HONDA fórum
2024. június 24. hétfő, 01:53,  Iván, János Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 



Téma neve: HONDA Szerviz

Nyitotta: CTDpeti + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 2505 | 2504 | 2503 | 2502 | 2501 | 2500 | 2499 | 2498 | 2497 | 2496 | 2495 | 2494 | 2493 | 2492 | 2491 | 2490 | 2489 | vége >> 

Téma információk


Hasznos linkek:

HORPADÁSOK DOKTORA - Horpadás javítás fényezés nélkül
Red Sun service szervíz,tuning,főleg japán autókhoz Vecsésen.
Autótéka2000
Autóküszöb készítés
Ablakemelőszerviz
Silentblock.hu(Mindenféle szilentek gyártása, a szilentgumik összetétele jóval minőségibb, mint a legtöbb utángyártott. Plussz extra, hogy nem kell a szilenteket préselgetni, hanem odaviszed benne a rosszal, visszakapod a jóval.)
NGK lambda szondák
Patent Depo műanyag patentok
Autótükör, visszapillantó javító
váltójavítás- fotókkal
Gyujtókábelek, trafók
összesauto.hu itt egy pontosan kiválasztott autóról kaphatsz részletes információkat...
Főrelé működése
hondafaq-értékes infók
Online EPC
Online EPC (angol és orosz nyelven!)
alkatrész régebbi hondákhoz
HONDA régió kódok
ROMIX Lengyel patent oldal
automotivetouchup.com (Színek, színkódok keresése, kiválasztása)
hondareference.com (Hondák, típus, generáció szerint, színkódok stb. stb.)
Honda / Acura manuals www.hondahookup.com (angol)
Mértékegység konverter!!!
Milyen izzó kell az autóba?
SLH.hu / speciális műszerfal izzók
Hondabazar.hu/ Bontott-, és új gyári alkatrészek
Online EPC 2019-ig
Honda alkatrészek Japánból


Csináld magad:


ECU hibakódok, (+ a kiolvasás menete)
Testkábel tuning (by: Öreg Kergyu)
Első ajtók ablakainak a beállítása ( by: Tonx )
Gyújtáskapcsoló javítás
Főrelé javítás
7.gen Civic ködlámpa install
Egyszerűbb dolgok szervizelésének menete videóval illusztrálva ( írd be az évjáratot, gyártmányt, típust )
#124143 HARAPÓS +  2020. április 10. 14:11:36    ‹›  0 | rejt
Kellene egy kis segítség....Del-Sol-hoz szeretnék új középső kipufogót rendelni,melyik civicen lehet még ugyanaz a kipufogó méret?Csak mert ahonnan rendelnék,ott nincs Del-Sol-hoz.
Köszönöm,üdv [SMIL:/harcol/Forum80.gif] [SMIL:/harcol/Forum80.gif] [SMIL:/harcol/Forum80.gif]

#124142 Tonx +  2020. április 10. 13:46:08 re: #124141 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nyomáspróba. És egy jó tipp az egr szelep tömítését cseréljétek ki, mert ott át tudja nyomni a vizet a szívósor felé. Általában nem a szelepszár szimmering a fő ok, csak azt egyszerű cserélni.
2020. április 11. 13:01:37: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124144 

#124141 Tibor67 +  2020. április 10. 12:02:34 re: #124124 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hengerfej leszedve:-dugattyú tető, -égéstér, -egr szelep, járatok, - szelephát kokszosak, szelepszár szimering hiba a fő ok.A dugattyú illeszkedése a hengerbe viszonylag jó, a hengernek válla nincs. A szerelő azt mondta, ha nagyon kellene tippelni, akkor kb. 200ekm. tippelne erre a motor állapotra. Sajnos vizuális nyomot nem talált arra, hogy hol ment bele az égésgáz a hűtőrendszerbe. A további munkákra a hengerfej egy gépműhelyes szakembernek átadva. Itt tartunk most. Kérdésem az lenne, hogy van valakinek tapasztalata erre a vizuális hengerfej hiba feltárásra, vagy csak a nyomáspróba hoz eredményt?
2020. április 19. 09:27:57: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124156 
2020. április 11. 19:21:13: megválaszolva Pacsu 0  által, → #124147 
2020. április 10. 13:46:08: megválaszolva Tonx +  által, → #124142 

#124140 Tonx +  2020. április 8. 11:58:00 re: #124135 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›  0 | rejt
Lehet hogy 1.4 volt vagy 1.1 már nem tudom mert kb 4 éve volt, de a lényeg hogy 1 tizeddel a rendszernyomás előtt még nem folyt semmi max nyomásnál meg igen.

#124139 grego +  2020. április 8. 11:29:08 re: #124138 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›  0 | rejt
Gondolom autó és motor függő a dolog mekkora a max rendszernyomás.
1.1 bárnál már 102 fokon forr a viz
1.2-nél 104.8
1.3-nál 107.1

Nekem 1.3-as van gyárilag.

#124138 KamikaZeFan +  2020. április 8. 11:21:54 re: #124136 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én arra gondoltam hogy miért nem jó egy 1.1 vagy 1.3 sapka a hütőre minek nagyobbat tenni?

Amikor én tettem be az alu hűtőt a kocsiba azon 1.3 as sapi volt és a rendszer 2-3 helyen eresztett pedig átnéztem nem volt semmi baja, lecseréltem az 1.3 as sapit gyári 1.1-esre és sehol nem eresztett.
2020. április 8. 11:29:08: megválaszolva grego +  által, → #124139 


2020. április 8. 11:24: Szerkesztve KamikaZeFan +  által, megtekintés

#124137 Tibor67 +  2020. április 7. 17:12:08 re: #124134 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
oké, köszönöm. Az autóm a szerelőnél, ha kész akkor beszámolok. Üdv

#124136 grego +  2020. április 7. 15:08:08 re: #124135 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gondolom nagy melegben felmegy addig. Bár valóban a sapka már elengedi 1.4-nél pl.
2020. április 8. 11:21:54: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #124138 

#124135 KamikaZeFan +  2020. április 7. 14:53:03    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Minek egy hűtőrendszerbe 1.5 bar nyomás?
2020. április 8. 11:58:00: megválaszolva Tonx +  által, → #124140 
2020. április 7. 15:08:08: megválaszolva grego +  által, → #124136 

#124134 Tonx +  2020. április 7. 13:23:53 re: #124133 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amikor nyomáspróbát csináltunk a hűtőn akkor vettük észre hogy 1.4bar-ig semmi 1.5nél viszont elkezdett csöpögni a hűtő alul. És jobban megnézve már láttuk a nyomokat, úgy könnyű volt észrevenni hogy tudtuk hol keressük. De addigra késő volt. Utána csináltam co2 tesztet a hűtőben és rögtön elszíneződött a kontrasztanyag. Aztán szét is szedtem kapott új szelepszimmeringet új hengerfejtömítést aztán rögtön gyűrű és csapágy is, majd új vezérlést is. Aztán megszűnt az olajfogyasztás és a hűtővízfogyás is. És utána eladtam az autót:)
2020. április 7. 17:12:08: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124137 

#124133 Tibor67 +  2020. április 7. 12:32:27 re: #124132 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mond már légyszíves ezt el, hogy pontosan mit jelent? : ) 160e-nél lett hengerfejes, mert a hűtőn volt egypár hajszálrepedés ami csak 1.5 bar nyomásnál engedte ki a vizet
2020. április 7. 13:23:53: megválaszolva Tonx +  által, → #124134 

#124132 Tonx +  2020. április 6. 16:56:37 re: #124131 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én annó szakálmetálltól vettem mindent mármint a gyűrűket és a csapágyakat. Arra figyelj hogy a régi 4-5-6gen D16 nem jó ehhez. Ide a D17 lehet jó, vagy a 7gen D16.
2020. április 7. 12:32:27: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124133 

#124131 Tibor67 +  2020. április 6. 15:20:51 re: #124127 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszönöm a segítséget. A gyűrűt, és a hajtókar csapágyat hol érdemes beszerezni? Van valami márka javaslat? Vagy csakis gyári? Ha egyszer a környékünkön vezetne az utad, akkor egy jó gyümölcsből készült pálinkázásra a vendégem vagy , mert már máskor is segítettél:)
2020. április 6. 16:56:37: megválaszolva Tonx +  által, → #124132 

#124130 gyik2000 0  2020. április 6. 10:43:11 re: #124129 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez igy van, altalaban addig jarnak vele, amig leall. Aztan lehet boldogan vontatni.
Na meg mindig teli tanknal szarik be.

#124129 Tonx +  2020. április 5. 19:36:16 re: #124125 (Adam79Vti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Persze hogy nem cserélik mert a tankban van és macerás, és mi pl ha megkérjük az ügyfelet üres tankkal hozza mert úgy könnyebb nekünk, 100% hogy fullra tankolják és még tele is pakolják a hátsó ülést.
2020. április 6. 10:43:11: megválaszolva gyik2000 0  által, → #124130 

#124128 grego +  2020. április 5. 19:34:05 re: #124125 (Adam79Vti + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jó hát egy fórum biztos jobban tudja mint a honda szervízkönyv.

#124127 Tonx +  2020. április 5. 17:29:20 re: #124124 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha ennyire belenyúlsz akkor 4 hajtókarcsapágyat is cserélj és a gyűrűket is. Szarrá lesznek kopva a csapágyak a gyűrűk meg letapadva a dugattyúkban. Az egr szelepnél a tömítést mindenképp újra cseréljétek.
Csavarok maradhatnak, nem kell újra meghúzni őket. Munka alkatrész árajánlat 100-200e között vagy több vagy kevesebb. A hengerfejesség nem km függő, nekem az frv (d17) 160e-nél lett hengerfejes, mert a hűtőn volt egypár hajszálrepedés ami csak 1.5 bar nyomásnál engedte ki a vizet. A civic 320e-nél sem.
2020. április 6. 15:20:51: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124131 

#124126 Tonx +  2020. április 5. 17:24:23 re: #124125 (Adam79Vti + )  ←  ‹›  0 | rejt
Addig jó amíg tönkre nem megy.

#124125 Adam79Vti +  2020. április 5. 14:35:23 re: #124123 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Érdekes a dolog, külföldi Honda fórumon is azt írják "lifetime". Tudom, semmi sem örök életű.
2020. április 5. 19:36:16: megválaszolva Tonx +  által, → #124129 
2020. április 5. 19:34:05: megválaszolva grego +  által, → #124128 
2020. április 5. 17:24:23: megválaszolva Tonx +  által, → #124126 

#124124 Tibor67 +  2020. április 5. 13:32:33    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! D16V1 2005-ös EU Civic-em hengerfejes lett ( kiegyenlítőbe nyomja a vizet, ill buborékol is, hűtőrendszer tisztítva, hűtősapka, termosztát cserélve ) A közeli napokben lessz hengerfejezve: - tömítés csere, hengerfej síkolás, szelepezés, szelepvezető, szimering csere. Azt szeretném kérdezni, hogy a hengerfej csavart is kell cserélni? A munka elkészültével a hengerfej csavarokat kb. 1000 km múlva újra kell húzni? A munka, és az alkatrész kb. mennyi? Az autó egyébként 5 éve van nálam , ez alatt kb. 20ekm ment, most 150ekm mutat az óra. Van valakinek tapasztalata, hogy általában mennyi km után lessz hengerfejes egy átlagos használatú Civic? Ha tudtok további "okosságokkal" segíteni akkor tegyétek meg. Előre is köszönöm. Üdv: Tibor
2020. április 10. 12:02:34: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124141 
2020. április 5. 17:29:20: megválaszolva Tonx +  által, → #124127 

#124123 grego +  2020. április 5. 09:22:42 re: #124121 (Adam79Vti + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
120 ezer km és csere.
Ez a 'nem szoktunk ilyet cserélni" után én oda se mennék többet.
2020. április 5. 14:35:23: megválaszolva Adam79Vti +  által, → #124125 


2020. április 5. 09:23: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#124122 gyik2000 0  2020. április 5. 07:24:50 re: #124121 (Adam79Vti + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Semmi sem örök életű...

#124121 Adam79Vti +  2020. április 4. 09:16:35    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok, 2004 es Accord 2.4 nél szükséges a benzinszűrő cseréje vagy "örökéletű"? Van aki szerint bizonyos megtett km után érdemes cserélni, de egyik autószervizben dolgozó barátom azt mondta nem szoktak ilyet cserélni, ezek úgymond örök életűek, nem tud eldugulni normál esetben.
2020. április 5. 09:22:42: megválaszolva grego +  által, → #124123 
2020. április 5. 07:24:50: megválaszolva gyik2000 0  által, → #124122 

#124120 Ferko1 +  2020. április 3. 20:34:04 re: #124119 (burjois 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Abroncs volt szar, új gumit feltették azóta csend van.

#124119 burjois 0  2020. április 3. 18:39:02 re: #124118 (Ferko1 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi volt a problem?
2020. április 3. 20:34:04: megválaszolva Ferko1 +  által, → #124120 

#124118 Ferko1 +  2020. április 3. 11:13:16 re: #124117 (Ferko1 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Megoldva...
2020. április 3. 18:39:02: megválaszolva burjois 0  által, → #124119 

#124117 Ferko1 +  2020. március 28. 17:15:57    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Hátsó kerék problémám lenne, most voltam gumisnál és a bal hátsó kerekem "kóvályog"(felemelve látszik,hogy nem szépen forog) télivel nem vettem észre, de a nyárival hangja is van, mintha ütne a gumi, 80-tól felfele egyre durvább, gyorsabb a zakatolás...csapágynak nincs hangja.

Hozzátartozik, hogy decemberben telibevágtak hátulról, 30-40km/h val lehet hogy ekkor elmehetett vmi?

Köszönöm a segítséget! [SMIL:/meghajol/bowdown.gif]





2020. április 3. 11:13:16: megválaszolva Ferko1 +  által, → #124118 

#124116 Yakumo +  2020. március 12. 22:52:55 re: #124115 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszönöm! [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif]

#124115 Tonx +  2020. március 12. 19:28:59 re: #124114 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Központosító kell más nem.
2020. március 12. 22:52:55: megválaszolva Yakumo +  által, → #124116 

#124114 Yakumo +  2020. március 12. 18:27:43    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Segítség plz:

Kérdés annyi lenne, hogy K20A6-nál (Accord, 7gen 2.0 benzin) kuplungcserénél szükség van-e bármi célszerszámra/előfeszítésre vagy csak "simán" központosító beszerel és úgy rendben is van?

EP3-nál nem kellett előfeszítés (K20A2), dízel 2.2 Accord-nál kell vagy van ilyen szerszám hozzá, de tudtunkkal benzinesekhez nem kell ilyen. Kérdés, hogy igazunk van-e^^

Köszi előre is a segítséget!
2020. március 12. 19:28:59: megválaszolva Tonx +  által, → #124115 

#124113 sznob +  2020. március 10. 17:21:37 re: #124112 (WhiteDevil_VTi + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szia! Évek óta használom, ami nálam kb. 10.000 km-összesen. [SMIL:/szetvert.gif] Eddig minden oké. Annyi, hogy érdemes lekezelni/festeni a tengelyt, mert a gyári festés szinte nincs is.

#124112 WhiteDevil_VTi +  2020. március 10. 13:10:22    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok,

féltengely csere előtt áll a VTi-m, Importtuning-os J&R márkával van valakinek valami tapasztalata? - Gyári motor/teljesítmény, átlagos, hétköznapi user vagyok, nem az a gyorsulgatós fajta. - Ennek tükrében kérdezem.


Üdv,
Bálint
2020. március 10. 17:21:37: megválaszolva sznob +  által, → #124113 

#124111 DeathAdder +  2020. március 3. 17:58:06 re: #124110 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ja értem, köszi :)

Hamarosan kiderül :)

#124110 Tonx +  2020. március 3. 17:55:25 re: #124109 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mert nem írta biztosra. De amúgy 3 csavar az egész a service manual szerint.
2020. március 3. 17:58:06: megválaszolva DeathAdder +  által, → #124111 

#124109 DeathAdder +  2020. március 3. 17:39:28 re: #124108 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De miért, ha a kesztyűtartónál kijön a légzsák? :)
2020. március 3. 17:55:25: megválaszolva Tonx +  által, → #124110 

#124108 Tonx +  2020. március 3. 17:33:38 re: #124107 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Attól még lehet hogy ki kell venni a műszerfalat:)
2020. március 3. 17:39:28: megválaszolva DeathAdder +  által, → #124109 

#124107 DeathAdder +  2020. március 3. 15:27:00 re: #124106 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
[SMIL:/meghajol/bowdown2.gif] [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif]

Féltem hogy le kell bontani az egészet, ami biztos hogy nem történt volna meg, a fűtésházat is csak ezért nem cseréltem még [SMIL:/szetvert.gif]
2020. március 3. 17:33:38: megválaszolva Tonx +  által, → #124108 

#124106 grego +  2020. március 3. 15:09:47 re: #124105 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kesztyűtartót lebontani alulról felnyúlni, esélyes hogy csavarokkat kell kitekerni és kijön a légzsák.
2020. március 3. 15:27:00: megválaszolva DeathAdder +  által, → #124107 

#124105 DeathAdder +  2020. március 3. 12:54:40    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv :)

SRS lámpa világít, megnéztük, azt mondja utas oldali légzsák.

Ep3 utasoldali légzsákhoz mennyire meló hozzáférni? Próbálta valaki? Az egész műszerfalat le kell bontani?


Reset megvolt, semmit nem ért, kiütüttük a hibát, néhány percen belül újból világít.

Külföldi fórmon olyat találtam, hogy "légzsák átvezető", ez többeknél megoldotta az SRS világítást, igazából fogalmam nincs mi ez, csak hogy ez a kormánynál van, de nálam utasoldali légzsákot ír hibának [SMIL:/sir.gif]

Esetleg valami tipp, hogy mivel próbálkozzak?


2020. március 3. 15:09:47: megválaszolva grego +  által, → #124106 

#124104 Hvtec 0  2020. február 13. 11:42:15 re: #124103 (Hvtec 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Valaki?

#124103 Hvtec 0  2020. február 12. 09:35:01 re: #124101 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Még annyi kérdés lenne, hogy ha hibakiolvasásánál egyáltalán nem villog a check engine hanem csak folyamatosan világít az hiba, vagy nem hiba?
Szerelő azt mondja, hogy ez azt jelzi, hogy nincs tárolt hiba.
így van?

(menet közben nem világít)
2020. február 13. 11:42:15: megválaszolva Hvtec 0  által, → #124104 

#124102 Hvtec 0  2020. február 12. 08:32:33 re: #124101 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
köszi!

#124101 Tonx +  2020. február 12. 08:24:03 re: #124100 (Hvtec 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
bemelegíted addig míg 3x bekapcsol a hűtőventilátor. Utána kiszeded az ecu biztosítékát vagy leszeded az aksisarut, vársz kb 30-40másodpercet visszateszed indítasz és hagyod 10 percig alapjáraton járni, nem kapcsolsz be semmi elektromos fogyasztót, és nem adsz gázt.
2020. február 12. 09:35:01: megválaszolva Hvtec 0  által, → #124103 
2020. február 12. 08:32:33: megválaszolva Hvtec 0  által, → #124102 

#124100 Hvtec 0  2020. február 12. 07:32:41    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok

#124055-ben leírtam egy hiba jeleneséget, a hibakód 7 rövid, 1 hosszú volt.
kicseréltük a fojtószelepházat, a hibakód eltűnt, viszont a hiba nem szűnt meg... :(
akku le volt szedve, hogy resetelje aaz ECU-t.

kérdésem az lenne, hogy mennyi idő vagy km kell ahoz, hogy ujra tanulja a dolgokat, illetve, hogy hogy kell helyesen tanítani?

Köszi
2020. február 12. 08:24:03: megválaszolva Tonx +  által, → #124101 


2020. február 12. 09:47: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#124099 -Törölt felhasználó- 2020. február 10. 15:33:56    ‹›  0 | rejt
Sziasztok! 7gen Accordhoz szenzor csatlakozók típusait nem tudja valaki honnan lehet megtudni? Illetve hol árulnak ilyeneket?
Sajnos eddig nem találtam rá a jó keresőszóra :)

#124098 aS WRX +  2020. február 10. 12:09:36 re: #124097 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›  0 | rejt
koszonom a segitseged

#124097 KamikaZeFan +  2020. február 10. 12:00:47 re: #124096 (aS WRX + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem értek ehhez a generációhoz, de kétlem hogy sokat változott volna a tetők vízelvezetése a idők során.
Az általam ismert generációknál mindig a hátsó kerék ívnél volt kivezetve a leeresztő cső, szóval a ha kibontod a csomagtér jobb és bal oldalát akkor szerintem meg tudod nézni hogy a cső benne van e a csatlakozójába avagy nincs.
2020. február 10. 12:09:36: megválaszolva aS WRX +  által, → #124098 

#124096 aS WRX +  2020. február 9. 19:23:13    ‹›   →  ↑  0 | rejt
sziasztok valakinek azott mar be 8gen TypeS Civic? az enyem panoramatetos kivitel es egyszer csak tele lett a nemletezo potkerek helye vizzel es nem vagyok tole tul boldog, elofordult mar masnal is, hatha nem kell az egesz belsejet lebontanom (csak a felet).
2020. február 10. 12:00:47: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #124097 

#124095 xxdavexx 0  2020. február 9. 19:18:03    ‹›  0 | rejt
Üllő, Budapest, Dunakeszi környékén keresek 8gen civic típusismerettel rendelkező megbízható szerelőt

(nem probléma, ha nem zöld munkavédelmi sisakban szerel) - lehet kék is [SMIL:/okoska.gif]


#124094 Tonx +  2020. február 5. 21:37:53 re: #124092 (reikisgabi 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Az akusztikus nekem hátul van valahol eldugva, hogy pontosan hogyan lett bekötve azt nem tudom így vettem az autót, de nem hiszem hogy nagyon macerás lehet, mert sorba kötöd az kábellal és adsz neki áramot meg testet, aztán amikor megy az index akkor csipog. Nekem így lenne logikus de szerintem ennél sokkal komplikáltabban oldották meg.

 << eleje | 2505 | 2504 | 2503 | 2502 | 2501 | 2500 | 2499 | 2498 | 2497 | 2496 | 2495 | 2494 | 2493 | 2492 | 2491 | 2490 | 2489 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.23, 0.32, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.228 mp, 9 query