Szia!
Az enyémben sincs (4.gen civic). A legtöbb civicben nem volt ilyen borítás.
Nekem pl. teljeen kimattult a fényezés a mocitetőn, azt hittem hogy biztos a naptól, mert azért már 15 éves a kicsike, de nem, kezdek a motorhőre gyanakodni (
Az én civicemben (katt a nevemre) nem kellene valamiféle textil borításnak lennie a motorháztető belsején?
Olyan hiányérzetem van, ahogy felnyitom... aztán lehet, hogy ebben gyárilag nincs...?
Kell egy 10 es csuklos T kulcs..és van egy lemez ahol az anyos tapos....ott vannak lukak ..és ott be tucc nyulni a 6 os anyák..... azokat ha levadászod..( kb. 6-7 db) akkor az egész lemez keretestül feljön..és abban belül vana komputer...ott még van 2 v. 3 csavar és akkor letudod szedni rola...és akkor meg tudod vizitálni..a kábelköteg elég rövid , ugyhogy ovatossan...
hozzaertok pontosan el fogjak szerintem magyarazni, de az biztos, hogy nem olcso mulatsag, mivel nem csak annyibol all a dolog, hogy tarcsat szerelunk hatra. viszont ahhoz a teljesitmenyhez ami a gepedben van, szerintem boven eleg a dob. egyebkent miert szeretned atepiteni?
Ha jol tudom klimat csak tipus specifikusat szabad belerakni ugyelve a motormeretre is. Az tuti, h 1.6-hoz hozzavalo klimat szabad csak rakni, es 1.5-hoz ugyanez. Ezek elterese nem vezet jora!
Sziasztok!
Valaki a múltkor említette, hogy a civicek kormányművében van valami stift, ami ha elkopik akkor megnő a kormányholtjáték. Hol található ez a stift és mennyiért lehet cserélni, ill. milyen bonyolult. Hiába cseréltem kormányösszekötő-gömbfejeket a gépemen, ugyanúgy nagy a holtjáték és ha álló helyzetben rángatom a kormányt akkor kattog mint állat!!
Aki tud az Help!!
2004. június 3. 08:53:16: megválaszolva Chear 0 által,
→ #753 2004. június 2. 23:04:29: megválaszolva Lazy 0 által,
→ #748
Prelüben is gondolom ott van, ahol Civicben: Anyós oldalon jobb lábnál dudor, patentet kiszeded, kipattintott és ott figyel az ECU. Sok szám lesz ráírva az oldalán, a középső az ECU típusa (nekem pl. P2T).
Szetbontottam a totalkarosra tort automat. Van elado klima es legzsakok+kormany es ... es meg sok minden mas. Csinalok majd neki egy oldalt fenykepekkel, cikkszamokkal, iranyarakkal. Addig ha valakit erdekel a fent emlitett ket cucc kozul valamelyik, csak irjon vagy hivjon... 20 3 266 956...
Ja aki nem tudna egy 1.6 VTirol van szo, 96-os 6 gen sedan. Hatuljan "serult" totalkaros auto. Motort, valtot, feltengelyt, toronymerevitot ma vittek el, azt mar ne kerjetek.
Udv
ISTi
a donor kepei: kep.tar.hu/vtisti
2004. június 1. 21:40:31: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #731
Inkább az a problem hogy mért fogy????
Nem szabadna.........az meg hogy nem csöpög sehol az még nem biztos hogy azt jelenti hogy tényleg nem csöpög. Nekem miután össze lett rakva a gépem egyfolytában elfogyott a viz, de sehol "nem csöpögött" aztán tök véletlenül vettem észre meleg motornál mikor babráltam, hogy a belső fűtés csöve ami a tűzfalon keresztül megy ha hozzáértem egyből spriccelte a vizet. Tehát amikor állt akkor nem rázkódott igy nem is ment el viz de mihely mentem vele a rázkódástól hol jött belőle hol nem (gondolom én).
Megoldás: odébb kellett rakni a bilincset és fasza azóta is.
ja és a menetszél meg a forró csövek tutti eltüntetik a szivárgás nyomokat általában.
2004. június 1. 16:16:05: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #729
Mitől lehet az, hogy kb. kéthetente felugrik a vizem a plafonra (CRX II), aztán ha egy picit rátöltök, megint minden rendben. Nem csöpög el sehol, minden tuti elvileg, nem is nyúzom...
Már tök tanácstalan vagyok, mit cseréljek?!
Köszi !
2004. június 1. 16:10:33: megválaszolva grego + által,
→ #728
Nekem EW3 (D15A3) de szvsz közel mindegyik himbás HONDA mocinak ilyen értékei vannak.
Chear a 0.13-at kicsit nagyon keveselném, bár ha ennyire preciz a moci........csak ember legyen az aki belövi. Én úgy szoktam hogy a 0.2-es hézagolóval beállitom oszt ha kicsit rányomom vagy nem az még tűrésen belül van. Ugyanez kipuffal 0.25-el. És kész.........
Nem vettétek még észre hogy általában mindig rendben vannak a szelephézagok és csak 1 max 2 szelepet kell állitani. Egyet a szivósoron egyet meg a kipuffon.
chear: ezek az adatok a D16A6,D16Z6 és D16Y8 motorokhoz vannak. Grego: neked mi a mocikódod?
Cél a középérték? Itt századmiliméterekről beszélünk, úgyhogy nem nagyon tudod belőni pontosan. Hézagolóval sem, mert ha nyomod egy kicsit az már századokat jelenthet.
Peter: IACV vagy EACV a neve.
2004. június 1. 15:27:13: megválaszolva grego + által,
→ #726
Hát ez az, sajna nincs meg. Az icelord-ról letölthető doksi a DOHC D16A mocikraa következő értékeket írja:
szívó: 0,13 - 0,17 mm
kipuff: 0,15 - 0,19 mm
Most legyek okos.
Ja, különben a tartományon belül cél a középérték?
Kesztyűtartó alatt jobb oldalon meg kell keresned a szervíz csatlakozót (2 vezetékes csati), azt egy sima vezeték darabbal rövidrezárod és ráadod a gyújtást. A hibakódokat kivillogja a Check Engine lámpa. Pl. 2 hosszú 1 rövid villanás 21-es hibakódot jelent.
Peter: jóesetben alapjárati levegőszelepedet kell kitisztítani. A tárolt hibát ki kell olvasni és megnézni, mért gyullad ki a check lámpa (kiolvasás kb 3 perc, nem kell szakszervíz sem). Ezekután a hibakód ismeretében lehet tovább gondolkozni.
üdv: szabe
2004. június 1. 13:58:27: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #718
Hali srácok
Kéne egy kis segítség. Ingadozik az alapjáratom, egy helyben piros lámpánál is, főleg ha elektromos terhelést kap pl: világítást rá adom. A másik problémám, hogy 7000 rpm-nél kigyullad a check lámpa és újraindításig nem alszik el. Lehet-e összefüggés? Nem tudjátok-e esetleg, hogy mi lehet a kínja. (5.gen 1.6 ESI) Köszi
Lordie!
Annit még megpróbálok hogy az icelordról letöltött szervízkönyv cd-n megkeresem,hátha ir róla valamit!A kérdés csak az hogy mikor jutok géphez!?
Lordie!
Bocsi hogy eddig nem irtam,de már lent vagyok a balcsin és elég nehézkesen jutok internethez!Sikerült könnyen megoldani a kocsin a problémát ezért nem kellett annyira szétszedni hogy megnézhesse a szerelö Neked az olajszenzort!Elég szar helyen van!bocsi
Sziasztok!Egy olyan kérdésem lenni, hogy 5 generációs 3 ajtós civicről hogyan lehetne szépen levenni a fekete díszléceket, illetve a kilincseket kivenni fényezés céljából?Valamint valahol lehet még szervízkönyvet találni amelyben leírják mit hogy kell szerelni beállítani?
2004. május 31. 10:57:09: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #708
Ugye nem a hajtott kerékre tetted fel a virslit? Ne haragudj meg a kérdésért, gondolkoztam, hogy feltegyem-e egyáltalán, tényleg nem akarlak vele megsérteni, csak eszembe jutott...
2004. május 29. 19:42:42: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #704
na, megoldodott az eltort szelepfedel csavar problemam. de lett is egy masik, hetfon egy bunko gumis kitort egy kis darabot a felnimbol elvittem heggeszteni, ami sikerult, de nagyon csunya lett, es meg nincs kimarva. arra azt mondta a srac, hogy megprobalja megcsinalni, talan sikerul. most faxa mankokerekkel jarok
gyerekek, tegnap cannondale papával kicseréltük a 710-es kódú alkatrészt (OIL) .. ) Ultrax@pás volt, elment a leeresztőcsavar a boldog vadászmezőkre, szerencsére bontóból tudtunk 1et xerezni, hát kissé befostam mikor körbetelefonáltuk az üzleteket és sehol nem volt... Utána egy roncsról akartuk leszedni de jött a gazdája... És egy 3 gen prelüé van most benn, olyan intha új lenne (ott meg nem volt aprónk, wakker, volt egy kaland... )