Esetleg maga a turbó nem lehet hogy mégis szar? Vagy az egr átvezetőcső ami el szokott repedni, és ott elszökik a légmennyiség. A többi meg jónak tűnik így a leírás alapján.
A következő problémába futottunk bele
N22A motor, FR-V, turbó nyomás 1800 és 2500 között áll fel, ahogy tartja úri kedve.
EGR tiszta, légtömegmérő látszólag rendben, vízfhőfok rendben, turbó rendben, alapvetően minden stimmel.
De néha kiáll DPF korom hibára, majd egy kis pályázás, hosszú táv után helyreáll, de a turbó össze vissza indul.
A vákum mintha hibázna egy kicsit (5 fékpumpálás után leesik), de alapvetően azzal sincs gond.
Szerelő megtalálta a hiba forrását:
az AC Pumpát kell lecserélni.
Gondolom bontottat nem érdemes - ki tudja meddig bírná.
Ezért inkább utángyártott,de új állapotú a nyerő.
Van ebben valakinek tapasztalata,melyiket lenne érdemes?
Köszi!
Hali!Egy egység a hátsó fék,a rendes féket a dugattyú mozgatja,a kézit meg a bowden.Jól össze szokott rohadni.Próbáld meg kitisztítani,minden elemét megmozgatni.De ,a fék nem játék.Ha nem vagy biztos a dologban,szervíz.Lehet kapni egyébként,újat,felújítottat is.
Az 1.8 VTi-m miatt írok. Nem fog a kézifék abszolút semmit. A kéziféknek külön féknyerge van? Lehet ezt javítani, utángyártottban kapni? Vagy bontottat is érdemes, vagy az felejtős?
Kötelező szervizbe hova viszitek a kocsit? Ahol vettétek, vagy mindig kértek ajánlatot pár helyről és az alapján?
Van olyan szervíz amit inkább kerüljek, illetve amit ajánlotok?
Pontosan nem emlékszem, de nekem valahogy úgy szedték ki, h ráerősítettek olyan szerszámot, ami egy rúd volt, és azon volt egy csúsztatható súly. Valami spéci szerszám, a nevét nem tudom.Ezt a súlyt felfelé rángatva szép lassan ki lehetett mozgatni a porlasztót. Persze sok oldószerrel beáztatva. Nem tudom értelmesebben elmagyarázni, de gondolom érthető.
Na megtaláltam, ehhez hasonló volt. Sokféle van, készletben is lehet kapni.
Hát nem egyszerű, de elvileg ide-oda forgatással megoldható. Az üzemanyagcsatlakozónál kell ütögetni egy kalapács rúd párossal. Aztán a másik irányba újra. Ilyen 10-30fok körül tud mozogni. Elvileg ha már könnyen mozog akkor az elektromos csatlakozó felől egy feszítővassal tudod felfelé feszíteni miközben a maradék 2 kezeddel forgatod a kalapács segítségével. Ha nem megy akkor el kell dönteni hogy melyik a drágább a szelepfedél vagy a porlasztócsúcs. És az olcsóbbat szétbarmolni. A csúcs lesz az olcsóbb.
Üdv Cartársak!
Ki hogyan tudja kiszedni az olajbetöltő sapka melletti porlasztót N22A2 dízel mociból?
Kicsi a hely, nem igazán férni hozzá...
Ajánljatok kérlek valami szerszámot akár! Köszönöm!
6gen angol civicnél mennyire gyakori az a vezetőoldalon az ajtóban a kábeltörés? A centrálzár kezd szarakodni, kifele nyit de befelé nem zár, ha megmozgatom a kábelköteget akkor működik.
Kérdésem arra irányulna, hogy törik ezekben a kábel vagy esetleg a gyorscsatlakozó szarakodhat?
Köszi előre mindenkinek
Jó ötlet köszönöm, de sajna ez sem segített.
Közben sikerült elvontatnom a szerelőhöz.
Remélem tényleg csak valami tiltás van rajta.
Azért közi a hozzászólásokat, írk majd ha kiderül a hiba oka.
Hátramenetben tolattam volna be egy kisebb emelkedőm a parkolóba amikor lefulladtam - saját hibám ezt vállalom.
DE utána hiába akartam újraindítani, nem sikerült.
Csak az önindítási próbálkozás hangját hallom.
1. akksit ellenőriztem, és rá is töltöttem nem segített
2. pótkulcs elő,de az sem segített (immobilizer miatt javasolták)
Létezik valami ami blokkolja lefulladás után a következő beindítást,és miért mi lehet a probléma oka?
Oké, a szerelő majd többet tud vele kezdeni ha oda lesz vontatva, de talán tudtok vmi Hondás tippet adni.
Honda Civic 7gen. 1.4
Köszönöm!
Hétvégén sikerül szert tennem egy 6.gen hecsire.
Futkozós hétköznapi kis közlekedőedény lesz, pont amire kitalálták
Vezérléscsere szükséges.
Rendelném az alkatrészeket de d14a3 75 lovashoz kétféle szíjat hoz az unix, 103 és 106 fogas szíjat.
6.gen eddig nem volt nekem, nincs tapasztalatom vele.
Melyik passzol a kettő közül hozzá?
Pontatlan kérdés. Stabrudas, vagy stabrúd nélküli lengőkarokról beszélünk? Hátul nem egyforma a szilent mérete! Ha írtál volna egy felszereltséget (LSi, ESi, VTi, VEi) meg egy évjáratot, beljebb lennénk.
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani hogy 5gen 4d civic első lengőkar belső szilentje mekkora méretű, illetve a hátsó lengőkar lengéscsillapító szilent mérete érdekelne. Én ez első lengőkar belső szilent méretére 36X50X12-t mérek illetve a hátsó esetében 36X50X10. A bárdi meg 37-es külső átmérővel hozza.
Esetleg aki nemrég cserélte, meg tudja mondani melyiket vette?
Üdv!
Ajánljatok légyszi Bp környéki szerelő(ket), anyám Jazz-ét kell kipofozni. Aki korábban itt lett ajánlva, s rendbe is rakta a nyelestengely csapágyat, szabin van, mint ahogy a helyi szerviz is.. A kocsi meg munkaeszköz, minél előbb kéne..
Sziasztok,
Honda CRV 2013. Világít a keréknyomás visszajelző.
Kormányoszlopról elvileg törölhető, de a menüben ahol törölni kell nincs csak a speed alarm beállítás és a többi nincs.
A vicc hogy már egyszer 1 éve bejelzett és akkor tudtam törölni a menüben, most pedig nincs is olyan menű opció ahol törölni lehet.
https://www.youtube.com/watch?v=euYZoCZcmWc
1:04-nél a videóban nekem csak a speed alarm van is semmi más.
Sziasztok!
Egyelőre érdeklődni szeretnék, illetve hogy létezik-e ilyesmi egyáltalán.
Teljes "külső" ápolás / felújításra lenne szükségem.
Adott egy Honda Accord 7gen, sedan. Itt ott karcos (viseltes) illetve az első lökhárítón illetve a hátsón van egy-egy kb 1cm átmérőjű festék lepattanás (ráparkoltak). Szeretném kipolíroztatni (valamilyen utókezeléssel) illetve előtte a fényezést kijavíttatni ahol szükséges no meg a lökhárító patentek is itt-ott elengedtek, jó lenne pótoltatni.
Erre a megoldásra keresnék szakit, vagy tudtok-e ajánlani. Elsősorban Budapest és környékén lenne jó, de nyilván ajánlás esetén ez sem szempont, sokkal fontosabb lenne számomra, hogy rendben és szép legyen a kicsi kocsi és ne valahogy "összetákolva" ami ránézésre szép .
Előre is köszönöm a segítséget.
üdv. V
Ui.: Nyilván nem szeretnék milliárdokat költeni, szóval fontos lenne a megfelelő ár/érték arány is. De nem is azt jelenti, hogy "mindegy csak occsó legyen tesa", pont ezért is érdeklődöm, hogy tudjam mit hogyan tudok kalkulálni.
Köszi srácok a segitséget, eredeti benne a Kpro, mostmár Gondi Petinél van a gép
Szarul indult nekem az augusztus, úgyhogy kedvességből mára az egyik henger is megmakkant . Még jókor jutott el értő kezek közé
Ha lesz fejlemény az EP3-mal, bedobom ide a közösbe, hátha segit másnak...