HONDA fórum
2024. június 5. szerda, 23:12,  Fatime Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve: HONDA Szerviz

Nyitotta: CTDpeti + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 2507 | 2506 | 2505 | 2504 | 2503 | 2502 | 2501 | 2500 | 2499 | 2498 | 2497 | 2496 | 2495 | 2494 | 2493 | 2492 | 2491 | vége >> 

Téma információk


Hasznos linkek:

HORPADÁSOK DOKTORA - Horpadás javítás fényezés nélkül
Red Sun service szervíz,tuning,főleg japán autókhoz Vecsésen.
Autótéka2000
Autóküszöb készítés
Ablakemelőszerviz
Silentblock.hu(Mindenféle szilentek gyártása, a szilentgumik összetétele jóval minőségibb, mint a legtöbb utángyártott. Plussz extra, hogy nem kell a szilenteket préselgetni, hanem odaviszed benne a rosszal, visszakapod a jóval.)
NGK lambda szondák
Patent Depo műanyag patentok
Autótükör, visszapillantó javító
váltójavítás- fotókkal
Gyujtókábelek, trafók
összesauto.hu itt egy pontosan kiválasztott autóról kaphatsz részletes információkat...
Főrelé működése
hondafaq-értékes infók
Online EPC
Online EPC (angol és orosz nyelven!)
alkatrész régebbi hondákhoz
HONDA régió kódok
ROMIX Lengyel patent oldal
automotivetouchup.com (Színek, színkódok keresése, kiválasztása)
hondareference.com (Hondák, típus, generáció szerint, színkódok stb. stb.)
Honda / Acura manuals www.hondahookup.com (angol)
Mértékegység konverter!!!
Milyen izzó kell az autóba?
SLH.hu / speciális műszerfal izzók
Hondabazar.hu/ Bontott-, és új gyári alkatrészek
Online EPC 2019-ig
Honda alkatrészek Japánból


Csináld magad:


ECU hibakódok, (+ a kiolvasás menete)
Testkábel tuning (by: Öreg Kergyu)
Első ajtók ablakainak a beállítása ( by: Tonx )
Gyújtáskapcsoló javítás
Főrelé javítás
7.gen Civic ködlámpa install
Egyszerűbb dolgok szervizelésének menete videóval illusztrálva ( írd be az évjáratot, gyártmányt, típust )
#124227 Tonx +  2020. június 30. 18:44:23 re: #138332 (Biopon + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem valami Pxxxx-t?
2020. június 30. 22:01:23: megválaszolva Biopon +  által, → #124228 

#138332 Biopon +  2020. június 30. 15:51:14    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hali tudnátok segíteni az 2005os accordba kivillant a check lámpa 000007 hibakódott írt ki belső hiba motorvezérlő valakinek volt e már ilyen? Elmúlt majd 100km után megint előjött nyomaték elszállt.
Törölni nem lehet
2020. június 30. 18:44:23: megválaszolva Tonx +  által, → #124227 


2020. június 30. 15:53: Szerkesztve Biopon +  által, megtekintés

#124226 -Törölt felhasználó- 2020. június 30. 09:48:12    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! Hőmérséklet ingadozás problémám van ami nagyon idegesít! A tünet a következő: bemelegszik a motor üzemi hőfokra, termosztát nyit csövek melegek ahogy kell, mégis néha fel kúszik a közép szintről háromnegyedig a mutató majd viszza és ezt játsza! Ventilátor kapcsol csinálja a dolgát! Amit cseréltünk: termosztát, motor hőgomba, belső hőmérséklet jeladó,(mind calorstat márkájú) műszeregységet is cseréltem azzal is ugyan az tünet! Páran azt mondják test hiba, vagy kábel probléma van! Hátha volt valakinek hasonló probléma! 97 6gen4d B16a2 köszi pacsi
2020. július 1. 09:38:36: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #124229 

#124225 Tonx +  2020. június 29. 11:25:19 re: #124223 (széna + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Nálad a hőmérsékletfigyelő lesz a szar. Valószínű elfagy, és mivel jeges azt érzékeli hogy túlhűtőtt a klíma, ekkor lekapcsolja és mivel a jég ott marad a hőmérőn továbbra is azt hiszi hogy még mindig túl hideg van és nem kapcsolja vissza. A rendszer azt látja hogy hideg a bejövő levegő ráengedi a fűtést és ezért langyos levegőt kapsz. Miután a külső langyos levegő leolvasztja a hőmérőről a jeget megint bekapcsol és működik. Azt nézd meg hogy ha teljesen hidegre állítod a klímát akkor hány fokos levegő jön be a szellőzőn. Ez folyamatosan figyelned kell, mert ha átmegy mínuszba akkor le tud fagyni a rendszer. Normális esetben olyan 4-7 fok között meg kellene állni a hűtésnek és olyan 7-10 körül újra hűteni kellene neki.

#124224 eisento 0  2020. június 29. 11:14:31 re: #124223 (széna + )  ←  ‹›  +1 | rejt
nem akarok hulyeseget mondani de lehet rele vagy klimakompresszor ezek eleg gyakori hibak.
ha van faszbukod gyere ide: 8gen csoport

2020. június 29. 11:17: Szerkesztve eisento 0  által, megtekintés

#124223 széna +  2020. június 29. 10:08:40    ‹›   →  ↑  0 | rejt
CIVIC 8Gen KLÍMA hiba.

Sziasztok,
Van valakinek tapasztalata, hogy melyik alkatrészt kellene cserélnem a klíma rendszerben?

Ellenőriztettem a rendszer fel van töltve gázzal - az OK. Viszont a következő hibajelenséget produkálja:
Hosszabb úton kb. 40 km után elkezd lanygos/meleg levegőt fújni a klíma. Ilyenkor ha kikapcsolom egy 10 percre akkor utána megint jó.

A mágneskuplung folyamatos használat mellett is magától kikapcsolhat ha rossz? Vagy inkább kompresszor lehet ez a jelenség?

THX!
2020. június 29. 11:25:19: megválaszolva Tonx +  által, → #124225 
2020. június 29. 11:14:31: megválaszolva eisento 0  által, → #124224 

#124222 delmarco 0  2020. június 22. 12:49:40    ‹›  0 | rejt
ITR gyertyat (pfr7g-11) probalt mar valaki EK4-be?

#124221 Tomi77 0  2020. június 20. 14:17:23 re: #29592 (Energie + )  ←  ‹›  0 | rejt
Az csak egy példa volt. Ráadásul nem is Honda amiről beszélünk sajnos........ :-(
De akkor a 260 ezer kétoldali küszöbcsere fényezéssel akkor nem sok.

#29592 Energie +  2020. június 20. 10:55:22 re: #29591 (Tomi77 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát én két helyen csinaltattam karosszéria javítást, az egyik az pont amit te kérdeztél, küszöb, sárvédő sarka javítás volt, de természetesen fenyezessel együtt.
Minőségi normális munka 100 ezer /oldal, viszont ez kb 7 éve volt, de azóta sem jött elő rajta rozsda.

A másik, hasonló, de több munka volt az autón
Az 350 ezer forint volt.
De mit kell javítani egy 8gen Civic küszöbén? [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif]
2020. június 20. 14:17:23: megválaszolva Tomi77 0  által, → #124221 

#29591 Tomi77 0  2020. június 20. 10:38:58    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bocsánat,h. itt teszem fel a kérdést de jobb ötletem nem volt. Egy kis autó két oldali küszöbcseréje anyaggal munkadíjjal mindennel együtt nagyjából mennyi a reális ár? Fényezés nélkül... Mondjuk egy 10-12 éves Civic pl.
2020. június 20. 10:55:22: megválaszolva Energie +  által, → #29592 

#124220 Tibor67 +  2020. június 19. 10:43:29    ‹›  0 | rejt
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy a 2005-ös D16V1 Civicem negatív akku sarujára rá van kötve egy HERT+BUSS feliratú négy kivezetéses relé? egyik " keskenyebb" kivezetése, a másik "keskenyebb" kivezetés pedig bevezetedődik egy kábel kötegbe. A két "szélesebb " kivezetés szabadon van. Mi lehet ennek a "relének" a szerepe? Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv. Tibor

#124219 Bencej9 +  2020. június 17. 17:02:29 re: #124216 (Pörzsi + )  ←  ‹›  0 | rejt
Na mondjuk ez nem hülyeség!
Szét kapom a hétvégén átnézegetem valami nagyítóval.
Köszi!

#124218 autotools 0  2020. június 16. 14:36:29    ‹›  0 | rejt
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni 7gen. fl. accord xenonlámpás. A fényszórónak nem működik az automata magasságállítója. A futóműnél lévő szintezőket már kicseréltem újra elsőt-hátsót is,de semmi.Az autó nem hoz hibaüzenetet márkaszervízben kiolvasták.
Biztosítékokat néztem nem találtam rosszat. Valakinek esetleg lenne valami ötlete hogyan tovább .... Előre is köszönöm szép napot!

2020. június 16. 14:40: Szerkesztve autotools 0  által, megtekintés

#124217 takitaxi +  2020. június 15. 23:29:23 re: #124207 (Adam79Vti + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Sokszor segit egy jo indukcios elven mukodo suto szerszam, csak sok helyen azt se tudjak kmh ketezik. Par perc melegites utan szepen oldhato a csavar. Nekem igy jott le a hatso lengokarnal az egyik kis rohadek ;)

#124216 Pörzsi +  2020. június 15. 21:40:56 re: #124213 (Bencej9 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Belső panelon minden régebbi Honda órában elrepednek a forrasztások. Érdemes átnézni, újraforrasztani.
2020. június 17. 17:02:29: megválaszolva Bencej9 +  által, → #124219 

#124215 Bencej9 +  2020. június 14. 10:15:45 re: #124214 (tamas467 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Hali!

Köszi a tippet,én törést nem láttam rajta,mikor szétszedtem.
Ettől függetlenül megnézem,hátha van valami kósza repedés amit eddig nem láttam.Szerencsére én is szoktam itthon műanyagot forrasztani,így ha az a baj ,akkor orvoslom. [SMIL:/smile1.gif]

#124214 tamas467 0  2020. június 13. 18:32:36 re: #124213 (Bencej9 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia!
Én anno a 6gen-ben cseréltem a csoportot, és azért nem váltott a számláló mert előttem aki babrálta, eltörte a tengely tartó műanyag fülét, így az kiugrott a helyéről. Forrasztóval "műanyagoztam" rajta kicsit, és onnantól jó lett. Talán még a régi óracsoportom meg is van valahol...
Üdv.
2020. június 14. 10:15:45: megválaszolva Bencej9 +  által, → #124215 

#124213 Bencej9 +  2020. június 13. 12:29:12 re: #124208 (Bencej9 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nos mivel úgy tűnik,hogy az egész hondás társadalomban csak én jártam úgy,hogy megállt a km számlálóm(hahaha)....érdekelne,hogy ha szereznék egy óracsoportot,amibe természetesen megint nem pont az a km állás lesz mint nekem,akkor hogyan "kalibráljam" az autóban lévő km-hez az óracsoportot? Mert bár előzőleg is pontosan,precízen ,óvatosan szedtem szét ,úgy hogy semelyik mutatóhoz ne érjek hozzá véletlen sem,biztosan én b...am tönkre.
Nem szívesen nézegetek mondjuk 230e km-t számláló órát,az amúgy 150e km-t futott autómban. Biztos én vagyok ilyen defektes,de ez van.
Vagy óracsoportot se cserélt még senki,soha?
2020. június 15. 21:40:56: megválaszolva Pörzsi +  által, → #124216 
2020. június 13. 18:32:36: megválaszolva tamas467 0  által, → #124214 

#124212 RobiEsi +  2020. június 12. 21:20:13 re: #124211 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi, akkor egyszerűbb mint gondoltam. [SMIL:/smile1.gif]

#124211 Tonx +  2020. június 12. 18:08:40 re: #124210 (RobiEsi + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Az r12-es klímaolajat kell kiszedni, aztán mehet bele az r134-es olaj és a gáz. Meg a csatlakozókat kell újítani de sok klímás cégnek van adaptere. Aztán hajrá
2020. június 12. 21:20:13: megválaszolva RobiEsi +  által, → #124212 

#124210 RobiEsi +  2020. június 12. 17:43:46    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Meg tudná valaki mondani nekem, hogy egy eredetileg r12-es gázos klímát, hogy tudom beüzemelni r134-re egy 5gen civicben?
Miket kell hozzá cserélni? Esetleg jó a 6 gen-é is és csak a belső hőcserélő marad az 5gen-é?
2020. június 12. 18:08:40: megválaszolva Tonx +  által, → #124211 

#124209 Lexxx +  2020. június 12. 09:12:57    ‹›  0 | rejt
EP2 FL kormányműve nem tér vissza középállásba. Neten keresgélve látom nem ujdonság ????
Komyánymű felújításon kívül van más opció hogy javítsak a helyzeten?

#124208 Bencej9 +  2020. június 1. 13:45:49    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv!

Lenne egy kis óracsoport problémám,hátha tud valaki segíteni.
Az adott autó egy 6gen nonFL Civic.
Még tavaly cseréltem óracsoportot kompletten,miután meguntam a gyári csoport hülyeségét,mely abban merült ki,hogy ugrált a km-óra illetve 80-után nem szívesen követte az autó tempóját.
Szerencsére akadt egy a polcon,amit,miután beállítottam az autóban lévő km-állásra,be is raktam.
Minden rendben ment egy darabig,majd mikor több számot kellett volna egyszerre átfordítania (értsd ezres nagyságrend) ,megakadt a km-állás.
Akkor szétszedtem,túltekertem az adott ponton,ismét ment egy darabig. Most,hogy elértem a 150e.km-t ,a buli elmaradt,hiszen megint megakadt(ugye itt már tízezres nagyságrendet kellett volna fordulnia).
Ismét szétszed-összerak-csapjunk egy kört kombó...900méter után megakadt megint.

Járt már valaki így? Mit tudok tenni?
Ugye nem kell egy 3. óracsoportot szereznem?

Köszi a válaszokat előre is!


2020. június 13. 12:29:12: megválaszolva Bencej9 +  által, → #124213 

#124207 Adam79Vti +  2020. május 28. 20:56:11    ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Megosztom, aki emlékszik még, Jazz lengőkarba rohadt csavar. 3 hétig fújkáltam minden nap fékolajjal hátha megadja magát, de nem, vágni kellett ahogy mondtátok. Flex nem fért oda, vettem egy oszcillálós gépet meg hozzá a reklámozott Smart Metal Buster pengét. Nem nagyon bíztam benne, erős futómű csavar, de jó munkát végzett átvágta félig szép lassan az egyik oldalt a szilent vastag fém részével együtt, aztán nagy kulcsal visszahajtva letört a csavar feje, másik oldalon szépen elvágta a csavart viszonylag gyorsan. Sajna kétszer megszorult és tönkrement a penge, de a dolgát elvégezte.
Szomorú, hogy így össze tud rohadni...



2020. június 15. 23:29:23: megválaszolva takitaxi +  által, → #124217 

#124206 fonta +  2020. május 19. 12:03:11 re: #51075 (delmarco 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
BKR6E-N-11 (NGK) használok a VTi-ben ha ez segít ;)
Néztem a 7est is...de mindent figyelembe véve a 6os mellett döntöttem.

#124205 -Törölt felhasználó- 2020. május 17. 12:23:08 re: #124202 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Sajnos ez teljesen más nem használható ehez a kocsihoz

#124204 degumentes 0  2020. május 17. 11:38:22 re: #306471 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt


Kiszedve se tudtam többet leolvasni a kompresszor adattáblájából.

#306471 Tonx +  2020. május 17. 10:59:14 re: #306469 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt

Ez a gyári leírás
2020. május 17. 11:38:22: megválaszolva degumentes 0  által, → #124204 

#306470 degumentes 0  2020. május 17. 10:51:56 re: #306469 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Fogalmam sincs hogy mennyi lehetett benne, mert bontva vettem, aztán egyszer már össze is törtem a kocsi elejét, akkor kapott egy másik hűtőt és kiszedtem az egészet, most akarom újból összerakni. A címkén nem látszik a pontos típusa, de lefotózom.

#306469 Tonx +  2020. május 17. 10:43:19 re: #306467 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor annyit mint amennyi régi olaj kell bele. De egy kompresszor típusa jó lett volna. Hiába mondom hogy 100 és 200ml között, ez túl tág tartomány. Amúgy gyári 4gen klíma vagy valami tákolmány.
2020. május 17. 10:59:14: megválaszolva Tonx +  által, → #306471 
2020. május 17. 10:51:56: megválaszolva degumentes 0  által, → #306470 


2020. május 17. 10:44: Szerkesztve Tonx +  által, megtekintés

#124203 -Törölt felhasználó- 2020. május 17. 10:04:19 re: #124202 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszönöm megprobálom összehasonlitgatni hátha kisül belőle azért valami..

#306467 degumentes 0  2020. május 17. 09:40:40 re: #306465 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
4gen klíma darabokba, most akarom beépíteni, a klímás aki elvállalta a villamossági részét, plusz a feltöltést, mondta, hogy új olaj kellene bele, 89-es és akkor még más fajta olaj volt mint amit most használnak, ezért átmostam minden csövet, így fel kellene tölteni a kompresszort új olajal.
2020. május 17. 10:43:19: megválaszolva Tonx +  által, → #306469 

#124202 integra_type_r 0  2020. május 17. 08:05:11 re: #124201 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
tsx-hez van, de az nem teljesen ua. mint az edm accord...
főként a klíma vezérlés része...

Climate controll...
System wiring...
2020. május 17. 12:23:08: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #124205 
2020. május 17. 10:04:19: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #124203 

#306465 Tonx +  2020. május 17. 07:45:05 re: #306463 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hiányzik vagy újra akarod feltölteni az egészet? Vagy csak a csö repedt el vagy valami pontosabb infó kellene. És milyen kompresszor?
2020. május 17. 09:40:40: megválaszolva degumentes 0  által, → #306467 

#306463 degumentes 0  2020. május 16. 22:19:25    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na megint egy klímás kérdés. A cső megoldódott, Debrecen, Posta János, Köntösgátsoron, 12e felújítja. A következő kérdésem az lenne, hogy mennyi PAG olajjal kell feltölteni a kompresszort?
2020. május 17. 07:45:05: megválaszolva Tonx +  által, → #306465 

#124201 -Törölt felhasználó- 2020. május 15. 16:48:23    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok
Köszönöm hogy itt lehetek í!! Volna egy problémám egy Accord 2007 ev 2,2 i-ctdi kocsi klimával. Nem indul sem a kompresszor sem a ventillátor .. Ami eddig meg lett nézve A kompresszor jó ( ha a rellénél összezárom a munkalábat indul ) a vezérlő elvileg látja mivelhogy ha kiveszem azonnal hibát ad hogy szakadt a klima rellé áramköre ,,. Egyéb hiba nincs sem a motor sem a klima vezérlőben . a nyomás szenzort cseréltem oda kimegy az 5 volt,, természetesen gázzal fel van töltve Van e ennek a tip7u7snak valami gyakori hibálya amit meg tudok még nézni rajta ?? Illetve ha valaki tudna adni egy kapcs rajzot hozzá vagy valami linket hogy hol keressek nagyon megköszönném !! De köszönöm előre is ha valaki segitene !!
2020. május 17. 08:05:11: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #124202 

#124200 Pacsu 0  2020. május 13. 21:39:48 re: #124193 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ólomlábú talán dokumentálta is a cserét, kb fél éve, részletes leírást tett közzé itt a fórumon. Én EP civicben cseréltem nem nagy mutatvány. A csapágy mérete miatt "speciális", de bármelyik csapágyboltban beszerzik.

#124199 Tonx +  2020. május 13. 19:33:47 re: #124198 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Én egy delsol vti-t csináltam ott a golyók 1/3-a hiányzott, egyet sem találtunk a váltóban.

#124198 grego +  2020. május 13. 18:31:01 re: #124196 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Hogy mennyire? :D

Én már úgy vettem a CRX-et hogy 1-2-ben olyan daráló hangja volt mint egy esztergagépnek :D
Úgy jártam vele kb. fél évig majd mikor szedték szét akkor a csapágy darabokban jött ki és a golyók közül párat meg se találtak a váltóban...
Új csapágy bele és azóta jó. Ez volt 1996-ban :D
2020. május 13. 19:33:47: megválaszolva Tonx +  által, → #124199 

#124197 glPopMatrix +  2020. május 13. 18:13:29 re: #124196 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Átküldtem az elérhetőségeit.
Nekem Imi cserélte anno, mert az EP1-nél is előjött a probléma.
Én nem halogattam, megcsináltattam, de csak 1-esben meg kettesben volt még hangja, annyira nem vészesen.

#124196 KawaBazsy 0  2020. május 13. 17:37:59 re: #124195 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ok, köszi, gregonek is. Mennyire tud ez szétesni, sietni kell a javítással, vagy csak ha már túl hangos?
A Jazz specialista elérhetősége érdekelne, mer 100 ezernél kimaradt a szelephézag állítás (anyámat lebeszélte a helyi szerviz), azt is meg kellene ejteni..
2020. május 13. 18:31:01: megválaszolva grego +  által, → #124198 
2020. május 13. 18:13:29: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #124197 

#124195 glPopMatrix +  2020. május 13. 17:19:40 re: #124193 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nyelestengely csapágy. Az összes Jazznél előjön előbb -utóbb.
Van kifejezetten Jazzre szakosodott precíz szerelő Pesten, vagy Imi is megoldja.
2020. május 13. 17:37:59: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #124196 

#124194 grego +  2020. május 13. 16:50:15 re: #124193 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Nyelestengely csapágy. Ugyanez volt nekem is a CRX-emmel anno.

#124193 KawaBazsy 0  2020. május 13. 16:46:21    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mentem ma anyám 1.2 i-vtec Jazz-ével, s egyre jobban hallok vmi csapágy hangot. Első, második fokozatban hallani durvábban, 3-ban kevésbé, felette nem. Ahogy nő a fordulat, úgy nő a hang frekvenciája, s sebesség váltásnál kezdődik előről. Tehát egy búgás, ami minden alsó fokozatban hasonló frekvenciával indul, s a fordulatszám emelésével párhuzamosan nő a freki. Ötlet? :-)
2020. május 13. 21:39:48: megválaszolva Pacsu 0  által, → #124200 
2020. május 13. 17:19:40: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #124195 
2020. május 13. 16:50:15: megválaszolva grego +  által, → #124194 

#51079 JoeCivic +  2020. május 12. 07:26:57 re: #51075 (delmarco 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
BKR6E-N-11 (NGK)
K20PR-L11 (DENSO)
BKR7E-N-11 (NGK)
K22PR-L11 (DENSO)

A katalógus ezeket mind gyárinak írja. A márkaszervizek az 5gen vtibe még a 6ost, a 6gen vtibe már a 7es NGK-t használták.
Én a 7es NGK-t használtam a vtimbe, amin minden tuning volt, amit motor megbontása nélkül ki lehetett cserélni és jó volt vele.
Remélem segítettem!

#51078 Sprint-R +  2020. május 12. 00:00:07 re: #51075 (delmarco 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
6os a gyari, nem 7es.

#51077 Gladiator +  2020. május 11. 16:49:24 re: #51075 (delmarco 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Denso TT legalább annyira bevált nekem,mint az ngk, de ha nagyon fokozni akarod akkor iridium TT :)
Én valami minimális plusz erőt is hozzáképzeltem miután bekerült..
A reklámja azért meggyőzőbb ám, mint maga a termék :D



Nekem Nickel TT van..

2020. május 11. 16:51: Szerkesztve Gladiator +  által, megtekintés

#51076 grego +  2020. május 11. 15:08:19 re: #51075 (delmarco 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Én közel gyári VTI-be közel gyári gertyát javaslok.

#51075 delmarco 0  2020. május 11. 14:59:02    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kozel gyari 6g vti-be milyen gyujtogyertya ajanlott?
Ki mit hasznal?
Ngk BCPR6EIX-11
Ngk BKR7E-N (elvileg ez a gyari gyertya)
2020. május 19. 12:03:11: megválaszolva fonta +  által, → #124206 
2020. május 12. 07:26:57: megválaszolva JoeCivic +  által, → #51079 
2020. május 12. 00:00:07: megválaszolva Sprint-R +  által, → #51078 
2020. május 11. 16:49:24: megválaszolva Gladiator +  által, → #51077 
2020. május 11. 15:08:19: megválaszolva grego +  által, → #51076 

#124190 -Törölt felhasználó- 2020. május 11. 14:45:35 re: #124170 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Valakinek valami ötlet?

 << eleje | 2507 | 2506 | 2505 | 2504 | 2503 | 2502 | 2501 | 2500 | 2499 | 2498 | 2497 | 2496 | 2495 | 2494 | 2493 | 2492 | 2491 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.27, 0.26, 0.25
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.068 mp, 9 query