Szegény Löki... mondjuk a ferrari mindig is híres volt a megbízhatatlanságáról.
Sajnálom szerencsétlent biztos első hely ment el neki a műszaki hiba miatt.
Perez
Simán övél volt a futam miután Leclerc kiesett.
A redbull meg ezzel a helycserével... Még szerencse hogy tavaly csak Bottas-nak kellett elengednie Hamiltont.
Perez max csak akkor nyerhet ha kiesik Verstappen.
No komment.
Hamilton megint szerencsétlen volt Magnussennel való találkozásával de szépen feljött a végére. Mondjuk ez a kevés üzemqnyag ami miatt bukta a 4. helyet áhhh de amatőr hiba a merci részéről.
Sainz meg egyszerűen nagyon szenved az idei ferrariban...
Ja és azért a kommentátor Máté (?) jól helyretette Wéber Gabit az elengedős esetkor.
Mercedes with the long awaited updated 'anti hopping' bottom which features a knife on the outermost part. Also introduced the double t-tray, already used by Aston Martin, Ferrari and Red Bull #Formu1a #SpanishGP
A look at long and lateral acceleration during qualy!
-Ferr had highest average accel. Excellent traction (highest positive long accel) and lateral grip (widest graph)
-Merc and Ferr have impressive braking
-RB compensates during straights
Igen, de nézzük pl a Ferrarit. A '19-es motor balhé után kicsit elvoltak a középmezőnyben. Közben volt idejük, pénzük fejleszteni. Most már ilyet se lehet ha jól értem.
Zseniális.
Az elmúlt 7 évben is ez volt. Lényegtelen, hogy kinek drukkol az ember. Hoznak egy szabályt, aki betalál nyer sokáig, a többi szopik. Majd jön egy új ciklus.
Szívás? A hibrid éra pont ezért volt mercedes only. Amiből anno nagyot szakított a merci, most amiatt a szabály miatt szívnak. Persze nem jó ez így, de amúgy meg ha nekik járt, másnak is jár.
Senna, Schumi, Ham? Részemről inkább Mansell, Prost, és nem gondoltam volna, de Alonso 2.0 (a visszatérése óta teljesen más)
Szóval akkor az úgy van, hogy ha pl most elkölt vmennyi pénzt a jövő évi autóra akkor annyival kevesebbet költhet jövőre?
Ez így szívás. Nem lehet azt csinálni hogy elengednek egy szezont a következő miatt. Vagyis most marad ez az erő sorrend '26-ig??
Amúgy meg Bottas(s) 4ever! Láttátok a futam utáni fürdőzését? Inkább nem linkelem ... ))
Mondtam én, hogy ez a gond Hamiltonnal, nehogy megdöntse a naaagy Sumi rekordját...
Nem mintha az bármit is jelenten hogy neki, most 7 vagy 8 van. sztem. qrvára nem ez számít.
Számomra Senna nagyobb mint Sumi pedig nincs annyi vb. címe.
A mercinek meg ha nem jön be a fejlesztés amit spanyolba hoz (márpedig nagyon úgy néz ki, hogy ennek az évnek annyi) akkor a 23-as évre fognak koncentrálni.
Építsenek jó autót. (annyival vannak nehezebb helyzetben mint az előző időszak többi csapata, hogy a költségsapka nagyon lekorlátozza a lehetőségeiket) de a redbull is elköltötte az idei pénzének a 75%-át már... Érdekes lesz.
Pontosan. Hamilton volt az aki Silverstone-ig mindig elvette. Nem egy ütközést/kiesést mentett meg.
Azt Angliában már nem vettem el. Láttuk mi történt.
Most hétvégén Miami-ban is elvette Sainz mior jött Max... vmelyiknek engednie kell különben kipottyannak. Ez ilyen.
Sztem. is sanszos, hogy összefog ő még akadni Lökivel (bár eddig ügyesen megoldották), anno mikor gokartoztak nagyon utálták egymást, de ez a feszültség kettőjük között már elmúlt. Hogy kiújul-e azt nem tudni...
Hátööö izé ... '23-ig van szerződése Hamiltonnak. Ha most a jövő évi autóra állnak át, akkor még bármi lehet ...
Azt viszont nem tudom, hogy a költség plafont hogyan lehet kezelni ha a köv szezonra akarnak fejleszteni. Hogy van ez?
"Looking at the data from the fastest laps in the race before the Safety Car was called out i noticed something quite interesting: Verstappen gained on Leclerc in the slow section in S2. This didn't happen on Saturday, showing that Red Bull made their tyres work very well for the Grand Prix on Sunday, not only being able to avoid the graining thanks to their weight upgrades, but also beating Ferrari in what is their strong point. In particular we can see that Verstappen can go on 100% throttle before the chicane: the RB18 is a great race car..."
"RED BULL vs FERRARI
As usual after a race weekend here is a thread on what we learned about the title fight between the RB18 and the F1-75 in Miami!
Red Bull was around -0.18% faster than Ferrari, quite similar to Imola: Maranello has to reply to the upgrades on the RB18"
"Race-used, forged titanium connecting rod and piston from the 2020 Ferrari SF1000 driven by 4-time World Champion Sebastian Vettel and multiple race-winner Charles Leclerc. The 1.6L turbocharged V6 revved up to 15,000 rpm generating 950 horsepower and loads of heat, as witnessed by the bluing of the piston skirt.
The connecting rod and piston come with a Certificate of Authenticity."
Craig Scarborough
@ScarbsTech
Look carefully at the piston crown, you can see the starburst pattern @MAHLE_Group jet ignition (pre chamber)
A rinyagép megint beszólt a csapatnak. Ritka nagy hülye ez az ember...
Tavaly végig anyázta a saját csapatát hogy milyen szar döntéseket hoztak és nem hagyták hogy ő döntse el mi legyen mert ő jobban tudja a kocsiból. Most hagyták hogy döntsön most az a baja hogy miért neki kell csinálnia valamit. Miért nem vágja ki a csapat, csak rombolja a csapatmorált és röhejessé teszi az egész csapatot. Ott van Russel sokkal jobb mint hamika, el kellene már engedni divatbemutatókra ezt a majmot. Rinyálása írott formában
"#MiamiGp - Team TopSpeed
-Red Bull confirms to be a low-drag car, once again at the top (also low-drag setup)
-Mercedes low-downforce package shaved loads of drag
-Ferrari went for an higher-downforce setup
-McLaren 5.5% more drag than Mercedes!"
"Red bull are running by-pass ducts in the brake drums on both front and rear brakes.
These aren't for any brake cooling, but might be to create some aero outwash, or tyre temperature management."