Most én is ledöbbentem az 1,5T-n, ilyen fogyi sztem még sosem volt. Elszaladtam Szegedre, és mivel kicsit hamarabb tudtam indulni, így ráérősen mentem. Nagyjából betartottam a korlátokat, 90-100 között autókáztam, Szegeden meg tartottam az 50-et. 5,1 lett a fogyasztása a gépnek, le is fotóztam, mert nem akartam hinni a szememnek.
Mondták már itt, h 5-6 között el lehet járni vele, de nekem még nagyon nem sikerült sosem.
Szemre. De hát ami akkor ott volt nem volt idő vonalzózgatni
De látszott a gyári síkolás és az, hogy Zolynet hengerfeje már volt előzőleg is síkolva volt. Teljesen máshogy nézett ki mint a gyári.
A budaörsi kéket a megrendelő kérésére sikerült kicserélni pirosra. Így az országban a színeloszlás szembe megy a nemzetközi trendekkel. Aztán majd idővel gondolom itt is alakul.
De az FL5, ezek meg FK8-ra vannak, na meg nem mindegy milyen magas vagy és ha előrébb van húzva az ülés a lábad miatt és egyenesebb a támla akkor simán hozzáér.