A topik témája a hazai gyorsulási és pályaversenyek élménybeszámolója. Képekkel, videókkal (esetleg belső felvételekkel), időeredményekkel. Kifejezetten hondásoknak.
Amennyiben tudtok ilyen rendezvényről, írjátok be a pontos dátumát, esetleg hivatalos weboldalát.
A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg.
Már amelyiktől Pókos nagyon odatette magát szombaton. Nagyrészt azért a vti-k megvoltak, de szerintem /50-el és/vagy hidegebb időben (bár úgy a többiek is) azért javíthattam volna még. Meg hát a forgalom. Nagy nap volt, ahogy láttam mindenki a saját rekordjait döntögette. Remélem augusztusban is tudok majd menni.
2013. június 17. 12:28:33: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7721
Tanusíthatom...ott reszketek melletted A bemelegítő kör nagyon rossz érzéseket hozott ki belőlem, de az azt követő versenykörök okozta adrenalinbombától teljes lett az eksztázis és átfordult az érzés katarzisba!
Nagy gratulációm itt is az új köridődhöz, nagyon komoly javulás!
Rendezés király volt, idő is könyörületes volt csak egy kicsit túl fűtött.
Sajna nem a Hondás csoportban voltam, de így is űr-király volt, az első Hungaroringen eltölt autózásom, ami egy 2:34es köridőre volt elég.
Az autó egész nap kicsit makrancoskodott, és a nap végére végleg meghalt a generátorom, így elment a töltésem a 4. menetben amit nem tudtam befejezni, ezért idő előtt le kellett jönnöm. Illetve a 3. etapnál az ac kábelemet eltépte valami akkor azért kényszerültem kiállásra (a 3g civicnek tankon kívüli ac-ja van ami a bal hátsó kerék előtt van, kicsit szabadon a keréktől felrepül dolgokhoz).
Mindent összevetve nagyon jó nap volt és örülök az elért időmnek is mivel innen van hova fejlődni...
Én is beszúrok egy pár képet. Összeségében nagyon király nap volt, nekem is sikerült az egyéni legjobbamat megdönteni. 2.28.855-tel. Lesz majd videó és galéria is, linkelem ha kész vannak.
Gratula mindannyiótoknak az 1.csoportba.Mi is kint voltunk nézőként és élvezettel figyeltünk,meg kalimpáltunk a fönti részen a célegyenesben minden hondásnak!
Az etapok közt meg pihenő közbe csodáltuk a vasakat,de nem zavartunk senkit se mert annyira el voltatok foglalva.
Pedig minden vágyam lett volna valakihez egy élménykörre bekéredzkedni
De egyszóval nézőként is komoly jó érzés volt szép és erős Hondákat a ringen suhanni látni.
Ui.:
A csajszi is a tiptop cerkával nagyon kemény volt,sajnáltam,hogy elfüstölt.
Hamár ennyi B20 akkor én is felrakom a télen készült autóm első tesztnapját ami tanulságosnak bizonyult sok szempontból!A tököli pálya véleméynem szerint elég szar a rendezés pedig kritikán aluli...De nem is ezért mentünk hanem h kiderüljön menyire tartós az autó ezen a téren pedig jól vizsgázott szerencsére.Elég komoly tapadási gondokkal küzdöttem de ez betudható a guminak...Van még mit fejleszteni rajta bőven egyenlőre eddig jutottunk Ime két saját videó
12.7@179 (2.1es 60láb)
http://youtu.be/Wx6sjgO1jqk
http://youtu.be/hsdvh465fk0
sztem el. én a 4gennel gyári esi fejjel 15,3-at tudtam anno 2.5-ös!!! 60lábbal. Mondanom sem kell, hogy nagyon jó 60lábbal 14-es időt mehetett volna az autó. Hja ez kipakolva. Full utcai súllyal, ami az 5gen 1.5-nél nem sokkal könnyebb sztem bár ez felszereltség függő, 15,8 volt asszem szintén ratyi fos 60lábbal.
Ha jól látom ez a rókalyuknál volt? Ott azért benne van a pakliban egy zakó, ha az ember siet. Nyilván vezetői hiba, hiszen hacsak nem az autó adja meg magát, akkor minden hiba vezetői, de aki felmegy a nordschleife-ra az szerintem tudja mit vállal. Főleg ha rekordot akar dönteni.