HONDA fórum
2024. június 18. kedd, 03:37,  Arnold, Levente Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 



Téma neve:

Nyitotta: SAnda 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 22 | 21 | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | vége >> 

Téma információk
A topik témája a hazai gyorsulási és pályaversenyek élménybeszámolója. Képekkel, videókkal (esetleg belső felvételekkel), időeredményekkel. Kifejezetten hondásoknak.


Amennyiben tudtok ilyen rendezvényről, írjátok be a pontos dátumát, esetleg hivatalos weboldalát.



A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.


-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg.
#7519 Higany +  2012. szeptember 30. 12:04:02 re: #7518 (dani1121 + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
utcai gumit ha nem engedsz le 2 bar alá, akkor is tudsz húzni 2,4-es 60lábat, de akár 2.2-2.3-asat is, ha jó minőségű a gumi. én talán 1.8as nyomással 2.1-es 60lábat húztam a Kumho Ku31-es utcai gumimmal a rexxel.
2012. szeptember 30. 12:24:15: megválaszolva dani1121 +  által, → #7520 

#7518 dani1121 +  2012. szeptember 30. 11:23:10 re: #7517 (mohaaa + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egy utcai gumit ha leengedsz 1,2-1,5 bárra, akkor lehet húzni vele 2,4-es 60 lábat, egy utcai autóval. Persze nem 300lovas turbóssal.
Az meg már pálya végére rendesen hoz időt, ami a 60 lábig 2 tized az a pálya végére több tized.
2012. szeptember 30. 12:04:03: megválaszolva Higany +  által, → #7519 

#7517 mohaaa +  2012. szeptember 30. 08:42:33 re: #7515 (daaneeCivic + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A legjobb 60 lábam 2,50 volt; és 2,50-2,57 közöttiek voltak. Utcai felfújt gumikkal.
2012. szeptember 30. 11:23:10: megválaszolva dani1121 +  által, → #7518 

#7516 PelyV(T)i +  2012. szeptember 29. 21:14:42 re: #7514 (dani1121 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Akkor nem csak 1, mert mi is cseréltünk egy 1.5T-n féltengelyt évadnyitón. Ez ilyen,ha elfárad törik.

#7515 daaneeCivic +  2012. szeptember 29. 16:45:19 re: #7508 (mohaaa + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
milyen 60lábat mentél?
2012. szeptember 30. 08:42:34: megválaszolva mohaaa +  által, → #7517 

#7514 dani1121 +  2012. szeptember 29. 16:17:44 re: #7512 (rprezident + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Féltengelytől én is félek kicsit. Nem is az ára miatt mert nem vészes, sokkal inkább maga a csere pálya szélén, főleg otthonról több 100km-re.
Azon csodálkoztam hogy évadnyitón egy esi coupé törte a féltengelyét, sőt azóta is hallottam ilyenről... és gyári, nem volt több power benne, amire fogni lehetne :(
2012. szeptember 29. 21:14:42: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #7516 

#7513 Chris0604 +  2012. szeptember 29. 15:48:42    ‹›  +6 | rejt
Street 1.6 szívó szarom:





#7512 rprezident +  2012. szeptember 29. 15:28:35 re: #7511 (dani1121 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
slickel is próbáltam,de azok meg öregek voltak és azért nem sikerült,meg mert lehet h balfasz vagyok és félek h eltörik a féltengely
2012. szeptember 29. 16:17:44: megválaszolva dani1121 +  által, → #7514 

#7511 dani1121 +  2012. szeptember 29. 14:57:17 re: #7510 (rprezident + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Biztos sikerülni fog, utcai gumiknak nem nagyon kedvez a ragacs ahogy láttam.
Én egy 14-es időt akarok futni a coupémmal 1,6 szívóval ami jelenleg d16, de ha sikerül akkor b16 lesz. Akárhogy is lesz, 14-es idő a cél street-ként.
2012. szeptember 29. 15:28:35: megválaszolva rprezident +  által, → #7512 

#7510 rprezident +  2012. szeptember 29. 13:38:17 re: #7504 (dani1121 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ragacson mentem paradaval, semmi tapadás nem volt, egy 13-as időnek nagyon örülnék,de majd meglátjuk mit hoz a jövő
2012. szeptember 29. 14:57:17: megválaszolva dani1121 +  által, → #7511 

#7509 dani1121 +  2012. szeptember 29. 13:15:37 re: #7506 (mohaaa + )  ←  ‹›  0 | rejt
Okés :)
Nekem ha az esi marad, sokat kell dolgoznom hogy 15-ös időt menjek :) jelenleg 16,3-at tudott az autó szar kuplunggal. Sebességben 136km/h , de legyen úgy ;) évadnyitón elrúgjuk neki :)

2012. szeptember 29. 13:18: Szerkesztve dani1121 +  által, megtekintés

#7508 mohaaa +  2012. szeptember 29. 12:22:13 re: #7507 (daaneeCivic + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jó, persze.
Csak én még így is időben 0,5-0,6 mp-cel el vagyok maradva, ami rengeteg.
2012. szeptember 29. 16:45:19: megválaszolva daaneeCivic +  által, → #7515 

#7507 daaneeCivic +  2012. szeptember 29. 11:36:49 re: #7498 (mohaaa + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért ez nem így működik sajnos :)
Előkerestem a papírokat:
14.831 145.68km/h
14.944 145.45km/h
15.07 145.44km/h
Itt láthatod, hogy a célvonali azért nem mondja meg milyen időt futsz. Mint látod minden futamom 145 km/h-ra, de az időeredmény jócskán különbözik.
Rengeteg dolog befolyásolja az időeredményt.
2012. szeptember 29. 12:22:13: megválaszolva mohaaa +  által, → #7508 

#7506 mohaaa +  2012. szeptember 29. 10:53:54 re: #7505 (dani1121 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Bárhogy alakul, már most ki vagy hívva egy h2h-re! :)
2012. szeptember 29. 13:15:37: megválaszolva dani1121 +  által, → #7509 

#7505 dani1121 +  2012. szeptember 29. 10:50:32 re: #7503 (mohaaa + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Lacházára én is úgy megyek hogy ha beálok akkor kipakolás és két jóféle gumi, toyo r888, vagy yoko advan a048 kerül fel előre. A kérdés hogy a coupéba addig milyen motor lesz...
Ha sikerül és szerencsém van akkor lesz egy vti blokk cakk+pakk bele is rakom. Ha nem jön össze akkor meg d16z9 marad és rendelem tőled az alkatrészeket hozzá a felújításhoz:)
2012. szeptember 29. 10:53:54: megválaszolva mohaaa +  által, → #7506 

#7504 dani1121 +  2012. szeptember 29. 10:48:00 re: #7502 (rprezident + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
:)
Milyen gummancssal mentél? Nálad azért már van power, tudna a verda egy magas 12 -t is , nem? ;)
2012. szeptember 29. 13:38:17: megválaszolva rprezident +  által, → #7510 

#7503 mohaaa +  2012. szeptember 29. 10:38:08 re: #7501 (sliteyed + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Igen, azt tudom hogy nagyon rosszakat rajtoltam, rossz 60 lábakkal. De igazából csak az érdekesség kedvéért próbáltam ki a gyorsulást, nem pakoltam ki a kocsit, nem állítgattam futóművet, nem vettem le a spoilert, nem engedtem le a kereket, nem volt slickem, meg volt hogy utasom is volt.
De mindenesetre, annyira idegesít ez a rossz időeredmény hogy évadnyitóra ezt mind megváltoztatom :D
2012. szeptember 29. 10:50:32: megválaszolva dani1121 +  által, → #7505 

#7502 rprezident +  2012. szeptember 29. 09:45:07 re: #7496 (dani1121 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
lehet menni 14.1-et 171-es célvonalival is, nekem legalább is "sikerült":)
2012. szeptember 29. 10:48:00: megválaszolva dani1121 +  által, → #7504 

#7501 sliteyed +  2012. szeptember 29. 09:18:22 re: #7498 (mohaaa + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
tapadás iszonyat sokat számit!
két jó gumival simán lehet hozni 0.5 tizedet akár
évadnyitón 14.8 volt a legjobbam. toyo proxes t1r 15"
most meg 14.1 et mentem, 14" matador slickel..
ja és a célvonalim meg kevés.szerintem 153kmh.
2012. szeptember 29. 10:38:08: megválaszolva mohaaa +  által, → #7503 


2012. szeptember 29. 09:20: Szerkesztve sliteyed +  által, megtekintés

#7500 dani1121 +  2012. szeptember 29. 08:56:56 re: #7498 (mohaaa + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Rengeteg tényezőtől függ az eredmény. A tapadás csak egy sok közül, a környezeti hőmérséklettől függ a pálya hőmérséklete, ezáltal a tapadás is, illetve az autó teljesítményét is befolyásolja szerintem. Szélcsend van-e, ha nincs akkor milyen irányú.
Na meg az autó tömege.

2012. szeptember 29. 08:57: Szerkesztve dani1121 +  által, megtekintés

#7499 tRebroN +  2012. szeptember 29. 08:52:18 re: #7488 (Koczeka + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Tuning autó "normális" állapotban sosincs:)
2012. szeptember 30. 19:09:55: megválaszolva Koczeka +  által, → #7522 

#7498 mohaaa +  2012. szeptember 29. 08:31:34 re: #7496 (dani1121 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én a következőképpen jártam, életem első gyorsulási próbálkozásaival a hétvégi találkozón:

Ezt írja daaneeCivic: "...a legjobb eredményem 14.83 145km/h célvonalival...". Nos, én is mentem ilyen célvonalit. Csak nekem ehhez 15,65-ös idő társult.
Szóval nekem nem volt tapadás az elején, meg béna is vagyok, a végére pedig felgyorsultam annyira mint ő. Az időkülönbség zongorázható.
2012. szeptember 29. 11:36:49: megválaszolva daaneeCivic +  által, → #7507 
2012. szeptember 29. 09:18:23: megválaszolva sliteyed +  által, → #7501 
2012. szeptember 29. 08:56:57: megválaszolva dani1121 +  által, → #7500 

#7497 baer +  2012. szeptember 29. 07:08:54 re: #7496 (dani1121 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
A megfigyelésed jó, nem írsz hülyeséget, de nem mindig van így, én pl a legjobb kmh-val futottam a legjobb ET-met vti-vel meg az itr-el. Szóval amit akartam mondani, nem lehet kategorikusan kijelenteni, hogy az legjobb ET mellé nincs legjobb sebesség.

#7496 dani1121 +  2012. szeptember 28. 22:36:09 re: #7493 (baer + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Jobb tapadással jobb az időeredmény, általában ehhez kisebb célvonali szokott társulni, nekem ez a tapasztalatom, aztán lehet hogy hülyeség. Rövidebb idő alatt azonos motorerő mellett, kisebb sebességre képes felgyorsulni a jármű.
Lehet menni 14,1-et 155-157-es célvonalival is, meg 168-assal is, rengeteg ilyet figyeltem meg, versenyeken, nézőként (szerényebb eredményeknél pedig versenyzőként is).
2012. szeptember 29. 09:45:07: megválaszolva rprezident +  által, → #7502 
2012. szeptember 29. 08:31:34: megválaszolva mohaaa +  által, → #7498 
2012. szeptember 29. 07:08:54: megválaszolva baer +  által, → #7497 

#7495 Higany +  2012. szeptember 28. 21:37:07 re: #7493 (baer + )  ←  ‹›  0 | rejt
jó összehasonlítás. elképzelhető, hogy csak a pálya javulása miatt vannak ezek a fejlődések, nemtom, de mindig csodálkozom az időkön.:)

#7494 ozoli +  2012. szeptember 28. 21:18:44 re: #7492 (Chris0604 + )  ←  ‹›  +5 | rejt
ha a nyomaték vonz akkor azt nem a szívóban találod ;)
kérdezd Feriot:)

#7493 baer +  2012. szeptember 28. 21:17:04 re: #7484 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ez már többször téma volt és érdekes is, találtam henrik egy 13-as idejét összehasonlítva az enyémmel, sajna ferio eredményét nem tudom ezért nem tudok vele számolni

Henrik Integra: 60 láb 2.265 1/8-ad 9.027@130.2 kmh 1/4-ed 13.912@161.610 kmh 2008 kiskunlac szezonzáró
Én____Integra: 60 láb 1.996 1/8-ad 8.806@127.2 kmh 1/4-ed 13.779@158.295 kmh 2012 kiskunlac

egyértelműen látszik, hogy nálam a jobb idő egyértelműen a jó 60 láb-ból jön, gyengébb célvonalival kb ua idő.
pl ha itt henrik húz egy 2.0-ás 60 lábat (az egyértelműen erősebb autóval) akkor simán 13.5-6 idő lenne (amiket Tsaby a húzott intivel futkosott idén) ....

ebben a két futamban a "virtuális" előnyöm az első 60 lábon még 0.27 másodperc ami a végén 1.33- ra csökken, itt is az erő különbség látszik henrik javára....

és már ekkor is ragacsolva volt a pálya, én ugyan ezen a napon mentem még a stock b16-al (civic 6gen hecs) 14.7 bepakolva slickeken (2.0 60 láb)..... szóval szerintem semmi nem változott a mérésben, sem a pálya hosszában..........
2012. szeptember 28. 22:36:09: megválaszolva dani1121 +  által, → #7496 
2012. szeptember 28. 21:37:07: megválaszolva Higany +  által, → #7495 


2012. szeptember 28. 21:19: Szerkesztve baer +  által, megtekintés

#7492 Chris0604 +  2012. szeptember 28. 21:09:40 re: #7490 (Elmör + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Nem figyi,kb. a mostani motort ha kiárulom akkor meg tudom valósítani a B20Vtecet,szóval ennyi,és akkor még mindíg ott a lehetőség egy turno szettre,de akkor már ott lesz a 2.0 Liter.Látod Te sem tudsz megállni,épp most vallottad be.Nekem nincs lehetőségem letenni az autót fél évekre,meg nincs 1.0-1.5 millám turbózni.Annyira nem akarok belemenni,még egy pici póvert el tudok viselni és ennyi.Meg inkább talán a nyomaték vonz.
2012. szeptember 30. 22:07:46: megválaszolva Elmör +  által, → #7523 
2012. szeptember 28. 21:18:44: megválaszolva ozoli +  által, → #7494 

#7491 boti +  2012. szeptember 28. 21:07:07 re: #7490 (Elmör + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
én most bármelyik autom odadnám a tiedért:)
ez a rohadt féltengely tényleg jól szivat.de ez legyen az egész projekt alatt a legnagyobb baj.
kiváncsi vagyok mit fog menni a gép. ;)
2012. szeptember 30. 22:16:06: megválaszolva Elmör +  által, → #7524 

#7490 Elmör +  2012. szeptember 28. 20:50:25 re: #7489 (Chris0604 + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Azért Zolinak abban igaza van, hogy most tegyük fel szerzel egy 230 lovas motort, próbálgatod gyorsulásokon és 2 év múlva ha nem előbb ismét ezt fogjuk olvasni, hogy eladod, mert váltasz nagyobbra. Nagyobb lépést kell tenni és akkor tovább kitart, legalábbis én is így gondolom, az más tészta, hogy nekem most idén valahogy rohadtul nem akar összeállni, nem is kicsit idegesít, hogy február óta nem tudtam VTEC váltást tolni a verdámnak amire több mint 1 évi fizetésem ráment, de hát ez ilyen sport szokták mondani. Jelenleg nem csak azon gondolkozok, hogy veszek majd rendes féket meg futóművet a féltengelyek mellé, hanem hogy a mostani motort+turbo-t be kéne cserélni egy 1.8-T vagy 2.0-T-re ahol már nagyjából 4XX lóerő van, tudom lökött vagyok, de szerintem erre te is rá fogsz érezni, aztán elkap a szíj hacsak az asszony le nem állít. :D
2012. szeptember 28. 21:09:40: megválaszolva Chris0604 +  által, → #7492 
2012. szeptember 28. 21:07:08: megválaszolva boti +  által, → #7491 

#7489 Chris0604 +  2012. szeptember 28. 19:07:42 re: #7480 (ozoli + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
azért még közel sem vagyok ott mintha lenne egy turbósom.

Egyszer talán eljutok oda,hogy lesz,de most még nem hiszem.Bár egy B20V turbo az izgatná a fantáziám!:D :P
2012. szeptember 28. 20:50:25: megválaszolva Elmör +  által, → #7490 

#7488 Koczeka +  2012. szeptember 28. 12:08:09 re: #7487 (tRebroN + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Mivan?!
2012. szeptember 29. 08:52:19: megválaszolva tRebroN +  által, → #7499 

#7487 tRebroN +  2012. szeptember 28. 08:58:48 re: #7478 (Koczeka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
neked kellene tudnod a legjobban ilyen állapot nem nagyon van:)
2012. szeptember 28. 12:08:10: megválaszolva Koczeka +  által, → #7488 

#7486 Higany +  2012. szeptember 28. 08:54:39 re: #7485 (FeriO + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
mitől könnyebb a jdm mint az edm? mi nincs benne, ami az itthoniba benne van? ha tényleg 1060kg teletankkal, akkor kb 80kg-al könnyebb.
2012. október 7. 18:18:02: megválaszolva rewind +  által, → #7528 

#7485 FeriO +  2012. szeptember 28. 07:39:31 re: #7484 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Igazad van, de szerintem a JDM integra bepakolva is jóval könnyebb mint az EDM kipakolva (1060kg csak), meg ugye erősebb is valamivel.200le. A gyári adata is 14,2 Azt utcai gumikkal meg is futottam sokszor. Most meg kipróbáltam Advannal, 13.96 meg is volt 2szer, majd kimentem tankolni, mikor visszamentem a hideg benzin+1jó rajt megtette hatását 13,88.
2012. szeptember 28. 08:54:39: megválaszolva Higany +  által, → #7486 

#7484 Higany +  2012. szeptember 27. 23:20:22 re: #7483 (FeriO + )  ←  ‹›   →  ↑  +6 | rejt
mindig meglepődöm a mostani időeredményeken. emlékszem, amikor régen ilyen időhöz, mint amit te mentél most, legalább 210-215 lovas integra kellett full kipakolva, slick gumikkal, gyári intivel meg örült az ember, ha 15 alá befért. Most meg egy elvileg gyári integra tudja azt, amit anno egy szétfaragott. Érdekes. [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif]
Hja, és ne érts félre, nem arra célzok, hogy biztos hazudsz és nem is gyári az intid, csak furcsa, de ezt már megállapítottam kicsit régebben is, nem értem ezt a dolgot, mintha rövidülne a pálya, ugyan olyan autókkal sokkal jobb időket lehet menni, mint 4-5-6 évvel ezelőtt és azért akkor is húztak 2,1-es 60lábakat slikkel az emberek, szal nem csak a tapadás miatt vannak jobb idők. Biztos a levegőben is van valami.:)
2012. szeptember 28. 21:17:04: megválaszolva baer +  által, → #7493 
2012. szeptember 28. 07:39:32: megválaszolva FeriO +  által, → #7485 


2012. szeptember 27. 23:24: Szerkesztve Higany +  által, megtekintés
2012. szeptember 27. 23:23: Szerkesztve Higany +  által, megtekintés

#7483 FeriO +  2012. szeptember 27. 22:09:13 re: #7478 (Koczeka + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Hehe:D .
Nekem meg gyári JDM itr-el összejött a 13.88-as idő kopottas advanokkal. Ez is szét lesz borítva, csak itt azért mert kissé füstöl:) .
2012. szeptember 27. 23:20:22: megválaszolva Higany +  által, → #7484 

#7481 adinippon +  2012. szeptember 27. 21:47:24 re: #7478 (Koczeka + )  ←  ‹›  0 | rejt
kb mint én:) ))
ilyen ez:)

#7480 ozoli +  2012. szeptember 27. 21:26:16 re: #7479 (Chris0604 + )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
miért nem csinálsz már egy turbós motort?
nekem már nem kell több:)
de tényleg ,annyit elköltöttél már szívóra,hogy abból már rég turbósíthattál volna és nem 200 lóval szórakoznál ;)
2012. szeptember 28. 19:07:42: megválaszolva Chris0604 +  által, → #7489 

#7479 Chris0604 +  2012. szeptember 27. 20:21:39 re: #7478 (Koczeka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Meg vagyok elégedve vele,csak az a baj,hogy mindig több kell...Kevés az 1.6.
Most mást szeretnék,majd kiderül összejön-e a dolog.
2012. szeptember 27. 21:26:16: megválaszolva ozoli +  által, → #7480 

#7478 Koczeka +  2012. szeptember 27. 19:59:55 re: #7477 (Chris0604 + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
A felhasználó letiltva
mire 1x normális, már szeded szét és adod el... [SMIL:/smile9.gif]
2012. szeptember 28. 08:58:49: megválaszolva tRebroN +  által, → #7487 
2012. szeptember 27. 22:09:14: megválaszolva FeriO +  által, → #7483 
2012. szeptember 27. 21:47:24: megválaszolva adinippon +  által, → #7481 
2012. szeptember 27. 20:21:39: megválaszolva Chris0604 +  által, → #7479 

#7477 Chris0604 +  2012. szeptember 27. 18:16:36    ‹›   →  ↑  +7 | rejt
Hétvégén összejött nekem is az egyéni rekord,14.337,151-es célvonalival.Asszem 1.6-ról ennyi,most majd kicsit más jön.:D Tavaszra remélem kész lesz.

Akit esetleg érdekelne,eladó lesz a motor,kompletten vagy darabokban is.Elsősorban egészben szeretném eladni,de ha nagyon nem megy,mehet a bontás.
2012. szeptember 27. 19:59:55: megválaszolva Koczeka +  által, → #7478 

#7476 ekrik +  2012. szeptember 25. 14:12:08 re: #7474 (ozoli + )  ←  ‹›  +5 | rejt
Én meg itt is szeretném megköszönni Neked és Gyurinak is a szombati szerelést [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif]
meg a sok tanácsot,hogy rajtoljak de mindegy mit csináltam nem sikerült egyik rajtom sem.
Semmi tapadás nem volt,de azért egy második helyet sikerült így is elcsípni döntőzés nélkül. [SMIL:/smile2.gif]

Ádámnak gratula az eredményeihez,ja és kegyetlenül jól néz ki az Accord.

Koszi Gyuri [SMIL:/smile2.gif] és Zoli meg mindenkinek a HHC csapatból.



#7475 ozoli +  2012. szeptember 25. 11:02:26    ‹›  +11 | rejt


#7474 ozoli +  2012. szeptember 25. 10:29:48    ‹›   →  ↑  +9 | rejt
Én is írnék egy két sort a szombat és vasárnapról.
Szombaton mi kb 9:30 körül értünk ki sajnos a pályán nem sok tapadás volt így le is raktam a gépet.
dél körül megint megpróbáltam sikerült mennem 12.1@201 mondom ez jó is nem gyílkolom tovább,nagyon be pattogott,azt hittem szét szakad az eleje :( .
Szerencsére a döntők elmaradtak.
Így második lettem.:)

Vasárnap na ez egy nagy cumi volt nekem.
Ugy mentem ki a versenyre hogy mindenkit viszek egy kört aki segített ,vagy csak kedve van menni velem.
de sajna közbe szólt a technika a 3 futamomban pont Ferioval(12.48@199km/h) mentünk vissza fele elment az olajnyomásom.
Sajna eltört az olajpumpám.
Így nekem elég korán 11 órakor be is fejeződött a nap.
Olyan ideges lettem ....
Felraktuk az autót és inkább el is jöttem ,majd csak délután 4 kor értünk vissza.
tegnap szétszedtük Gyurival és igen az olajpumpa K.O.
Szerencsére semminek nem lett baja,össze is rakta ugy hogy azzal is jöttem haza.
nekem ez volt sajna a két nap.
Hogy mi lesz jövőre még nem tudom.

Ádám sajnálom ,hogy abba hagyod de megértelek,grat az elért eredményeidhez ;)


Gyurinak köszönök mindent,a tegnapi szabadnapját is feláldozta a szaromra. [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif] [SMIL:/meghajol/bowdown.gif]


2012. szeptember 25. 14:12:08: megválaszolva ekrik +  által, → #7476 

#7473 gpetee +  2012. szeptember 24. 22:03:47    ‹›  +47 | rejt
Akkor kipihenten az én hétvégi beszámolom.

09.22 Szombat reggel 8ra kint voltunk. Gyors kerék csere csomi kiürítés. Első neki futásra egy 14.816@152km/h nulla tapadással ez egyértelmű javulás köszönhetően az új vezérműtengelynek (Bisimoto Level-x), viszont egy új probléma lépett fel nem tudok váltani 9000nél mivel a váltó nem tud ekkorát szinkronizálni már, így marad a lassú váltás+ váltások után torpan az autó... Pár állítás és próba után az 5. futam előtt gumi melegítés után furcsa hangja volt az autónak és 2 év alatt először vissza kellett tolni a depoba.
Diagnózis egyszerű eltört a főtengelyem, nem-nem a féltengely a főtengely....
Gyors tanakodás után elhatároztuk (Molnár Béla barátommal, ezúton is köszönöm neki a hihetetlen kitartást és segítséget), kicseréljük itt kint, mivel nem volt a Dragracing Ob-ban annyi pont előnyöm, hogy hátra dőlhessünk.
Felhívtam a tesóm (Gondi Máté-t neki is nagyon szépen köszönök mindent), hogy hozza ki a zsiráfot. Én meg haza mentem a tartalék motoromért és az új csapágyakért. 16 órára értem vissza Lacházára és kezdődött a harc a döntőbe való indulásért.
Motor-váltó ki, váltó-vezérlés le, főtengely ki-be, vezérlés-váltó vissza, mikor bemondják, hogy nem lesz döntő mivel nem tudják az időmérő berendezést rendbe rakni (össze törte vmelyik fotó cellát az egyik vííínyúúc drag), így a qualifikációs idők alapján lesz a díjkiosztó... Mindenki eldobta a szerszámot és röhögött :D :D :D
Este azért össze raktuk kilégtelenítettük, majd haza mentünk, autó meg kint aludt.

09.23 8:30ra értünk ki. gyors gépátvétel, majd egy próba futam, nem csörög nem csattog, mehet egy éles futam 14.7@154km/h de még mindig rángat. Vissza mentem a depoba, reaktor fedél fel, és áááá dől az olaj fordulaton a teknő tömiből. Tegnap a nagy hajtásban vki túl húzta és ketté szakadt. Mondom most már nincs az-az isten hogy feladom. Meggeneráloztam a tömítést, újra próba tömítés jó már csak az égéskimaradást kéne orvosolni.
Gyertya hézagot 0,9ről levittem 0,6ra és végre 14,257@156.17km/h rángatás nélkül, de még mindig nem tudok váltani.

Döntők:
-Elődöntő: bye futam
-Középdöntő Vass Tamással tiszta futam volt győztem
-Döntő: Sebestyén Ákossal (akiskate), szintén tiszta futam volt itt is nyertem. :D :D

És akkor egy kép a hétvége terméséről.


Ezúton is szeretném megköszöni az idei évi segítségeket:
-Gondi Máténak, Molnár Bélának, Endrődi Zsoltnak (dserisevil), Kardos Janinak (pirosvti), Kútsági Tamásnak, És Kútsági Bálintnak, Horváth Lacinak (thunder)és mindenkinek aki segített. to be continued




#7472 adinippon +  2012. szeptember 23. 20:37:29 re: #7470 (s tomi 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
így látod kb ,hogy erősebb is tudna lenni ez a motor ha változtatnál 1-2 apróságot ami a szegényedést okozta Gyuri kocsiján.
ja és tuti szpííkör voltál:) ))nálam jobb az biztos:)
;)

#7471 daaneeCivic +  2012. szeptember 23. 20:21:14    ‹›  +9 | rejt
Kis élménybeszámoló az Évadzáróról..
Egész jó időben értünk oda, fél 10-10körül.Az idő jó volt, nem is meleg, nem is hideg.
Bár lehettek volna többen is,nem tudom mi volt az oka ennek a csekély létszámnak.lényeg... Felraktam a már elég kopottas toyo r888-at meg hátra a téli kerekeket lemezen 4.5baros nyomással :)
elsőre nagy meglepetésemre futottam egy 15.1es időt örültem mint majom a farkának :) nem számítottam rá. 4g3d civicem 1.6esi gyári blokkal. Annyira megörültem, hogy újra odaálltam és mentem egy 14.9es időt.. fúú iszonyat boldog voltam.
A lényeg egész nap 14x álltam a rajtvonalhoz, átlagban 15.0-14.9es időket futottam.
Engedtem még a gumiból és sikerült egy 14.85ös idő.. hát már nem hittem el, hogy ilyen létezik, de éreztem, hogy van még a váltásban. Újra oda álltam és megszületett a legjobb eredményem 14.83 145km/h célvonalival és 2.16os 60lábbal.
Csyby-t sajnáltam nagyon 2/2 váltó difi törés. fel a fejjel.. Na meg persze Ozolinak is.. sajnálom :(
Nagy vonalakban ennyi.

#7470 s tomi 0  2012. szeptember 23. 20:19:37    ‹›   →  ↑  +14 | rejt
Mai gyorsulás is megvolt a kocsim motorját beszereltük a Gyuri drag kocsijába mert kíváncsiak voltunk hogy mit megy,ezért a Gyuri szombaton az ob után hazaért és nekiállt kicserélni a motort én kb 9re értem oda a munka már javába folyt!
2 körül végeztünk is,alvás és reggel irány Lacháza!
Sajnos csak 1.2báron tudtunk menni mert nagy nyomáson állandóan betiltott valószínű szegényedett mivel egy két dolog megváltozott és progizni nem volt idő!
Gyuri ment vele a legjobb időt 10.9 213km/h val 380le-vel!!Ja és 2 személlyel!:)
Eredmény Gyuri első hely,vagyis nyert nekem egy kupát [SMIL:/nevet/patan.gif]
Köszönet mindenkinek aki segített a szerelésben és Gyurinak hogy bevállalta!Ja és még valakinek vissza is kell rakni :) )!
Ja és köszi Ádi a cuccokat ;) !
2012. szeptember 23. 20:37:29: megválaszolva adinippon +  által, → #7472 

#7469 adinippon +  2012. szeptember 22. 22:42:29 re: #7468 (RoverGSi + )  ←  ‹›  +3 | rejt
a technikai sport ilyen,
csak valaki leírja ha vannak bajok-nyalókák,valaki meg nem.
mindenki szopik ilyen szinten már...

 << eleje | 22 | 21 | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.33, 0.43, 0.68
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.081 mp, 9 query