HONDA fórum
2024. július 2. kedd, 23:40,  Ottó, Ottokár Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 



Téma neve: HONDA Szerviz

Nyitotta: CTDpeti + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 2506 | 2505 | 2504 | 2503 | 2502 | 2501 | 2500 | 2499 | 2498 | 2497 | 2496 | 2495 | 2494 | 2493 | 2492 | 2491 | 2490 | vége >> 

Téma információk


Hasznos linkek:

HORPADÁSOK DOKTORA - Horpadás javítás fényezés nélkül
Red Sun service szervíz,tuning,főleg japán autókhoz Vecsésen.
Autótéka2000
Autóküszöb készítés
Ablakemelőszerviz
Silentblock.hu(Mindenféle szilentek gyártása, a szilentgumik összetétele jóval minőségibb, mint a legtöbb utángyártott. Plussz extra, hogy nem kell a szilenteket préselgetni, hanem odaviszed benne a rosszal, visszakapod a jóval.)
NGK lambda szondák
Patent Depo műanyag patentok
Autótükör, visszapillantó javító
váltójavítás- fotókkal
Gyujtókábelek, trafók
összesauto.hu itt egy pontosan kiválasztott autóról kaphatsz részletes információkat...
Főrelé működése
hondafaq-értékes infók
Online EPC
Online EPC (angol és orosz nyelven!)
alkatrész régebbi hondákhoz
HONDA régió kódok
ROMIX Lengyel patent oldal
automotivetouchup.com (Színek, színkódok keresése, kiválasztása)
hondareference.com (Hondák, típus, generáció szerint, színkódok stb. stb.)
Honda / Acura manuals www.hondahookup.com (angol)
Mértékegység konverter!!!
Milyen izzó kell az autóba?
SLH.hu / speciális műszerfal izzók
Hondabazar.hu/ Bontott-, és új gyári alkatrészek
Online EPC 2019-ig
Honda alkatrészek Japánból


Csináld magad:


ECU hibakódok, (+ a kiolvasás menete)
Testkábel tuning (by: Öreg Kergyu)
Első ajtók ablakainak a beállítása ( by: Tonx )
Gyújtáskapcsoló javítás
Főrelé javítás
7.gen Civic ködlámpa install
Egyszerűbb dolgok szervizelésének menete videóval illusztrálva ( írd be az évjáratot, gyártmányt, típust )
#51078 Sprint-R +  2020. május 12. 00:00:07 re: #51075 (delmarco 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
6os a gyari, nem 7es.

#51077 Gladiator +  2020. május 11. 16:49:24 re: #51075 (delmarco 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Denso TT legalább annyira bevált nekem,mint az ngk, de ha nagyon fokozni akarod akkor iridium TT :)
Én valami minimális plusz erőt is hozzáképzeltem miután bekerült..
A reklámja azért meggyőzőbb ám, mint maga a termék :D



Nekem Nickel TT van..

2020. május 11. 16:51: Szerkesztve Gladiator +  által, megtekintés

#51076 grego +  2020. május 11. 15:08:19 re: #51075 (delmarco 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Én közel gyári VTI-be közel gyári gertyát javaslok.

#51075 delmarco 0  2020. május 11. 14:59:02    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kozel gyari 6g vti-be milyen gyujtogyertya ajanlott?
Ki mit hasznal?
Ngk BCPR6EIX-11
Ngk BKR7E-N (elvileg ez a gyari gyertya)
2020. május 19. 12:03:11: megválaszolva fonta +  által, → #124206 
2020. május 12. 07:26:57: megválaszolva JoeCivic +  által, → #51079 
2020. május 12. 00:00:07: megválaszolva Sprint-R +  által, → #51078 
2020. május 11. 16:49:24: megválaszolva Gladiator +  által, → #51077 
2020. május 11. 15:08:19: megválaszolva grego +  által, → #51076 

#124190 -Törölt felhasználó- 2020. május 11. 14:45:35 re: #124170 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Valakinek valami ötlet?

#124189 Sprint-R +  2020. május 4. 12:11:53    ‹›  0 | rejt
hali,

MAP sensor aljan levo kis muanyag pocok letort, ez igy mehet a kukaba vagy meg lehet ragasztani? (meg ki sem bontottam, csomagolason belul van eltorve, de mar nem tudom visszakuldeni, ha az lenne a valasz :) )

#124188 -Törölt felhasználó- 2020. május 3. 17:45:08 re: #124172 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Motorfelújítást nem ír, de megkérdezem, köszi!

2020. május 3. 17:45: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés

#124187 -Törölt felhasználó- 2020. május 3. 11:02:22 re: #124186 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi!

#124186 grego +  2020. május 3. 10:17:45 re: #124185 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha jól tudom gyárilag is ATE van benne.
2020. május 3. 11:02:22: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #124187 

#124185 -Törölt felhasználó- 2020. május 3. 10:16:24    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
A mostani 9.gen Civic-em az első Honda életemben és az eddigi legjobb autóm!
A fékbetétem és féktárcsám cserére szorul lassan, nem szeretnék gagyi minőséget venni, ezért az lenne a tiszteletteljes kérdésem, melyik márkát ajánljátok?
Eddig az ATE, TRW ami szimpatikus de lehet hogy nem jó irányba gondolkozok.
2020. május 3. 10:17:45: megválaszolva grego +  által, → #124186 

#124184 grego +  2020. május 2. 21:30:09 re: #124183 (Adam79Vti + )  ←  ‹›  0 | rejt
Kérdezd meg. Itthon minden nyitva van. Angliában is nyitva vannak a nagyobb tuning üzletek és ugyanúgy lehet rendelni mindent mint eddig.

#124183 Adam79Vti +  2020. május 2. 21:25:42 re: #124182 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Van, csak nem tudom a kovid miatt nyitva van e.
2020. május 2. 21:30:09: megválaszolva grego +  által, → #124184 

#124182 grego +  2020. május 2. 20:47:30 re: #124181 (Adam79Vti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nincs ott Honda szalon?
2020. május 2. 21:25:42: megválaszolva Adam79Vti +  által, → #124183 

#124181 Adam79Vti +  2020. május 2. 20:38:36 re: #124180 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pár napig fújkálom aztán ha nem megy akkor flex. Jó lenne megmenteni a csavart, mert ugyan van 10.9 es keménységű csavarom és zárós anyám az Accordból tanulva mert ott is az lett, de itt az anyához nehéz hozzáférni levágni vagy levágózni. Ilyen gyári csavart nem kapok ebayen, más meg nemigen van itt. Valahogy megoldom majd, köszi a segítséget!
2020. május 2. 20:47:30: megválaszolva grego +  által, → #124182 

#124180 Tonx +  2020. május 2. 20:29:19 re: #124179 (Adam79Vti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen, de a bölcső megfogja. Talán, de nagyon csak talán meg tud indulni. De inkább görbül el a bölcső fém része minthogy leszabja a szilent belsejét a csavarról.
2020. május 2. 20:38:36: megválaszolva Adam79Vti +  által, → #124181 

#124179 Adam79Vti +  2020. május 2. 20:20:27 re: #124177 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Viszont a menet miatt megfeszül az egész mivel a szilent jön a csavarral, de ugye le akarja tolni magáról. Pár napig azért fújkálom fékolajjal hátha.
2020. május 2. 20:29:19: megválaszolva Tonx +  által, → #124180 

#124178 Adam79Vti +  2020. május 2. 20:08:40 re: #124177 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Sajnos ez igaz...

#124177 Tonx +  2020. május 2. 20:04:24 re: #124173 (Adam79Vti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha elforog a szilent is akkor már csak a flex segít. Hiába fújod be a szilent külseje is kap és könnyebben forog a helyén. A csavar és a szilent belseje közötti rozsdát akkor tudnád megszakítani ha a szilent külseje még fix lenne.
2020. május 2. 20:20:27: megválaszolva Adam79Vti +  által, → #124179 
2020. május 2. 20:08:40: megválaszolva Adam79Vti +  által, → #124178 

#124176 Czimby +  2020. május 2. 19:54:54 re: #124175 (Adam79Vti + )  ←  ‹›  0 | rejt
Egyik legjobb csavarlazító

#124175 Adam79Vti +  2020. május 2. 19:44:47 re: #124174 (Czimby + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Meglocsolom vele. Köszi!
2020. május 2. 19:54:54: megválaszolva Czimby +  által, → #124176 

#124174 Czimby +  2020. május 2. 19:43:00 re: #124173 (Adam79Vti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Fékfolyadék.

Oxigén...
2020. május 2. 19:44:47: megválaszolva Adam79Vti +  által, → #124175 

#124173 Adam79Vti +  2020. május 2. 19:19:38    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Most én is segítséget kérnék a tapasztaltaktól. Jazz lengőkar oldalsó 17 es fejű csavarja bele van rohadva a szilentbe, megindul, de forog a szilent is vele, pár menet után megfeszül. Az Accord hátsó csillapítójának is ilyen az alsó csavarja annak is ugyanez volt a baja, csak ott letört a csavar feje egyből, végül a flex segített, de ott hozzá lehetett férni. Ecetről olvastam, hogy jó a kemény rozsdára, meg sósav, de behatol valami oda? Wd40 ben már úszik. Valami ötlet?

2020. május 2. 20:04:24: megválaszolva Tonx +  által, → #124177 
2020. május 2. 19:43:00: megválaszolva Czimby +  által, → #124174 

#124172 grego +  2020. május 1. 14:37:32 re: #124171 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egy próbát megér
2020. május 3. 17:45:08: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #124188 

#124171 -Törölt felhasználó- 2020. május 1. 11:26:15    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Budapest és környékén tudnátok ajánlani megbízható szervízt? Hengerfej tömítést kellene cserélni.
Köszönöm előre is!
[SMIL:/smile1.gif]
2020. május 1. 14:37:32: megválaszolva grego +  által, → #124172 

#180425 -Törölt felhasználó- 2020. április 29. 20:18:01    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!

Akadt egy kisebb problémám. Amikor az autóm eléri a kb. 40 km/h sebességet kigyullad a check engine lámpa és ujraindításkor eltűnik. Aztán amikor eléri a 40-et ugyanez. Ki lett villogtatva és kopogasjelző szenzor hibát dob. A (gondolom sokak által jól ismert) “alternator sp sensor” biztosíték kicsapkodós vezeték elfáradós történet mellékhatása.
Esetleg valaki találkozott már ilyen hibával? Valóban a kopogas szenzor a ludas? Ha igen, akkor keresek ilyen szenzort. Motor b16a2.

Előre is köszi!

#124170 -Törölt felhasználó- 2020. április 28. 20:14:56    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Egy távdiagnosztikára beneveznék én is.
D16Y8 motor, 226e km, egy ideje azt játssza velem, hogy hidegindítás után rángat, jellemzően 1500-2500as fordulat között, valamint ha megállok egy pirosnál vagy bárhol, akkor teljesen ledobja a fordulatszámot, és amikor már majdnem hogy lefulladna, akkor visszapörgeti magát a normális értékre. Ha hosszabb a piros, akkor ezt eljátssza 2-3szor is.
Miután bemelegedett motor megszűnik a jelenség.

Valakinek valami ötlet, tapasztalat?

Köszi előre is!
B.

2020. május 11. 14:45:35: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #124190 

#124169 hrv2003 +  2020. április 27. 10:38:18 re: #124168 (grego + )  ←  ‹›  +1 | rejt
az olaj olajszűrő páros tesztet én is megjátszanám..

#124168 grego +  2020. április 26. 18:53:18 re: #124167 (Yaroslav + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Igen, nekem is volt ez egy bizonyos olajjal és 3 darab gyári szűrővel. Olajváltás és máshonnan vásárolt gyári szűrő eltüntette a problémát. A másik ami hasonló hangot ad, az az önindító. Ki kell venni be kell zsírozni és voila. Azt is meg kellett csinálnom.
2020. április 27. 10:38:18: megválaszolva hrv2003 +  által, → #124169 

#124167 Yaroslav +  2020. április 26. 18:10:21    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Távdiganosztikára lenne szükségem egy okkult parajelenséggel kapcsolatosan:
Alany: K20A2, teljesen gyári, 210k km.
Pár hónapja minden átmenet nélkül hidegindításnál kb 1-1,5s-ig, amig az olajnyomás visszajelző kialszik "kelepel" a lelkem. Emellett néha (kb minden 10-15-ik alkalommal) erre még ré is "tüsszent". Olyasmi hangja van mint egy lefújószelepnek, de ez is rögtön abbamarad a kelepeléssel együtt. Csak és kizárólag teljesen hidegen, jó 10-12 óra állás után csinálja és csak 1x.
Adódott a gondolat, hogy a láncfeszítő patron már véghelyzetben van, és amíg nem feszít rá még egy utolsó pöttyet az olaj, addig a kicsit csapkodó lánc adhatja a hangot, így kapott egy teljes vezérléscserét. (Patron, lánc, sínek, stb.) Ez ugye nem egy olcsó mutatvány, de a legrosszabb, hogy a jelenség is maradt. Tökéletesen ugyanaz minden. :( Sajnos a szervízzel azóta nem sikerült érdemben tárgyalnom - ezt ne feszegessük - de az olajpumpát hajtó lánc és az vezkerekek nem lettek cserélve az tuti.
A motor egyébként szépen jár, jól húz, semmi egyéb hibát nem mutat. 5W30 olajjal fut, és ezt ezért egy picit csipegeti, de mivel hétvégi autó, így melegen kapja is az ívet rendesen.

Bárki tapasztalt már valaha ilyesmit? Bármi ötlet, mielőtt megint szétboríttatom az egészet?

Köszi!
Y.
2020. április 26. 18:53:18: megválaszolva grego +  által, → #124168 

#124166 Tonx +  2020. április 25. 14:57:48 re: #124165 (MateCs 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A munkahelyemen 85%-ban mahle szűrőt használunk 10%-ban bosch-t és a maradék jakoparts. Gond egyikkel sem volt még sosem.

#124165 MateCs 0  2020. április 25. 07:20:22    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! Szerviz elott allok. Kineak mi a tapasztalata a Bosch vagy Mahle legszurokkel. Volt valakinek esetleg barmilyen problema egyikkel vagy masikkal? Arban majdnem duplaja a Mahla. Koszi
2020. április 25. 14:57:48: megválaszolva Tonx +  által, → #124166 

#124164 [TypeV] +  2020. április 24. 10:13:58    ‹›  0 | rejt
Tegnapi napon azt mondja az autó tulaja, hogy fura kopogó hangot hall a motortér felől.

Próbaút, majd a próbaút alatt hatalmas reccsenés, szerencsére vagy 5 km/h-nál.

[SMIL:/okoska.gif]

#124163 KamikaZeFan +  2020. április 23. 10:34:11 re: #124162 (bejemves 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Én velük cseréltettem ki az accord szélvédőjét.

https://szelvedos.hu/

Elbaszni nem basztak el semmit, nem törtek le semmit, jó nem takarítottak maguk után.

#124162 bejemves 0  2020. április 23. 07:53:19    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Budapesten a III. kerületben, vagy környékén (esetleg Szentendre, Dunakeszi) tudtok ajánlani jól dolgozó szélvédőst, ahol meg is lehet várni a cserét? Valami Pilkington vagy hasonló, jó minőségű kellene off autóhoz.
2020. április 23. 10:34:11: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #124163 

#124161 grego +  2020. április 20. 09:30:04 re: #124160 (tomchy + )  ←  ‹›  0 | rejt
El kell koptatni és kész :D

#124160 tomchy +  2020. április 20. 09:24:49 re: #124159 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt mondja, hogy amit eddig szerelt gyári tárcsa 8mm volt, az összes.

Új szerkezettel, új tárcsával mintha nem emelne ki rendesen, folyamatosan fog egy picit.
2020. április 20. 09:30:04: megválaszolva grego +  által, → #124161 

#124159 grego +  2020. április 20. 09:20:18 re: #124158 (tomchy + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az mit jelent hogy kúszik?
Cikkszám szerint ugyanaz a tárcsa.
Ő honnan tudja, hogy 8 mm kell legyen?
2020. április 20. 09:24:49: megválaszolva tomchy +  által, → #124160 

#124158 tomchy +  2020. április 20. 09:16:36    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

2007-es FN2 kuplungcsere lett időszerű.
Beszereztem gyári szettet 22105-PRA-305, ami elvileg EP3 és FN2-höz is jó.
Szerelőhöz (20+ éve Hondákat szerel) elvittem, megnézte a szettet, jó, ok.

Szétszedték, összerakták. Majd másnap felhív, hogy nem jó valami.
Egyszerűen nem tudja, hogy miért kúszik az autó, de próbálják kideríteni. ok.

Megint később felhív, az új tárcsa 9mm vastag és csak 8mm lehet, mert olyan a gyári. Ez a hiba.
Minden passzol, minden frankó, de a tárcsa nem jó. Elmondása szerint lehet, hogy az EP3 tárcsája mégis más. Bár én akárhol nézem, ugyanazt a szettet hozza mindkettő típushoz.

Tanácstalanul állok a helyzet előtt. És alapvetően ő is.
2020. április 20. 09:20:18: megválaszolva grego +  által, → #124159 

#124156 Tibor67 +  2020. április 19. 09:27:57 re: #124141 (Tibor67 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hengerfej felújítva, motor szépen jár, érzésre nyomatékosabb lett. A kiegyenlítő tartályba való "beledolgozás" megszünt . Minden oké, remélem így marad :) Üdv

#124155 Adam79Vti +  2020. április 17. 17:51:47 re: #124153 (czizs + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Ezt nem tenném(olajozni a féket?), és a hátsó dugattyú tekerős, nem lehet visszanyomni csak tekerni, ahhoz meg szét kell szedni. Ideiglenesen meg lehet csinálni könnyen míg rendel alkatrészt. Asztalos létemre elég sok mindent meg kellett tanulnom, fék, futómű kormányzás szerelés mert itt albionban horror áron dolgoznak a kontárok, inkább szerszámokat vettem minthogy nekik adjam a pénzt a szar munkáért. Most meg fognak kövezni páran, de a youtube ról lehet tanulni, csak egy témában meg kell nézni több videót mert ott is vannak akik elnagyolják, mások lelkisen megcsinálják.

#124154 Adam79Vti +  2020. április 17. 17:41:06 re: #124152 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +1 | rejt
Én szétszedném a helyedben, nem nagy dolog. Nézd meg nem e folyik, ha nem akkor a dugattyú és tömítése jó, valószínűleg a csúszó pinek gumija kiszakadt és berohadtak a pinek, meg kell pucolni és szilikonzsírral bekenni újra. ideiglenesen használhatod amíg rendelsz hozzá pineket meg védőgumikat.
Ha a néni megcsinálta neked is menni fog ;)
fék
https://www.youtube.com/watch?v=pu9Osgw8IWk

#124153 czizs +  2020. április 17. 13:45:07 re: #124152 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Fogod leszeded a kereket, elnyomod a betéteket a tárcsától, és befújod a tárcsát wd40-nel. Ja, és nem lépsz a fékre, amíg a szervízhez érsz.
2020. április 17. 17:51:47: megválaszolva Adam79Vti +  által, → #124155 

#124152 -Törölt felhasználó- 2020. április 17. 13:04:03    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! Beragadó féknyeregre tudtok esetleg valami olyan átmeneti megoldást, hogy legalább beguruljak vele nagyobb katasztrófa nélkül a legközelebbi szervizbe? [SMIL:/smile9.gif] 7gen dízel Accord.
Tegnap beállhatott a bal hátsó. Pedig nem szokott állni az autó 3 napnál többet, azt is ritkán - korona ide vagy oda. Kerékcsere után pumpálni vittem őket kb 15 percre. Mikor itthon még ránéztem a kerékanyákra olyan forró volt a felni, hogy hozzá se tudtam érni... A többi keréknél nem volt gond.
Nem merek vele sehova se menni, de a legközelebbi szervizt még bevállalnám persze gyökkettővel, az is kb ilyen távra van.
Köszi a segítséget előre is!
2020. április 17. 17:41:06: megválaszolva Adam79Vti +  által, → #124154 
2020. április 17. 13:45:07: megválaszolva czizs +  által, → #124153 

#124151 Tonx +  2020. április 12. 15:59:00 re: #124150 (civic4d 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ami gyárilag elő volt írva, mert annó megnéztem. Meg a számlákon is rajta volt, de már 4 éve nincs meg az autó szóval bocs de nem tudom, és aki megvette neki odaadtam minden papírt számlát.

#124150 civic4d 0  2020. április 11. 21:28:26 re: #124149 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
milyen olajat rakhattak bele vajon korábban az autóba? gondolom érdeklődtél.
2020. április 12. 15:59:00: megválaszolva Tonx +  által, → #124151 

#124149 Tonx +  2020. április 11. 21:15:41 re: #124148 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen valós és az én autóm volt. Első tulajdonostól vettem 143e km-rel, az összes számlát adta, az összes műszakiról a papírt, és végig szakszervizben javították az autót. És kiterjesztett garanciával vette. Amikor én vettem tőle még volt 1,5 hónap gyári garancia az autóra. Aztán 2 év után kilyukadt a hűtő és akkor szétszedtem a motort is mert magas fordulaton ette az olajat, nem vészes de 4e alatt 1 liter azért elfogyott. Utána meg 15e alatt azt hiszem egy fél liter fogyott el.
2020. április 11. 21:28:26: megválaszolva civic4d 0  által, → #124150 


2020. április 11. 21:17: Szerkesztve Tonx +  által, megtekintés

#124148 civic4d 0  2020. április 11. 21:08:33 re: #124145 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ez valós 164000km? esetleg a te autód?
2020. április 11. 21:15:41: megválaszolva Tonx +  által, → #124149 

#124147 Pacsu 0  2020. április 11. 19:21:13 re: #124141 (Tibor67 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szia!
Tonx-hoz csatlakoznék. Én is végigjártam ezt az utat, 250e km körül. A szerelő akkor azt mondta, hogy ilyen mértékű olajfogyasztás szelepszárnál nem jellemző, biztosan gyűrű. Az enyém is hasonlóan nézett ki, és az alsó gyűrűk teljesen beragadtak. Átgyűrűztem - az volt a megoldás.

#124146 Tibor67 +  2020. április 11. 18:23:22 re: #124145 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
oké, értem

#124145 Tonx +  2020. április 11. 15:21:33 re: #124144 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Kompressziómérésnél ha jók a felső gyűrűk akkor tökéletes lesz az érték, de az olajlehúzó gyűrűk legalul attól még ugyanúgy beéghettek a helyükre.
Ahogy itt is látszik: 1,7 FRV 164e km-nél.

2020. április 11. 21:08:33: megválaszolva civic4d 0  által, → #124148 
2020. április 11. 18:23:22: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124146 

 << eleje | 2506 | 2505 | 2504 | 2503 | 2502 | 2501 | 2500 | 2499 | 2498 | 2497 | 2496 | 2495 | 2494 | 2493 | 2492 | 2491 | 2490 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.45, 0.36, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.09 mp, 9 query