Ezektől szerintem nem függ az "elforgatás", max , hogy van-e értelme.
A fordulat a szeleprugó/szeleptányér/vezérműtengely "csomagtól" függ leginkább, illetve a maximális (amit még elbír) dugattyúsebességtől, ami következik a löketből.
Ha "biztosra" akarsz menni, jó lenne ITR szeleprugó, szeleptányér...
Le lett vagva a leomlo az Y-nal es hosszitott szaru egyenescsiszoloval lett kivagva, majd utana vissza lett hegesztve.
Korabban valaki par honapja toltott is fel a topicba kepet rola.
K N van a unixnál...Egyszer amúgy vettem Castrolt. Az volt a különbség, hogy a Castrol ragacsos! nekem sokkal jobban tetszik, mert valami ragacsos, olajos spray, ami mindent megszűr. Csak azért van KN tisztítom mert a szűrőbetétem is az és úgy gondoltam, hogy letesztelték sorozatgyártás előtt a kettőt együtt
Kerdes, EK4-n a kovetkezok vannak komplett ITR szivosor fojtosz. meg gumicsovel egyutt, 1.8VTI leomlo belso szukito nelkul az Y-tol hatrafele, S2 kipufogo rendszer (cat back).
Egy ilyen kombot, meddig szabad elforgatni, hogy tartos maradjon a motor, gondolom 8400-8500 max?
Sziasztok
hátsó dobot szeretnék most van egy gyári egy home made meg egy nagy HD racing kocsihoz kaptam őket, jelenleg a home made van rajta de nem igazán tetszik a hangja. A gyári nagyon fojt a HD-t meg nem kell bemutatni.
Paragim már volt az tetszett de egy idő után hangosnak tűnt (lehet csak beképzeltem) de műbizonylatos volt műszakin is elfogadták meg rendőrtől se fostam annyira.
Ajánlanátok olyan hátsó dobot aminek visszafogott a hangja és van műbizonylat hozzá? Ha Haladok lehet hangos de 2000ig legalább ne üvöltsön
Ha nyomatékra is vágysz akkor inkább tegyél bele egy jó állapotú gyári B20-at B16 fejjel,esetleg ha találsz Integra tengelyeket akkor azt is bedobjátok és kész a kb. 200 LE,meg majdnem annyi Nm is.
Ha tartasz a Yardoktól akkor hagyd meg a B16 blokkodat és abba egy magas kompos dugószett,szintén Integra veztengelyekkel,meg oda már kéne egy szett szeleprugó is,hogy lehessen forgatni kb. 8500-8700-ig. és így is megvan kb. 185-190 LE-d.Legjobb ár érték az ez a 2 megoldás.
Gyári injektor az kb. 200 LE-ig meg szokott felelni,meg a gyári pillangó is kb. addig jó,szívósort érdemes cserélni legalább egy ITR-re ha meg van pénz akkor valami tunyingra,Skunk2,AEBS stb...
Ja persze mindez akkor él ha már megvan a megfelelő körítésed,szívó ill. kipuff oldalon is.A vége meg egy jó program ugye.
Kollégámnak 9-es EVO-n volt mindkettő. Első véd a víz ellen is. Kevésbé koszolódott így, de neki apexi száraz levegőszűrője van, azt nem kell olajozni, jobb is mint az olajos. Hozzáteszem a legtöbb ilyen szűrő kínai (gyártó oldalán meg kell nézni hogy gyártott e olyan cikkszámú vagy átmérőjű terméket), ő amerikából megrendelte az eredetit, mert apexi kivétel nélkül koppintás volt.
Jó, hát ez egyértelmű. Igazából csak az optika miatt gondolkozom rajta. Mos Integra papírszűrővel használom, mert abban jobban bízom. Ez csak klasszul nézne ki a motortérben.
De tavaly is lebeszéltem magam róla a direkt-szűrő hátrányai miatt.
Én ilyet dobtam fel, nagyon durva mély szívóhangja lesz terhelésre.
Szvsz látod mennyire koszolódik, 5ezrenként, ha kimosod, beolajozod, nagy baja nem lehet.
K&N tisztítóval csinálom én is.
Sziasztok! Van valami hátránya ennek a légszűrőnek? Milyen időközönként és mivel kell tisztítani/olajozni? mert csak K&N tisztítószettet találtam, Simotát nem. Nem szeretném bejutó porral feleslegesen koptatni a motort.
A gyari EK4 ora szerint 8500 vagy egy hajszallal elotte szabalyoz le, ez ugye analog ora de pontossan milyen fordulat is ez?
Tobb forrast is talaltam, de ket egyforma erteket meg sehol sem.
Erre nincs bevált összeállítás? Gondolok itt olyanra, hogy b16a2 blokk, x főtengely, y hajtókar, z dugó, vagy teljes egészében tuningboltban kellene összeválogatni a hozzávaló alkaatrészeket? Az alacsony kompressziós részét nem értem. Azt hittem szívóban magasabb kompresszió felé kell törekedni. Vagy rosszul gondolok valamit?
Szia!
Értem én... Pont az ilyen válaszok miatt nem tettem fel a kérdést a facebookon. Természetesen b18 vagy b20 tengelyre gondoltam. Elnézést, az én hibám volt! Rosszul tettem fel a kérdést.
Hali,
Az működik, hogy b16a2 blokkba 18 vagy 20 főtengelyt tenni? Maradna az eredeti hf, csak nagyobb veztengelyekkel? Mit lehetne így ésszerű keretek között kihozni? 180-200 ló? Tartós masszív motorra gondolok. Árban mi lenne a reális?
B16A2-be tennék itr tengelyeket. Összerakhatom a gyári vti vezérmű kerekeivel,(mindent jelre, ahogy a gyári motornál volt) vagy kellenek hozzá spéci fokolókerekek? Köszi.