HONDA fórum
2024. június 7. péntek, 13:33,  Róbert, Roberta Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 970 | 969 | 968 | 967 | 966 | 965 | 964 | 963 | 962 | 961 | 960 | 959 | 958 | 957 | 956 | 955 | 954 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#50049 Honda imádó +  2017. szeptember 3. 21:44:42 re: #50041 (Mcgrady + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért nem pálya, mert a himbasor meg a veztengely lefogatás a hengerfej része, ezt együtt munkálják meg, fúrják vonalba stb, tehát ha te átteszed a másik himbasort lefogatóval meg tengelyel együtt az nem biztos, h passzolni fog, mivel a két "félkör ív" nem egymáshoz való, ha ez működne már tuti megcsinálta volna valaki [SMIL:/smile5.gif]
2017. szeptember 5. 10:57:46: megválaszolva degumentes 0  által, → #50057 
2017. szeptember 3. 22:59:25: megválaszolva Mcgrady +  által, → #50050 

#50048 valaki107 0  2017. szeptember 1. 11:03:58 re: #50041 (Mcgrady + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szia!
Én úgy tudom, picit hosszabban tart nyitva a vtec z6 tengellyel, de biztos van aki programozott már ilyet, az meg tudja mondani.

#50047 LINSZTER +  2017. szeptember 1. 06:08:10 re: #50046 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Attól is függ milyen kábelköteg van hozzá és melyik ECU-t tudod beszerezni.
Doctronic
KTuner InECU / Flash
Hondata KPro / FlashPro
2017. szeptember 4. 16:38:26: megválaszolva Tonx +  által, → #50051 

#50046 -Törölt felhasználó- 2017. augusztus 31. 23:29:50    ‹›   →  ↑  0 | rejt
HY All...

Tanácsra infora véleményekre lenne szükségem h döntést tudjak hozzni.
Van egy K20Z2 -es mocim...
Milyen ecu-t lenne érdemes hozzá löni! Van -e egyáltalán olyan opcio amivel maradhat a gyári e-gáz?
Vagy érdemesebb e egy bovdenosra vissza állni...

Na de milyen irható ECU-t !? Ki mit ajánl...

Élöre is kösz a segitséget!
2017. szeptember 1. 06:08:10: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50047 

#50045 sztivi +  2017. augusztus 18. 15:36:00 re: #50037 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
HONDA Adás-Vétel topik #147171

#50044 wolfka +  2017. augusztus 17. 22:12:11 re: #50040 (bneon 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
tökmind1 színte.....

#50043 wolfka +  2017. augusztus 17. 22:11:31 re: #50041 (Mcgrady + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez engem is érdekel mert nekem is az van.
Én nem úgy láttam hogy nagyobb bütykü sőt, az y8asé is csak minimásisan nagyobb. Lehet a járatok nagyobbak az 1.6osokban.
Ha vannak konkrét adatok képekkel akkor azok jöhetnek.

#50042 degumentes 0  2017. augusztus 17. 16:22:11 re: #50041 (Mcgrady + )  ←  ‹›  0 | rejt
A Civic topikba írták hogy japán belpiacosba volt 3 stage vtec. Annak kellene összehasonlítani a vezérműtengelyét a d16z6-val.

#50041 Mcgrady +  2017. augusztus 16. 21:41:47    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok,

Az alábbi témában szeretnék megerősítést kérni:
D15Z6 hengerfejbe (öntvénye ugyanaz mint a D16y8) bele lehet legózni a D16z6 vez.tengelyét? Természetesen himbákkal, mindennel együtt.
P28 és OBD1 átalakítás már adott, tehát azzal nem lenne gond.
Így megmaradna a kisebb égésterű hengerfej jelentette előnye és VTEC-E helyett, normál VTEC lenne.
Érdemes ilyesmibe gondolkodni, hozhat egyáltalán a D16Z6 vez.tengelye valami előnyt? Csak mert erről is megoszlanak a vélemények, merthogy a VTEC-E nél nagyobb a bűtyük, de tudom, hogy az se mindegy hogy meddig nyit, stb...

Remélem jó témaalapot adtam, mert visszaolvasva nem találtam ehhez hasonlót, vagy csak rosszul kerestem :D
2017. szeptember 3. 21:44:42: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50049 
2017. szeptember 1. 11:03:59: megválaszolva valaki107 0  által, → #50048 
2017. augusztus 17. 22:11:31: megválaszolva wolfka +  által, → #50043 
2017. augusztus 17. 16:22:11: megválaszolva degumentes 0  által, → #50042 


2017. augusztus 16. 21:45: Szerkesztve Mcgrady +  által, megtekintés

#50040 bneon 0  2017. augusztus 15. 23:33:59    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

6gen vti
Gyári légszűrőházba való papírszűrőből van jobb vagy kevésbé jobb minőségű, vagy ezeknél mindegy?
2017. augusztus 17. 22:12:11: megválaszolva wolfka +  által, → #50044 

#50039 sacaekvti 0  2017. augusztus 14. 18:07:53    ‹›  0 | rejt
Köszi a választ! Kicsit félek venni motort amiről nem tudom mi van benne,de mennyiért szoktak menni hazánkban b20 swappok ? :)

#50038 SlaveDealer +  2017. augusztus 14. 17:40:34 re: #50037 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Én a helyedben megvárnám amíg valaki szétbont egy komplett B20 projektet, sokkal olcsóbban kijösz belőle.
Kb. jól számoltál az anyagiakkal, nekem 60-as rendszer van alatta.

#50037 sacaekvti 0  2017. augusztus 14. 12:42:22    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok, B20-at szeretnék építeni a jövőben.
Jó pár fórumot átolvastam,leginkább külföldieket,de laikusként kérdezem azoktól akik ilyen motort használnak,hogy milyen költségekkel számoljak, stock b20-ra gondoltam b16 HF-el esetleg ha tudok b18 tengelyekkel . Én kb 4-500E ft-ra saccolok szerelés nélkül.
Sokat megyek városban így 4-2-1-es leömlőre gondoltam,55ös vagy inkább 60 as rendszer kéne alá szerintetek?
Érdemes lenne inkább vennem egy komplett swappot és a b16omat eladni?
Köszi a válaszokat!
2017. augusztus 18. 15:36:00: megválaszolva sztivi +  által, → #50045 
2017. augusztus 14. 17:40:34: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50038 

#50036 LINSZTER +  2017. augusztus 13. 19:41:37 re: #50035 (civic4d 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Kellene, hogy mérje. De itt kézzel beírt értékek voltak semmi szenzor. A csávó megmagyarázta nekem, hogy az kb 1-2LE-t számít.

#50035 civic4d 0  2017. augusztus 13. 14:36:53 re: #50034 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
az mi hogy "23fok volt beállítva"? a méréskor nem az aktuális hőmérsékletet méri a gép?
2017. augusztus 13. 19:41:37: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50036 

#50034 LINSZTER +  2017. augusztus 11. 21:49:52 re: #50033 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  -1 | rejt
Facebook video
Érdemes megnézni.

Én ahol voltam dyno-n ott 23fok volt beállítva. A beszívott levegő egy mérés után 82fok volt a víz meg 96.
2017. augusztus 13. 14:36:53: megválaszolva civic4d 0  által, → #50035 

#50033 civic4d 0  2017. augusztus 11. 21:21:59 re: #50032 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ma 2-re volt megbeszélve a mérés két autót vittünk de mostmár bánom hogy nem mondtam le.abban a helyiségben ahol a mérés történt kereken 30 fok volt.kérdezgettem őket de meggyőző választ nem kaptam arrol hogy mi a helyzet erröl a nem ideális hőmérsékleti viszonyokrol,majd szeptemberben elvisszük újra,a linkedben van egy képlet de sajnos barométert nem hordok magammal.ja mégvalami szerintem itt nincs kompenzálás
2017. augusztus 11. 21:49:52: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50034 

#50032 grego +  2017. augusztus 11. 19:29:37 re: #50031 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szabvány rögzíti hogy mennyire kell kompenzálni a mért értéket a légnyomás és a hőmérséklet függvényében. Ezt szinte az összes pad megcsinálja, ha helyesen kalibrálták és állították be.
Nyilván gyengébb egy motor melegben és az eredménylapon (Korbelnél pl) látható a mért érték és a kompenzált érték közötti difi.


PL
2017. augusztus 11. 21:21:59: megválaszolva civic4d 0  által, → #50033 


2017. augusztus 11. 19:41: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#50031 civic4d 0  2017. augusztus 11. 19:27:30    ‹›   →  ↑  0 | rejt
ha a teljesítmény méréskor 30 fok van az mennyire rontja az eredményt? ezt hozzávetőlegesen meg lehet határozni százalékban?
2017. augusztus 11. 19:29:37: megválaszolva grego +  által, → #50032 

#50030 delmarco 0  2017. augusztus 10. 15:47:18    ‹›  0 | rejt
Azt lehet tudni hogy az ek4 es az itr olajpumpaja megeggyezik tudasra esetleg ugyan az?
Vagy kerdezhetem ugy is van erdemben ertelme az itr hasznalni ek4?

#50026 Márton87 +  2017. augusztus 3. 15:30:10 re: #50023 (wolfka + )  ←  ‹›  0 | rejt
oké vissza gondolva éreztem én is. Hogyan felejthettem is el.

#50023 wolfka +  2017. augusztus 1. 19:28:15 re: #50021 (Márton87 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tudom hogy te doktorált autótuning szakértő vagy de képzeld hogy igen csak érezhető a kat hiánya még progizás nélkül is! [SMIL:/smile2.gif]
2017. augusztus 3. 15:30:10: megválaszolva Márton87 +  által, → #50026 

#50022 bütyök +  2017. augusztus 1. 18:04:03 re: #50021 (Márton87 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Angol Civic 1.4 kat is már hosszabb. Egyforma a vti kattal. Sőt ezek még rosszabbak is mert hosszabb,így még nagyobb fojtás a rendszerben.
Amúgy meg progizás nélkül persze hogy nem érzed.

#50021 Márton87 +  2017. augusztus 1. 11:43:43 re: #50017 (wolfka + )  ←  ‹›   →  ↑  -1 | rejt
ott kezdődik a dolog hogy az 1.4 1.5 1.6 kati csont ugyanaz, tehát 75-125le-ig jó, amit észre is veszel, mert rohadtul nem történik semmi, ha egy 1.4/1.5-ből pld kiveszed a katalizátort. Max elveszik a forgalmit






2017. augusztus 1. 19:28:15: megválaszolva wolfka +  által, → #50023 
2017. augusztus 1. 18:04:03: megválaszolva bütyök +  által, → #50022 

#50020 wolfka +  2017. július 31. 20:22:21 re: #50018 (RobiEsi + )  ←  ‹›  0 | rejt
A szaga tényleg nem jó.... de a supersprint dobommal szép a hangja főleg közép tartományba és utána sem ordít [SMIL:/smile5.gif]
Amúgy voltam a kipufogósnál ma, meggyógyította és szerinte még sokat bír.
Megmértem 45ös a külső átmérője. 6000 felett folythatja a motort, vagy inkább a szívósor?

D-s motorhoz ki milyen tömítés+pasztát használ ami nem gyári?! [SMIL:/smile3.gif]

2017. július 31. 20:26: Szerkesztve wolfka +  által, megtekintés

#50019 bütyök +  2017. július 31. 19:49:51 re: #50017 (wolfka + )  ←  ‹›  0 | rejt
Van katalizátorom ha mégis kellene [SMIL:/smile5.gif]

#50018 RobiEsi +  2017. július 31. 19:10:37 re: #50017 (wolfka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen, ha katalizátor nem lesz, akkor toldani kell az biztos, de a helyedben meggondolnám, a múltkor itt a fórumon árultak egy vti katot olcsón, hátha meg van még, én biztos tennék a rendszerbe azt is, nekem nélküle nem tetszett a hangja meg a szaga se.
2017. július 31. 20:22:21: megválaszolva wolfka +  által, → #50020 

#50017 wolfka +  2017. július 31. 17:56:36 re: #50015 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Esi közép lesz, el lesz vágva a cső és bele lesz toldva, kat nem kell! [SMIL:/smile2.gif]
2017. augusztus 1. 11:43:43: megválaszolva Márton87 +  által, → #50021 
2017. július 31. 19:49:51: megválaszolva bütyök +  által, → #50019 
2017. július 31. 19:10:38: megválaszolva RobiEsi +  által, → #50018 

#50016 hondalsi +  2017. július 31. 11:35:18    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!

Kérdésem a következő lenne:

5g3d Esi-ről lenne szó, esetleg valaki rakott össze CrxII váltóval?
Tudom hogy hidraulikusról, mechanikussá kell alakítani.., de hogy a csészékbe bele megy-e a gyári Esi féltengely?


Előre is köszönöm a hasznos infókat! [SMIL:/pislog/eyepop.gif]

#50015 Tonx +  2017. július 31. 10:42:03 re: #50014 (wolfka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem ugyanaz, de raksz bele egy esi leömlőt meg esi katot és akkor jó lesz az esi középrész:)
2017. július 31. 17:56:36: megválaszolva wolfka +  által, → #50017 

#50014 wolfka +  2017. július 31. 06:49:52 re: #50013 (RobiEsi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez biztos???
Mert ha a hossz ugyanaz a kat a leömlő után van. míg a d15z6nál a leömlőbe így az esié annyival rövidebb.
2017. július 31. 10:42:03: megválaszolva Tonx +  által, → #50015 

#50013 RobiEsi +  2017. július 29. 11:31:46 re: #50012 (wolfka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az 5gen 4d civic-é ugyan az a hossz. Az ESi átmérője jó is lesz neked, bár ahogy nézem árban az sem egyszerű, csak Bosal-t találtam 41-ért.
2017. július 31. 06:49:52: megválaszolva wolfka +  által, → #50014 

#50012 wolfka +  2017. július 29. 09:57:14    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
A 6g 4D civic középrendszere melyik másik hondáéval csereszabatos?
1.5re raknék a gyárinál kicsivel nagyobbat ha már van rajta Esi leömlő.
Én a vtiére gondoltam első körbe, de utángyártottban több mint a duplája...
2017. július 29. 11:31:46: megválaszolva RobiEsi +  által, → #50013 

#50011 Márton87 +  2017. július 28. 13:09:14 re: #50010 (zolynet + )  ←  ‹›  0 | rejt
nálam 3000km nyáron, 5000km télen. Télen néha túllépem, ha lusta vagyok, hisz úgysincs por, viszont akkor olajcserével csinálom ezt is, ami 7-8000 közt történik


kieg: betét-szűrőt használok K&N-től...

2017. július 28. 13:09: Szerkesztve Márton87 +  által, megtekintés

#50010 zolynet +  2017. július 28. 07:48:58 re: #50005 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Azért ne ijesztgessük a jónépet hogy x hetente kell tisztítani a cai szürcsijét. ;)
Épp múlt héten vettem le és tisztítottam meg, lököst félig lekapni volt vagy 15perc, nem egy nagy mutatvány, bneon ettől azért annyira ne parázz. ;)

2017. július 28. 13:09:14: megválaszolva Márton87 +  által, → #50011 

#50009 PelyV(T)i +  2017. július 27. 22:42:17 re: #50006 (bneon 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ha eredetit keresel akkor keres meg. De készülj fel, hogy nem az 5eFt-os kínai kategória egy eredeti szűrő.

#50008 Márton87 +  2017. július 27. 14:47:17 re: #50007 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›  0 | rejt
baromi nehéz találni eredetit. Már az ára sem mondja meg.

#50007 KamikaZeFan +  2017. július 25. 13:15:20 re: #50006 (bneon 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt

2017. július 27. 14:47:17: megválaszolva Márton87 +  által, → #50008 

#50006 bneon 0  2017. július 25. 13:04:39 re: #50005 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nagyon köszi a válaszokat!
Esetleg van konkrét ajánlatod, ilyen száraz direktszűrőre?
2017. július 27. 22:42:17: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #50009 
2017. július 25. 13:15:20: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #50007 

#50005 KamikaZeFan +  2017. július 25. 12:27:36 re: #50004 (bneon 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Vannak olyan direkt szűrők amit nem kell olajozni érdemes olyat választani, mert ha hideg levegős rendszered van akkor szét kell bontani ahhoz hogy x hetente beolajozd.

Nem kell kivágni a lökösnél. Vannak olyan rendszerek amik egészen a lökösig tartanak és a tütét adják hozzá hogy közvetlen a lökös elől szívja a levegőt.

A sima hideg levegős a lökös mögül a kerék előtt szívja a levegőt ami ugyanúgy hűvös mint a kinti hőmérséklet.
2017. július 28. 07:48:58: megválaszolva zolynet +  által, → #50010 
2017. július 25. 13:04:39: megválaszolva bneon 0  által, → #50006 

#50004 bneon 0  2017. július 25. 11:07:50 re: #50003 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia!
Köszi a választ, annyi kérdésem lenne, hogy a hideglevegős rendszernek a szűrőjét milyen módon kell tisztítani?
Én kettő fajtát ismerek, a sima "száraz" szűrőt amit csak vízben kell mosogatni, meg az olajozósat.
Illetve kell valamit kivágni vagy ilyenek a hideglevegősnek? Néha látom, hogy ki van vágva a lökös, azt nem nagyon szeretném :/
2017. július 25. 12:27:36: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #50005 

#50003 KamikaZeFan +  2017. július 25. 10:41:24 re: #50002 (bneon 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Amennyiben kerül az ITR légszűrő rendszer annyiért már kapsz hideg levegős rendszert is, ami viszont tényleg számít valamit.
2017. július 25. 11:07:50: megválaszolva bneon 0  által, → #50004 

#50002 bneon 0  2017. július 25. 10:17:33 re: #50000 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia!
Kb mennyi pénzből lehetne mégis ezt a műveletet megoldani?
Ezután kéne valami programozás hozzá? Nem csináltam még ilyet, direktszűrőt nem szeretnék, viszont az integra szűrője jobban tetszik, kevesebb helyet is foglal a motortérből, egyezerűen tetszetőssbb, de ha drága mulatság akkor hagyom.
2017. július 25. 10:41:24: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #50003 

#50001 Dontwalk +  2017. július 16. 10:41:42 re: #50000 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +3 | rejt
"every little helps" by Sergey [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/nevet/spinround.gif]

#50000 -Törölt felhasználó- 2017. július 16. 08:25:44 re: #49999 (bneon 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Háttöööö minek is lenne ez a művelet? 0,2 Le miatt? Ha már lélegeztetni akarod a vasat szerintem ez felesleges, kihagyható lépés [SMIL:/smile5.gif]
2017. július 25. 10:17:33: megválaszolva bneon 0  által, → #50002 
2017. július 16. 10:41:42: megválaszolva Dontwalk +  által, → #50001 

#49999 bneon 0  2017. július 15. 11:34:00    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Egy 6gen Civic vti-be (B16A2) szeretnék tenni egy integra type-r levegőszűrőt. Van aki ezzel foglalkozik, illetve van akinek ilyenje van?
Mik a vélemények tapasztalatok, kb mennyibőllehetne ezt megcsináltatni?

Köszi
Bence
2017. július 16. 08:25:44: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50000 


2017. július 15. 11:34: Szerkesztve bneon 0  által, megtekintés

#49998 degumentes 0  2017. július 12. 11:44:49 re: #49997 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Csak a map szenzor szerint, mert sima szívó, semmi töltés nincs a motoron. Akkor megnézem másik map szenzorral is, lehet az a fos. Hétvégén lesz időm, csinálok videót.

#49997 grego +  2017. július 12. 11:35:14 re: #49996 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor most túlnyomás van a szívócsőben? MIntha turbós lenne. Amúgy meg passz. A cső hossza nem befolyásolja.
2017. július 12. 11:44:49: megválaszolva degumentes 0  által, → #49998 

#49996 degumentes 0  2017. július 12. 11:09:42 re: #49995 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nálam kb 90-100kpa-ról indul és 200kpa körül van a max érték. A map szenzor jele az gyújtás elektronika ecu-jába a tps bemenetén keresztül megy be. De igazából ennek nem kéne befolyásolni azt ha hosszabb a vákuumcső akkor változik az érték.
2017. július 12. 11:35:14: megválaszolva grego +  által, → #49997 

#49995 grego +  2017. július 12. 09:52:06 re: #49994 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az érdekes. Ha abszolút nyomást mér az a szenzor, akkor alapjáraton amikor a legnagyobb vákum van, akkor 20-30 kPa kéne legyen, padlógázon van 100 kPa.
2017. július 12. 11:09:42: megválaszolva degumentes 0  által, → #49996 

 << eleje | 970 | 969 | 968 | 967 | 966 | 965 | 964 | 963 | 962 | 961 | 960 | 959 | 958 | 957 | 956 | 955 | 954 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.45, 0.36, 0.44
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.191 mp, 9 query