honda fan: bocs de csak most voltam fórumközelben. Persze, hogy segítek, de most a munkahelyemről nem tudok, majd este otthonról.
tomboy: igazad van, de én azt mondom, hogy ha gyári hátsó dob helyére sportdobot teszel fel az nem okozhat ilyen hibát, kivéve, ha tényleg szar a dob, pl eltömődött, stb. Továbbra is fentartom, hogy kizárt, hogy egy új hátsó sportdob ilyet csináljon.
Én most visszatettem a gyári papírszűrőt. Ha autópálya közelében leszek, kipróbálom és majd beszámolok az eredményről.
Eladó 94-es 1.6 vtec lépcsőshátú civic, ezüstszinü, alufelni, sportdob.....
Sajna képet nem tok beszurni, de korához képest jó állapotban van!
Ára 1.250.000,-
Létezik-é 2gen cerka 2db hütöventillátoros kiszerelésben?
Állitolag az egyik ugyebár elektromos , majd a másik szijhajtással mükszik. Létezik ilyen rex?
CTD sorry ma mutter fonjárol hivtalak, de té csak késöbb reag.
2004. május 18. 22:28:40: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #545
Kunmadarasi szekció:
Grego mestertől származó ingyenjegyem átadó valakinek szintén ingyér, mert vasárnap kell vinnem az autóm a karosszériáshoz, úgyhogy szombaton szétszerelési lázban fogok égni...
Ami egyrészt mert végre ki lesz lakatolva, másrészt mert nem tudok menni madarasra...
Érdeklődni: 30/330-75-81
Ettől függetlenül lehet hogy kunhegyesig együtt megyünk, mert én ott elkanyarodok haza...
Ahogy egy dob gyorsítja a gázáramlást, úgy lassíthatja is.Egy belül szanaszét rohadt dobban úgy ütköznek a gázok, hogy csökkentik az autó teljesítményét.Viszont a verdám k.va jól megy mint a reptéren bizonyította is.
Az onakbratyimnak anno nem ment rendesen a Gti Golfja, amikor eltört a cső a hátsó dob elött.Akkor mégiscsak van köze hozzá.
Szabe!!!
Kéne a segítséged! Utánna tudnál nézni, hogy 89-es 1,4-es duplakarbis civic-ben hogy lehet alapjáratot állítni? Úgy értem melyik csavarral. Van egy közös csavar, vagy külön-külön kell állítani.
Előre is kösz: Imre
detto. Nálam is rátámaszkodás sy által, lehet hogy az lesz de most nem tudom nélkülözni a verdát, majd megérdeklődöm hogy úgy is tudják-e ragasztani hogy benne van a hűtőfolyadék (ezt mondjuk kétlem, de máshogy most 1 hónapig nem lesz időm rá.....)
Tom Boy: levegőmennyiség mérő, Hondákban vákum abszolut nyomás mérő vagyis MAP szenzor. Tünetek: rossz keverékarány, nagy fogyasztás, vagy nem megy az autó, egyszóval mivel ezalapján számítja a motorvezérlő a befecskendezendő üzemanyagot (ill vezérli az injektorokat), bármi előjöhet, amit kevés vagy sok benzin okozhat.
Nézd át a csatlakozókat, kontakttal, ez a szenzor nem egy elromlós fajta. Nézd meg a tömítését is amivel a fojtószelep házra van téve. Csinálj ECU resetet. Ha ezután is szar akkor esetleg csere.
üdv: szabe
2004. május 17. 13:20:56: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #522
Szombaton az autopályámn megkergettem egy Subaru Imperezát
220 km/h val. (1,6 Vti DelSol)
Kb. 5 percnyi szálguldozás után azonban a kocsi egyszercsak elkezdett lasulni. Hiába engedtem fel a gázt majd ujra nyomtam padlóig, a fordulatszám nem akart emelkedni. Miután visszaáltam a megengedett tempora, a kocsi simán ment tovább mintha mi sem történt volna.
Volt már veletek ilyen ?
Mi okozhatja ezt ? Én valami elektronikai tiltásra gondolok.
Ehheeee........
Azért irtam ezt az egészet hogy lám lám nekem is dettó ilyen KINÉZETRE és ebből kiindulva lehetne akár ez is (de nyilván nem az)
Arról nem tehetek hogy képről nem tudom megitélni milyen a cucc én scsak kérdeztem valamit. Aztán ugye feltételeztem valamit (bár ne tettem volna, mert látom nagyon a lelkedre veszed)
"És ezt a "meglepő dolog és tanulságos"t kicsit lenézően és fikázósan értelmezem. Nem is tanácsot kértem, mivel természetes, hogy itthon senki sem (vagy alig) ismeri. Mint sokminden mást, amit rendeltem már és csak a talin kerül (koppkopp) bemutatásra."
Erre meg azt tudom mondani hogy ha még a tréfát se érted.............mellesleg nem rád értettem hanem magamra és vicc volt de ugye ezt a smile hivatott reprezentálni de valszeg elkerülte a figyelmedet.......
ez TUTI, uilyet árul az ACT, Clutchmasters etc., nem kamu. Nálunk a szinteren és kevláron kívül más nem elérhető, nem is hallottak róla, ráadásul szvsz erősített szerkezet nélkül nem ér az egész semmit az egész (ha nagy teljesítményről van szó). Szerkezetet pedig nem tudnak jót (elérhető áron) készíteni.
Én sem akarok rosszmájú lenni, de ilyet biztos nem kaptál a Zemától, esetleg érdeklődj vagy nézz utána (akár tapasztalatoknak) USA fórumokon, ha érdekel. Milliónyit fogsz találni... Én is tapasztalatuk alapján választottam! Ja, és az anyagát az Exedy homepagen is megtalálod.
Exedy gyárt OEM kuplungokat, szerintem azzal kevered, ez nem az! Árban is másfelszerese volt egy OEM kitnek, amit szintén lehetett volna rendelni...
Mindegy részemről téma befejezve.
És ezt a "meglepő dolog és tanulságos"t kicsit lenézően és fikázósan értelmezem. Nem is tanácsot kértem, mivel természetes, hogy itthon senki sem (vagy alig) ismeri. Mint sokminden mást, amit rendeltem már és csak a talin kerül (koppkopp) bemutatásra.
2004. május 17. 12:36:13: megválaszolva grego + által,
→ #518
CTD teso
Nekem is pontosan ez volt a helyzet a kis 4genemnél, anno az eladás előtti napon a birka eredetiségvizsgálós gyerek (utólag következtettem ki) úgy nézhette a motorszámot, hogy rátámaszkodott szerencsétlen hűtőmre ami persze a fülnél meg is adta magát! Másnap mikor kezdett aktuálissá válni a biznisz látom h vmi csöpög elöl..a hűtőwater..hajszálrepedés..hűtő lekap, műanyagoshoz elvisz, megragasztat és go. Szal talán nem otthon kéne pöcsölnöd vele me nem hiszem hogy hatásos amit rákensz.
Good luck
nem akarok rossz májú lenni de ha amcsiból rendelted akkor azt mondanak amit akarnak. Mivel egy az egyeben ilyet kaptam zemától is ezért nekem kicsit gyanta a dolog mert ugye leirni le lehet mindent de vajon ugyis van-e?
Na mindegy nem kötözködni akarok csak hát meglepő a dolog és tanulságos.
Lemérni meg ugyse tudod mekkora nyomóerőt képes csinálni vagyhogy miből is van a tárcsa......
Amcsiból rendeltem, heavy duty pressure plate szerkezet (max. 400 NM vagy 380LE) ill. Full Face Organic Street Racing tárcsa (Max. 300NM vagy 270LE). Stage 2 módosítási szintig gyártói garancia (1év). Amivel jobb, mint a sok magyar szinter, hogy kimondottan utcai használatra ajánlott, de garantáltan nem csúszik a megadott teljesítményig és nem változik a kinyomáshoz szükséges pedálerő sem.
Ja, és nem 22e volt, csak a szerelés költsége (munkadíj), amit a Szallerbeck kérne. Erre jön rá a munkadíj az olajcserékhez (kuplung+váltó), ami szintén legalább 2e FT.
2004. május 17. 10:28:27: megválaszolva grego + által,
→ #514 2004. május 17. 10:21:22: megválaszolva boti + által,
→ #513
még eccer megprószálom megragasztani normálisan, oszt utána egy bontottat fillérekért vagy nagyon óccsón tudok talán intézni, ha az se gyerebe akkor sajna venni kell...
így hihetőbb, én is most gondolkodom egy kuplungszetten hogy megtartom második ótónak a verdát, valami valeo-t kéne nézni, tominak az van, de 2 éve volt vmi 60 rongy körül asszem...
2004. május 17. 09:54:55: megválaszolva ZEMA + által,
→ #506
(bazzeg, én meg xarakodok a hűtőmmel, tavaly márciusban kaposváron megrepedt az egyik fülnél, azóta már egy köbdeciméter ragasztót odataknyoltam de csak folyik, ma is elkezdett xivárgani... )