Ha a gyújtás rajta van akkor persze jár a venti!Látom a másik fórumon a motorolaj a téma!Láttam ma a metroba valvoline 5w-40 szintetikus!12000/5l kannába vagy literesbe!HA minden igaz lehet hogy tudok szerezni szintetikust 6000 körül!
A füst?Olyan kékes,szürke mintha olajat enne,de nem egészen!Olyat már láttam és csak hasonlít rá!Mondjuk olaj sem volt sok benne!Állítólag az alőző gazdi a Szallerbeckhez járt vele,de szerintem csak mindig tél elött(ezt ő is mondta).
Ja meg a hűtőtartálynál is tolja ki a vízet!
Öreg Kergyu
A Bárdinál vettem a termot,és úgy nézett ki hogy megoldás is a problémára ,mert a hűtő felső vezető csöve totál forró volt az alsó meg tök hideg!És ez most már nem is probléma ,mert kis különbséggel(amennyi kell)mindkettő meleg!Én a füst és a VÍZELTÜNÉS miatt aggódom!
A stebánál keresd Gyimesi János szervízvezetőt,nem ver át!!!!
Nyugodtan mondd,hogy én ajánlottam(Kertay György)
Ha utángyártott termosztátot tettetek bele,az álltalában szart se ér,Denden kollégánk szívott pl. vele rengeteget!
pécset kergyuék jártasak kérdezd meg öket,biztos van vmi ismerősüknek tapasztalata vagy akár nekik is abban a szervízben
sok sikert./jobbulást a gépnek/
Egy ideje figyelem ezt a fórumot és most hogy sikerült vennem 3 napja egy HONDA civic coupe-t gondoltam én is fellépek Hozzátok!Annál is inkább ,mert van egy kis(vagyis elég nagy)problémám a géppel!Egy amerikai típusú coupe 1.5 motor,95 -ös dec.-i évjárattal!Bp.-ről hoztam le az autót(itt hirdette a srác a fórumon-papszi névvel) már hazafelé(Pécs) is felforrt egyszer a víz úgy20 km-re a városhatártól!Mivel apósjelölt szerelő hát elvittem hozzá a műhelybe!Kis tanakodás után termosztátcsere lett a vége.Óhh,örültem én mint állat,csak másnap újra kezdödött a dolog!Olyan 20-30 km után pirosban kalandozik a mutató,ha félreállok és a légtelenítőcsavart megnyitom jön a forró gőz!A hűtőt újra feltöltve megint lehet szakítani csakhogy előbb-utóbb megint elindul a mutató!Mintha "enné"a vízet!Állóhelyzetben 4000-es fordulat mellett pedig füstöt okád a kipufogó!Azért kérdezlek Titeket hogy mi a véleményetek mert holnap akarom szakszervízbe vinni a pécsi stebához,és nem szeretném ha a srác valami mondvacsinált ürüggyel lehúzna,elég lesz ezt így is kicsekolni!Lehet hogy hengerfejes?
Remélem még nem alszik Mindenki és reagáltok valamit!
Előre is köszi
Az ozon az O3, azaz egy o2 meg egy oxigen pluszba ami elegge instabil allapot, eppen ezert marha konnyen le is bomlik es reagal barmilyen oxidalhato anyaggal.
-prof mano
2004. május 19. 14:10:08: megválaszolva Chear 0 által,
→ #564
Az ózon az O3. Tehát háromatomos oxigénmolekula. Elég nagy energiát kell befektetni az előállításához, ezért is a légkör felsőbb régióiban keletkezik, kozmikus sugárzás hatására.
Az a jó ebben az oxi dologban, hogy lévén szabad oxigénről beszélünk, ami a természetben önmagában létezik, pont amiatt mert ilyen agrasszívan reakcióképez, valamilyen só gyökeként van jelen instabil kötésben, hogy addig amíg víz éri stabil maradjon.
Amikor víz éri, akkor leszakad arról a stabilizátor anyagról, amin addigtartózkodot, tehát létrejön egy újabb reakcióképes molekula, ami jó esetben egy másik ugyanolyannal lép kölcsönhatásba, de egyébként szinte bármivel, ami jelen van, és vannak szabad elektronjai.
Szóval meglepően udnorító színű lepedék is keletkezhet adott esetben, és ez csak a stabilizáror (vagyis inkább hordozó anyag) volt, ott jön még az oxigén, ami meg szinte mindenhez hajlamos lesz hozzákapcsolódni, jó kis oxidokat képezve...
Kíváncsiságból venni fogok ilyen bigyót, és megnézem, miután feloldott valami koszt, és leülepszik...
2004. május 19. 14:07:09: megválaszolva Chear 0 által,
→ #562
Egész jó mikroszkópod lehet.
Mit gondolsz az OXI kitétel mit takar? Persze biztosan nem tudom, hátha kitaláltak valami okosat a mosószerreklámkészítők, de én naszcensz oxigénre tippelnék. Ez egyedülálló oxigén atomot jelent (nem O2 molekulát), ami pedig vízben hypot képez. Mellesleg baromira reakcióképes, mert instabil az elektronszerkezete, így roncsolja a papírt. A fehérítő képessége ettől van.
Én kitisztítommam teljesen a papírszűrőm!Akár a gyári dobozába is visszatehetném!
Benzinel felitat, aztán forróvíz a lavorba, majd egy kanál Venish Oxi Action!
2004. május 19. 12:21:30: megválaszolva Chear 0 által,
→ #554
Ja és rájöttem miért kajol annyit a verda: a levegőszűrő full taknyos, egy komplett bogárgyűjtemény is van benne, pedig 5000 km-rel ezelőtt volt cserélve.
Ezért jó az Alföldön lakni.
Szabe!
Ok, kösz a segítséget előre is.
Azért csináltam egy képet, hátha úgy egyszerűbb lesz:
amit pirossal bekarikáztam, én arra tippelek, hogy az lehet az alapjárati állítócsavar.
2004. május 19. 11:48:49: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #553