Sziasztok!
Tudnátok ajánlani K20A2 motor (tuning) szakértőt? Nem régen meg tudtam vásárolni egy régi nagy álmomat, egy 2004-es EP3 Civicet és szeretném ha a lehető legjobb állapotban lehetne, a tipushoz méltó módon összerakva!
Az alábbi specifikációval került hozzám:
- Tegiwa cold air intake
-RBC szivósor (hozzá tartozó pillangószelep ház)
-Hondata Kpro vezérlő (de mint múlt héten kiderült a fékpadon, mig hazahoztam a Civicet, biztosan elpárolgott belőle a ráirt program launch controllal, 240 lóerővel, meg mindennel együtt, mert katasztrófálisak a teljesitménygörbéi és épp csak a gyári adatokat tudja szegény motor... Az eladó nem tudja mi történhetett )
- DC Sports leömlő
- Toyosports decat kipufogó rendszer
-Exedy stage 1 kuplung
Mindent szeretnék átnézetni, aztán ha mechanikusan rendben van az autó, mehet újra a fékpadra! A cél pedig, hogy hosszú évekig megőrizhessem ezt az egyébként gyárilag szuper technikát!
Szia! Esetleg az EGR nem kokszolódott el? Az még hathat negatívan a fogyasztásra. Légtömegmérőre is rá lehet nézni, kifújkálni tisztító spray-jel. Csak a légtömegmérő tisztító sprayt szabad rá használni, féktisztítótól meghibásodhat a szenzor.
Szia, nekem is volt hasonló problémám, bár az enyém benzines. 1-1,5l többet evett mint szokott, kollégámmal átnéztük és a fék fogott be. jobb első nyerget cseréltük a hátsókat kipucoltuk és azóta normálisan fogyaszt 6,8-7,3l vegyes, előtte 7,4-8,5l. Én első körben ezt nézném meg.
Hi!
Bármennyire furcsa, de hozzá kell nyúlnom a Legend hűtőventillátorához, de nincs róla semmim. Valaki tudna segíteni egy robbantott ábrával? KB1 motoros
Sikerült, minden rendben! Mint kiderült, nem halt meg az akksi csak rajta maradt a belső világítás, de amúgy is 8 éves volt, szóval kapott egy új Banner-t
Sziasztok!
Gyors kérdés, adott egy 2012es Honda Hybrid Cr-z. Meghalt az akksija, most vettem bele egy bannert. Van valami trükk az akksicserénél? Mivel hogy hybrid? Vagy ugyan ugy ahogy bármilyen másik kocsinál?
beteszem ide,hátha mások is kedvet kapnak vagy ha már vesznek homokszórót akkor a nyomott tartályosat veszik nem a vákuumos pisztolyt.Utóbbi is van,de köszönő viszonyba sincs a kettő hatékonysága.
Holnap a kocsi alján lévő rozsda foltokkal remélem hamar végez,utána alapozás és alvázvédőzés.
Így elsőre elég hatékonynak néz ki a cucc
Kolléga kidobta a palackot,én meg kikukáztam a vasasból.
Majd megtöltöttem vízzel,ez egy 3 napig eltartott!Csak utána fúrtam ki és hegesztettem rá a csatlakozókat,meg a kerekeket,lábat.Csak a szóró pisztolyért adtam pénzt,kínából ,meg a slagért.A többit itthon találtam a kukába,ja a kis réz slag csatlakozókat is kínából rendeltem,szóval filléres a cucc anyagköltsége!
6bar a nyomás a nyomáscsökkentőn ami 2 vízleválasztón és egy elég hosszú slagon is végig ment,amik eléggé lefogják a levegőt.
2 hengeres 50 lityós herkules,bauhausos kompresszorom van.
Amit majd át fogok alakítani alu tartályosra.2 50L-es gázpalack,aztán majd azt is meghegesztem.nem lesz benne rozsdás víz amit a kompresszor alján gyakran le kell engedni.
7,8 és 9gen Civic tulajoknak. Akinek kell a kalaptartóhoz tartófül innen letöltheti és kinyomtathatja ha tud 3d nyomtatni. Itt a link Tudom nem pontos mert a bal oldala kb 6mm-rel hosszabb de elfér, a jobb oldalára meg egy kb 2mm-es falvastagságú gumicsövet kell húzni és akkor olyan mint a gyári. Új ára kb 10e ft a kettő darabnak, a 7gen-hez csak komplett kalaptartóval együtt adják gyáriban, a 9gen-hez viszont párban olcsóért. De ugyanaz a kettő, már megcseréltem őket tehát tudom
Unatkoztunk faterral és össze dobtunk egy ilyet .Mert a f@szom húzogassa össze a sima összehúzókkal
Iratkozz fel a csatornára,lájkold,ozzd meg a tartalmat,hogy megélhetési yutuber lehessek!Köszi!Pénzet is küldjél,hogy további videókat tudjak gyártani...NEKED!!!Ott,igen hozzád beszélek!!!
Láthatod,hogy kezdetleges a cucc,mert ruppótlan vagyok,de ha acc pénzt,akkor tudok kamerát,drónt is venni!
Ahogy írták mehetsz vele, ha zavar akkor hajlítsd ki a visszajelzőt és akkor nem nyikorog És akkor még akár 1000-2000km-t is tudsz menni vele, mondjuk városban 600-1000 autópályán meg akár 10e-t is, attól függ mennyit fékezel. Ha nem hajlítod ki akkor is tudnál többet menni vele de a hang annyira zavarni fog hogy inkább kicseréled
Hogy milyen legyen, amelyik szimpatikus én trw vagy ate-t szoktam használni de ez normál áron kb annyi mint a gyári, de ha tudsz kedvezményt akkor megéri.
A főrelé hibánál az önindító ugyanolyan vígan teker melegben mint hidegben. Szóval a főrelét nem kell keresni. Inkább az önindító környékén nézzél szét.
Adott egy 97-es 6g4d 1.4 nem tudom, hogy ez a tünet jellemző erre a hibára(főrelé forrasztása) melegen nehezen indul, de úgy hogy alig bírja tekerni a motort, talán negyedeket fordít indításkor. és olyan 4-ik 5-ik indításra indul a szekér...
Ha ez az, akkor hol találom a főrelét, mert a géptető nyitóhoz mondták, de ott nincs!?
Sziasztok,
2006-os 8 gen civic-hez milyen fékbetéteket ajánlotok??...(sokat Mátrázok..!!!)
Ill az volna a kérdésem...hogy pár napot tudok-e még menni az autóval így...hogy a fékbetéten lévő kopásjelző már be-besikít...
köszi
üdv
Szabolcs
Ebben a témában szintén zenész vagyok!
Nekem is 7gen, csak 1.4 benzin, de ő is néha egy-egy pillanatra produkál ilyeneket már jó ideje.
Azóta több 1000km van már vele, de jó lenne tudni mi ez, és mire van szüksége?
Váltóolaj cserében kérek kis segítséget. Youtube videon a mester alulról intézi: simán lecsavart két csavart,
egyiken szépen kiömlött, majd a másikon bepumpálta a folyadékot.
Sziasztok!
Van egy 6gen 1.6VTi-m, külső féltengelycsukló problémám van. Mivel már nem mai gyerek az autó, gondolkodtam komplett féltengely cserén. Ahogy keresgettem neten, csak és kizárólag J&R márkájú utángyártottat találtam mint alternatíva a nekem "ésszerű" árkategóriában, 31K/oldal. Az autó teljesen gyári, munkába járásra használom.
Kérdés, hogy normál felhasználás mellett mennyit bírnak ezek, vagy inkább maradjak a külső csukló cserénél? - Amennyiben igen, milyen márka? - GSP jó lehet?
illetve lenne még egy kérdésem. Ismertek-e olyan szervizt/szerelőt, aki foglakozik autók utólagos zajszigetelésével? 120 felett autópályán számomra zavaróvá válik a motorhang, ez ellen szeretnék védekezni valahogy. (a füldugót meghagynám motorozáshoz... )
Most látom hogy szerelős topic is van, beírom akkor ide is...
Az autómban egy 7gen Civic, 1.6-os 110 lovas motorral. olyan furcsaságot produkál, hogy alapjáraton, mondjuk egy lámpánál állva kb. 20-30 másodpercenként kicsit leejti a fordulatot, mintha nem kapna benzint, vagy kimaradna valamelyik hengernél a szikra. de kb fél másodpercig tart, utána megint jó. Szervizben "nem tapasztalták" a hibajelenséget...
Mi lehet a jelenség oka? Egy tipp már érkezett a kopogásérzékelőre.
nekem meg azét furcsa mert elnézve apámat (bár 20+ évvel idősebb) ő kikelt magából hogy a toyota szalonban alufelnit akartak adni a kocsi alá, és hogy nem baj hogy jár hozzá ő ott hagyja erre más apukája meg nyomtávszélesítőt keres..
Ugyan az autó valóban SI. változat amin a fekete csiszolt felni van, de ezen nem olyan van, hanem eredeti Honda R-16-os felni. Igy hozták be németből, valószinü az ottani kereskedő lenyúlta és az R-16-os rakta rá! De az ET. száma a feketének is 55-ös, tehát az sem mutat jól, mert nagyon "beesik" a sárvédő alá! Ezért kell a nyomtávszélesítő!