A borozes kinek a keze munkaja? Es mennyi egy ilyen mutatvany kb.? Megoszthatod privat uzenetben is, ha itt nem szeretned, halas lennek del Solomon ez lenne a kovetkezo lepes, de nem talaltam eddig olyat, akiben megbiznek, a tied viszont nagyon szep.
Háát igen.
Sajnos nekem nincs annyim rá,még a fele is neccesen.
Dehát egy jó Vt az nagyon ritka az biztos..Én a helyedben nem adnám el..
Gratulálok a lányodhoz!Jó egészséget kívánok neki!Az én pici lánykám 5 hónapos...
Az biztos,hogy minden időt amit csak tudok vele töltök.
Sajnos nem én leszek a következő tulaja az autónak,mert ennyim sose lesz autóra,de köszönöm a képeket!
Mindig jó látni egy jó állapotú CRX et.
Eladásnak semmi különös oka nincs,de sajnálom hogy csak áll a garázsba leponyvázva ès már 1honapja mèg látni sem láttam.meg persz megszületett a kislányom ès igy mèg kevesebb idöm van rá. Az árát megkèrem 2millio irányár.de lehet itthon nem is probálom meg eladni.
2016. január 7. 14:28:58: megválaszolva Sprint-R + által,
→ #74513 2016. január 7. 14:24:31: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #74512
Háát igen.
Valószínű hogy el.Az az igazság,hogy Vt a nagy vágy.
Nem a plusz 20-30 lóerő hanem az érzés amikor elvált a vezérlés......
Nagyon nem is voltam rajta,megmondom őszintén.
Vt hez meg még kevés a pénz a zsebben sajnos.
Család mellett meg nehéz kuporgatni,ők az elsők!De előbb utóbb meglesz. :-)
Nem adom fel!
Nem kicsit túl van árazva,vagy inkább a Német fanatikusok pénztárcájához,de ez még lehet oda is sok egy kicsit.
Juj de rég vágyom egy ilyen műkincsre. Talán az első Rex-em óta.
Nem tudom mikorra tervezed a nagy döntést és milyen összegbe kerülne.
Ha esetleg körvonalazódna a projekt szívesen vennék infót róla.
Hát ennyi pénzért én is eladom és még az enyém szebb is és ugyan úgy megvannak a gyári dolgok sőt még klímás is!
Amúgy viccet félre téve tényleg úgy néz ki hogy eladó lesz az autóm! Nagyon sajnálom hogy csak áll és nincs használva!
Hátha valakinek még tudna örömet okozni!
Pár adat!
Friss fényezés
Klíma
Ülés fűtés
Szakadásmentes bőr
Elektromosan behúzza a tükröket
Jasma japán belpiacos kipufogó rendszer
Minden gyári dolog benne van kívül és belül
Kettő negatívum van km állás 270 000Km
Tetőablak még nem csúnya ,de valószínű hogy az lesz!
Üdv mindenkinek!https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1000758866622072&set=
a.1000758733288752.1073741829.100000639054584&type=3&theater
2016. január 11. 19:46:12: megválaszolva Tonx + által,
→ #74521 2016. január 6. 23:05:27: megválaszolva Kartács + által,
→ #74509 2016. január 6. 22:52:49: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #74508 2016. január 6. 22:48:57: megválaszolva Kartács + által,
→ #74505 2016. január 6. 22:36:45: megválaszolva *Prelude* + által,
→ #74504
Valószínű elkelt és egy jó vétel lehetett!
Ezekre kell gyorsan lecsapni.
€15k nem kevés... fele ennyiért láttam már hasonló km-el patika VT-ket, ez mocskosul túl van árazva és nem olyan szép és nem minden gyári.
Amikor kintről néztem én őket akkor €3-4e körül keresgéltem és hasonlók voltak, de sok olyan volt ami talán még jobb állapotú + full futómű alatta és/vagy B18 HF-el stb dolgokkal volt felszerelve.
2016. január 6. 22:50:23: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #74506
Nem volt időm felhívni,vagyis arra még lett is volna de elmenni sehogy se tudtam volna,és már nem látom fent.Lehet meg is találta volna a gazdáját?!
Kicsit túlárazott,de szép. CRX VT
Ha volna ennyim rögtön megvenném...
Igen.Nem egyedül megyek.De volt már rex em nekem is.Pár évet volt szerencsém hozzá,aztán egy sokat ígérő külföldi munka miatt sírva ugyan de megváltam tőle.A meló nem volt a legjobb a Crx em meg oda lett.Igazi nagy álmom ugyan egy Vt lenne,de az enyém anno D16A9 volt az is ment piszokul.Nem Vt de CRX.
Jelzem természetesen!
Még 1x köszönöm!
Üdv
Persze, mindenképpen személyesen kell szemügyre venni, ha tudsz esetleg vigyél magaddal akár 2. megnézésre, ha nem is találsz szembetűnő hibát, olyan valakit akinek már volt/van CRX-e és ismeri a típushibákat és kiszúrja a kényesebb dolgokat.
Szólj majd mi lett, ha megnézted.
Nincs mit
Üdv
2016. január 4. 20:18:00: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #74499
Köszi szépen a gyors infót!!!
Holnap felhívom mindenképpen!
Sztm is nagyon megérné vele foglalkozni.Szép kis autót lehetne csinálni belőle.
Mondjuk a képek alapján aztán láttam én már karón varjút.
De felhívom és ha úgy van el megyek megnézem...
Köszi szépen még 1x!
Szép estét!
Novemberben még olcsóbb volt.
Telefonszám nem stimmel most vagy eladta azóta és más árulja vagy csak a szám más...
Hívd fel kérdezd meg óvatosan, hogy miket csinált vele az utóbbi időben stb.
Ekkor még XVI. kerben volt eladó most is valahol a környéken van.
De amúgy jó alapnak tűnik.
Sárvédőket esetleg érdemes lenne megnézni belülről ha a hangszórókat kikapod ott mi látszik stb.
2016. január 4. 20:02:32: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #74497
Már tegnap akartam írni,de nem jutott rá idő.
Tegnap délutánra felkerültek az új hátsó féknyergek,az új közútképes gyári kipufogó,a küszöbök,pedig lekezelve,lefesteve.
Ennek örömére gurultam is vele egyet a környékünkön.
Szinte pontosan egy év telt el a vásárlás ota,most ment először,immár teljesen összerakva,forgalombahelyezés képesen.
2db "patent" van oldalanként elől/hátul láthatod is a sínben kell, hogy legyen 1-1 pici kiálló pöcök (mint ha egy csavar fej lenne).
Ezekbe kell bepattintani (eltolással) a pöcköket aminek a másik felén 2 körmös rész van és az fog beakadni a vízelvezető díszcsík sínjébe.
Ezen felül a díszcsíkba van/kell hogy legyen 4-5db pici gumi csík szintén a sínbe téve, ezeknek távtartó szerepük van ettől nem esik be a sín, hanem marad a szép íve.
Egy ilyen szar képet találtam csak most a neten ezen jó össze van már törve rohadva ez a pöcök.
Amúgy szerintem legjobb, ha rendelsz a Hondától ilyen pöcköket 1-2e nem lehet több (4db kell összesen).
Talán másokat is érintő probléma miatt írok...
Sajnos a II. gen cerka tetején lévő vízelvezető gumicsíkok nekem sehogyan sem állnak meg normálisan...megnéztem a probléma okát. Azon kívül, h a két díszcsík sajna kissé össze van hajtogatva, ezen felül, mind a karosszéria, mind pedig a díszléc felől hiányoznak a patentok többségei.
Sajna azt sem tudom hány darab kellene belőle, hány darab lehetett ott gyárilag?
Esetleg infó valakinek, honnan tudnám beszerezni a cuccokat?
amit vettem a bárdinál az utángyártott, az nem ment fel nekem. ezért gyanakodtam, hogy esetleg nekem nem tipusazonos a tartóvasam (engem ugye a robbantott ábra zavart meg amin láttam egy másik fajtát is)
de közben valaki bekommentelt, hogy itt a fórumon már más is vett ilyen klokkerholm utángyártott lökőst és neki is csak faragva ment fel. azaz nem a tartókonzolom volt más, hanem egyszerűen a lökős pontatlan, nem csak az én autómra, hanem máséra sem ment fel faragás nélkül.
az a legjobb ha gyárit szerez az ember. gondolom újat már nem lehet kapni, sérülésmentest (vagy még vállalhatóan sérültet, ami avítható) meg szintén nehéz küldetés beszerezni (hacsak nem valakit rommátörnek hátulról és már nem akarja összerakni az autóját)
Dehogy stresszelek ,semmi baj... Most más dolog is foglalkoztat erről van szó. Tudom amit írsz azt meg is beszéltük és teljesen világos. Néztem én is az autóm,de ugye mivel nem gyári a lökös nem tudtam pontosan nekem mi van alatta. Aztán természetesen megnéztem már tudom. Igazából az előttem lévő hozzászólások kevertek meg kicsit, mivel ott a felfogatást a fl és a Non fl változatoknál másnak írták ha jól tudom. Szóval a dologban ott nem tiszta valami ,ez kevert meg.
Ne stresszelj és ne kavard össze a dolgokat Viktor már leírtam
Lényeg, hogy vegyél egy gyári FL-es lököst amit szeretnél és fel fog menni gond nélkül.
Profilodon ott a motorteredről egy kép, most nézem látszik is a tartóvas picit és a 3 csavar amivel a lökös hozzá van rögzítve (a lökösöd illesztése és felső része gyári) ergó van mindened.
Amúgy minden 2G CRX lökös 100%-ig kompatibilis minden 2G CRX-el,
lámpa, mocitető stb eltérés viszont van a VT-nél, de ez nem érint téged.
Nah most aztán van keveredés,azt hittem ő reagált.... Igazából pár hozzászólással ezelőtt rajzokat is tett fel,ahol azt írta nem a lökös kialakításból akadt a probléma,hanem mivel lehet tört az autó, a vasat cserélték nála másikra. Ezért reagáltam ,hogy az én autómon is Fl és mégis olyan a vas mint nála.Te meg most azt írtad mindegy hogy Fl vagy nem az autó a felfogatás azonos... De tényleg tárgytalan is a dolog ,mert úgy látom itt nem érek a végére.
mmonster-nek volt vele gondja, én csak hozzászóltam
Dee visszaolvasva a cikket, igazából nem is a tartóvassal volt a baj, hanem a pontatlan utángyártott lökössel.
Akkor lehet én értelmeztem rosszul amit írtál. Azt vettem ki az írásodból ,mivel vasat cseréltek rajta ami Fl és A NON FL esetében más ,ezért nem tudtad felrakni.Igazából akkor tényleg nem értem miért nem sikerült a felhelyezése.
A lököstartó vas az ugyan az a Fl és a NON FL esetében is.
Csak az a nagy merevító vas van az amerikai kivitelekben még pluszban.
Ha rosszul tudom akkor javítsatok ki.
Elég nagy kevercben vagyok lököst illetően,mivel most belemásztam a témába. Valamiért úgy volt a fejemben,hogy a Te lökösöd non facelift. Közben tudatosult bennem,hogy facelift lökös,rosszul tudtam(nekem nem gyári).Ugye a két szélén van kis bemélyedés ahova tesznek akár ködlámpát ,valamit a "díszléc" vastagabb. Tehát így a feltételezésed nem jó ,hogy kicserélték a vasat és ezért nem jó az autódra,mert a facelift Rexre is ez a vas van feltéve,mint ami a második képen a lökösnél van. Az enyémen is ilyen vas van és facelift. Akkor most hogyan? Csak nem értem,hogy a többiek miért nem írtak a dologgal kapcsolatban. Vagy én látom rosszul és az én autómon is valaki kicserélte a vasat?