Tisztelt Márkatársak!
Nyomtávszélesítő szettet keresek Enkei, Eibach, Tegiwa vagy H&R. típusban, tőcsavaros kivitelben, 15 vagy 20 mm. vastagságban! A kocsi Honda Jazz SI. változat, 2014 évjárat, egy fél éve vásároltam használtan. Minden elem gyári rajta, a felnik is eredeti gyári Honda R16-os alufelnik, 185/55/16-os gumimérettel. A felnik ET. száma 55, belső felirata: „Honda Motor 16 x 6J53-TFO660A”, osztóköre 4 x 100-as, az agyméret pedig 56,1 mm. A tárcsából kiálló tőcsavarok hossza: 22 mm., átmérője: M12. A csavaranyák rádiuszosak. Akinek van ilyen eladó vagy tud olyan helyet ahol ezt legyártják, kérem jelezze! Tisztelettel: Gyeskó János 4233.Balkány, Váci Mihály u.8. Tel.: 06/20-542-1666.
Szia! Most észre vettem, hogy a lámpa kapcsolgatásával gyorsabban történik a dolog! Van egy 1.4es az asszonynak annak be raktam a műszeregységet azzal meg ugrál fel le ha kapcsolgatom a lámpát így most arra jutottam, hogy el viszem villamosság szerelőhöz!
Hali tudnátok segíteni az 2005os accordba kivillant a check lámpa 000007 hibakódott írt ki belső hiba motorvezérlő valakinek volt e már ilyen? Elmúlt majd 100km után megint előjött nyomaték elszállt.
Törölni nem lehet
Sziasztok! Hőmérséklet ingadozás problémám van ami nagyon idegesít! A tünet a következő: bemelegszik a motor üzemi hőfokra, termosztát nyit csövek melegek ahogy kell, mégis néha fel kúszik a közép szintről háromnegyedig a mutató majd viszza és ezt játsza! Ventilátor kapcsol csinálja a dolgát! Amit cseréltünk: termosztát, motor hőgomba, belső hőmérséklet jeladó,(mind calorstat márkájú) műszeregységet is cseréltem azzal is ugyan az tünet! Páran azt mondják test hiba, vagy kábel probléma van! Hátha volt valakinek hasonló probléma! 97 6gen4d B16a2 köszi pacsi
Nálad a hőmérsékletfigyelő lesz a szar. Valószínű elfagy, és mivel jeges azt érzékeli hogy túlhűtőtt a klíma, ekkor lekapcsolja és mivel a jég ott marad a hőmérőn továbbra is azt hiszi hogy még mindig túl hideg van és nem kapcsolja vissza. A rendszer azt látja hogy hideg a bejövő levegő ráengedi a fűtést és ezért langyos levegőt kapsz. Miután a külső langyos levegő leolvasztja a hőmérőről a jeget megint bekapcsol és működik. Azt nézd meg hogy ha teljesen hidegre állítod a klímát akkor hány fokos levegő jön be a szellőzőn. Ez folyamatosan figyelned kell, mert ha átmegy mínuszba akkor le tud fagyni a rendszer. Normális esetben olyan 4-7 fok között meg kellene állni a hűtésnek és olyan 7-10 körül újra hűteni kellene neki.
Sziasztok,
Van valakinek tapasztalata, hogy melyik alkatrészt kellene cserélnem a klíma rendszerben?
Ellenőriztettem a rendszer fel van töltve gázzal - az OK. Viszont a következő hibajelenséget produkálja:
Hosszabb úton kb. 40 km után elkezd lanygos/meleg levegőt fújni a klíma. Ilyenkor ha kikapcsolom egy 10 percre akkor utána megint jó.
A mágneskuplung folyamatos használat mellett is magától kikapcsolhat ha rossz? Vagy inkább kompresszor lehet ez a jelenség?
Hát én két helyen csinaltattam karosszéria javítást, az egyik az pont amit te kérdeztél, küszöb, sárvédő sarka javítás volt, de természetesen fenyezessel együtt.
Minőségi normális munka 100 ezer /oldal, viszont ez kb 7 éve volt, de azóta sem jött elő rajta rozsda.
A másik, hasonló, de több munka volt az autón
Az 350 ezer forint volt.
De mit kell javítani egy 8gen Civic küszöbén?
Bocsánat,h. itt teszem fel a kérdést de jobb ötletem nem volt. Egy kis autó két oldali küszöbcseréje anyaggal munkadíjjal mindennel együtt nagyjából mennyi a reális ár? Fényezés nélkül... Mondjuk egy 10-12 éves Civic pl.
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy a 2005-ös D16V1 Civicem negatív akku sarujára rá van kötve egy HERT+BUSS feliratú négy kivezetéses relé? egyik " keskenyebb" kivezetése, a másik "keskenyebb" kivezetés pedig bevezetedődik egy kábel kötegbe. A két "szélesebb " kivezetés szabadon van. Mi lehet ennek a "relének" a szerepe? Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv. Tibor
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni 7gen. fl. accord xenonlámpás. A fényszórónak nem működik az automata magasságállítója. A futóműnél lévő szintezőket már kicseréltem újra elsőt-hátsót is,de semmi.Az autó nem hoz hibaüzenetet márkaszervízben kiolvasták.
Biztosítékokat néztem nem találtam rosszat. Valakinek esetleg lenne valami ötlete hogyan tovább .... Előre is köszönöm szép napot!
Sokszor segit egy jo indukcios elven mukodo suto szerszam, csak sok helyen azt se tudjak kmh ketezik. Par perc melegites utan szepen oldhato a csavar. Nekem igy jott le a hatso lengokarnal az egyik kis rohadek
Köszi a tippet,én törést nem láttam rajta,mikor szétszedtem.
Ettől függetlenül megnézem,hátha van valami kósza repedés amit eddig nem láttam.Szerencsére én is szoktam itthon műanyagot forrasztani,így ha az a baj ,akkor orvoslom.
Szia!
Én anno a 6gen-ben cseréltem a csoportot, és azért nem váltott a számláló mert előttem aki babrálta, eltörte a tengely tartó műanyag fülét, így az kiugrott a helyéről. Forrasztóval "műanyagoztam" rajta kicsit, és onnantól jó lett. Talán még a régi óracsoportom meg is van valahol...
Üdv.
Nos mivel úgy tűnik,hogy az egész hondás társadalomban csak én jártam úgy,hogy megállt a km számlálóm(hahaha)....érdekelne,hogy ha szereznék egy óracsoportot,amibe természetesen megint nem pont az a km állás lesz mint nekem,akkor hogyan "kalibráljam" az autóban lévő km-hez az óracsoportot? Mert bár előzőleg is pontosan,precízen ,óvatosan szedtem szét ,úgy hogy semelyik mutatóhoz ne érjek hozzá véletlen sem,biztosan én b...am tönkre.
Nem szívesen nézegetek mondjuk 230e km-t számláló órát,az amúgy 150e km-t futott autómban. Biztos én vagyok ilyen defektes,de ez van.
Vagy óracsoportot se cserélt még senki,soha?
Az r12-es klímaolajat kell kiszedni, aztán mehet bele az r134-es olaj és a gáz. Meg a csatlakozókat kell újítani de sok klímás cégnek van adaptere. Aztán hajrá
Meg tudná valaki mondani nekem, hogy egy eredetileg r12-es gázos klímát, hogy tudom beüzemelni r134-re egy 5gen civicben?
Miket kell hozzá cserélni? Esetleg jó a 6 gen-é is és csak a belső hőcserélő marad az 5gen-é?
EP2 FL kormányműve nem tér vissza középállásba. Neten keresgélve látom nem ujdonság ????
Komyánymű felújításon kívül van más opció hogy javítsak a helyzeten?
Lenne egy kis óracsoport problémám,hátha tud valaki segíteni.
Az adott autó egy 6gen nonFL Civic.
Még tavaly cseréltem óracsoportot kompletten,miután meguntam a gyári csoport hülyeségét,mely abban merült ki,hogy ugrált a km-óra illetve 80-után nem szívesen követte az autó tempóját.
Szerencsére akadt egy a polcon,amit,miután beállítottam az autóban lévő km-állásra,be is raktam.
Minden rendben ment egy darabig,majd mikor több számot kellett volna egyszerre átfordítania (értsd ezres nagyságrend) ,megakadt a km-állás.
Akkor szétszedtem,túltekertem az adott ponton,ismét ment egy darabig. Most,hogy elértem a 150e.km-t ,a buli elmaradt,hiszen megint megakadt(ugye itt már tízezres nagyságrendet kellett volna fordulnia).
Ismét szétszed-összerak-csapjunk egy kört kombó...900méter után megakadt megint.
Járt már valaki így? Mit tudok tenni?
Ugye nem kell egy 3. óracsoportot szereznem?
Megosztom, aki emlékszik még, Jazz lengőkarba rohadt csavar. 3 hétig fújkáltam minden nap fékolajjal hátha megadja magát, de nem, vágni kellett ahogy mondtátok. Flex nem fért oda, vettem egy oszcillálós gépet meg hozzá a reklámozott Smart Metal Buster pengét. Nem nagyon bíztam benne, erős futómű csavar, de jó munkát végzett átvágta félig szép lassan az egyik oldalt a szilent vastag fém részével együtt, aztán nagy kulcsal visszahajtva letört a csavar feje, másik oldalon szépen elvágta a csavart viszonylag gyorsan. Sajna kétszer megszorult és tönkrement a penge, de a dolgát elvégezte.
Szomorú, hogy így össze tud rohadni...
Fogalmam sincs hogy mennyi lehetett benne, mert bontva vettem, aztán egyszer már össze is törtem a kocsi elejét, akkor kapott egy másik hűtőt és kiszedtem az egészet, most akarom újból összerakni. A címkén nem látszik a pontos típusa, de lefotózom.
Akkor annyit mint amennyi régi olaj kell bele. De egy kompresszor típusa jó lett volna. Hiába mondom hogy 100 és 200ml között, ez túl tág tartomány. Amúgy gyári 4gen klíma vagy valami tákolmány.
4gen klíma darabokba, most akarom beépíteni, a klímás aki elvállalta a villamossági részét, plusz a feltöltést, mondta, hogy új olaj kellene bele, 89-es és akkor még más fajta olaj volt mint amit most használnak, ezért átmostam minden csövet, így fel kellene tölteni a kompresszort új olajal.
Na megint egy klímás kérdés. A cső megoldódott, Debrecen, Posta János, Köntösgátsoron, 12e felújítja. A következő kérdésem az lenne, hogy mennyi PAG olajjal kell feltölteni a kompresszort?
Sziasztok
Köszönöm hogy itt lehetek í!! Volna egy problémám egy Accord 2007 ev 2,2 i-ctdi kocsi klimával. Nem indul sem a kompresszor sem a ventillátor .. Ami eddig meg lett nézve A kompresszor jó ( ha a rellénél összezárom a munkalábat indul ) a vezérlő elvileg látja mivelhogy ha kiveszem azonnal hibát ad hogy szakadt a klima rellé áramköre ,,. Egyéb hiba nincs sem a motor sem a klima vezérlőben . a nyomás szenzort cseréltem oda kimegy az 5 volt,, természetesen gázzal fel van töltve Van e ennek a tip7u7snak valami gyakori hibálya amit meg tudok még nézni rajta ?? Illetve ha valaki tudna adni egy kapcs rajzot hozzá vagy valami linket hogy hol keressek nagyon megköszönném !! De köszönöm előre is ha valaki segitene !!
Ólomlábú talán dokumentálta is a cserét, kb fél éve, részletes leírást tett közzé itt a fórumon. Én EP civicben cseréltem nem nagy mutatvány. A csapágy mérete miatt "speciális", de bármelyik csapágyboltban beszerzik.
Én már úgy vettem a CRX-et hogy 1-2-ben olyan daráló hangja volt mint egy esztergagépnek
Úgy jártam vele kb. fél évig majd mikor szedték szét akkor a csapágy darabokban jött ki és a golyók közül párat meg se találtak a váltóban...
Új csapágy bele és azóta jó. Ez volt 1996-ban
Átküldtem az elérhetőségeit.
Nekem Imi cserélte anno, mert az EP1-nél is előjött a probléma.
Én nem halogattam, megcsináltattam, de csak 1-esben meg kettesben volt még hangja, annyira nem vészesen.
Ok, köszi, gregonek is. Mennyire tud ez szétesni, sietni kell a javítással, vagy csak ha már túl hangos?
A Jazz specialista elérhetősége érdekelne, mer 100 ezernél kimaradt a szelephézag állítás (anyámat lebeszélte a helyi szerviz), azt is meg kellene ejteni..
Mentem ma anyám 1.2 i-vtec Jazz-ével, s egyre jobban hallok vmi csapágy hangot. Első, második fokozatban hallani durvábban, 3-ban kevésbé, felette nem. Ahogy nő a fordulat, úgy nő a hang frekvenciája, s sebesség váltásnál kezdődik előről. Tehát egy búgás, ami minden alsó fokozatban hasonló frekvenciával indul, s a fordulatszám emelésével párhuzamosan nő a freki. Ötlet? :-)
A katalógus ezeket mind gyárinak írja. A márkaszervizek az 5gen vtibe még a 6ost, a 6gen vtibe már a 7es NGK-t használták.
Én a 7es NGK-t használtam a vtimbe, amin minden tuning volt, amit motor megbontása nélkül ki lehetett cserélni és jó volt vele.
Remélem segítettem!