Az a kérdésem, hogy az Accord Type-s dízel miben tér el a sima 2.2-es dízeltől? Mely alkatrészeket változtattak meg a sima változathoz képest?
Idáig még senkitől sem kaptam kielégítő választ. Az oké, hogy a motorkód és a teljesítmény eltérő. De gondolom nem csak a porgramozása más. (a 150le változat stage1: 180 le, míg a 180le type-s stage1: 220le programozható, legalábbis a külföldi oldalokon)
Összefoglalva: vajon át lehet építeni egy sima 2.2 dízelt(akár 9gen Civicet is) type-s dízelre?
Sziasztok!
Jó rég jártam erre... Megtaláltam a 7.gen Tourer csomagtér betétjét, amit kiszedtem pótkerék vásárlása miatt és az új tulajnak nem kellett. A sarka kapott nedvességet, de tisztítható.
Kell valakinek ajándékba, mielőtt kidobom?
Üdv!
Rajtam keresztül lehet hozzájutni ilyen csapott kormányokhoz. Ez itt 85k volt, úgy hogy a régi kormány nálam maradt, azaz azt leadta, hogy újabbat tudjak csináltatni.
Működni működik, csak pl. az átmérő nem stimmel (konkrétan ha ráteszed a typeR kormányt az akkor az lötyög) illetve kell egy kis elektronikai átkötés is.
Erre írtam hogy nem plug'n play
Kicsit faragni kell de megoldható és mükszik minden.
Köszönöm a válaszokat mindenkinek! Se nem gyorsulásra, se nem versenyzérsre szeretném az autót használni, viszont szeretek dinamikusan vezetni és igen számít a felszeretlség is.
Az automa váltó gondolatával már megbarátkoztam, erre találtam egy fekete, manuális váltós, 2.4 executive advanced safety type s-t, ami minden vágyam egybegyúrva...
Az olajfogyás problémája mellett még a kormányművel (logó fogasléc) lehetnek gondok.
A türelemmel nincs gond, nem szeretném elkapkodni a vásárlást, nézegetem a magyar és az német piac kínálatát.
De mindenkinek más az elvárása egy autóval szemben. Az Öcsémnek 8. gen. 2,0 volt automatával, és neki tökéletesen megfelelt, neki egy percig nem kellett volna nagyobb motor.
Nem a versenyzésről van szó, hanem mondjuk, hogy tudjál egy egészségeset előzni még 3-4 emberrel, ha már egy utazó szedánról van szó. A 2.0 8 gen alapból sem megy túlságosan, de, ha beleülnek 4-en (ne adj isten csomagokkal) onnatól kezdve fel kell tolni az emelkedőn vagy 6000-en forgatni folyamatosan, hogy valami történjen. Automatában még rosszabb lehet. Lóerő / tömeg arányt kell nézni, meg azt, hogy alul semmi nyomatéka nincs annak a motornak.
A 7 gen 2.0 manual sem túl combos, de még egy fokkal jobb, mint a 8gen.
Sztem is elég kell legyen 150 ló egy középkategóriás autóhoz, versenyezni, élményautónak meg van jobb is. A Bravoról olvastam mindenhol, h az 1.4i 90 ló az gyenge, s a faszt, csak meg kell forgatni, ha menetteljesítmény is kell. Közlekedni meg alul-középen is elég.
Én 2.4 automata 8. genből ültem át 2.0 automata 7. genbe.
Szerintem nincs akkora különbség a kettő motor között (tudtommal a két széria motorja majdnem ugyanaz). Még a 2.4 sem versenyautó, kényelmes utazóautó, ehhez meg szerintem (illetve nekem) elég a 2.0 is. Kicsit féltem tőle, de nem bántam meg. Ahogy írták, 2.4-ből is van manuális, a Type-S-kben ki lehet fogni, de az Executie jobb felszereltségű. Mérlegeld, neked melyik a fontosabb. Én szeretem automatát, és a 8. gen-nél fontos volt a jó felszereltség, így Executive Advanced Safety-t vettem gyári navival. Tényleg full-full felszereltségű volt, nagyon jó állapotban. Sajnos úgy adódott, hogy el kellett adnom, pedig nagyon jó kis autó volt. De csak a fentiek figyelembevételével. Ha gyorsulni akarsz. meg versenyezni, arra nem igazán való.
Sok a lelakott példány, jól körbe kell nézni, és türelmesnek kell lenni. A 2.4-nél lehet probléma az olajfogyás állítólag (enyémmel nem volt ilyen), főleg, ha nem volt rendesen karban tartva az autó. Sajnos ezt nem nagyon tudod kideríteni vásárláskor, csak hosszabb használat után derül ki, főleg, ha nem vallja be a tulaj. Nem hiszem, hogy sokan megtennék eladáskor.
8 gen accordot szeretnék vásárolni. Csak szedán jöhet szóba és a nfl küllemre jobban tetszik, így 2010-2012-es gyártási évű hondákat nézegetem. Elsősorban 2.4 benzin, ami érdekel, viszont az automata váltóval kapcsolatban vannak félelmeim. Manuális váltós változatot csak 2.0 motorral láttam. Több kiszemelt autó van a piacon, de szeretnék utána járni néhány dolognak.
Tudnátok tanácsot adni, hogy mikre érdemes figyelni ennél a generációnál? Melyiket ajánljátok jobban a manuális 2.0-t vagy a 2.4 automatát? Illetve, ha van tipp ilyen eladó sorban lévő autóról, ami nincs meghirdeve megköszönném!
Én is maradnék a "17 es keréknél, így is vékony a 225/45 gumi. Gyárilag ET55, nekem ET50 van fent, tettem 15mm es pogácsát, tehát ET35 még épp elfér a hátsó sárvédőívben ha gyári, de nem lesz egyvonalban a sárvédő vel, a képen kb ET5 - ET0 felni van a kocsin.
Viszont én kivettem a pogácsákat mert elöl nagyon megváltozik a kormányzás, hiába szélesebb a nyomtáv, gyári futóművel instabilabb az autó, hajlamos úszni és rosszabbul kanyarodik, érezhetően tolja az orrát. Napi használatra ET45 még jó lehet.
Ha csak játszós hétvégi akkor mehet rá a nagy felni kis ET vel.
Szervócső tényleg gyenge pont, a gyári 115 ezer ft kb, utángyártott 20-25, de fél évente - évente cserés, érdemesebb felújítattni profi helyen nagyobb nyomásra kérve.
Szervószivattyú is szivároghat, felújítani lehet, abból gyári sztem nagyon drága.
Kopogás érzékelő ment el nekem is, 45 ezer a gyári, érdemes azt megvenni, az utángyártott 6-8 ezer, de nekem pár hónap múlva bejelzett megint, aztán elmúlt, de időközönként jelzi.
Lámpák tudnak párásodni, ez tény.
Rohadás annyira nem jellemző ha nem volt sérülve, a facelift ajtajai rohadnak jobban én úgy olvastam, az enyém első szériás 2004 es, semmi rozsda az ajtók alján úgy, hogy angliában élek ahol minden reggel vizes az autó télen nyáron.
Ha látsz egy szép példányt megéri megvenni, még drágábban is. Megbízható, kényelmes és jó autó. Ha benzinest akarsz akkor a 2.4 est ajánlom.
A gyári 17-esek 9.9 kg-osak.
A 8.6 kg valóban egy jó érték akkor. Figyelni kell a gumi súlyát is mert pl. egy Bridgestone az k nehéz tud lenni ellenben egy Michelinnel vagy egy Contival.
Mondjuk ettől függetlenül ha szeretsz sportosan vezetni szerintem egy 17-es akkor is jobb. De nyilván ez egyéni döntés kérdése innen kezdve. Mert ügye a 18-as tény,hogy jobban mutat az autón de azon túl csak hátrányai vannak.
8.6kg-os felnijeim vannak 215/40 r18 gumival,ami kb összerakva ha jól emlékszem 18,5-19kg,sztem ez egy elég jó adat 18-nál,valaki 16os felnije 16kg volt önmagában gumi nélkül....ha jól néztem a 17es gyári type s felni 10,5 kg!?az gumival kb ugyan ez a súly lehet mint az enyém kb
Ekkora felnit ráteszel az kb. olyan 30 lóerő mínusz. Ezt komolyan mondom. Annyira megfogja az autót, hogy az nem igaz. Plusz a futómű ha nem ultrakönnyű a felni ekkora tömegű kereket kimozogni sem tud már.
Szerintem 7 genre a 17 az optimális választás. Vagy ha 18 akkor nagyon könnyű felni mindenképpen. Egyébként meg nagyon határeset a méret amit írtál.
Szervízben azt mondták, hogy marha érdekes de mindig a jobb hátsó ajtó alja kezd megindulni. Már akinél persze. Mert amúgy a rozsda pont nem jellemző a 7 genekre
Rozsda (ajtók alja, hátsó ívek), kuplung, féltengely, alsó talpas (ezek miatt elég gyakran kitörik a kerék) ezek tudnak gyenge pontok lenni.
Továbbá első lámpa beázása, kormányszervó olajszivárgása, valamint a szervócső.
Gázpedálállás jeladó, szervócső, kopogás èrzèkelő. Ezek aránylag drágábbak ès ha cserèlve voltak, az nem baj. Ha nem, akkor ezekre tègy fèlre egy keveset. Ezeken felül semmi extra. Kipróbálod, aztán ha előjön valami a próba közben, lesz alkualapod. Hirtelen ezek, aztán majd kiegèszíti a többi cartárs.
7gen. 2.4 Accord vásárlásánál mi az amire érdemes odafigyelni?Legjobb tudomásom szerint típushiba nem nagyon van,ha mégis légyszi segítsetek hogy mik azok.
Illetve a kérdés még az hogy 8x18 ET35 felni mennyire frankó ezen az autón? Ha jól tudom 7x17 ET55 a gyári,így kilógna a kasztni síkjából vagy kb egy vonalban lenne? köszönöm