Kuplungcserére szét lett kapva a CRX-em. Sajnos kiderült, hogy a lendkerekem kicsit meg van égve, nem szívesen raknám vissza a vasba. Ennek megfelelően keresnék egyet D16Z5 mocihoz.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Chear
2004. június 9. 08:01:13: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #852 2004. június 9. 07:25:35: megválaszolva Qtewlake 0 által,
→ #851
Köszi szépen az infót.
Sajnos nagyon úgy néz ki, hogy jogilag nem megoldható a dolog (igaz holnap még beszélek egy emberrel, de nem valószínű, hogy összejön). Az EB-s, VB-s erőemelő haverjaimat meg nem szeretném a srácra ráküldeni, mert abból nekem nem lenne előnyöm, ha a srác feljelent...
Tehát azt mondod, hogy a kompjuiter belerak, szelpfedél lecserél és a tankból jövő cső végére csak simán rákötni a szelepfedelet. (na persze mindez idézőjelben)
komplett ótó igény szerint. pl denden kocsiján is megtörtént a komputer, motorkábelek ésa injektor cseréje. (d15b2<-D16 1 vez tengelyes)(ehhez bővebb leírás? hát ennyi iszen az egész)
pl 4 gen civicnél a D13, D14 és D15 hengerfeje és vezérműtengelye is full ugyanaz(furat ua, löket más ha minden igaz)
Egy kérdés.
Ezt is át lehet építeni a dual Carb motorra?
A conxcertós emberkének volt ilyne javaslata felém.
Erről tudsz nekem valami okosat küldeni/mondani?
2004. június 8. 13:12:16: megválaszolva CTDpeti + által,
→ #836 2004. június 8. 11:14:04: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #832
Én hasonló módon jártam a nemrég vásárolt Honda Legend-emmel. Megvettem > olajcsere > megjött a csapágyhang. Motor kuka illetve csere.
Szóval a reklamáció egyetlen dologról szól. Sikerül-e beszaratnod az eladót. Ha megijed attól, hogy megfenyegeted perrel és egyéb nyalánkságokkal akkor tied a buli, ha viszont ő is utánkérdez a lehetőségeinek és rájön, hogy nem nagyon tudod megfogni akkor annyi. Merthogy egy ilyen értékű autónál (értsed 1-2misi) sajna egyszerűen neked sem éri meg a pereskedés, mert kifizetsz egy vödör lét és mondjuk 1évig tart a pereskedés (amiből egyáltalán nem biztos, hogy te jössz ki nyertesen), addig pedig se autó se pénz.
Szóval próbálkoznod érdemes bár szerintem fél év már sok idő a rejtett hibához. Mindenesetre beszélj igazságügyi szakértővel meg ügyvéddel hátha mondanak okosat.
A motorkódból azért merészeltem kikövetkeztetni, mert egy-két szegedi embernek ilye PGMF motorja van és elektromos ablak van felül. Hmm.
Ez volt a bátorkodásom oka.
tetőablak is, igen.minden van. olyan mocija van mint az enyémnek.
(bár a tetőablakot nem látom a motorkódból, attól függetlenül van az is, elektronyos.. )
vmikor estefele csörrenj rám ha gondolod 70/383-7118 v 20/9521-581
És még azt is megírhatnád, hogy mi van mnég hozzá esetlegesen. Ha jól gondolom és komplett autód van akkor tetőablak, stb stb is van hozzá. Legallábbis nekem ez látszik a motorkódból. (vagy lehet hogy rosszul gondolom.) Ilyen motor van a concerto-kba is?
Imádom az ilyen kódokat
E-mail-ba leírhatnád, hogy akkor pontosan mi is meg hogy is, mert a hétem meg is egyezhetnénk. holnap, holnapután megjön a fizu. Hétvégén meg mehetne a business.
D15B2.
motorral mondjuk 70 a komplett eleje szervó nélküli kormánnyal meg minden xarral? (lökkös meg helyzetjelzők nélkül)
(a japkerben 2 hete egy d15 hengerfej+vez.tengely volt bontott 54 rongy)
motor nélkül monnyuk 30?
CTD!
Mennyi lenne a komplett eleje. Lengőkarok, kormánymű, talpas, nem talpas, kötyömütyü, ez+az?
Még nem lett szétszedve az autó, úgyhogy a legmagasabbról induljunk, had szörnyűlködjek, aztán majd csökken. )
Ja ami konkrétba kellene:
A bal első ajtó egy kicsit kattog akad. Most hirtelen nbem jut eszembe annak a kütyünek a neve.
miért nem kérdeztek engem?? Nekem messze több az olajfogyásom és csörög is a motor hozzá de ha mindig rakok bele olajat igaz hogy füstöl de legalább megy is Igaz van amikor már a nívópálca nem ér bele az olajba de akkor ugyis észreveszem hogy baj van mert nagy fékezésnél felvillan az olajnyomáslámpa.
Lehet nyugodtan szidni de nem sokáig marad benne ez a motor ha minden jól megy, addig is hajtom jelenleg 186.600km van benne. de volt egy kedves elöző tulaj aki 30.000km után sem cserélt olajat. persze erre csak 1 évvel a vásárlás után világosítottak fel Igy baszhattam az egészet.
2004. június 7. 15:52:56: megválaszolva grego + által,
→ #817
Sziasztok!
Hálás lennék, ha vki tudna segíteni a Taksony soron lévő szervíz elérhetőségével. Kéne egy telefonszám, hogy fel tudjom venni a kapcsolatot velük. Előre is kösz
Torro
Sziasztok!
Két hete sikerült megvennem álmaim autóját, egy crx del sol-t. Amikor a tető fenn van nyigorog össze vissza. Az lenne a kérdésem hogy ez természetes, és meg kell szoknom ( mivel nincs merevítés az ajtóknál ), vagy orvosolható a probléma.
Egyébként happy minden. Segítségeteket előre is köszi, hali!
2004. június 7. 09:00:35: megválaszolva grego + által,
→ #806
Hát sajna füstöl is szegény(a zöldkártyát is a forgalmi kapta meg nem az autó), bár a kipufogó vége nem olajos, de nem nagyon ismerek jó Hondás !!! szerelőt és nem tudom mennyibe kerülne ez az egész. Tudom olcsón nem úszom meg de attól félek még át is b*ssznak.
Mondjuk szar olaj van benne (kommersz 15-40), most lesz egy olajcsere, most jó megy bele, kíváncsi vagyok így mi lesz
2004. június 7. 08:59:52: megválaszolva grego + által,
→ #805
Egyébként ha valakinek 2-es CRX-be bekakil a motorja van egy 1.6 16V mocim.D16A6 vagy A8. Most hirtelen nem megy fejből a dolog, de van kábel, computer, meg minden. Beépítés meoldott....
Simi
2004. június 7. 15:29:09: megválaszolva Tonx + által,
→ #814 2004. június 6. 22:36:56: megválaszolva grego + által,
→ #802