Kedves Accordos barátaim.
Akinek olyan Accordja van mint az enyém ( 2.0 ES ) az kérem jelezze.
Jó lenne egy bp-i, mert mérnék egy-két dolgot rajta.
Köszike
Uszilard: küld át a bin fájlokat nekem lécci (a durvább bin is jöhet!). Megnézem őket. Mi a hibakód?
Mégegyszer írd meg az ECU típusát is és képet is küldhetsz róla... :-)
Csoki:
Először a benzin keverék arányt kell minden fordulaton és minden terhelésen ideálisra belőni (műszer alapján kéne, de sok méréssel is jól tudnánk közelíteni).
Másodszor az előgyújtást kéne növelni amíg nem kopog és nő a teljesítmény.
Először feltolt VTEC váltás mellett a VTEC alatti tartomány kell belőni, majd alacsony VTEC váltás mellett a VTEC feletti részt. A 2 eredmény alapján és egyéni izlés szerint (mennyire érezd a váltást) kell a váltási pontot beállítani. Revlimittel lehet icipicit járszani, de úgysem fog hozni semmit a + fordulat...
Meg van a cucc.Az orit és a gyengébbik tuningot ki tudom olvasni rendesen és ha többször újra olvastatom akkor is ugyanazt kapom.De a legdurvábbnál minfig hibát talál, vagyis másodszorra nem ugyanazt olvass.Megmostam alkohollal a lábait, most kiolvassa rendesen, de megváltozhatott benne valami mert a check engine világít, magyarul nem müxik. Az orinak és a gyengébb tuningnak nem ugyanaz az ellenőrzö összege de megy vele a kocsi úgyhogy szerintem az jó.Mailbe elküldöm őket.
Fogyasztással kapcsolatban én módosítanám az alapjáratot "hidegindításkor" mert nem látom be hogy miért kell plusz 20-30 fokban 1500-on járni beindítás után a motornak!!?? El lehet játszani az átmeneti dúsítással is ami minden gázpedállenyomásnál működik és nem mindegy hogy milyen érték van megadva, én ettől is várok valami pozitív eredményt városi fogyasztásban. Szóval lehetne hangolni mindenkinek a kocsit és nem csak + lóerők reményében hanem komfort és fogyasztás szempontjai alapján is. A kapcsolhatóság az frankó lenne, volna több ötletem is ami hőmérséklet, páratartalom, sport, takarékosság..... stb alapján lenne kiválasztható.
2005. május 31. 05:55:49: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #1043 2005. május 30. 16:36:49: megválaszolva Gunnar + által,
→ #1027
Ha lesz ROM tartalom, akkor én is beszállnék az elemzésbe(több szem többet lát). A mérési móddal egyetértek(bárcsak nekem lenne ilyen aparátom!)
Viszont elég nehéz elképzelni, hogy a fogyasztás növekedése nélkül, hogyan lehet több kakaót kiszedni a motorból. Ennyire eltolták volna az ideálistól a japók a táblázatot?
De nem baj, ha kicsit, vagy nem kicsit többet eszik, mert ha átkapcsolható, akkor arra a kis vadulási időre nem tétel.
A takarékos üzemben meg szerintem veszíthet a teljesítményből, mert pl. városban tötyörögni elég lehet szegényebb keverékkel és kisebb menetteljesítményekkel is. Értsd, hiába nyomod nem megy jobban, mint amire minimum szükség van( a kapcsoló meg ott van...). (?)
Egyébként a fogyasztást lehet mérni az injectorok nyitásidejéből, egy vélt minimum városi menetteljesítményt tartva, elég rövid időn belül, akár menet közben is, vagy padon(a most épülő koputerem ezt is fogja tudni, ha jól megy...)
Ott kéne kezdeni, hogy USZILARD epromját elemezni kéne KOCZEKA kollégának, és ha pozitív eredményre jut akkor az azt jelenti hogy az adatokat módosítani is tudjuk célirányosan! Én mérőpadon az adatok elmódosításával kikisérletezném a helyes beállításokat. A teljesítményadat és a CO adat segítségével szerintem korrekt eredményre lehet jutni, egy további fejlesztési lehetőséget látok még ami a fogyasztással kapcsolatos, be kéne szerezni egy négygázelemzőt mert nekünk csak CO mérőnk van. Az elégetlen szénhidrogének értékéből (HC) is lehetne következtetni esetleg arra hogy jó e a gyújtás időpontja stb.
2005. május 30. 13:49:55: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #1025
Arra gondoltam, hogy esetleg van-e valami infód(vagy elképzelésed) az injector idők, a gyújtás idők stb. módosításáról, pontosabban arról, hogy mikor(fordulat, terhelés, gázálapot stb.) mennyire érdemes őket állítani a tunig érdekében akár a teljesítmény, akár a fogyasztás szemszögéből.
Bizony nem látni és sajnos a panelház parkolója nem is biztosít számomra megfelelő körülményeket, hogy lecsavarozzam a taposólemezt. Pláne hogy vmi csőkulcs kéne hozzá, de viszont a csavarszár meg túl hosszú hozzá...
De viszont a taposólemez lyukán keresztül, a "kardánbox"-hoz közeli oldalán kikandikál egy nagy 56-os szám valami fémszínű dobozról, feltételezem az ECU-ról... Ez az 56 mond valamit?
Ja találtam még ott a ttaposólemez alatt egy 2x40W-os kék színű erősítőt is
Tudtam hogy kell lenni valahol egy ilyesminek...
Úgyhogy majd tényleg kibontom én azt a taposólemezt vmikor...
2005. május 30. 11:14:02: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #1023
Ajjaj, nem stimmel! 3 db. ezüst 5. gen van debibe, abból egy 2.0-ás, annak szimpla Remus vég és gyári acéltárcsa+gyári dísztárcsa van fenn.
2 db. 2.2 VTi van, az egyiken gyári kipuffvég figyel és nincs rajta csomispoiler.
Na ezek nem az enyémek! Az enyémen dupla Remus vég és gyári, LED-es csomispolier van fenn.
A Csapó u. környékén szoktam előfordulni.
Teljes motortérburkolatom nincs, csak az alu folt amit mutattam.
Ha a barátnőd eljön érte, odaadom neki, keress meg mailben!
Szigligeti street... februárban mentem le hozzá és láttam az utcában parkolni az autódat. A barátnőm pesten tanul, igy ritkán van otthon debrecenben, de ha lát, akkor feltétlenül rádköszön majd
Igen, nekem igértél motortér borítást, idegilenes megoldottam, a klímás szakmában használatos "armstong szalaggal", de köszi a motortérborítást, amit csináltál, azzal sokkal esztétikusabb lenne.
Levették, megnéztük, lefotóztam.
Kicsit meg van "fényesedve" a bütyök ( talán még kopva nincs ), de durva szinteltérést nem tapasztaltunk.
Ha tudnál 1 referenciafotót küldeni a kopott tengelyről, sokat segítene & köszönet.
A sportrendszer!
A multkor már említette az a látnok Gyimi,hogy belülről szét fog esni!
Remélem nem lett igaza,mert akkor tényleg nem fogunk vele bírni!
az enyémben egy adott fordulatnál 2500-3000, valami cicereg az alján. Ponotsabban rezonál. Na most vagy egy hőterelő lett elsimogatva a múltkor, vagy rohad az istenkirály sportrendszerem...
Olvasva a problémádat,akkor lehet,hogy szar van a palacsintában!!!
Több elkopott vezérműtengelyről hallottam K20A2-es motor kapcsán!
Itt Pécsen is cseréltek egyet,illetve egyik barátom CRV-jével szintén ez volt a gond!!!Abban a kocsiban olyan 30eKm-volt akkor.
Vegyék szépen le a szelepfedelet,nagyon jól látszik sajna,ha meg van kopva, anno fsa topictársunk le is fényképezte.
Gariba cserélik.
Tudom, emlékszem már! Ne haragudj, nem ismertelek meg!
Ténleg feketében a legszebb a Prelu, mint Takinak már írtam.
Csapó street? Legközelebb köszönjön rám nyugodtan, legalább megtudom ki az...
Nem ígértem én neked a motortérborítás-szakadásra alu fedést anno?
2005. május 29. 17:18:45: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #1013