Nálam nem csak az olajfogyás játszott szerepet, hanem a hajtókar csapágyazása és a főtengely is.
Egy valamit ne felejtsetek el: MINDENKÉPPEN VIGYÉTEK EL A KOCSIT HONDÁS(!!!!) SZERELŐHÖZ!!!
Baromi nagy szopás lehet a dologból....
Tegnap egyébként sík ideg lettem, mert megnéztem az olajszintem, és min-nál volt. Néhány órámba is beletellett, mire rájöttem, hogy egyrészt hátrafele lejtett az út ahol álltam, másrészt épp csak bepöccintettem a motort, és utána rögtön a leállítás után néztem meg. Persze h alacsonyabb volt
Fú ilyen sztoriktól kezdenek az emberek kijönni a hipohonder tünetek
Én is nemrég vettem a kocsit, olajat most kell cserélnem benne mert 1 nemtom milyen van benne, 2 nem is túl sok (két osztás között 10-20%nál)
Viszont nem füstöl, meg megy is mint állat, illetve szépen jár, és tiszta is a motorja... hajh...
2004. június 6. 18:54:28: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #795
A váltódban rossz a második fokozat szinkrongyűrűje.
Motorral kapcsolatban annyit tudok ajánlani, hogy Qkii kartársunk az elmúlt napokban ajánlott kevés km es ESI motort.A felújitást felejsd el.
Azt,hogy érdemes-e reklamálnod és mi a módja annak, hogy valamikép kártalanitsanak nemtom, várd meg a többiek véleményét.
Kb fél éve vettem egy '92-es, 1,6-os Civicet.
Az adásvételi mellé csatoltunk egy olyan dokumentumot, melyben a srác leírta, hogy milyen hibái vannak a kocsinak és, hogy rejtet hiba nincs! Vásárlás után hazafele menet hallottam, hogy a motornak van egy furcsa hangja. Egy autószerelőnek tanult, de kevés gyakorlattal rendelkező srácot vittem magammal, aki azt mondta, hogy ez a hang természetes, nem kell aggódni.
Nem sokkal utána kicseréltettem a gyertyákat, szűrőket, olajat, szíjakat, és észrevettem, hogy az olaj szépen eltűnik valahol.
Nemrég elmentünk Csehországba a kocsival és amikor visszajöttünk az olajszint abszolút nem volt meg, szinte alig volt olaj a kocsiban...
Másnap elhatároztam, hogy elviszem egy szerelőhöz:
-főtengelyes,
-hajtókarcsapágyas,
-olajfogyás...
Első "ránézésre" ezt tárta fel előttem a szerelő (kb 30 éves HONDA tapasztalattal a háta mögött!!!). Egy lehetséges megoldás van: motorcsere...
A kérdésem az lenne, hogy véleményetek szerint ez rejtett hibának számít vagy nem? Jogosan tudok reklamálni az eladónál, vagy a fél év és kb 8000 km megtétele után fölösleges?
MÁS:
ha hármasból visszaváltok kettesbe vagy egyesből kettesbe (pörgetett motorral) akkor azt néha (sokszor) nagyon nehezen veszi be. Mi lehet ennek az oka? mit érdemes ilyenkor csinálni? (a fent említett szerelőt még nem kérdeztem meg)
Segítségeteket előre is köszönöm!
2004. június 8. 10:53:04: megválaszolva coyote_ + által,
→ #830 2004. június 6. 18:42:41: megválaszolva Locutus + által,
→ #794 2004. június 6. 15:46:24: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #792
Nem áll le,de az olajnyomás lámpa kivillan,majd a computer reagál és emelkedik a fordulat(gondolom én),aztán mindez ismétlődik.Ja,és ez nem állandoan,tehát van mikor nem csinálja.
Nem tudom, hogy olcsóbban kijön-e, de valószínű. Motort nem akarok cserélni, de ha pl egy -et bele lehetne rakni..... Hmmm az nem lenne rossz. Hamarabb érnék a Nagyállomásra.......
2004. június 4. 15:16:03: megválaszolva Chear 0 által,
→ #788
koppanni nekem is koppan néha, asszem az a szilentek miatt van... az hogy log a kerék az meg asszem valami kormányösszekötö, asse egy nagy mutatvány...
de nemtom szegedi utak milyenek,ha fel olyan szarokmint itt pesten akkor má az is gáz...
Gondolod olcsóbban kijösz egy behozott bontanivaló géppel, mintha vennél új alkatrészeket? A karbit nem tudják megcsinálni? Miért akarsz mocit cserélni?
Mindkét első kerék lóg. (minden irányban) A kormány nyöszörög amikor csavargatom é iszonyatosat koppan amikor a legkissebb ködörbe belemegyek. Viszont nem húz se jobbra se balra, (Ezüst)nyíl egyenesen megy.
Hmm. Passz. Most pihen.
2004. június 4. 13:54:08: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #784 2004. június 4. 13:49:45: megválaszolva Chear 0 által,
→ #783 2004. június 4. 13:22:17: megválaszolva mozes 0 által,
→ #782
Nem akarok különösebb riadalmat kellteni, de az eleje az kikészült. Kormánymű, futómű. Nem volt különösebben hajtva, de mégis. ( Jó kis magyar/szegedi utak. Éljen a Közútkezelő Kht.)
Ezért abban gondolkoztam, hogy veszek inkább egy komplett autót. Azért is kérdeztem, hogy milyen motort lehet betenni.
2004. június 4. 13:14:28: megválaszolva mozes 0 által,
→ #780
MAD!
Valószínűleg nem megyünk, mert se pénzem se autóm nincs jelenleg sajnos. Egy kicsit odaba***ott neki a tél, és most a szerelőnél áll úgy 2 hónapot. Bár addig is a japán márkánál maradtam csak Yamahánál (robogó). Éppen most akarok beszerezni egy alkatrésznek való civic-et külföldről. Ne aggódj nagy gondja nincs, csak nem akartam hajtani amíg nem érzem, hogy nem teljesen jó.
Qkii!
Törvényileg mi az akadálya? Miért nem lehet? Ki tudod ezt nekem fejteni bővebben egy picit?
Köszi.
2004. június 4. 11:19:50: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #776
Hello Mindenki!
Oly egyszerű kérdésem volna, hogy egy 1,4-es dual 4.gen 3 ajtós Civic-be, milyen motor lehet beépíteni. Milyenre lehet cserélni. (mondjuk jobbra ). Legálisan milyen módja van ennek? Meg lehet egyáltalán tenni. Mert még a jó öreg ladámnál szerettem volna motorcserét, de akkor azt mondták, hogy nem lehetséges, törvényileg.
Előre is kösz.
Q
2004. június 4. 10:43:40: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #774 2004. június 4. 10:29:37: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #773
Szabe!
Jövő hét szerdán megyek szerelőhöz:Benyanyomás mérés+előgyújtás beállítás+megméri a vákumot abban a csőben,ami a membránhoz megy+komputeres vizsálat.Nem tudod véletlen mekkora vákumnak kell a csőben lenni?
Kitisztítottam az alapjárati szelepeket,amit mondtál,de semmi javulás ,ugy ingadozik,hogy majdnem leáll.
Kösz a felvilágosítást!
Akkor a közeljövőben szét kell kapnom az egész kományművet és zsírt neki+perselycsere.
Ilyenkor sírom vissza a jó öreg trabiból a zsirzópontokat
Maga a kormánymű-persely nekem nem volt egy nagy összeg (3 - 4000 HUF) a CRX-hez. A cseréhez azonban le kell bontani a első futómű felét. Bár nekem úgyis cserélni kellett a szilenteket, így nem volt sok plusz munka.
2004. június 3. 08:55:24: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #754
Majd ha egyszer újra lesz fújva a kocsi, akkor teszek bele valamit.
Én pl. arra az anyagra gondoltam, amit a radiátorok mögé szoktak utólag berakni.
Ilyen szivacsos anyag, aminek az egyik fele aluval van bevonva hogy visszaverje a hőt. Ollóval olyan formát vágsz belőle amilyet akarsz. A hangszigetelés nekem nem olyan fontos, inkább az hogy kurva gyorsan kihül a moci+ bemattul a fényezés.