Azért nem pálya, mert a himbasor meg a veztengely lefogatás a hengerfej része, ezt együtt munkálják meg, fúrják vonalba stb, tehát ha te átteszed a másik himbasort lefogatóval meg tengelyel együtt az nem biztos, h passzolni fog, mivel a két "félkör ív" nem egymáshoz való, ha ez működne már tuti megcsinálta volna valaki
Tanácsra infora véleményekre lenne szükségem h döntést tudjak hozzni.
Van egy K20Z2 -es mocim...
Milyen ecu-t lenne érdemes hozzá löni! Van -e egyáltalán olyan opcio amivel maradhat a gyári e-gáz?
Vagy érdemesebb e egy bovdenosra vissza állni...
Ez engem is érdekel mert nekem is az van.
Én nem úgy láttam hogy nagyobb bütykü sőt, az y8asé is csak minimásisan nagyobb. Lehet a járatok nagyobbak az 1.6osokban.
Ha vannak konkrét adatok képekkel akkor azok jöhetnek.
Az alábbi témában szeretnék megerősítést kérni:
D15Z6 hengerfejbe (öntvénye ugyanaz mint a D16y8) bele lehet legózni a D16z6 vez.tengelyét? Természetesen himbákkal, mindennel együtt.
P28 és OBD1 átalakítás már adott, tehát azzal nem lenne gond.
Így megmaradna a kisebb égésterű hengerfej jelentette előnye és VTEC-E helyett, normál VTEC lenne.
Érdemes ilyesmibe gondolkodni, hozhat egyáltalán a D16Z6 vez.tengelye valami előnyt? Csak mert erről is megoszlanak a vélemények, merthogy a VTEC-E nél nagyobb a bűtyük, de tudom, hogy az se mindegy hogy meddig nyit, stb...
Remélem jó témaalapot adtam, mert visszaolvasva nem találtam ehhez hasonlót, vagy csak rosszul kerestem
Én a helyedben megvárnám amíg valaki szétbont egy komplett B20 projektet, sokkal olcsóbban kijösz belőle.
Kb. jól számoltál az anyagiakkal, nekem 60-as rendszer van alatta.
Sziasztok, B20-at szeretnék építeni a jövőben.
Jó pár fórumot átolvastam,leginkább külföldieket,de laikusként kérdezem azoktól akik ilyen motort használnak,hogy milyen költségekkel számoljak, stock b20-ra gondoltam b16 HF-el esetleg ha tudok b18 tengelyekkel . Én kb 4-500E ft-ra saccolok szerelés nélkül.
Sokat megyek városban így 4-2-1-es leömlőre gondoltam,55ös vagy inkább 60 as rendszer kéne alá szerintetek?
Érdemes lenne inkább vennem egy komplett swappot és a b16omat eladni?
Köszi a válaszokat!
ma 2-re volt megbeszélve a mérés két autót vittünk de mostmár bánom hogy nem mondtam le.abban a helyiségben ahol a mérés történt kereken 30 fok volt.kérdezgettem őket de meggyőző választ nem kaptam arrol hogy mi a helyzet erröl a nem ideális hőmérsékleti viszonyokrol,majd szeptemberben elvisszük újra,a linkedben van egy képlet de sajnos barométert nem hordok magammal.ja mégvalami szerintem itt nincs kompenzálás
Szabvány rögzíti hogy mennyire kell kompenzálni a mért értéket a légnyomás és a hőmérséklet függvényében. Ezt szinte az összes pad megcsinálja, ha helyesen kalibrálták és állították be.
Nyilván gyengébb egy motor melegben és az eredménylapon (Korbelnél pl) látható a mért érték és a kompenzált érték közötti difi.
Azt lehet tudni hogy az ek4 es az itr olajpumpaja megeggyezik tudasra esetleg ugyan az?
Vagy kerdezhetem ugy is van erdemben ertelme az itr hasznalni ek4?
Angol Civic 1.4 kat is már hosszabb. Egyforma a vti kattal. Sőt ezek még rosszabbak is mert hosszabb,így még nagyobb fojtás a rendszerben.
Amúgy meg progizás nélkül persze hogy nem érzed.
ott kezdődik a dolog hogy az 1.4 1.5 1.6 kati csont ugyanaz, tehát 75-125le-ig jó, amit észre is veszel, mert rohadtul nem történik semmi, ha egy 1.4/1.5-ből pld kiveszed a katalizátort. Max elveszik a forgalmit
A szaga tényleg nem jó.... de a supersprint dobommal szép a hangja főleg közép tartományba és utána sem ordít
Amúgy voltam a kipufogósnál ma, meggyógyította és szerinte még sokat bír.
Megmértem 45ös a külső átmérője. 6000 felett folythatja a motort, vagy inkább a szívósor?
D-s motorhoz ki milyen tömítés+pasztát használ ami nem gyári?!
Igen, ha katalizátor nem lesz, akkor toldani kell az biztos, de a helyedben meggondolnám, a múltkor itt a fórumon árultak egy vti katot olcsón, hátha meg van még, én biztos tennék a rendszerbe azt is, nekem nélküle nem tetszett a hangja meg a szaga se.
5g3d Esi-ről lenne szó, esetleg valaki rakott össze CrxII váltóval?
Tudom hogy hidraulikusról, mechanikussá kell alakítani.., de hogy a csészékbe bele megy-e a gyári Esi féltengely?
Sziasztok!
A 6g 4D civic középrendszere melyik másik hondáéval csereszabatos?
1.5re raknék a gyárinál kicsivel nagyobbat ha már van rajta Esi leömlő.
Én a vtiére gondoltam első körbe, de utángyártottban több mint a duplája...
nálam 3000km nyáron, 5000km télen. Télen néha túllépem, ha lusta vagyok, hisz úgysincs por, viszont akkor olajcserével csinálom ezt is, ami 7-8000 közt történik
Azért ne ijesztgessük a jónépet hogy x hetente kell tisztítani a cai szürcsijét.
Épp múlt héten vettem le és tisztítottam meg, lököst félig lekapni volt vagy 15perc, nem egy nagy mutatvány, bneon ettől azért annyira ne parázz.
Vannak olyan direkt szűrők amit nem kell olajozni érdemes olyat választani, mert ha hideg levegős rendszered van akkor szét kell bontani ahhoz hogy x hetente beolajozd.
Nem kell kivágni a lökösnél. Vannak olyan rendszerek amik egészen a lökösig tartanak és a tütét adják hozzá hogy közvetlen a lökös elől szívja a levegőt.
A sima hideg levegős a lökös mögül a kerék előtt szívja a levegőt ami ugyanúgy hűvös mint a kinti hőmérséklet.
Szia!
Köszi a választ, annyi kérdésem lenne, hogy a hideglevegős rendszernek a szűrőjét milyen módon kell tisztítani?
Én kettő fajtát ismerek, a sima "száraz" szűrőt amit csak vízben kell mosogatni, meg az olajozósat.
Illetve kell valamit kivágni vagy ilyenek a hideglevegősnek? Néha látom, hogy ki van vágva a lökös, azt nem nagyon szeretném :/
Szia!
Kb mennyi pénzből lehetne mégis ezt a műveletet megoldani?
Ezután kéne valami programozás hozzá? Nem csináltam még ilyet, direktszűrőt nem szeretnék, viszont az integra szűrője jobban tetszik, kevesebb helyet is foglal a motortérből, egyezerűen tetszetőssbb, de ha drága mulatság akkor hagyom.
Egy 6gen Civic vti-be (B16A2) szeretnék tenni egy integra type-r levegőszűrőt. Van aki ezzel foglalkozik, illetve van akinek ilyenje van?
Mik a vélemények tapasztalatok, kb mennyibőllehetne ezt megcsináltatni?
Köszi
Bence
2017. július 16. 08:25:44: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #50000
Csak a map szenzor szerint, mert sima szívó, semmi töltés nincs a motoron. Akkor megnézem másik map szenzorral is, lehet az a fos. Hétvégén lesz időm, csinálok videót.
Nálam kb 90-100kpa-ról indul és 200kpa körül van a max érték. A map szenzor jele az gyújtás elektronika ecu-jába a tps bemenetén keresztül megy be. De igazából ennek nem kéne befolyásolni azt ha hosszabb a vákuumcső akkor változik az érték.
Az érdekes. Ha abszolút nyomást mér az a szenzor, akkor alapjáraton amikor a legnagyobb vákum van, akkor 20-30 kPa kéne legyen, padlógázon van 100 kPa.