HONDA fórum
2024. július 18. csütörtök, 07:39,  Frigyes, Kamea Legújabb regisztráltunk: GRLpGpAG 0 



Téma neve: HONDA Szerviz

Nyitotta: CTDpeti + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 24 | 23 | 22 | 21 | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | vége >> 

Téma információk


Hasznos linkek:

HORPADÁSOK DOKTORA - Horpadás javítás fényezés nélkül
Red Sun service szervíz,tuning,főleg japán autókhoz Vecsésen.
Autótéka2000
Autóküszöb készítés
Ablakemelőszerviz
Silentblock.hu(Mindenféle szilentek gyártása, a szilentgumik összetétele jóval minőségibb, mint a legtöbb utángyártott. Plussz extra, hogy nem kell a szilenteket préselgetni, hanem odaviszed benne a rosszal, visszakapod a jóval.)
NGK lambda szondák
Patent Depo műanyag patentok
Autótükör, visszapillantó javító
váltójavítás- fotókkal
Gyujtókábelek, trafók
összesauto.hu itt egy pontosan kiválasztott autóról kaphatsz részletes információkat...
Főrelé működése
hondafaq-értékes infók
Online EPC
Online EPC (angol és orosz nyelven!)
alkatrész régebbi hondákhoz
HONDA régió kódok
ROMIX Lengyel patent oldal
automotivetouchup.com (Színek, színkódok keresése, kiválasztása)
hondareference.com (Hondák, típus, generáció szerint, színkódok stb. stb.)
Honda / Acura manuals www.hondahookup.com (angol)
Mértékegység konverter!!!
Milyen izzó kell az autóba?
SLH.hu / speciális műszerfal izzók
Hondabazar.hu/ Bontott-, és új gyári alkatrészek
Online EPC 2019-ig
Honda alkatrészek Japánból


Csináld magad:


ECU hibakódok, (+ a kiolvasás menete)
Testkábel tuning (by: Öreg Kergyu)
Első ajtók ablakainak a beállítása ( by: Tonx )
Gyújtáskapcsoló javítás
Főrelé javítás
7.gen Civic ködlámpa install
Egyszerűbb dolgok szervizelésének menete videóval illusztrálva ( írd be az évjáratot, gyártmányt, típust )
#800 -Törölt felhasználó- 2004. június 6. 22:24:27 re: #799 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha megeszi a 3dl/1000km olajat, annak nagyon kellene füstölni nem? Valahol ki kell jönnie annak az olajnak....

#799 grego +  2004. június 6. 21:34:46 re: #797 (jimhun 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem sok az egy kicsit???
2004. június 6. 22:24:27: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #800 

#798 Morpheus 0  2004. június 6. 21:25:50    ‹›  0 | rejt
Nálam nem csak az olajfogyás játszott szerepet, hanem a hajtókar csapágyazása és a főtengely is.
Egy valamit ne felejtsetek el:
MINDENKÉPPEN VIGYÉTEK EL A KOCSIT HONDÁS(!!!!) SZERELŐHÖZ!!!
Baromi nagy szopás lehet a dologból....

#797 jimhun 0  2004. június 6. 20:54:19    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem is hasonló a gondom, de nekem 3 dl /1000 Km . Talán azért nem kell motorcsere :)
2004. június 6. 21:34:46: megválaszolva grego +  által, → #799 

#796 Locutus +  2004. június 6. 19:43:47 re: #795 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Jovan, akkor megnyugodtam :)

Tegnap egyébként sík ideg lettem, mert megnéztem az olajszintem, és min-nál volt. Néhány órámba is beletellett, mire rájöttem, hogy egyrészt hátrafele lejtett az út ahol álltam, másrészt épp csak bepöccintettem a motort, és utána rögtön a leállítás után néztem meg. Persze h alacsonyabb volt:)

Lehet röhögni /smile2.gif /zavarbanvan/embarassed3.gif

#795 -Törölt felhasználó- 2004. június 6. 18:54:28 re: #794 (Locutus + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ember! Ugyanebben a cipőben járok én is!3 hónapja van meg nekem a CRX és halálosan be vagyok tojva, hogy lehidal a vas. /szomoru/cry3.gif
2004. június 6. 19:43:47: megválaszolva Locutus +  által, → #796 

#794 Locutus +  2004. június 6. 18:42:41 re: #791 (Morpheus 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Fú ilyen sztoriktól kezdenek az emberek kijönni a hipohonder tünetek:)
Én is nemrég vettem a kocsit, olajat most kell cserélnem benne mert 1 nemtom milyen van benne, 2 nem is túl sok (két osztás között 10-20%nál)
Viszont nem füstöl, meg megy is mint állat, illetve szépen jár, és tiszta is a motorja... hajh...
2004. június 6. 18:54:28: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #795 

#793 Morpheus 0  2004. június 6. 16:27:29 re: #792 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi szépen a segítséget!
Qkii-val már sikerült beszélnem, már csak meg kell állapodnunk...

#792 -Törölt felhasználó- 2004. június 6. 15:46:24 re: #791 (Morpheus 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Morph!

A váltódban rossz a második fokozat szinkrongyűrűje.
Motorral kapcsolatban annyit tudok ajánlani, hogy Qkii kartársunk az elmúlt napokban ajánlott kevés km es ESI motort.A felújitást felejsd el.
Azt,hogy érdemes-e reklamálnod és mi a módja annak, hogy valamikép kártalanitsanak nemtom, várd meg a többiek véleményét.
2004. június 6. 16:27:29: megválaszolva Morpheus 0  által, → #793 

#791 Morpheus 0  2004. június 6. 09:08:45    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Kb fél éve vettem egy '92-es, 1,6-os Civicet.
Az adásvételi mellé csatoltunk egy olyan dokumentumot, melyben a srác leírta, hogy milyen hibái vannak a kocsinak és, hogy rejtet hiba nincs! Vásárlás után hazafele menet hallottam, hogy a motornak van egy furcsa hangja. Egy autószerelőnek tanult, de kevés gyakorlattal rendelkező srácot vittem magammal, aki azt mondta, hogy ez a hang természetes, nem kell aggódni.
Nem sokkal utána kicseréltettem a gyertyákat, szűrőket, olajat, szíjakat, és észrevettem, hogy az olaj szépen eltűnik valahol.
Nemrég elmentünk Csehországba a kocsival és amikor visszajöttünk az olajszint abszolút nem volt meg, szinte alig volt olaj a kocsiban...
Másnap elhatároztam, hogy elviszem egy szerelőhöz:
-főtengelyes,
-hajtókarcsapágyas,
-olajfogyás...
Első "ránézésre" ezt tárta fel előttem a szerelő (kb 30 éves HONDA tapasztalattal a háta mögött!!!). Egy lehetséges megoldás van: motorcsere...
A kérdésem az lenne, hogy véleményetek szerint ez rejtett hibának számít vagy nem? Jogosan tudok reklamálni az eladónál, vagy a fél év és kb 8000 km megtétele után fölösleges?

MÁS:
ha hármasból visszaváltok kettesbe vagy egyesből kettesbe (pörgetett motorral) akkor azt néha (sokszor) nagyon nehezen veszi be. Mi lehet ennek az oka? mit érdemes ilyenkor csinálni? (a fent említett szerelőt még nem kérdeztem meg)

Segítségeteket előre is köszönöm!
2004. június 8. 10:53:04: megválaszolva coyote_ +  által, → #830 
2004. június 6. 18:42:41: megválaszolva Locutus +  által, → #794 
2004. június 6. 15:46:24: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #792 

#790 rolyboy +  2004. június 5. 15:52:57 re: #770 (szabe 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem áll le,de az olajnyomás lámpa kivillan,majd a computer reagál és emelkedik a fordulat(gondolom én),aztán mindez ismétlődik.Ja,és ez nem állandoan,tehát van mikor nem csinálja.

#789 Qtewlake 0  2004. június 4. 15:29:59 re: #788 (Chear 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Inkább arról mesélj mikor iszunk sört (mondjuk a jövő héten) ne a kedvenc együttesedről. /okoska.gif

#788 Chear 0  2004. június 4. 15:16:03 re: #787 (Qtewlake 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt nem érdemes belerakni, mert az autóban csak nyávogni fog a két csávó és a szekér nem megy jobban. /smile6.gif /smile2.gif
VTEC mocival jobban jársz. /smile7.gif
2004. június 4. 15:29:59: megválaszolva Qtewlake 0  által, → #789 

#787 Qtewlake 0  2004. június 4. 15:10:16 re: #783 (Chear 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem tudom, hogy olcsóbban kijön-e, de valószínű. Motort nem akarok cserélni, de ha pl egy VTECH -et bele lehetne rakni..... Hmmm az nem lenne rossz. Hamarabb érnék a Nagyállomásra.......
/tancol/banana.gif

/zavarbanvan/embarassed.gif
/harcol/captureflag.gif

/meghajol/bowdown2.gif
2004. június 4. 15:16:03: megválaszolva Chear 0  által, → #788 

#786 Qtewlake 0  2004. június 4. 14:21:18 re: #784 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Ennyi pénzért TÜV-ös autót lehet kint kapni. És mint azt tudjuk a német TÜV nem olyan egyszerű mint a magyar.

#785 Qtewlake 0  2004. június 4. 14:19:44 re: #784 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Egy Márkatárssal beszéltem nem rég. Ő olyan 160-nál állt meg egy ilyen javítás után. /szomoru/ashamed.gif

#784 -Törölt felhasználó- 2004. június 4. 13:54:08 re: #781 (Qtewlake 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
koppanni nekem is koppan néha, asszem az a szilentek miatt van... az hogy log a kerék az meg asszem valami kormányösszekötö, asse egy nagy mutatvány...
de nemtom szegedi utak milyenek,ha fel olyan szarokmint itt pesten akkor má az is gáz...
2004. június 4. 14:21:18: megválaszolva Qtewlake 0  által, → #786 
2004. június 4. 14:19:44: megválaszolva Qtewlake 0  által, → #785 

#783 Chear 0  2004. június 4. 13:49:45 re: #781 (Qtewlake 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gondolod olcsóbban kijösz egy behozott bontanivaló géppel, mintha vennél új alkatrészeket? A karbit nem tudják megcsinálni? Miért akarsz mocit cserélni?
2004. június 4. 15:10:16: megválaszolva Qtewlake 0  által, → #787 

#782 mozes 0  2004. június 4. 13:22:17 re: #781 (Qtewlake 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
/egyeb/indifferent.gif

#781 Qtewlake 0  2004. június 4. 13:19:23 re: #780 (mozes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mindkét első kerék lóg. (minden irányban) A kormány nyöszörög amikor csavargatom é iszonyatosat koppan amikor a legkissebb ködörbe belemegyek. Viszont nem húz se jobbra se balra, (Ezüst)nyíl egyenesen megy.
Hmm. Passz. Most pihen.
2004. június 4. 13:54:08: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #784 
2004. június 4. 13:49:45: megválaszolva Chear 0  által, → #783 
2004. június 4. 13:22:17: megválaszolva mozes 0  által, → #782 

#780 mozes 0  2004. június 4. 13:14:28 re: #779 (Qtewlake 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi történt vele?
2004. június 4. 13:19:23: megválaszolva Qtewlake 0  által, → #781 

#779 Qtewlake 0  2004. június 4. 12:43:34 re: #776 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
MAD!

Nem akarok különösebb riadalmat kellteni, de az eleje az kikészült. Kormánymű, futómű. Nem volt különösebben hajtva, de mégis. ( Jó kis magyar/szegedi utak. Éljen a Közútkezelő Kht.) /merges/fyou.gif
Ezért abban gondolkoztam, hogy veszek inkább egy komplett autót. Azért is kérdeztem, hogy milyen motort lehet betenni.
2004. június 4. 13:14:28: megválaszolva mozes 0  által, → #780 

#778 -Törölt felhasználó- 2004. június 4. 12:32:00 re: #777 (Cannon CTR + )  ←  ‹›  0 | rejt
Azt csak zsírzani kell.

#777 Cannon CTR +  2004. június 4. 11:27:35    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem tudja vki hogy milyen csapágy van a D16Z5 generátorban? Állitolag 2 különböző van egy generátorban.

Ha netán vki cserélte volna már az dobja fel ide a pontos csapágyszámot lécci

Elöre is THX
2004. június 4. 12:32:00: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #778 

#776 -Törölt felhasználó- 2004. június 4. 11:19:50 re: #775 (Qtewlake 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Alkatrésznek mi kell?
2004. június 4. 12:43:34: megválaszolva Qtewlake 0  által, → #779 

#775 Qtewlake 0  2004. június 4. 11:18:22 re: #774 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
MAD!
Valószínűleg nem megyünk, mert se pénzem se autóm nincs jelenleg sajnos. Egy kicsit odaba***ott neki a tél, és most a szerelőnél áll úgy 2 hónapot. Bár addig is a japán márkánál maradtam csak Yamahánál (robogó). Éppen most akarok beszerezni egy alkatrésznek való civic-et külföldről. Ne aggódj nagy gondja nincs, csak nem akartam hajtani amíg nem érzem, hogy nem teljesen jó.

Qkii!
Törvényileg mi az akadálya? Miért nem lehet? Ki tudod ezt nekem fejteni bővebben egy picit?

Köszi.
2004. június 4. 11:19:50: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #776 

#774 -Törölt felhasználó- 2004. június 4. 10:43:40 re: #772 (Qtewlake 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
torvenyileg nem lehet megopldani de amugy minden bele lehet teni. akkar vti motort is
2004. június 4. 11:18:22: megválaszolva Qtewlake 0  által, → #775 

#773 -Törölt felhasználó- 2004. június 4. 10:29:37 re: #772 (Qtewlake 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Az úgy jó ahogy van... Főleg abban az autoban :)

Jöttök Talira jövő héten?


#772 Qtewlake 0  2004. június 4. 09:56:13    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hello Mindenki!
Oly egyszerű kérdésem volna, hogy egy 1,4-es dual 4.gen 3 ajtós Civic-be, milyen motor lehet beépíteni. Milyenre lehet cserélni. (mondjuk jobbra :) ). Legálisan milyen módja van ennek? Meg lehet egyáltalán tenni. Mert még a jó öreg ladámnál szerettem volna motorcserét, de akkor azt mondták, hogy nem lehetséges, törvényileg.
Előre is kösz.

Q
2004. június 4. 10:43:40: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #774 
2004. június 4. 10:29:37: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #773 

#771 VTiSTi 0  2004. június 4. 09:07:57 re: #760 (mozes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
eladva a motorrral egyutt :-(

#770 szabe 0  2004. június 4. 07:37:08    ‹›   →  ↑  0 | rejt
rolyboy: leáll? Akkor még jobban vákum problémára utal.
2004. június 5. 15:52:57: megválaszolva rolyboy +  által, → #790 

#769 Tonx +  2004. június 4. 06:32:09    ‹›  0 | rejt
CTD: ja véletlenül, épp Kövesdről mentem hazafelé ott melózom (Autoliv-nél)

#768 CTDpeti +  2004. június 3. 21:43:30    ‹›  0 | rejt
hi!
honda_fan4

Gyárilag kellett hogy legyen benne takaró.

(bocsi skacok de qrvashock a meló, útközben no net.. Bár tegnap integettem tonikának egyet, véletlenül találkoztunk..)

#767 FF Zoli 0  2004. június 3. 20:13:56 re: #766 (rolyboy + )  ←  ‹›  0 | rejt
szerelőhöz?
:P

#766 rolyboy +  2004. június 3. 20:02:11    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szabe!
Jövő hét szerdán megyek szerelőhöz:Benyanyomás mérés+előgyújtás beállítás+megméri a vákumot abban a csőben,ami a membránhoz megy+komputeres vizsálat.Nem tudod véletlen mekkora vákumnak kell a csőben lenni?
Kitisztítottam az alapjárati szelepeket,amit mondtál,de semmi javulás:( ,ugy ingadozik,hogy majdnem leáll.
2004. június 3. 20:13:56: megválaszolva FF Zoli 0  által, → #767 

#765 Locutus +  2004. június 3. 15:50:53 re: #751 (VTiSTi 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
És az jó az én civicembe is?

#764 szabe 0  2004. június 3. 12:53:24    ‹›  0 | rejt
mower: ok, de csak este tudom olvasni

#763 -Törölt felhasználó- 2004. június 3. 11:05:07 re: #762 (szabe 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
mail ment.

#762 szabe 0  2004. június 3. 10:51:20    ‹›   →  ↑  0 | rejt
mower: miért akarsz chipet cserélni? Hívj fel ezügyben ha sűrgős, segítek..
2004. június 3. 11:05:07: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #763 

#761 Bodec 0  2004. június 3. 10:29:33 re: #751 (VTiSTi 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Mennyiért adod? Hátha ez már összejön! /smile5.gif

#760 mozes 0  2004. június 3. 10:22:56 re: #751 (VTiSTi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Van esetleg indítómotorod?
2004. június 4. 09:07:57: megválaszolva VTiSTi 0  által, → #771 

#759 honda_fan 0  2004. június 3. 10:04:01 re: #758 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Kösz a felvilágosítást!
Akkor a közeljövőben szét kell kapnom az egész kományművet és zsírt neki+perselycsere. :(
Ilyenkor sírom vissza a jó öreg trabiból a zsirzópontokat :)

#758 -Törölt felhasználó- 2004. június 3. 09:46:34 re: #757 (Chear 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem befolyásolja a kormányerőt, csak szárazon elkopik a münyagpersely.
2004. június 3. 10:04:01: megválaszolva honda_fan 0  által, → #759 

#757 Chear 0  2004. június 3. 09:19:42 re: #756 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azóta edzőterembe kell járnod, hogy szinten tartsd a bicepszeidet. /smile5.gif
2004. június 3. 09:46:34: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #758 

#756 -Törölt felhasználó- 2004. június 3. 09:15:43 re: #755 (Chear 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ajánlatos leszedni, szétbontani a kormányművet.Aztán zsírzás jó alapossan!
Az enyém száraz volt mint a kalahári sivatag.
2004. június 3. 09:19:42: megválaszolva Chear 0  által, → #757 

#755 Chear 0  2004. június 3. 08:59:32 re: #754 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor már rosszul emlékszem és inkább a szilentcserék miatt volt lebontva az autó. Sorry. /smile3.gif
2004. június 3. 09:15:43: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #756 

#754 -Törölt felhasználó- 2004. június 3. 08:55:24 re: #753 (Chear 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem kell lebontani.Csak a kormányösszekötőt.
2004. június 3. 08:59:32: megválaszolva Chear 0  által, → #755 

#753 Chear 0  2004. június 3. 08:53:16 re: #736 (honda_fan 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Maga a kormánymű-persely nekem nem volt egy nagy összeg (3 - 4000 HUF) a CRX-hez. A cseréhez azonban le kell bontani a első futómű felét. Bár nekem úgyis cserélni kellett a szilenteket, így nem volt sok plusz munka.
2004. június 3. 08:55:24: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #754 

#752 honda_fan 0  2004. június 3. 07:45:30    ‹›  0 | rejt
Majd ha egyszer újra lesz fújva a kocsi, akkor teszek bele valamit.
Én pl. arra az anyagra gondoltam, amit a radiátorok mögé szoktak utólag berakni.
Ilyen szivacsos anyag, aminek az egyik fele aluval van bevonva hogy visszaverje a hőt. Ollóval olyan formát vágsz belőle amilyet akarsz. A hangszigetelés nekem nem olyan fontos, inkább az hogy kurva gyorsan kihül a moci+ bemattul a fényezés.

#751 VTiSTi 0  2004. június 3. 07:12:14 re: #750 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem van ilyen elado! :-)
Mert nem az eleje torott az autonak.
6 gen 1.6 VTi motorhazteto alatt volt. Pont tegnap szereltem ki.
2004. június 3. 15:50:53: megválaszolva Locutus +  által, → #765 
2004. június 3. 10:29:33: megválaszolva Bodec 0  által, → #761 
2004. június 3. 10:22:56: megválaszolva mozes 0  által, → #760 

 << eleje | 24 | 23 | 22 | 21 | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.44, 0.36, 0.29
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.024 mp, 8 query