HONDA fórum
2024. június 9. vasárnap, 17:32,  Felicián, Félix Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 969 | 968 | 967 | 966 | 965 | 964 | 963 | 962 | 961 | 960 | 959 | 958 | 957 | 956 | 955 | 954 | 953 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#49994 degumentes 0  2017. július 12. 09:45:13 re: #49993 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És sima szívómotornál alapjáraton 90kpa nyomás értéket mutat a map, ha pl. 10cm hosszabb csövet használok, akkor ez az érték már 100kpa felett van. Esetleg rossz lenne a map szenzor, vagy máshol keressem a hibát? Suzuki külső map szenzor, karbi vákuumába bekötve.
2017. július 12. 09:52:06: megválaszolva grego +  által, → #49995 

#49993 grego +  2017. július 12. 09:04:11 re: #49992 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem szabadna.
2017. július 12. 09:45:13: megválaszolva degumentes 0  által, → #49994 

#49992 degumentes 0  2017. július 12. 01:25:59    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Map szenzorral kapcsolatban lenne egy olyan kérdésem, hogy az normális e, hogyha hosszabb a vákuumcső, akkor megváltozik a map érték?
2017. július 12. 09:04:11: megválaszolva grego +  által, → #49993 


2017. július 12. 01:26: Szerkesztve degumentes 0  által, megtekintés

#49991 Honda imádó +  2017. július 5. 22:56:52 re: #49979 (degumentes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem is z7esem van és nekem minden egyezik a z6al, service manualból is mindig a z6 adatait állítottam

#49990 Newdesign +  2017. június 22. 14:44:48 re: #49989 (admin + )  ←  ‹›  0 | rejt
Paragi műbizi hátulja




2017. június 22. 19:11: Szerkesztve admin +  által, megtekintés

#49989 admin +  2017. június 22. 13:33:26 re: #49935 (Enoxml 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na, a köcsög NKH meggondolta magát, és a Paragi sportdobok mégse engedélyezettek. Pontosabban műbizonylatos, de a műbizonylat hátulján rajta kell lennie a pontos autótípusoknak , amire felrakható.
Honda nincs rajta, kivéve egy, a 2. -, vagy 3. generációs Accord. [SMIL:/harcol/kabbbbe.gif]
2017. június 22. 14:44:48: megválaszolva Newdesign +  által, → #49990 

#49988 fonta +  2017. június 22. 13:02:09 re: #49986 (tonyihun + )  ←  ‹›  0 | rejt
A két motorban kb. annyi egyforma, hogy K20A :) :) ;)

#49987 grego +  2017. június 22. 10:43:32 re: #49986 (tonyihun + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Pedig a motorcsere sokkal egyszerűbb megoldás. A blokk se ugyanaz, se a dugók, se a hajtókarok, szinte semmi nem ugyanaz. K20A3-ban sokkal gyengébb minden.

2017. június 22. 11:28: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#49986 tonyihun +  2017. június 22. 09:55:14    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Szerintetek a 7g5d Civic-ben lévő k20a3-t át lehet építeni k20a2-re? Miket kell ehhez cserélni? Gondolom a blokk ugyanaz. Motorcsere azért nem jó, mert azt meg már papírozni kellene.
2017. június 22. 13:02:09: megválaszolva fonta +  által, → #49988 
2017. június 22. 10:43:32: megválaszolva grego +  által, → #49987 

#49985 -Törölt felhasználó- 2017. június 12. 21:53:24 re: #49982 (Vale46B20 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem van itr.

#49984 PelyV(T)i +  2017. június 12. 10:34:41 re: #49983 (DózeR + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem tudom, de ennyi pénzért már JÓ leömlőt is lehet venni, nem ilyen....hmm... nemistudommiezt.

#49983 DózeR +  2017. június 10. 21:18:57 re: #49982 (Vale46B20 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem ismerem az árakat, de ez postázza is Magyarországra. LINK De kétlem, hogy itthon Vogelsinger Sanyinak ne lenne valami rendes B-s leömlője. [SMIL:/ketelkedik/err.gif]
2017. június 12. 10:34:41: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #49984 

#49982 Vale46B20 0  2017. június 10. 20:53:04 re: #49981 (SlaveDealer + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
itr t akartam de nem találok sehol sem [SMIL:/smile9.gif]
2017. június 12. 21:53:24: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #49985 
2017. június 10. 21:18:57: megválaszolva DózeR +  által, → #49983 

#49981 SlaveDealer +  2017. június 10. 19:15:57 re: #49980 (Vale46B20 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ennél szerintem egy gyári öntvény vti leömlő is jobb ... ha pénz hiányába vagy akkor gyári ITR-t tegyél fel.
Vagy gyűjts egy jobbra ...
2017. június 10. 20:53:04: megválaszolva Vale46B20 0  által, → #49982 

#49980 Vale46B20 0  2017. június 10. 15:24:17    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez B20vtecez jó lehet?
Köszi a választ előre is.
2017. június 10. 19:15:57: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #49981 

#49979 degumentes 0  2017. június 7. 18:16:54 re: #49978 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lehet, én csak azt tudom, hogy az enyém (Z7) és ugyanoda állítva, vezérlés, gyújtás, mint a haver Z6-osán, az enyém be se indult. De egyébként biztos, hogy igazad van.
2017. július 5. 22:56:52: megválaszolva Honda imádó +  által, → #49991 

#49978 civic4d 0  2017. június 7. 15:51:23 re: #49977 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nekem z7 volt aztán z6 lett.
Z6,Z7 között az egr szelep járata a különbség szerintem de javits ki.ezen felül tök ugyan az a kettő.
2017. június 7. 18:16:54: megválaszolva degumentes 0  által, → #49979 

#49977 degumentes 0  2017. június 7. 01:05:09 re: #49974 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A Z7 nem teljesen olyan, mint a Z6. Az enyémen Z7 van, haverén Z6 és máshova kellet rakni a vezérlést is és a gyújtást is.
2017. június 7. 15:51:23: megválaszolva civic4d 0  által, → #49978 

#49976 degumentes 0  2017. június 7. 01:01:17 re: #49975 (juhilaci + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mennyiért adod? [SMIL:/smile7.gif]

#49975 juhilaci +  2017. június 6. 23:14:16 re: #49968 (istvankisss 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nekem van eladó BC stage 2 zsírúj dobozban, ha érdekes lehet :)
2017. június 7. 01:01:17: megválaszolva degumentes 0  által, → #49976 

#49974 civic4d 0  2017. június 6. 18:24:05 re: #49965 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Y2,Z7 pont olyan mint a Z6.
2017. június 7. 01:05:09: megválaszolva degumentes 0  által, → #49977 

#49973 istvankisss 0  2017. június 6. 18:16:28 re: #49972 (simplex + )  ←  ‹›  0 | rejt
És megéri beletenni? Vagy kapsz +10 lóért cserébe +2 liter fogyasztást? Gondolom, ott már a körítést is cserélni kellene hozzá... [SMIL:/smile2.gif]

#49972 simplex +  2017. június 6. 16:40:25 re: #49968 (istvankisss 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De lehet, van egz csomó féle. Blox, BC, Crower, Bisi, Skunk2 stb. Változó, hogy melyik mennyire tartós.
60-120 körül vannak általában.
2017. június 6. 18:16:28: megválaszolva istvankisss 0  által, → #49973 

#49971 PelyV(T)i +  2017. június 6. 14:18:50 re: #49970 (istvankisss 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Gyári profilra koszorült .

#49970 istvankisss 0  2017. június 6. 13:44:41 re: #49969 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia! Mit lehet tudni róla? Gyárihoz viszonyítva mennyiben más?
2017. június 6. 14:18:50: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #49971 

#49969 PelyV(T)i +  2017. június 6. 13:22:32 re: #49968 (istvankisss 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem van egy Gaal-ék által újraköszörült tengelyem.... ha érdekel valakit.
2017. június 6. 13:44:41: megválaszolva istvankisss 0  által, → #49970 

#49968 istvankisss 0  2017. június 6. 11:33:21 re: #49965 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha már a kopott tengelyeknél tartunk, ezekbe a D-s vtec hf-ekbe nem lehet kapni spec vezérműtengrlyeket? Vagy annyira drága, hogy nem éri meg? Csak azért kérdem, mert van tartalékba egy d16z6 hengerfejem himbasor meg veztengely nélkül. Mint írtam, talonba vettem, de hátha lehetne upgradeelni, és nem figyelne a polcon... [SMIL:/szetvert.gif]
2017. június 6. 23:14:16: megválaszolva juhilaci +  által, → #49975 
2017. június 6. 16:40:26: megválaszolva simplex +  által, → #49972 
2017. június 6. 13:22:32: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #49969 

#49967 istvankisss 0  2017. június 6. 11:04:11 re: #49934 (Chris0604 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi a választ!

#49966 AdamJ +  2017. június 6. 09:02:02 re: #49965 (bütyök + )  ←  ‹›  0 | rejt
Így lesz, köszönöm! [SMIL:/smile2.gif]

#49965 bütyök +  2017. június 6. 00:42:47 re: #49964 (AdamJ + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ha a max power a lényeg akkor csak Z6 vagy Y8 fejet keress. Z8 az vtec-e,a W4 meg kurva ritka.
2017. június 6. 18:24:05: megválaszolva civic4d 0  által, → #49974 
2017. június 6. 11:33:22: megválaszolva istvankisss 0  által, → #49968 
2017. június 6. 09:02:02: megválaszolva AdamJ +  által, → #49966 

#49964 AdamJ +  2017. június 5. 15:37:48 re: #49956 (Yaroslav + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor ha jól értem a D14A3-a s motorhoz a következő motorok hengerfejei jók:
D16Z6
92 kW; 144 Nm; OBD-1 PGM-FI; VTEC
1991–1995 Honda Civic Si
1992–1995 Honda Civic EX, EX-V
1992–1995 Honda Civic ESi (EU Market)
1993–1996 Honda Del Sol ESi (EU)
D15Z8
95.4 kW; 139 Nm; OBD-2 MPFI; VTEC
1997–2000 Honda Civic LS (EU Market)
D16W4
93 kW; ???
1998–2001 Honda Civic Aerodeck MC1 1.6i VTEC/ES
D16Y8
95 kW; 145 Nm; OBD2-b; VTEC
1996–1997 Honda Del Sol Si (US)
1996–2000 Honda Civic EX (US, UK)
1996-1998 Honda Civic Coupe (UK)
2017. június 6. 00:42:47: megválaszolva bütyök +  által, → #49965 

#49963 Andris +  2017. június 3. 19:44:35 re: #49961 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Akkor nem hoz plusz 20 lovat ? [SMIL:/szetvert.gif]

#49962 bütyök +  2017. június 3. 19:44:26 re: #49958 (simplex + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mi az hogy nullára van kopva? Hiányzik a bütyök és tök kerek a vezérműkerék?

Meg az 5 évvel fiatalabb fejben új a tengely?Gondolom az nem kopik...

Egy esi fej az nem egyenlő az esi swappal és simán 100 felett van a reális ára.

#49961 grego +  2017. június 3. 19:33:49 re: #49960 (Andris + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát, ha szereted hogy brutál hangos lesz és 2000-nél és 4000-nél nem lehet megmaradni a kocsiban, akkor hajrá :D
2017. június 3. 19:44:35: megválaszolva Andris +  által, → #49963 

#49960 Andris +  2017. június 3. 19:28:31    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egy kérdésem lenne. Ha mást nem módosítok érdemes lecserélni a gyári katalizátort sport katra, egy nyitott hátsó dob van alatta, az autó EP3.

Köszi :)
2017. június 3. 19:33:49: megválaszolva grego +  által, → #49961 

#49959 Márton87 +  2017. június 2. 13:24:05 re: #49955 (Yaroslav + )  ←  ‹›  0 | rejt
HRV2003 is használt ilyet a Mazda MPS-en. tök jó kis cucc. Szűr ezt is azt is, de víz ellen véd azoknál, akik alulra teszik a szűrőt. Ha bele mártogatod a kocsit a Dunába, akkor persze kicsi az esély, hogy megvédi. Ez esetben az egész kocsira húznék egy ilyet





Semmi baj nincs ezzel a cuccal

#49958 simplex +  2017. június 2. 09:24:04 re: #49952 (AdamJ + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Az Y8/Z6 hengerfej helyett tudom még ajánlani a D16W4-et. Ugyanaz, mint az Y8 (P2P).

Az Y8/Z6 hengerfejekben a himbasor meg a tengely, hacsak nem volt cserélve újra, már nullára van
kopva általában, de erről az eladók többsége nem tud, vagy nem akar tudni.

Én angol civicből szereztem komplett motort 80 körül, aranysárga belsővel, míg esi swapot néhány elmebeteg 60-80 körül árul. Leszeded a HF-et, meg amit kell, a blokkot meg eladod.

Még sima esi-hez is érezhető volt a difi, amit az új, kopásmentes tengely/himbasor jelentett.

2017. június 3. 19:44:26: megválaszolva bütyök +  által, → #49962 

#49957 degumentes 0  2017. június 2. 02:08:12    ‹›  0 | rejt
Szombaton, ha lesz időm, végre élesbe is kipróbálom az új gyújtást:D https://www.youtube.com/watch?v=BH6zGGWowYk

#49956 Yaroslav +  2017. június 1. 21:20:01 re: #49952 (AdamJ + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Szia!
Erre elvileg az ESi (D16Z6) / LSi (D15Z8) hengerfejei a válaszok. Illetve a korábban is említett D16Y8 ami EX kóddal futott a UK-ban.
Ezek SOHC VTEC hengerfejek, de azért ezek cseréje már komolyabb mutatvány. Cserébe tele a fórum és a net ezen swapok részletes leírásával, bevásárlólistával, stb. Illetve rendszeresen kerülnek fel komplett eladó rendszerek az apróban is.
Jó molyolást! :)
2017. június 5. 15:37:48: megválaszolva AdamJ +  által, → #49964 

#49955 Yaroslav +  2017. június 1. 20:48:24    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én nem akarok flamelni, de ez egy butaságnak tűnik.
Veszel egy nagy áteresztőképességű szűrőt, majd ráhúzol egy zacskót? Persze, értem én, hogy szuper anyag, de a fojtást nem csökkenti az biztos. Cserébe, ha már ilyen magasságban szív vizet, akkor úgyis tökmindegy. Vagy nem?
A másik, hogy ha jól emlékszem az erről szóló vitákban már eléggé kikristályosodott, hogy önmagában az oké, hogy több megy át, de a bazi meleg motortérből, cserébe egy mezei vti rendszerrel ami a lökhárító mögül szív hideget. Ennek a zsáknak akkor lehet értelme, ha tényleg levezeted magát a szűrőt oda, ahol egyébként is szívna, de akkor is max ugyanott vagy szerintem.
Ráadásul gondolom még cserélgetheted is minden vizsga előtt, ha már korábban meg nem szólják...
Illetve személyes vélemény és tapasztalat, hogy nem olyan nagy fun ám mosogatni meg olajozni ezeket a cuccokat, főleg rendszeresen... (Nekem gyári helyre való mosható volt, de már papírozom, egy ideje.) A legjobb az volt, amikor a garázs előtt tisztítottam, és a szűrő mellett elszálló permet köv hétvégére teljesen kiirtotta a gyepet két sávban amíg elért...
2017. június 2. 13:24:05: megválaszolva Márton87 +  által, → #49959 

#49954 delmarco 0  2017. június 1. 18:01:23 re: #49953 (fonta + )  ←  ‹›  0 | rejt
Motor gyari, de ilyen miatt nem aggodok, hogy leszakad mert, ha ugy alakul akkor ugyanott valtok mint ahol gyarilag tiltana 8200-nel.

#49953 fonta +  2017. június 1. 17:03:07 re: #49946 (delmarco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
és gyári??
mert akkor talán kicsit sok az...
De ez mindig utólag derül ki...mikor leszakad valami :(
2017. június 1. 18:01:23: megválaszolva delmarco 0  által, → #49954 

#49952 AdamJ +  2017. június 1. 15:40:35 re: #49951 (Márton87 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi, igen, tudom, hogy 16 szelepes, a légellátó rendszert már lecseréletem (szívósor, stb), most azon vagyok, hogy a hengerfejet is lecseréljem, ha van jobb alternatíva a gyári szereltnél.
2017. június 2. 09:24:04: megválaszolva simplex +  által, → #49958 
2017. június 1. 21:20:01: megválaszolva Yaroslav +  által, → #49956 

#49951 Márton87 +  2017. június 1. 15:34:51 re: #49950 (AdamJ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
még mindig ugyanaz a válasz. 16 szelepes a kocsid

16V = 16 valve = 16 szelep


D14 motor, wikipedia


E szerint 75 lovas a kocsid. Ha erősebbet akarsz, akkor a tömítést kell cserélni a szívósor és a pillangószelep közt, vagy maga a szívósort.

Inkább vidd egy szakihoz...
2017. június 1. 15:40:36: megválaszolva AdamJ +  által, → #49952 

#49950 AdamJ +  2017. június 1. 14:47:50 re: #49948 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elnézést, rosszul fogalmaztam; 16v-s hengerfejet szeretnék rárakni a D14A3-as motorra, ami jobb, mint amivel szerelték, és ebben kérném a segítséget. Köszi a korrekciót
2017. június 1. 15:34:51: megválaszolva Márton87 +  által, → #49951 

#49949 valaki107 0  2017. június 1. 14:22:57 re: #49947 (AdamJ + )  ←  ‹›  0 | rejt
Tegyél rá y7-et, az jó rá, nekem van is egy eladó :)

#49948 admin +  2017. június 1. 14:02:30 re: #49947 (AdamJ + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
De hisz az már eleve 16szelepes, nem? [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif]
2017. június 1. 14:47:50: megválaszolva AdamJ +  által, → #49950 

#49947 AdamJ +  2017. június 1. 13:44:10    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok, van itt valaki aki D14A... motorra ('97 Civic 1.4i NonFL) rakott már 16 szelepes hengerfejet, és segítene egy-két dologban elindulni? [SMIL:/egyeb/chat.gif]
2017. június 1. 14:22:57: megválaszolva valaki107 0  által, → #49949 
2017. június 1. 14:02:30: megválaszolva admin +  által, → #49948 

#49946 delmarco 0  2017. június 1. 12:18:21 re: #49945 (fonta + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen, ecu
2017. június 1. 17:03:07: megválaszolva fonta +  által, → #49953 


2017. június 1. 12:18: Szerkesztve delmarco 0  által, megtekintés

#49945 fonta +  2017. június 1. 11:40:08 re: #49944 (delmarco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gyári 1.6 VTi?
Óra szerint, vagy ECU szerint?
2017. június 1. 12:18:21: megválaszolva delmarco 0  által, → #49946 

 << eleje | 969 | 968 | 967 | 966 | 965 | 964 | 963 | 962 | 961 | 960 | 959 | 958 | 957 | 956 | 955 | 954 | 953 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.53, 0.41, 0.4
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.233 mp, 9 query