Szerintem a napfénytető gumiszigetelése nem oké. 13 év napfény biztosan kikezdte már és nem tömít rendesen. Ezért is akarom szétszedni a napfénytetőt és megtisztítani, hátha sikerrel járok.
2004. május 7. 14:22:19: megválaszolva grego + által,
→ #401
Nálam is ez a jelenség uralkodik, de sajna nem tom behatárolni honnét is indul.(azt tom hol ér véget a tetötcs.tartó csavarnál.)Majd az ülésen. Gyanakodtam már a kédergumira is , de az tök passzos.
2004. május 7. 14:12:04: megválaszolva Chear 0 által,
→ #400
Skacok nagyon köszi előre is a segitségeteket és neked is CTD pajti.
Kergyu én mielött tegnap termot(nipparts) cseréltünk beletettem a würth-ös hütötisztitő lötyit, az hogy most mennyi genyát vett ki a rendszerböl nem tom sajna de habzott öliggé Nagyon remélem, hogy ez a ba..ott vizkö lesz a hiba. Idegesit mint a nyavala,meg az is hogy semmi fütést nem nyom a rex.
Haza mentem előkeresek neked valamit! Az előző cég ahol dolgoztam ilyen autós szervizsegédanyagokkal forgalmazott, van ilyan hűtőrendszer tisztitójuk, csak már nem tudom a pontos nevét. Kb 3 körül majd közzéteszem.
kösz srácok. Az aluöntvényt belül mivel lehet vízkőtlenítni szerintetek? (az default hogy csőcserék, és radiátorok átpucolása, de hátha valaki valami csodaszert ismer.....)
Srácok, vélemény és 5let kéne, kicseréltük tegnap újra cannondale tesó termosztátját, és erősen megtekerve felmegy neki a vízhőfok még mindig.
Most figyeli hogy megy-e el víz, ha nem akkor a hengerfej kizárható. Termosztátot (új japán, asszem nipparts) ezekután kizártuk, a hőgombát és a mutatót is, mert logikusan jelez, csak megtekeréskor megy fel a vízhőfok. Az tény hogy a radiátor vízköves mert fűtés alig volt/van, de ez önmagában nem okozhatja. A soron következő tippem a teljes rencer vízkövessége. Valakinek már volt ilyenje?
A kapcsoló néha nekem is szarakszik, valami kontakt hiba lehet, de nekem csak szipmlán nem akar elindulni a zárás. Én a helyedben megvárnám amíg eláll az eső - bár nem tudom, hogy Pécsett is ilyen sz@r e az idő - és szétszedném az egészet, majd tisztítás, zsírozás, visszalegózás. Közben esetleg kiderül valami, vagy megjavul. Rossz esetben ott tartasz ahonnan elindultál.
Nekem is szét kell szednem, mert nagy esőben az esővíz becsöpög az utastérbe, a csomitartó teleszkópjának a csatlakozásánál. Gondolom a tetőablaktól folyhat visszafelé a lé. Esetleg valaki tapasztalt már ilyet?
Chear
2004. május 7. 08:21:40: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #379
A tetőablakom nem csukódik le a riasztó által vezérelt elektronikával.Behúzás után leáll.A gyári kapcsolóval is egyre gyakrabban csinálja ezt a hibát, ill. a hangja is más lett!
Mi a teendő?
Segítséget előre is köszönöm!
2004. május 7. 07:42:35: megválaszolva Chear 0 által,
→ #378
Igaz lehet az, hogy ha a gyári légszűrö helyére direktszűröt teszek akkor az nemhogy növelné hanem még ronthatja is a teljesítményt? A gyári légszűrőház állítólag rezonátorként működik!
(bocs a hülye kérdésért, még új vagyok a játszótéren!)
eddig gumi ami kinyirhatatlan volt aza Pirelli P7000......mondjuk komfort nem volt vele egy szálse...és hangos volt.....
Ami nagyon jo volt az Falken FK-451.....nagyon tapadt.... bár a 235 ös vizen okozott meglepetést eccer az M7 esen a 3 sávos szakaszon 160nál olyan aquaplanningot mutatottbe hogy a 3 sávot keresztbe mentem és a leállosávban fogtam meg az autot a szárazabb részen.... utánna félre álltam és remegö kézzel néztem magam elé...ha dohányoznék biztos rágyujtottam volna ...de összeségben a jó.
TONX:..a Bravuris az pedig elég gagyi gumi...többet voltam vele keresztbe mint egyenest ....az meg hogy az oldafala mintha nem is lenne.... 1 honap alatt szálszakadt lett..pedig semmi komoly sérülés a felnin....
de erröl a szálszakadásrol nem tom mi tehet de a TOYO Proxes T1 emböl is a 4 böl 3 az lett...pedig nem óócsóóó gumi..
Nekem barum bravuris van ujonnan 11.800-ért adták itthon. 195/50R15-ben, háát hogy mennyire kopik passz de jó nekem teccik, a lényege hogy kanyarban elkezd visitani a gumi akkor még bőőőven van tartalék benne
2004. május 5. 22:19:17: megválaszolva ZEMA + által,
→ #366
Pirelliket nem ismerem, még sosem volt.
Ja, mégvalami: az A520-as ról. Elég hangos szerintem. Nekem targám van, és elég zavaró tud lenni, még a szélzajon át is lehet hallani kisebb tempónál!
Nekem volt már A539-es, és A520-as is(ez van most a kocsimon), nagyon jó gumik, de rettenetesen hamar kopik. Legalábbis az 520-as nagyon. 1évet nem bírt ki. (most olyan 50%-on lehet)
Az 539-es ha jól emlékszem jobban bírta, bár nem volt olyan jó tapadása, mint ennek.
2004. május 5. 19:51:56: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #359
masik: yokohama a539 6-7mm profilmelyseggel milyennek szamit? hany %-os kb? ezzel tapasztalata van vkinek? pl az elobb emlitett pirellivel szemben. koszi
2004. május 5. 19:51:05: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #358
Tapad, szárazon kiváló, vízen közepes, hamar felhangosodott...ültetett vti-n volt.
Én kedveltem, merev az oldalfala...
Nézd meg a gyártási idejét!
Használtért csak kevés lóvét adj!
2004. május 5. 08:06:23: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #352