Ezen mi a RACING a feliraton kívűl. csak azért mert nekem ZEMA hozott SACHS szetteta a gépembe még tavaly és SACHS dobozban egy az egyben EXEDY cuccok voltak és csontra ilyen........most akkor nekem is racing van???
2004. május 17. 10:08:23: megválaszolva Lordie + által,
→ #511 2004. május 17. 10:05:52: megválaszolva Lordie + által,
→ #510 2004. május 17. 09:28:58: megválaszolva ZEMA + által,
→ #501
mower: nekem 2 csavar adta meg magát eddig vagyis nem is a csavarok hanem a furat ahova bele kellene mennie, na ott az egyiknek kitört az oldalfala a másik meg már meg van repedve
Nemrégiben még tudott adni..ugy látszik most nem jo embert találtál...De akkor ménem viszed be a kocsit és berakatod?....max. néhány 1000rel drágább lessz...Vagy egy régebbi 5let hogy álljunk össze annyian hogy megvegyünk egy hordótnyit
Próbáltam szerezni a Szallerbecktől, de azt mondja nincs nekik flakonban csak Hordóban, így nem tud adni. Pedig vittem 2x2l műanyag üveget. Mindegy, ha nem találok váltóolajat, veszek 10W-40 Magnatecet, de avval sem járok sokkal olcsóbban, mert 2.5l kell kb. egy VTI-be, így 3l Magnatec = kb. 2.5l gyári kimért olaj árban és akkor legalább OEM olaj lenne benne. Na mind1.
2004. május 16. 11:34:06: megválaszolva ZEMA + által,
→ #486
azt egy kicsit kétlem hogy 75W-s lenne a honda MTF olaj( volt a kezembe elég híg volt)...az egy kicsit sürünek bizonyulna ha 75 ős lenne ..... SG,SH,SJ (10W-30 v. 10W-40) helyetesithető, nem lessz semmi baja.....de egyébként bemész akármelyik Honda szervizbe azt adnak 2.800.- forint körül/liter a gyári olajbol..igaz kimérve de van...
Nekem sem eddig Biztos jó lenne más márkájú váltóolaj is. Vki LiquiMolyt ajánlott, ha jól emléxem. Talán abból van rendes váltóolaj? Egyébként utánanéztem, 75W-90 az a SMX-S. Itt mi az a 75?
2004. május 16. 15:57:29: megválaszolva nemtom 0 által,
→ #493 2004. május 16. 11:47:31: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #487 2004. május 15. 20:46:09: megválaszolva ZEMA + által,
→ #484
van egy kis problemam. az tortent, hogy szelepdekni csavarjainak meghuzasa kozben az olajbeontohoz legkozelebbi csavar megadta magat. meg csak erobol sem huztam, amikor bennemaradt a krovaban. most 3 csavar van benne, azota mentem kb 50 km-t ovatosan, es ugy nez ki nem jon az olaj. volt mar ilyen vkinek? hogy lehet ezt megoldani? ha van vkinek otlete legyszi mailben kuldje (mower@vipmail.hu), mert nincs netem, csak wapozni tudok, ott meg nem jo a forum. koszi!!
mower
ui.: veletlenul bekerult az adas-vetel topicba is, torolheto.
2004. május 17. 06:18:11: megválaszolva Tonx + által,
→ #498
Ez hajtóműolaj! Állítólag a 10W-40 a Civic váltójába csak szükségmegoldásként jó! A CRX-be viszont az kell! A franc se érti ezt!
Minden estre nem sikerült még felkutatni magyarországon ilyet!
De a bettétszűrővel is küszködik a gép 170 felett!
Rajtam kívül ezt más is írta!
Nem lehet, hogy ki kell tisztítíni?Denden úgy beolajozta a szűrőt , tocsogott minden az olajban.Szóval van ennek hibakódja?
Hol találom ezt a szenzort?
Anno dacumál 3 évvel előszötr kipróbáltam a Wynns injektor és szeleppucolót, nos, semmit nem vettem észre...
Mondom 3 év után ártani nem árt, veszek újra. (ahogy kaposváron kiderült, nem is ment úgy a verda mint pl tavaly, meg furcsa volt hogy melegen 4-5 köszörülésre indult be, ráadásul álló helyzetben diszkrét kis fekete füstöcskét nyomott, default alacsony fogyi és no olajzabálás mellett)
észrevétel #1: megvettem, és a dobozon látom hogy 10.000 km-re elég, intenzív körülmények között pedig 5.000 km-re. Lekapartam a magyar cimkét, hát látom, hogy a belgák ezt gyárilag 4.000 km-re szánták.
Egyből elvesztette a hitelét elöttem az importőr, ekkora hülye hogy lehet, ha magasabb dózist jelöl meg és 4 e km alatt fogy el, az neki sokkal jobb mintha mindenki csak fele olyan gyakran veszi... ehh, nem értettem, de nem is érdekelt, a belga dózist nyomtam a gépbe.
észrevétel #2: másnap megyek melózni, mondom qrvayol megy a verd, de biztos azért mert erős hátszélben tekertem le a 25 km-em. Később: Nicsak, melegen 1 tekerésre elindul! Még később. Jéé, halkabb kicsit az injektor. Utána: Bazz, télleg hamarabb reagál! Szal ez most előitélet ide v oda, nekem qrvára bejött!
..specnically speaker fater!
sztem tomboy a direktszűrő-betétszűrő-simaszűrő dilemmával küszködik, mondd meg neki jól melyiket ajánlod osz' héló
(gyári doboz+betét+maszekszívócső ahogy most is van->best result)
deazislehet hogy má a sör beszél belőlem szal jóccak..
2004. május 15. 10:44:57: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #477
Levegő mennyiség mérő????
na az meg milyen és hol van egy CRX ben???
csak szivótérnyomás és hőmérséklet van amiből az ECU következtet a beszivott levegő mennyiségre (gyári mérések alaján) mondhatnám a PGM-FI rendszer D-jetronik megfelelője.
Tudom már sokszor téma volt a váltoolaj, és mégsem emléxem. 10W-40 2.5l VTI-be. Magnatec jó vagy vmi más 10W-40-t ajánlotok? Az OEM olaj feelinget (télen is) szeretbém visszakapni.
2004. május 13. 14:51:23: megválaszolva Bodec 0 által,
→ #459
elolvasván( ugye nem biztos hogy igaz amit leirnak, de ha a fele igaz akkor már rosszul nem járunk ) azt hogy mikre képesek ezeka cuccok a Prolong jobbnak nézzki....
viszont amiröl télleg nagyon jot merek mondani az Metabond üzemanyagadaléka.....mondjuk nem volt olcso.... de minden tankolásnál egy 1-2 mérö kupakkal kellett beletenni..és oktán szám növelö volt..tisztitotta a renszert...és lejebb vitte a fogyasztást( no nem literekkel) de azért mérhetö volt...injektor problémákat is sikerült megoldanunk vele egy Mitsubishinél pl...
Ebben nincs mert még nem volt olaj csere....de szándékszom Prolongot beletenni...
Prelüben nem volt.....( sajnálja az ember azt a 8-9.000 forintot a méreg drága olaj mellé... ) ...akkoriban a Metabond szinte ingyé jött azért raktam bele....
Elöttök lévö 4 hondámba mindben volt vmi adalék....
Én Metabond deeler voltam közel 5 évig..Multi Levelben nyomtam az anyagot....semmi negativ viszzajelzés nem volt vele...akkoriban minden kocsimban volt....egyik se ette az olajat (10e km alatt 2dl) egy csepet sem pedig volt ami már 200e km fele járt....
PL: ..volt egy vevöm aki ezekbe az Ut-döngölö ( az az ugrálos szar)masinákba tett ( volt vagy 20 db belöle )....évi szinten kb. 2-3 adta meg magát mert ha nem pont függölegesen tartod akkor nem jut el a kenés mindenhova...és miota tett bele Metabondot...asszem 3 év alatt 1 ha tönkre ment és az is olaj hiány miatt....hetekig ment olaj nélkül ( már ez is csoda)