Nem a betét, hanem a betétnek a háza. Nem tudom mi a neve pontosan.
elvileg 6,35 mm van a belső széle kijjebb, és ugyanennyivel a külső széle beljebb. Én is erre az 5-10 mm-re gondoltam, mert akkor a felni külső széle nagyjából ugyanott lesz. Csak gondolom a gumi futófelülete kerül kicsit kijjebb, de gondolom azért ez nem jelent akkora gondot... Így van?
8. gen 2.4 Accord-ra vettem 6. gen Accord Type-R felnit. Sajnos beleért a fékbetét és nem lett jó rá, pedig minden paramétere stimmelt, csak 7" széles volt 7,5" helyett. Gondoltam meghirdetem, eladom, és veszek másikat. Egyrészt nem érdekel senkit a felni (pedig rengeteg helyen hirdetem), másrészt nem is találok olyat, ami tetszene. A Type-R felni nagyon bejönne, így nagyon sajnálom, hogy el kellene adnom.
Amiért írok: valaki említette, hogy miért nem rakok fel nyomtávszélesítőt, hátha, úgy jó lenne az enyémre. Én marhára nem értek ehhez, kérem segítsetek. Ez megoldás lehet? Mi az a méret, ami még nem okozhat komolyabb kárt?
Az eredeti felni mérete (ami rajta van): 7.5x17 ET55. Ezen 225/50 R17-es nyári gumi van.
A Type-R felni mérete: 7x17 ET55 (tehát fél collal keskenyebb). Erre szeretném feltenni a fenti nyári gumit.
Járható út lehet ez? Okoz ez valami gondot a futóműben? Az eredeti felnit meghagynám téli keréknek. Gondolom a nyomtávszélesítő ilyenkor leszedhető róla. Jól gondolom?
Ma vettem egy 6 gen accordot, nah az egy boltba járkálós autó, a próbaúton minden úthibába belementem, semmit nem lehetett érezni, a civicnél ugyanaz az út olyan mintha 3 kilós kalapáccsal ütnék az alját.
Másik ha civicbe beleültök 4 en az olyan alacsony hogy minden szaron fennakad, abba tehetsz új rugót, gátlót amilyet akarsz, ugyanolyan lesz.
Azt hittem a Civic egy átlagautó boltba járni stb...
Ha tudja az élményautózást nem értem minek csináltak Integrát meg NSX-et.
AirRide meg 350-ből megáll úgy, hogy a legptofibb csinálja az országban a siroki srác.
Csak 2-3hónapot várni kell rá mert annyi munkája van...
Szerintem csupán az lehet a gond, hogy 20éves az autó és nem ártana kb az összes szilentet és rugót + gátlót cserélni alatta, csak kérdés megéri-e ennyit rákölteni vagy jobban jár ha vesz egy fiatalabbat.
Lengéscsillapító még a gyári van benne?
Lehet hogy egy új, jó minőségű szett (pl. Bilstein) sokat javítana a helyzeten.
Persze így sem lesz S Merci belőle...
Nagyjából semmit. Nekem is ilyenem van, ezt a kocsit nem arra találták ki amire te most használod, a kényelem egyáltalán nem volt szempont ennél a kocsinál, az egész az élményautózást szolgálja, hogy egyedül taposd neki.
Megpróbálkozhatsz egy 185/60/15-ös gumival vagy 185/65/14 talán de ez a max.
Helló.Érdeklődnék alany 1994 honda civic 1.6 esi sedan,mit lehetne vele kezdeni,eddig általában csak egyedül vagy asszony gyerek volt használva az autó,mostanság egyre többet megyünk 5 személlyel és iszonyú ahogy az úthibákon felüt az autó néha azt hiszem kiszakad a futómű.Mit lehetne kezdeni vele.Előre is köszi a segítséget.
Van!
Sőt, az egyik nekem is 3-as. A másik egyes. A többit nem néztem meg, mert elég koszosak én meg kezdtem beállni a felnitisztítótól
Nem tudom mennyire látszik, ha egyáltalán.
Ezek gyári cikkszámos felnik, beszállítót nem tudom kapásból, de valószínűleg német gyártmány. Ezen kívül még két másik jelölés van rajta, azon az öntési dátum látszik.
Például ha előállítás közben valamilyen probléma merül fel, és emiatt egy méret tűrésen kívül esik, akkor utána fészekszám alapján könnyebb a válogatás. Nem tudom felniknél milyen mintavételezéssel ellenőriznek, műanyag alkatrészeknél mondjuk minden tizediket-századikat-sokezrediket megnézik, ha selejt, akkor ami abból a formából jött ki, vagy egyből selejtezik (ha valami olcsó vacak), vagy kiválogatják a megfelelőket (ha megéri).
De mondom, csak tipp, lehet semmi jelentősége, vagy tök más miatt van ott.
Viszont mosmá' kimegyek megnézni, hogy a Merki felniben van-e valami
Jópár ENKEI felnit volt szerencsém átnézegetni. Eddig egyikben sem volt ilyen jelölés.
Lehet felőlem öntőfészek szám is, csak mi értelme lenne, mi céle volna vele az ENKEI-nek ?
Ha az, akkor sztem teljesen jó alá.
(nekem ET 42-vel volt 205/55R16 de 7-es széles volt a felni, nálad az ET 37 is el fog menni, mivel 6.5 a szélesség)
Sziasztok!
Felni vásásrlás előtt állok,van is egy garnitúra ami tetszene.
16" 205/55-s gumikkal 6.5 J 37 ET ezek a felni paraméterei,így mennyire felel meg a kis 7 gen alá?
Előre is köszönöm.
Hát ja^^ Nekem az 1.4-en maximum 205 volt, neki sztem az volt a maximum. 1.6-nak meg talán a 215.
De én a 2 literesnél (Accord Tourer) is lecserélem inkább most a 225-öt 215-re, mert az is finomabb lesz azzal.
(pedig az azért elbírja sztem a 225-öt, de inkább a 215 annál is.)
De ennek fényében, ha választanom kéne, akkor tényleg inkább a 215/50R17-et választanám, mert ha kisebb az átmérő, akkor az sztem a legnagyobb gáz, a túl vastag gumma meg tényleg sok lenne az erőgépnek^^ (gondolom akkor az 1.6 Mitsu, ha jól emlékszem)
Viszont ez lenne a tuti váltóméret.
A 235/40R17 elég kemény lenne a 117 lónak.
Az általános 225/45R17 meg már túlságosan kisebb átmérőjű lenne sajnos, mondjuk a gumis azt javasolja ezek közül (meg nem érti miafenének vettem ilyen felnit).
8x17 215/45R17 kombináció az van a közelben és azt bizony eléggé széthúzza^^
(pont úgy néz ki, mint az FK8 gyárilag szerelt gumija, de nekem az is kicsit "beteg" már )
A /50 azért biztos segít rajta valamit, de azért nem olyan sokat, 8" széles felnihez szerintem kicsit kevés a 215 szélesség.
Na felkerült az ek9 hatso stab hard race poliuretan szilentekkel es ASR-el. Erezhetoen neutralisabb lett az auto tole. Ez lett az i-re a pont az itr rugok melle.
Ui.: aki kamu ASR-t rak fel ovatosan huzza meg a szilenteknel mert az also csavar szakadasra hajlamos, mivel gyenge aluba fut.
Nekem vredestein quatrac 5 volt 165/70r13-ban. Meg voltam elégedve vele, bár a nagy melegben nem hajtottam volna. Normál körülmények között bármikor helyt állt.