaszolva tschokker +  által, → #1026 

#1024 tschokker +  2005. május 30. 13:35:32 re: #1022 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ott kéne kezdeni, hogy USZILARD epromját elemezni kéne KOCZEKA kollégának, és ha pozitív eredményre jut akkor az azt jelenti hogy az adatokat módosítani is tudjuk célirányosan! Én mérőpadon az adatok elmódosításával kikisérletezném a helyes beállításokat. A teljesítményadat és a CO adat segítségével szerintem korrekt eredményre lehet jutni, egy további fejlesztési lehetőséget látok még ami a fogyasztással kapcsolatos, be kéne szerezni egy négygázelemzőt mert nekünk csak CO mérőnk van. Az elégetlen szénhidrogének értékéből (HC) is lehetne következtetni esetleg arra hogy jó e a gyújtás időpontja stb.
2005. május 30. 13:49:55: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1025 

#1023 -Törölt felhasználó- 2005. május 30. 11:14:02 re: #1020 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem úgy jön le Crovával, hogy nem dugom rá teljesen a 10-es kulcsot. Igaz nem túl jó helyen van de le lehet szedni.

#1022 -Törölt felhasználó- 2005. május 30. 11:10:39 re: #1021 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Arra gondoltam, hogy esetleg van-e valami infód(vagy elképzelésed) az injector idők, a gyújtás idők stb. módosításáról, pontosabban arról, hogy mikor(fordulat, terhelés, gázálapot stb.) mennyire érdemes őket állítani a tunig érdekében akár a teljesítmény, akár a fogyasztás szemszögéből.
2005. május 30. 13:35:32: megválaszolva tschokker +  által, → #1024 

#1021 tschokker +  2005. május 30. 09:59:35 re: #1018 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nem értem a kérdést
2005. május 30. 11:10:39: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1022 

#1020 laspring +  2005. május 30. 09:53:34 re: #1017 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bizony nem látni és sajnos a panelház parkolója nem is biztosít számomra megfelelő körülményeket, hogy lecsavarozzam a taposólemezt. Pláne hogy vmi csőkulcs kéne hozzá, de viszont a csavarszár meg túl hosszú hozzá...
De viszont a taposólemez lyukán keresztül, a "kardánbox"-hoz közeli oldalán kikandikál egy nagy 56-os szám valami fémszínű dobozról, feltételezem az ECU-ról... Ez az 56 mond valamit?
Ja találtam még ott a ttaposólemez alatt egy 2x40W-os kék színű erősítőt is /smile2.gif
Tudtam hogy kell lenni valahol egy ilyesminek... /smile10.gif
Úgyhogy majd tényleg kibontom én azt a taposólemezt vmikor...
2005. május 30. 11:14:02: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1023 

#1019 CTDpeti +  2005. május 30. 09:40:21    ‹›  0 | rejt
Zemabácsi, a biztosítós méled mikopr küldöd? Köcee!

#1018 -Törölt felhasználó- 2005. május 30. 06:21:58    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csoki!
Vannak infóid vagy saját elképzeléseid a chippelés motor technikai vonatkozásában?
2005. május 30. 09:59:35: megválaszolva tschokker +  által, → #1021 

#1017 -Törölt felhasználó- 2005. május 30. 06:18:38 re: #966 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen ott van, de lehet, hogy nem látod a feliratot.
2005. május 30. 09:53:34: megválaszolva laspring +  által, → #1020 

#1016 -Törölt felhasználó- 2005. május 30. 06:17:17 re: #982 (Gunnar + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez is jónak tűnik..

#1015 AceCombine +  2005. május 29. 19:00:21    ‹›  0 | rejt
Nem tud valaki olcsón 98-00-ás Accordhoz front kötényspojlert? Mondjuk a teper-ét /smile2.gif és az sem baj ha ezüst /szetvert.gif Neten néztem, de egyik gagyibb mint a másik:(

#1014 Hondahuszár 0  2005. május 29. 17:45:35 re: #1013 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Ajjaj, nem stimmel! 3 db. ezüst 5. gen van debibe, abból egy 2.0-ás, annak szimpla Remus vég és gyári acéltárcsa+gyári dísztárcsa van fenn.
2 db. 2.2 VTi van, az egyiken gyári kipuffvég figyel és nincs rajta csomispoiler.
Na ezek nem az enyémek! Az enyémen dupla Remus vég és gyári, LED-es csomispolier van fenn.
A Csapó u. környékén szoktam előfordulni.
Teljes motortérburkolatom nincs, csak az alu folt amit mutattam.
Ha a barátnőd eljön érte, odaadom neki, keress meg mailben!

#1013 -Törölt felhasználó- 2005. május 29. 17:18:45 re: #994 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szigligeti street... februárban mentem le hozzá és láttam az utcában parkolni az autódat. A barátnőm pesten tanul, igy ritkán van otthon debrecenben, de ha lát, akkor feltétlenül rádköszön majd /pislog/wink2.gif

Igen, nekem igértél motortér borítást, idegilenes megoldottam, a klímás szakmában használatos "armstong szalaggal", de köszi a motortérborítást, amit csináltál, azzal sokkal esztétikusabb lenne.

A pesti talira jössz?
2005. május 29. 17:45:35: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #1014 

#1012 -Törölt felhasználó- 2005. május 29. 11:19:37 re: #1010 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›  0 | rejt
Special thx !

#1011 Gunnar +  2005. május 29. 10:35:18 re: #1010 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›  0 | rejt
Motorkódokat hol érdems keresni?A közlekedési felügyelet oldalán ez még nincs fennt.

#1010 Öreg Kergyu +  2005. május 28. 21:44:35 re: #1006 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Efy!

Megpróbálok beszélni Pter-el ( fsa) remélem megvan neki a fotosorozat,biztos elküldi!
2005. május 30. 23:11:53: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1037 
2005. május 29. 11:19:37: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1012 
2005. május 29. 10:35:18: megválaszolva Gunnar +  által, → #1011 

#1009 Öreg Kergyu +  2005. május 28. 21:42:59 re: #1008 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem,ez sajnos mind japán......:(

#1008 laspring +  2005. május 28. 20:48:41 re: #999 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
komolyan mondom sírva fakadok...
és még csak az angolokra sem foghatjuk...
2005. május 28. 21:42:59: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #1009 

#1007 -Törölt felhasználó- 2005. május 28. 18:34:36 re: #1005 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›  0 | rejt
Az enyém K20A6.

Létezik már a szervízben 1 alváz sorozatszám, ami alatt elképzelhető a rendellenes kopás, megnéztük,az enyém már jócskán túl van rajta.


#1006 -Törölt felhasználó- 2005. május 28. 18:32:24 re: #999 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ÖK !

Levették, megnéztük, lefotóztam.
Kicsit meg van "fényesedve" a bütyök ( talán még kopva nincs ), de durva szinteltérést nem tapasztaltunk.
Ha tudnál 1 referenciafotót küldeni a kopott tengelyről, sokat segítene & köszönet.

Efy
2005. május 28. 21:44:35: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #1010 

#1005 Öreg Kergyu +  2005. május 28. 18:31:22 re: #999 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Több elkopott vezérműtengelyről hallottam K20A2-es motor kapcsán!
Bocsi de K20A3. /merges/banghead.gif
2005. május 28. 18:34:36: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1007 

#1004 Öreg Kergyu +  2005. május 28. 18:20:15 re: #1002 (barko 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A sportrendszer!:(
A multkor már említette az a látnok Gyimi,hogy belülről szét fog esni!
Remélem nem lett igaza,mert akkor tényleg nem fogunk vele bírni!:)

#1003 barko 0  2005. május 28. 18:16:25 re: #1001 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezt a mérhetetlen oőtimizmust! :)

A vezérműtengelyemmel miért ne lehetne gond?
Tudod, az még régi! :) :)

Szar ez úgy ahogy van, csak olyan szép, hogy senki nem hiszi el... :)

#1002 barko 0  2005. május 28. 18:15:13 re: #999 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja, hogy a hétvége ne múljon el hiba nélkül:

az enyémben egy adott fordulatnál 2500-3000, valami cicereg az alján. Ponotsabban rezonál. Na most vagy egy hőterelő lett elsimogatva a múltkor, vagy rohad az istenkirály sportrendszerem...

Mikor lesz már 2006? :)
2005. május 28. 18:20:15: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #1004 

#1001 Öreg Kergyu +  2005. május 28. 18:13:47 re: #1000 (barko 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ehhh,Te pesszimista!:) :)

A te vezérműtengelyeiddel nem lesz baj...esetleg mással???!!!:)
2005. május 28. 18:16:25: megválaszolva barko 0  által, → #1003 

#1000 barko 0  2005. május 28. 18:11:28 re: #999 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szép de szörnyeteg... :)
2005. május 28. 18:13:47: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #1001 

#999 Öreg Kergyu +  2005. május 28. 18:10:05 re: #998 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Efy!

Olvasva a problémádat,akkor lehet,hogy szar van a palacsintában!!!:(

Több elkopott vezérműtengelyről hallottam K20A2-es motor kapcsán!
Itt Pécsen is cseréltek egyet,illetve egyik barátom CRV-jével szintén ez volt a gond!!!Abban a kocsiban olyan 30eKm-volt akkor.
Vegyék szépen le a szelepfedelet,nagyon jól látszik sajna,ha meg van kopva, anno fsa topictársunk le is fényképezte.
Gariba cserélik.
2005. május 28. 20:48:41: megválaszolva laspring +  által, → #1008 
2005. május 28. 18:32:24: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1006 
2005. május 28. 18:31:22: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #1005 
2005. május 28. 18:15:13: megválaszolva barko 0  által, → #1002 
2005. május 28. 18:11:28: megválaszolva barko 0  által, → #1000 

#998 -Törölt felhasználó- 2005. május 28. 17:53:55    ‹›   →  ↑  0 | rejt
7.
Írtam, hogy garanciális :)
2005. május 28. 18:10:05: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #999 

#997 Gunnar +  2005. május 28. 17:51:37 re: #996 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
gen.?

#996 -Törölt felhasználó- 2005. május 28. 17:47:28 re: #995 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem is lesz :)
Accord.

Efy
2005. május 28. 17:51:37: megválaszolva Gunnar +  által, → #997 

#995 Gunnar +  2005. május 28. 17:43:10 re: #986 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Milyen autód van egyébként?/bemutba.nincs/
2005. május 28. 17:47:28: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #996 

#994 Hondahuszár 0  2005. május 28. 16:41:56 re: #993 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tudom, emlékszem már! Ne haragudj, nem ismertelek meg!
Ténleg feketében a legszebb a Prelu, mint Takinak már írtam.
Csapó street? Legközelebb köszönjön rám nyugodtan, legalább megtudom ki az...
Nem ígértem én neked a motortérborítás-szakadásra alu fedést anno?
2005. május 29. 17:18:45: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1013 

#993 -Törölt felhasználó- 2005. május 28. 16:14:48 re: #985 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az enyém 2.0 SOHC. amúgy találkoztunk már talin, az enyém fekete, és hátul dupla kipuff. Ja és a barátnőm egy utcába lakik veled debrecenben /smile5.gif


2005. május 28. 16:41:56: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #994 

 << eleje | 29 | 28 | 27 | 26 | 25 | 24 | 23 | 22 | 21 | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.43, 0.45, 0.42
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.422 mp, 8 query