Most ez a B1169 hibakód ez valami kommunikációs hiba. Igazából ha egy hibakódot törölnek akkor X idő múlva megint bele kell nézni az agyába mi jön vissza. Nem szokott fals dolgokat dobni a komputer első körben arra kell elindulni.
Egyébként a nem szakszerű klímatisztítás ECU problémákat is okozhat(beázás, csatik kontakthibája etc.) tehát nem tudom mióta van Nálad az autó vagy hogy szoktad Te tisztítani a klímát de ez is lehet. Az ECU viszonylag könynen hozzáférhető legalább a csatikat ellenőrizném első körben.
Hát így távolból leírás alapján ez még akármi is lehet. Főrelé, indításgátló, egy bizonytalan biztosíték, esetleges testhiba, szar relé, vagy csak szimplán hibás ecu, vagy ecuban eloxidált csatlakozó. Azt azért jó lenne tudni hogy amikor leáll és ráadod a gyújtást akkor morog-e a benzinpumpa, elalszik-e az immó lámpája, inditóspray-el elindul-e vagy esetleg néha néha majdnem beindul esetleg csak ugyanúgy teker a motor. Aztán ezek után lehet már tovább keresni ha köhécsel spray-el akkor nincs elég benzin, ha akkor sem akkor kevés a gyújtás. De ezt már tényleg szerelőnek kellene látnia, aki hajlandó is több időt rááldozni a keresésre.
Előre bocsátom, nem vagyok szerelő és VAN egy kis különbség egy '92-es Legend kúpé meg egy 7gen Accord között, de amikor az én Legend-em csinált ilyet, (hol indult, hol nem) akkor a főrelé volt a ludas, az újra lett forrasztva és minden helyreállt.
(menet közben nekem mondjuk nem állt le sosem, de nem is hagytam sokáig "élni" a problémát)
Valószínűleg ez a fórum az utolsó mentsváram. Remélem tudtok nekem segíteni. Már hónapok óta szenvedünk egy hibával, amire senki sem tud rájönni. Próbálom összefoglalni ezt a rémálmot.
A kocsi: 2005-ös, benzines 7. generáció, turbó nincs. Hiba egyik nap 5-ből 5X indul, másik nap egyszer sem indul be.
Áprilisban nem indult, gyújtáskapcsoló csere, ezután bírta 2 hónapig hiba nélkül. Ezután megint sz_rakodott, hibaolvasás Jármezei Károlynál, Nyíregyházán, semmi baja. Mondta ő. Itt volt egy teljes olaj-, és gyertyacsere is. Egy hónap múlva megint előjött a hiba, az akksi is merülgetett, hát azt is kicseréltük. Itt jött egy kb. 1 hónapos szünet, és előjött ugyanaz a hiba. De most már menet közben is megállt kétszer a kocsi. Erre az egyik szerelő azt mondta, hogy ez csak benzinszivattyú hiba lehet, azt is cseréltük.
Most már csak egy napokat volt jó, elvittük először Nyírpazonyba, majd Debrecenbe a Gold-Hondába hibakód olvasásra. Töröltek 3 hibaüzenetet (61-1 AKKU, B1168 MŰSZERVEZ. Modul, B1169 MOTORKOMM) és csak pislogtak, hogy ezzel mást nem tudnak csinálni, hát hazajöttünk. Másnap megint nem indult. Oké, még egy szerelő, ő azt mondta, ez csak is főtengely és vezérműtengely jeladó hiba lehet, azokat is cseréltük. Semmi változás.
Egyéb: Volt egy elemcsere az indítókulcsban, már hónapok óta a 100-as oktánszámú mol-os benzint tankoljuk, megtörtént a visszahívásos légzsák hiba javítása
Nagyon szívesen vennék és megköszönnék mindennemű tippet és jó tanácsot, mert ez már tényleg az agyf*** kategória.
Napi 40km-t használom (2x20km), 7gen Fl 2.0 sedan manuálom van. Szigetszentmiklósról BP XI ker, M0, 6-os út. Nekem az átlagom 9,47L ~20.000 km alapján. Legjobb 7,2 volt, legrosszabb 10,56.
Valaki találkozott már olyan jelenséggel, hogy utasoldalon a fűtésbox mögött a tűzfalon erősen beázik az autó?
Esőcsatorna kitisztítva, dobbetétek mögött sincs semmi látható.
Mondjuk a 7 gen Accord pont az az autó még a márkán belül is amin alig látszik a használat ha az ember odafigyel rá. Ráadásul mocsok jó minőségben van összerakva.
Én egy kocsinál sem mértem hogy a kocsi mennyit fogyaszt. Minden ember más és más ilyenek a kocsik is és a vezetési stílusok is amikor pl tőlem megkérdezik hogy mennyit eszik az 1.4es civic azt válaszolom 6-10l mind2 véglet volt már. Attól függ milyen hosszú aznap a lábam
Valami azért nálad nagyon nem oké.Hogy a fenébe csalhat 1,5 litert az óra???? Egy-két kirívó esetben el tudom képzelni, de állandóan ilyen hiba legyen, az nagyon nem természetes.
Óra szerint az enyém is tud 7et csak épp ahhoz kb 1.5 litert hozzá kell számolni. Ha 9 litert mutat akkor eszik 10.4 körül. És ez vegyes használat esetén van, mármint a 9.
Csak kb 1hete van meg a Civic 2.0 VSA, asszony napi 140km-t megy átlag 8 körüli fogyasztással nagyrészt auitópályán. Én simán levittem 7.5-re (úgy, hogy ebben van 160-180kmh igaz nem hosszú távon) és ennél jóval kevesebbet is tud.
2020. szeptember 23. 12:23:35: megválaszolva Tonx + által,
→ #138491
Eddig nálam a legmagasabb fogyasztás 8,7 liter volt, a legkevesebb meg 7,53 liter.
De: Ecseren lakom és itt a környékben mozgok, ha mentem is vele a városban, akkor is a nulláson a 3.ker. szélére, magyarán nem sok város van az enyémben, ezért ez a kedvezőbb fogyasztás.
Konkrét és állandó városi használatban nincsen sajnos tapasztalatom, amit megoszthatnék.
De az én használatomnál azt gondolom, hogy ott is kijönnék 9-10 literből, az 1.4-es 7gen Civic-emmel is igen alacsony fogyasztásokat tudtam produkálni még városban is. (6-7 liter max.)
Hozzáteszem, úgy megyek mint egy kezdő nyugdíjas, aki még azért emlékszik a fiatalságára.
Ezt értsd: Halál nyugodtan megyek, gyorsan váltogatok felfelé, nem pörgetem feleslegesen a motort, viszont előzésnél meg ha rám jön egy-egy kanyarnál, akkor általában max.-ra kihúzatom, amit bír, de utána rögtön visszaváltok halálos nyugalomra.
nekem civicben van 2.0-ás motor azzal átlagemberi használat mellett 10 liter nekem 14. Főúton asszony 8 körül etetett meg vele én 10 felett kicsivel Elvileg tudhat ilyan 7 körüli fogyasztást is de az ritka.
Sziasztok!
Gondolkozom hogy 7g accordra váltok 2.0 benzines motorral szerelt változat jöhet szóba mivel napi max 30 km körüli az átlag az érdekelne hogy főleg városi használatban hogy alakul a fogyasztás?
Bocs a kérdésért de az ESI--m óta kb 12 éve csak 1.4-es civicek voltak a családban .
A google adatokat már ismerem a valós fogyasztás érdekel normal használat melletti.
Hely a garázsban
Nekem nincs tervben a közeljövőben semmi (bár ez sem volt), majd öcsém szeretne venni egy békát. Van egy cégesem, az a hétköznapokra bőven elég, meg mellette ismét ott a Merci, azzal el tudok szórakozni hétvégente.
Na jó, egy low-cost versenyautón még gondolkozunk haverokkal közösben, de az más
Én is beírtam mielőtt vehement egy új ECU-t meg taníthattam fel szalonban 20k-ért.
ECU-ra meg hónapokig vadásztam mert egyik legritkább változat kellett. Nem is volt olcsó.
Dízelbe 5000-ért hozzad vágjak.
Nem tudtam, h ez ennyi bajt csinálhat, én így tisztítottam az accordot meg a mitsut mindig. Nálam nem volt ilyen baj....De úgy látom, akkor felejtős lesz.
Az a baj ezzel a csöves tisztítással, hogy ha még az ECU-t vmi szerencse folytán nem is vágja haza, a fejegységet az elektromos dolgokat simán kinyírhatja.
Felejtős ez a módszer.
Az enyèmet is így akarták tisztítani, mèg szerencse, hogy megláttam! Mondtam, hogy ha egy mód van rá, ezt a megoldást kerüljèk, legalább az èn esetemben. Szèpen ózonnal, az a biztos.
Cseréltem már én is olyan ECU-t amiben kb. 1dl klímatisztító lötty állt...
Azzal a flakonos szellőzőrostélyba benyomós tömlős szarral vkinek sikerült telenyomni az ECU-t ami persze haza is vágta.