jaja nekem is hétfőn tesznek ajánlatot és vagy elfogadom vagy számla.nagyon rendes volt a srác aki felvette,de elválik mit mond a biztosító.remélem mákom lesz
te elöre kifizetted és ugy fizetett a biztosító?vagy alapból felvettték a kárt és az alapján fizetett?
nekem pont most telefonáltak,hogy hova vigyem kárszemlére a kocsit.
kell jattolni ?
2004. május 4. 15:28:54: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #348
kíváncsi vagyok itt mi lesz,de egy a lényeg ,hog minden sérült cucc legyen ereddti állapotban.
Grego:ismerős által vették fel 210-re vagy a biztosító mondta rá ezt az összeget?
abban bízom,hogy mivel honda és a biztosító is tudja hogy vannak brutál árak és így korrektül kifetnek mindent.
Nekem 2 éve egy pici hátulról koccra 210e modott a biztosító ebből avulás után lett 150 körül egy 18 éves kocsira. Aztán 90 ezerből megoldottuk.
Pici hátulról kocc definiciója: Lökös behajlott rsz tartó fogta fel az energia 80%-át hátfal minimálisan sérült. Mázlim volt mert ráadásul belelökött az előttem állóba de mág egy karcolás sem esett meglepetésemre........
Hat ket verzio lehetseges. Vagy megegyezes, ami azt takarja, h a biztosito ajanl egy osszeget, azt vagy elfogadod vagy nem. A masik, h a szerviz adja a szamlat a javitasrol, es azt fizeti a biztosito. Ha nem vagy biztos benne, h a megegyezesbol jol jossz ki, akkor inkabb a masodik verziot ajanlanam. En is azt fogom hasznalni. Igaz nem marad belole penzem, de legalabb biztos kesz lesz es szep lesz a kocsim.
2004. május 4. 10:23:07: megválaszolva boti + által,
→ #344
bazz.enyém 94.12 havi .te mit tudsz hogy fizet a biztosító?kp-t ad a károsultnak vagy a szervizeseknek fogja .hallottam pár verziót.de azt nem akarom hogy olcsóban megcsinálom és nem lesz az igazi.
2004. május 4. 08:39:38: megválaszolva Avium 0 által,
→ #342
Igazabol ha nem markaszervizben csinalod az avultatas osszege is kijon a kifizetett penzbol. Ertsd: olcsobban megcsinalod mint amennyit adnak. Csak a gond, h a 96(?)-nal idosebb autoknal mar 20% korul avultatnak..
2004. május 4. 00:31:45: megválaszolva boti + által,
→ #341
bazz ettől parázok.de ha nekem olyannal fog jönni hogy majd műanyagos megcsinálja a lököst akkor leszúrom a helyszínen,mert ezt kb lehetetlen rendesen megcsinálni.első ránézésre nekem se vészes ,de a lökös 100%-ék csere és attól félek hogy a többi sérült dologra csak annyit fognak mondani hogy javítás./erre én azt mondom hogy a faszt.ha már belém jött egy fasz és vétlen vagyok akkor legyen már olyan az autóm mint elötte ,nem pedig a biztosító kedve miatt "ezt nem kell cserélni..."
a másik hogy azt mondta ma egy ember ,hogy ez a szar az ilyen crash-ekbe hogy akár mennyire nem is én voltam a hibás állétólg a biztosító rámhúz valami elavultsági pótlékot/ekkora geciséget/.szóval én vagyok a károsult és majd még én fizessek egy bizonyos százalékot.na erre azt mondom hogy azok jól csinálják akik milliókkal lehúzzák a biztosítókat.de én se akarok nyerészkedni ,csak hogy tip-top legyen a verda minden egyes miliméteren
2004. május 4. 00:03:11: megválaszolva Avium 0 által,
→ #340
Hat karfelvetelre a hungariahoz Zugloba. Ami felhaboritott, a lokoson van bal oldalon egy kb 1cm kis lakk lepattanas, ez erre hivatkozva a lokos fenyezesenek csak az 50%-at fizetik ki. Mondom de a serules a lokharito 70%-a, az a potty, meg az 5%-a. Nem erdekli oket. Rohadek banda. Sajna meg kell bontani a hatuljat ahhoz, h pontos osszeget mondjanak. Budakalaszra viszem a Hondat, es Hondas ismeros ajanlotta az embert, azt mondjak nagyon szepen dolgozik. Megbontja, szemleztetes, aztan mehet a moka. Nem akarok nyereszkedni ezen az egeszen, csak kapjam vissza a kicsikemet szepen a kezembe. Remelem gyorsan kesz lesznek. Allitolag a bontas+szemle kb 3 nap. A szereles meg bintas utan derul ki, de joesetben egy het. Tehat 10 nap kocsi nelkul. Katasztrofa!
2004. május 3. 22:56:21: megválaszolva boti + által,
→ #339
nem rossz sztem .ha minden igaz z aquila van fönt most a zolinak a vti-jén és elötte az 1.4 is-en az volt/205/50 r15/.és lehetett -lehet vele nagyon keményen enni a kanyarokat.
bazz most mentem ki megsimogatni a kicsikét és azt vettem észre hogy a lámpatest is kapott
üllőin álltam a sorban kb 30-40 m-es sor a lámpa elött szemböl se jön senki és a kis ford fiestával a csaj egyszer csak bimm hátulról nekem.kiszállok anyázva erre látom egy kiscsaj aki ilyet szól bocsibocsibocsi... azt hittem megy a sor. na mondom basszus.nézem a kocsit .hátsó lökös jó sok helyen törve minden részén látszik hogy levan repedve róla a festék és a baloldali sárvédőívnél ketté törve ami meghajlította az ívet is.és picit beljebb jött a hátulja mert csomitartó csukódáskor érezni ,hogy nem olyan mint volt.+most néztem hogy a lámpatestben is lettek nyomok megmég kitudja alatta mi
reggel telefonáltunk a biztosítónak elkellett küldeni faxon a betétlapot és elvileg 3napon belül hívnak hogy hova kelél menni kárfelvételre.attól félek hogy nem fognak mindent megcsinálni azon a címen hogy ez nem vészes ezt nem kell cserélni .aztán kitudja nekem is mddig nem lesz meg a gép.meg gondolom szervíz közben lesz itt is utólagos szemle...te hova vitted?megbizható hely ismerős?
2004. május 3. 20:47:07: megválaszolva Avium 0 által,
→ #338
matador aquilla gumirol hallottatok mar? nemnagy szam volt regen a matador, de a mintaja nagyon jo. javult vajon vmit a minosege a regebbi matadorokhoz kepest?
2004. május 3. 13:34:15: megválaszolva boti + által,
→ #333
Ma voltam biztositoban. Utolagos szemle kell megbontas utan. Megfojtanam azt a szerencsetlent aki belemcsuszott. Nem hianyzott nyar elejen 1-2 het a kocsi nelkul.
Veled mi tortent pontosan?
2004. május 3. 13:32:15: megválaszolva boti + által,
→ #332
Ja, csak nem tudjuk még pontosan mire kérjük!
Testkábel gyártásra, vagy csak simán kábelezésre, bár ez megy most is minden nap simán, engedély nélkül is!
1 gen cerka gyárilag ilyen hogyha 15" kerék van rajta értelmes ET vel pl.: 35-40-ig akkor beleér bal oldalt a sárbédő peremébe akármilyen rugót teszel bele. Ez azért van mert merev hidas hátul és a kutyacsont kereszttartó miatt nagy berugózásnál a hid mindig balra mozdul el tehát felfelé és balra emiat a bal kerék egy picit kijjebb jön a jobb meg beljebb aztán a bal beleér a sárvédő perembe. Minden 1 gen ilyen.........
Na, nálad normálisan jár a hűtőventi látod, nálam csak akkor mikor gyujtáson van a verda, akkor megy,és szal úgy akarom megcsinálni ahogy- ezek szerint- a Prelude-ön gyárilag van.
Szal így gondoltam az állandó (gyujtástól független) tápot a venti kapcsolójának...
AccordKornél: hazafele az eső miatt nem tudtam katalizátort szaglászni, de hazaéréskor megállva is lehetett érezni a motorháztető fölött az illatot ECUreset még nem volt, hétfő du. csinálom.
holnap elviszem futóműveshez.
ha rugót kell vennem, hol kapok valami márkás ültetőrugót?
ez a splitfire cucc hol kapható?
egyébként 205/40/17 a cucc és nem lóg ki. még pont jó, de azért peremeztetnem kell szerintem mert komolyabb kanyart és úthibát még nem tudtam tesztelni. tényleg peremezésre tudsz valakit?
nekem 8000/ív mondtak árat.
kicsit soknak tünik nem?
2004. május 2. 23:51:41: megválaszolva boti + által,
→ #316
az elejével nem nagyon lehetet sztem,mert a következő futóműállításnál csak 3mm-ert mondott.lehet hogy lógott vmi utómű alkatrész is passz.de az hogy beleér a kerékívbe sztem megoldható lenne a splitfire sport rugósabályzóval vagy egy picit magasabb és keményebb rugóval.de az is lehet hogy túl kuilóg a felni mi az E.T száma?
2004. május 3. 11:16:21: megválaszolva grego + által,
→ #324
nekem is hasonló volt az 1.gen cerkával.15-ös felnivel al hátul mindig felült jobb oldalt nem és a bal első kerekem is állítolag 1cm-rel előrébb volt mint a jobb.
csá boti!
mármint, crx, 17", baloldalra dőlés?!
hétfőre ki kell találni valamit.
tudsz jó futóművest?
autószerelő haver szerint túl kevés a vezető súlya ahhoz, hogy ez történjen.
2004. május 2. 18:23:47: megválaszolva boti + által,
→ #311
üdv. accordkornél!
2 hónapja van nálam ez a vas.
nekem azt mondták eibach, de full piros nem fekete, és nincsen rajta semmilyen felírat sem.
de ha csak ennyi a baj az királyság lenne.
mondjuk logikusan hangzik a dolog de nem gondoltam volna, hogy 70-80 kiló plusz az egyik oldalon így elbánhat egy autó rugójával. főleg ha még az sport is.
kösz a segítséget!
sziasztok!
új vagyok itt (crxben már régi motoros), és egy kis gondom akadt a géppel.
:-(
d16a/ed9
szóval sikerült jóárban szereznem 17-es alufelnit, és a haverral át is raktuk ma.
ekkor azt vettem észre, hogy a vezetőoldalon kb 2 cm-rrel közelebb van az ívhez a gumi, szinte hozzáér elöl-hátul mint az anyós oldalon.
hátulról megnéztem, és az autó meg is van dőlve balra.
elindultam, és bele is ér már kissebb úthibáknál is az ívbe.
a felni sérülésmentesnek tűnik, az autó is kivételesen jó állapotú crx létére.
a hátulja full gyári sérülésmentes az eleje szakszerűen javított volt.
nem találkoztatok esetleg hasonló problémával.
a futómű ültett rugó, és sportgátló. kemény rugózás, szerintem jó állapotúak szintén. a régi 15-ös felnikkel semmi probléma nem volt az autóval.
bár lehet, hogy már akkor is ferde volt, nem figyeltem.
előre is kösz!
üdv minden fun-nak!
széna.
Crash Test Dummy: és mért akarod állandóra kötni?
Mert pl. Prelude-ön, forró nyári melegben ha leállítom az autót kiszálok és elmegyek, akkor is néha 5-10 percig jár a hűtöventi, gyárilag, normálisan. Ekkor már nem kering a vízpumpa által a hűtővíz, de némi hőmozgás a hőm. különbség miatt lehet.
Érdemes a hűtőventi kapcsolóját állandó tápra kötni? (mármint a gyujtáskapcsolótól függetlenül)?
Mert már anno a 85-ös pólómon is úgy volt, meg egy csomó régebbi verdán, nem tűnik hülyeségnek annyira, bár nem is ér annyit mintha még akkor hűtene mikor a folyadék kering is...
vélemények,
Lehet hogy megoldom csak elötte szóljon hozzá pár szaki
CTD
2004. május 1. 15:04:19: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #302