Sokat felfog a hőből és még többet a motorzajból!
Annyira, hogy az 5. gen Preluben 4-5 év után a hőtől elöregszik, a műanyag lepereg róla és kilátszik belőle a kókuszháncs. Én is ki akartam emiatt lökni, de a zaj és az általad leírt mattulás miatt lebeszéltek róla.
Csak újonnan vmi 40e-be kerül talán, ezért az egyszerűbb kivitelű Civicekbe nem rakták bele gyárilag, vagy ha a mocitető törve volt és ez is sérült, akkor kilökik, az utángyártotthoz pedig értelemszerűen nem adnak (a gyári géptetőhöz sem, de ahhoz meg nem rendelik meg, mert drága).
Lehet vadászni bontóban...
Szia!
Az enyémben sincs (4.gen civic). A legtöbb civicben nem volt ilyen borítás.
Nekem pl. teljeen kimattult a fényezés a mocitetőn, azt hittem hogy biztos a naptól, mert azért már 15 éves a kicsike, de nem, kezdek a motorhőre gyanakodni (
Az én civicemben (katt a nevemre) nem kellene valamiféle textil borításnak lennie a motorháztető belsején?
Olyan hiányérzetem van, ahogy felnyitom... aztán lehet, hogy ebben gyárilag nincs...?
Kell egy 10 es csuklos T kulcs..és van egy lemez ahol az anyos tapos....ott vannak lukak ..és ott be tucc nyulni a 6 os anyák..... azokat ha levadászod..( kb. 6-7 db) akkor az egész lemez keretestül feljön..és abban belül vana komputer...ott még van 2 v. 3 csavar és akkor letudod szedni rola...és akkor meg tudod vizitálni..a kábelköteg elég rövid , ugyhogy ovatossan...
hozzaertok pontosan el fogjak szerintem magyarazni, de az biztos, hogy nem olcso mulatsag, mivel nem csak annyibol all a dolog, hogy tarcsat szerelunk hatra. viszont ahhoz a teljesitmenyhez ami a gepedben van, szerintem boven eleg a dob. egyebkent miert szeretned atepiteni?
Ha jol tudom klimat csak tipus specifikusat szabad belerakni ugyelve a motormeretre is. Az tuti, h 1.6-hoz hozzavalo klimat szabad csak rakni, es 1.5-hoz ugyanez. Ezek elterese nem vezet jora!
Sziasztok!
Valaki a múltkor említette, hogy a civicek kormányművében van valami stift, ami ha elkopik akkor megnő a kormányholtjáték. Hol található ez a stift és mennyiért lehet cserélni, ill. milyen bonyolult. Hiába cseréltem kormányösszekötő-gömbfejeket a gépemen, ugyanúgy nagy a holtjáték és ha álló helyzetben rángatom a kormányt akkor kattog mint állat!!
Aki tud az Help!!
2004. június 3. 08:53:16: megválaszolva Chear 0 által,
→ #753 2004. június 2. 23:04:29: megválaszolva Lazy 0 által,
→ #748
Prelüben is gondolom ott van, ahol Civicben: Anyós oldalon jobb lábnál dudor, patentet kiszeded, kipattintott és ott figyel az ECU. Sok szám lesz ráírva az oldalán, a középső az ECU típusa (nekem pl. P2T).
Szetbontottam a totalkarosra tort automat. Van elado klima es legzsakok+kormany es ... es meg sok minden mas. Csinalok majd neki egy oldalt fenykepekkel, cikkszamokkal, iranyarakkal. Addig ha valakit erdekel a fent emlitett ket cucc kozul valamelyik, csak irjon vagy hivjon... 20 3 266 956...
Ja aki nem tudna egy 1.6 VTirol van szo, 96-os 6 gen sedan. Hatuljan "serult" totalkaros auto. Motort, valtot, feltengelyt, toronymerevitot ma vittek el, azt mar ne kerjetek.
Udv
ISTi
a donor kepei: kep.tar.hu/vtisti
2004. június 1. 21:40:31: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #731
Inkább az a problem hogy mért fogy????
Nem szabadna.........az meg hogy nem csöpög sehol az még nem biztos hogy azt jelenti hogy tényleg nem csöpög. Nekem miután össze lett rakva a gépem egyfolytában elfogyott a viz, de sehol "nem csöpögött" aztán tök véletlenül vettem észre meleg motornál mikor babráltam, hogy a belső fűtés csöve ami a tűzfalon keresztül megy ha hozzáértem egyből spriccelte a vizet. Tehát amikor állt akkor nem rázkódott igy nem is ment el viz de mihely mentem vele a rázkódástól hol jött belőle hol nem (gondolom én).
Megoldás: odébb kellett rakni a bilincset és fasza azóta is.
ja és a menetszél meg a forró csövek tutti eltüntetik a szivárgás nyomokat általában.
2004. június 1. 16:16:05: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #729
Mitől lehet az, hogy kb. kéthetente felugrik a vizem a plafonra (CRX II), aztán ha egy picit rátöltök, megint minden rendben. Nem csöpög el sehol, minden tuti elvileg, nem is nyúzom...
Már tök tanácstalan vagyok, mit cseréljek?!
Köszi !
2004. június 1. 16:10:33: megválaszolva grego + által,
→ #728
Nekem EW3 (D15A3) de szvsz közel mindegyik himbás HONDA mocinak ilyen értékei vannak.
Chear a 0.13-at kicsit nagyon keveselném, bár ha ennyire preciz a moci........csak ember legyen az aki belövi. Én úgy szoktam hogy a 0.2-es hézagolóval beállitom oszt ha kicsit rányomom vagy nem az még tűrésen belül van. Ugyanez kipuffal 0.25-el. És kész.........
Nem vettétek még észre hogy általában mindig rendben vannak a szelephézagok és csak 1 max 2 szelepet kell állitani. Egyet a szivósoron egyet meg a kipuffon.
chear: ezek az adatok a D16A6,D16Z6 és D16Y8 motorokhoz vannak. Grego: neked mi a mocikódod?
Cél a középérték? Itt századmiliméterekről beszélünk, úgyhogy nem nagyon tudod belőni pontosan. Hézagolóval sem, mert ha nyomod egy kicsit az már századokat jelenthet.
Peter: IACV vagy EACV a neve.
2004. június 1. 15:27:13: megválaszolva grego + által,
→ #726
Hát ez az, sajna nincs meg. Az icelord-ról letölthető doksi a DOHC D16A mocikraa következő értékeket írja:
szívó: 0,13 - 0,17 mm
kipuff: 0,15 - 0,19 mm
Most legyek okos.
Ja, különben a tartományon belül cél a középérték?
Kesztyűtartó alatt jobb oldalon meg kell keresned a szervíz csatlakozót (2 vezetékes csati), azt egy sima vezeték darabbal rövidrezárod és ráadod a gyújtást. A hibakódokat kivillogja a Check Engine lámpa. Pl. 2 hosszú 1 rövid villanás 21-es hibakódot jelent.
Peter: jóesetben alapjárati levegőszelepedet kell kitisztítani. A tárolt hibát ki kell olvasni és megnézni, mért gyullad ki a check lámpa (kiolvasás kb 3 perc, nem kell szakszervíz sem). Ezekután a hibakód ismeretében lehet tovább gondolkozni.
üdv: szabe
2004. június 1. 13:58:27: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #718
Hali srácok
Kéne egy kis segítség. Ingadozik az alapjáratom, egy helyben piros lámpánál is, főleg ha elektromos terhelést kap pl: világítást rá adom. A másik problémám, hogy 7000 rpm-nél kigyullad a check lámpa és újraindításig nem alszik el. Lehet-e összefüggés? Nem tudjátok-e esetleg, hogy mi lehet a kínja. (5.gen 1.6 ESI) Köszi
Lordie!
Annit még megpróbálok hogy az icelordról letöltött szervízkönyv cd-n megkeresem,hátha ir róla valamit!A kérdés csak az hogy mikor jutok géphez!?
Lordie!
Bocsi hogy eddig nem irtam,de már lent vagyok a balcsin és elég nehézkesen jutok internethez!Sikerült könnyen megoldani a kocsin a problémát ezért nem kellett annyira szétszedni hogy megnézhesse a szerelö Neked az olajszenzort!Elég szar helyen van!bocsi
Sziasztok!Egy olyan kérdésem lenni, hogy 5 generációs 3 ajtós civicről hogyan lehetne szépen levenni a fekete díszléceket, illetve a kilincseket kivenni fényezés céljából?Valamint valahol lehet még szervízkönyvet találni amelyben leírják mit hogy kell szerelni beállítani?
2004. május 31. 10:57:09: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #708
Ugye nem a hajtott kerékre tetted fel a virslit? Ne haragudj meg a kérdésért, gondolkoztam, hogy feltegyem-e egyáltalán, tényleg nem akarlak vele megsérteni, csak eszembe jutott...
2004. május 29. 19:42:42: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #704
na, megoldodott az eltort szelepfedel csavar problemam. de lett is egy masik, hetfon egy bunko gumis kitort egy kis darabot a felnimbol elvittem heggeszteni, ami sikerult, de nagyon csunya lett, es meg nincs kimarva. arra azt mondta a srac, hogy megprobalja megcsinalni, talan sikerul. most faxa mankokerekkel jarok
gyerekek, tegnap cannondale papával kicseréltük a 710-es kódú alkatrészt (OIL) .. ) Ultrax@pás volt, elment a leeresztőcsavar a boldog vadászmezőkre, szerencsére bontóból tudtunk 1et xerezni, hát kissé befostam mikor körbetelefonáltuk az üzleteket és sehol nem volt... Utána egy roncsról akartuk leszedni de jött a gazdája... És egy 3 gen prelüé van most benn, olyan intha új lenne (ott meg nem volt aprónk, wakker, volt egy kaland... )