Denso TT legalább annyira bevált nekem,mint az ngk, de ha nagyon fokozni akarod akkor iridium TT
Én valami minimális plusz erőt is hozzáképzeltem miután bekerült..
A reklámja azért meggyőzőbb ám, mint maga a termék
MAP sensor aljan levo kis muanyag pocok letort, ez igy mehet a kukaba vagy meg lehet ragasztani? (meg ki sem bontottam, csomagolason belul van eltorve, de mar nem tudom visszakuldeni, ha az lenne a valasz )
Sziasztok!
A mostani 9.gen Civic-em az első Honda életemben és az eddigi legjobb autóm!
A fékbetétem és féktárcsám cserére szorul lassan, nem szeretnék gagyi minőséget venni, ezért az lenne a tiszteletteljes kérdésem, melyik márkát ajánljátok?
Eddig az ATE, TRW ami szimpatikus de lehet hogy nem jó irányba gondolkozok.
Pár napig fújkálom aztán ha nem megy akkor flex. Jó lenne megmenteni a csavart, mert ugyan van 10.9 es keménységű csavarom és zárós anyám az Accordból tanulva mert ott is az lett, de itt az anyához nehéz hozzáférni levágni vagy levágózni. Ilyen gyári csavart nem kapok ebayen, más meg nemigen van itt. Valahogy megoldom majd, köszi a segítséget!
Igen, de a bölcső megfogja. Talán, de nagyon csak talán meg tud indulni. De inkább görbül el a bölcső fém része minthogy leszabja a szilent belsejét a csavarról.
Ha elforog a szilent is akkor már csak a flex segít. Hiába fújod be a szilent külseje is kap és könnyebben forog a helyén. A csavar és a szilent belseje közötti rozsdát akkor tudnád megszakítani ha a szilent külseje még fix lenne.
Most én is segítséget kérnék a tapasztaltaktól. Jazz lengőkar oldalsó 17 es fejű csavarja bele van rohadva a szilentbe, megindul, de forog a szilent is vele, pár menet után megfeszül. Az Accord hátsó csillapítójának is ilyen az alsó csavarja annak is ugyanez volt a baja, csak ott letört a csavar feje egyből, végül a flex segített, de ott hozzá lehetett férni. Ecetről olvastam, hogy jó a kemény rozsdára, meg sósav, de behatol valami oda? Wd40 ben már úszik. Valami ötlet?
Akadt egy kisebb problémám. Amikor az autóm eléri a kb. 40 km/h sebességet kigyullad a check engine lámpa és ujraindításkor eltűnik. Aztán amikor eléri a 40-et ugyanez. Ki lett villogtatva és kopogasjelző szenzor hibát dob. A (gondolom sokak által jól ismert) “alternator sp sensor” biztosíték kicsapkodós vezeték elfáradós történet mellékhatása.
Esetleg valaki találkozott már ilyen hibával? Valóban a kopogas szenzor a ludas? Ha igen, akkor keresek ilyen szenzort. Motor b16a2.
Egy távdiagnosztikára beneveznék én is.
D16Y8 motor, 226e km, egy ideje azt játssza velem, hogy hidegindítás után rángat, jellemzően 1500-2500as fordulat között, valamint ha megállok egy pirosnál vagy bárhol, akkor teljesen ledobja a fordulatszámot, és amikor már majdnem hogy lefulladna, akkor visszapörgeti magát a normális értékre. Ha hosszabb a piros, akkor ezt eljátssza 2-3szor is.
Miután bemelegedett motor megszűnik a jelenség.
Valakinek valami ötlet, tapasztalat?
Köszi előre is!
B.
2020. május 11. 14:45:35: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124190
Igen, nekem is volt ez egy bizonyos olajjal és 3 darab gyári szűrővel. Olajváltás és máshonnan vásárolt gyári szűrő eltüntette a problémát. A másik ami hasonló hangot ad, az az önindító. Ki kell venni be kell zsírozni és voila. Azt is meg kellett csinálnom.
Távdiganosztikára lenne szükségem egy okkult parajelenséggel kapcsolatosan:
Alany: K20A2, teljesen gyári, 210k km.
Pár hónapja minden átmenet nélkül hidegindításnál kb 1-1,5s-ig, amig az olajnyomás visszajelző kialszik "kelepel" a lelkem. Emellett néha (kb minden 10-15-ik alkalommal) erre még ré is "tüsszent". Olyasmi hangja van mint egy lefújószelepnek, de ez is rögtön abbamarad a kelepeléssel együtt. Csak és kizárólag teljesen hidegen, jó 10-12 óra állás után csinálja és csak 1x.
Adódott a gondolat, hogy a láncfeszítő patron már véghelyzetben van, és amíg nem feszít rá még egy utolsó pöttyet az olaj, addig a kicsit csapkodó lánc adhatja a hangot, így kapott egy teljes vezérléscserét. (Patron, lánc, sínek, stb.) Ez ugye nem egy olcsó mutatvány, de a legrosszabb, hogy a jelenség is maradt. Tökéletesen ugyanaz minden. Sajnos a szervízzel azóta nem sikerült érdemben tárgyalnom - ezt ne feszegessük - de az olajpumpát hajtó lánc és az vezkerekek nem lettek cserélve az tuti.
A motor egyébként szépen jár, jól húz, semmi egyéb hibát nem mutat. 5W30 olajjal fut, és ezt ezért egy picit csipegeti, de mivel hétvégi autó, így melegen kapja is az ívet rendesen.
Bárki tapasztalt már valaha ilyesmit? Bármi ötlet, mielőtt megint szétboríttatom az egészet?
Sziasztok! Szerviz elott allok. Kineak mi a tapasztalata a Bosch vagy Mahle legszurokkel. Volt valakinek esetleg barmilyen problema egyikkel vagy masikkal? Arban majdnem duplaja a Mahla. Koszi
Budapesten a III. kerületben, vagy környékén (esetleg Szentendre, Dunakeszi) tudtok ajánlani jól dolgozó szélvédőst, ahol meg is lehet várni a cserét? Valami Pilkington vagy hasonló, jó minőségű kellene off autóhoz.
2007-es FN2 kuplungcsere lett időszerű.
Beszereztem gyári szettet 22105-PRA-305, ami elvileg EP3 és FN2-höz is jó.
Szerelőhöz (20+ éve Hondákat szerel) elvittem, megnézte a szettet, jó, ok.
Szétszedték, összerakták. Majd másnap felhív, hogy nem jó valami.
Egyszerűen nem tudja, hogy miért kúszik az autó, de próbálják kideríteni. ok.
Megint később felhív, az új tárcsa 9mm vastag és csak 8mm lehet, mert olyan a gyári. Ez a hiba.
Minden passzol, minden frankó, de a tárcsa nem jó. Elmondása szerint lehet, hogy az EP3 tárcsája mégis más. Bár én akárhol nézem, ugyanazt a szettet hozza mindkettő típushoz.
Tanácstalanul állok a helyzet előtt. És alapvetően ő is.
Hengerfej felújítva, motor szépen jár, érzésre nyomatékosabb lett. A kiegyenlítő tartályba való "beledolgozás" megszünt . Minden oké, remélem így marad Üdv
Ezt nem tenném(olajozni a féket?), és a hátsó dugattyú tekerős, nem lehet visszanyomni csak tekerni, ahhoz meg szét kell szedni. Ideiglenesen meg lehet csinálni könnyen míg rendel alkatrészt. Asztalos létemre elég sok mindent meg kellett tanulnom, fék, futómű kormányzás szerelés mert itt albionban horror áron dolgoznak a kontárok, inkább szerszámokat vettem minthogy nekik adjam a pénzt a szar munkáért. Most meg fognak kövezni páran, de a youtube ról lehet tanulni, csak egy témában meg kell nézni több videót mert ott is vannak akik elnagyolják, mások lelkisen megcsinálják.
Én szétszedném a helyedben, nem nagy dolog. Nézd meg nem e folyik, ha nem akkor a dugattyú és tömítése jó, valószínűleg a csúszó pinek gumija kiszakadt és berohadtak a pinek, meg kell pucolni és szilikonzsírral bekenni újra. ideiglenesen használhatod amíg rendelsz hozzá pineket meg védőgumikat.
Ha a néni megcsinálta neked is menni fog fék
https://www.youtube.com/watch?v=pu9Osgw8IWk
Sziasztok! Beragadó féknyeregre tudtok esetleg valami olyan átmeneti megoldást, hogy legalább beguruljak vele nagyobb katasztrófa nélkül a legközelebbi szervizbe? 7gen dízel Accord.
Tegnap beállhatott a bal hátsó. Pedig nem szokott állni az autó 3 napnál többet, azt is ritkán - korona ide vagy oda. Kerékcsere után pumpálni vittem őket kb 15 percre. Mikor itthon még ránéztem a kerékanyákra olyan forró volt a felni, hogy hozzá se tudtam érni... A többi keréknél nem volt gond.
Nem merek vele sehova se menni, de a legközelebbi szervizt még bevállalnám persze gyökkettővel, az is kb ilyen távra van.
Köszi a segítséget előre is!
Ami gyárilag elő volt írva, mert annó megnéztem. Meg a számlákon is rajta volt, de már 4 éve nincs meg az autó szóval bocs de nem tudom, és aki megvette neki odaadtam minden papírt számlát.
Igen valós és az én autóm volt. Első tulajdonostól vettem 143e km-rel, az összes számlát adta, az összes műszakiról a papírt, és végig szakszervizben javították az autót. És kiterjesztett garanciával vette. Amikor én vettem tőle még volt 1,5 hónap gyári garancia az autóra. Aztán 2 év után kilyukadt a hűtő és akkor szétszedtem a motort is mert magas fordulaton ette az olajat, nem vészes de 4e alatt 1 liter azért elfogyott. Utána meg 15e alatt azt hiszem egy fél liter fogyott el.
Szia!
Tonx-hoz csatlakoznék. Én is végigjártam ezt az utat, 250e km körül. A szerelő akkor azt mondta, hogy ilyen mértékű olajfogyasztás szelepszárnál nem jellemző, biztosan gyűrű. Az enyém is hasonlóan nézett ki, és az alsó gyűrűk teljesen beragadtak. Átgyűrűztem - az volt a megoldás.
Kompressziómérésnél ha jók a felső gyűrűk akkor tökéletes lesz az érték, de az olajlehúzó gyűrűk legalul attól még ugyanúgy beéghettek a helyükre.
Ahogy itt is látszik: 1,7 FRV 164e km-nél.