És sima szívómotornál alapjáraton 90kpa nyomás értéket mutat a map, ha pl. 10cm hosszabb csövet használok, akkor ez az érték már 100kpa felett van. Esetleg rossz lenne a map szenzor, vagy máshol keressem a hibát? Suzuki külső map szenzor, karbi vákuumába bekötve.
Na, a köcsög NKH meggondolta magát, és a Paragi sportdobok mégse engedélyezettek. Pontosabban műbizonylatos, de a műbizonylat hátulján rajta kell lennie a pontos autótípusoknak , amire felrakható.
Honda nincs rajta, kivéve egy, a 2. -, vagy 3. generációs Accord.
Pedig a motorcsere sokkal egyszerűbb megoldás. A blokk se ugyanaz, se a dugók, se a hajtókarok, szinte semmi nem ugyanaz. K20A3-ban sokkal gyengébb minden.
Sziasztok!
Szerintetek a 7g5d Civic-ben lévő k20a3-t át lehet építeni k20a2-re? Miket kell ehhez cserélni? Gondolom a blokk ugyanaz. Motorcsere azért nem jó, mert azt meg már papírozni kellene.
Lehet, én csak azt tudom, hogy az enyém (Z7) és ugyanoda állítva, vezérlés, gyújtás, mint a haver Z6-osán, az enyém be se indult. De egyébként biztos, hogy igazad van.
Ha már a kopott tengelyeknél tartunk, ezekbe a D-s vtec hf-ekbe nem lehet kapni spec vezérműtengrlyeket? Vagy annyira drága, hogy nem éri meg? Csak azért kérdem, mert van tartalékba egy d16z6 hengerfejem himbasor meg veztengely nélkül. Mint írtam, talonba vettem, de hátha lehetne upgradeelni, és nem figyelne a polcon...
HRV2003 is használt ilyet a Mazda MPS-en. tök jó kis cucc. Szűr ezt is azt is, de víz ellen véd azoknál, akik alulra teszik a szűrőt. Ha bele mártogatod a kocsit a Dunába, akkor persze kicsi az esély, hogy megvédi. Ez esetben az egész kocsira húznék egy ilyet
Az Y8/Z6 hengerfej helyett tudom még ajánlani a D16W4-et. Ugyanaz, mint az Y8 (P2P).
Az Y8/Z6 hengerfejekben a himbasor meg a tengely, hacsak nem volt cserélve újra, már nullára van
kopva általában, de erről az eladók többsége nem tud, vagy nem akar tudni.
Én angol civicből szereztem komplett motort 80 körül, aranysárga belsővel, míg esi swapot néhány elmebeteg 60-80 körül árul. Leszeded a HF-et, meg amit kell, a blokkot meg eladod.
Még sima esi-hez is érezhető volt a difi, amit az új, kopásmentes tengely/himbasor jelentett.
Szia!
Erre elvileg az ESi (D16Z6) / LSi (D15Z8) hengerfejei a válaszok. Illetve a korábban is említett D16Y8 ami EX kóddal futott a UK-ban.
Ezek SOHC VTEC hengerfejek, de azért ezek cseréje már komolyabb mutatvány. Cserébe tele a fórum és a net ezen swapok részletes leírásával, bevásárlólistával, stb. Illetve rendszeresen kerülnek fel komplett eladó rendszerek az apróban is.
Jó molyolást!
Én nem akarok flamelni, de ez egy butaságnak tűnik.
Veszel egy nagy áteresztőképességű szűrőt, majd ráhúzol egy zacskót? Persze, értem én, hogy szuper anyag, de a fojtást nem csökkenti az biztos. Cserébe, ha már ilyen magasságban szív vizet, akkor úgyis tökmindegy. Vagy nem?
A másik, hogy ha jól emlékszem az erről szóló vitákban már eléggé kikristályosodott, hogy önmagában az oké, hogy több megy át, de a bazi meleg motortérből, cserébe egy mezei vti rendszerrel ami a lökhárító mögül szív hideget. Ennek a zsáknak akkor lehet értelme, ha tényleg levezeted magát a szűrőt oda, ahol egyébként is szívna, de akkor is max ugyanott vagy szerintem.
Ráadásul gondolom még cserélgetheted is minden vizsga előtt, ha már korábban meg nem szólják...
Illetve személyes vélemény és tapasztalat, hogy nem olyan nagy fun ám mosogatni meg olajozni ezeket a cuccokat, főleg rendszeresen... (Nekem gyári helyre való mosható volt, de már papírozom, egy ideje.) A legjobb az volt, amikor a garázs előtt tisztítottam, és a szűrő mellett elszálló permet köv hétvégére teljesen kiirtotta a gyepet két sávban amíg elért...
Köszi, igen, tudom, hogy 16 szelepes, a légellátó rendszert már lecseréletem (szívósor, stb), most azon vagyok, hogy a hengerfejet is lecseréljem, ha van jobb alternatíva a gyári szereltnél.
Elnézést, rosszul fogalmaztam; 16v-s hengerfejet szeretnék rárakni a D14A3-as motorra, ami jobb, mint amivel szerelték, és ebben kérném a segítséget. Köszi a korrekciót