Háát, ez nem kevés, de ami fontos, hogy nem is hiszem, hogy TÚLsok.. . Nomeg, eddig nem volt még olyan, hogy betöltöttük az autodata értéket és megállt volna a kompresszor tőle
Nincs ilyen adat hivatalosan. Alsó határ van megadva ha jól tudom 9.3 bar és a maximum különbség a hengerek között.
Nekem a K20A2 volt 12.5 mikor mértük. Az teljesen jó.
Nem kell annyira alátekerni, egy kicsit mozdítok a kormányon már kerreg.
5-km/h-tól 60 km/h-ig. Jobban nem akartam húzatni... Nem kell hozzá kanyar, egyenes úton balra mozdítom a kormányt megjön a hangja. Sőt már egyenesben is megszólal ha úgy van kedve.
Valszeg akkor mész olyan sebességgel, amikor annyira alá kell tekerni. Gondolom nem 3-masban szoktál bevenni egy derékszögű kereszteződést.
Féltengely csukló lesz az
2020. szeptember 23. 13:54:10: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124367
Sziasztok!
Honda Jazz 1,2 2003.
Balos kanyarban kattogó/kereplő hang hang hallatszik.
A forrás nem igazán meghatározható. Ha az anyósülésen ülök, akkor jobb oldalról hallom, ha vezetem, akkor balról. Ha kintről hallgatják, akkor meg szintén, ahogy kerülöm az illetőt.
Most volt cserélve mindkét oldali toronycsapágy, bal oldali motortartó bak (az amelyik a doblemez felől cserélhető, nem az akksi tálca alatti) stabpálcák mindkét oldalon, és a hátsó lengőkar szilentek mindkét oldalon.
A hang már előtte is megvolt.
A dolog attól lesz szép, hogy csak másodikban csinálja. - ez alapján váltóra gyanakodnék, de akkor miért csak balos kanyarban?Ha jobbra kanyarodom csend van, meg sem nyikkan, ha egy kicsit balra húzom a kormányt megjelenik a hang.
:U Van valakinek tippje erre?
Köszi szépen előre is a tippeket... ha lesznek
2020. szeptember 22. 13:57:12: megválaszolva Shad 0 által,
→ #124361
2020. szeptember 22. 13:55: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés
Az,de már találtam continentálosat is.A felirat mérete,elhelyezése,betűtípus arra enged következtetni,hogy a Honda mindenkinek is gyárt siemens cuccokat! természetesen már megrendeltem...a mercibe valót,mert az olcsóbb mint a Hondához!
Tönkre ment az ablakspriccelő pumpám.kiszedtem,beírtam a cikkszámot a gugolóba és ta dááámmm!!!! Honda alkatrész ami azonos a Merci clk-éval...mondjuk így értem,hogy miért döglött meg .
"CSak a gyári Honda alkatrész,mer az japán! "
Arra hogy a főrelé a benzinpumpát hajtja meg első sorban, az önindítóra meg megy egy vastag plusz az aksiról és egy kapcsolt plusz a gyújtáskapcsolótól, és valahol van egy vékonyka testkábel is ami általában el oxidálódik.
A főreléhiba abban nyilvánul meg hogy melegben nem indul a benzinpumpa a motor nem kap üzemanyagot. Nincs a kattanás amikor elalszik a sárga lámpa és nem is hallani a benzinpumpa morgását.
Amit te írsz hogy melegben alig bírja eltekerni az önindító a motort az nem főrelé gond. Lehet hogy nincs rendes test akkor sem teker, esetleg az autód eszi a vizet és egy minimális mennyiség belekerült az égéstérbe és azért nem tekeri meg. De ha már egy-kétszer átfordul akkor gyorsan kellene már forognia. De ha új önindítóval is szar akkor a test környékén nézz szét. Az önindítótól a jobb (menetirány szerint) első lámpa felé félúton ott az egyik testpont. El szokott rohadni sok sok év után. Vagy egy bikakábellel adj direkt testet a motornak, egyik vége a mínusz a másik a blokk valahol.
Nálunk már volt ilyen csere és igen, miután megvan a csere (szerelés) azután kell programozás is.
Mi gyári alkatrésszel és programozással együtt csináltattuk nagyon jó áron, de ezt csak privátban, ha érdekel írj rám.
(ha jól emlékszem a márkaszervizes ár valami 230-240 volt, de megvolt 140-ből mindennel együtt (kuplung szett (kinyomó, tárcsa), szerelés, váltóolaj, programozás)
Sziasztok
Szeretném a segítségeteket kérni, 2007-es 1.8 UFO exe I-SHIFT-ben szeretnék kuplungot cseréltetni.
Láttam hogy lehet kapni gyári kuplung szettet (i-shift-hez) de a szereléséhez nem értek, illetve miután ki lett cserélve a kuplung kell ezeket programozni is?
Lenne valaki aki ért hozzá (márka szervízen kívül)?
Segítséget előre is köszönöm
Vissza kanyarodnék a történet legelejére kicsit. Szóval az EPC ami itt is megtalálható a fenti linkek között az RBA cikkszámút Mann tennex márkát ír. Innen jött a kérdés bennem hogy a purflux ejtve lett?
A HONDA Hungary jelenleg mind a két fajta olajszűrőt forgalmazza.
A korábbi 15400-RBA-F01 (francia) cikkszámút és már egy jó ideje a 15400-PLM-A02 (U.S.A.) cikkszámút is.
Amennyire én tudom és ha jól informáltak, akkor az U.S.A kivitelű az 1.0T, 1.5T és CTR olajszűrője, ennek kb. 0.5 m2-el nagyobb a szűrőfelülete.
Hogy ebből mi igaz, nem tudom, egymástól függetlenül két HONDA márkaszerviz mondta.
Természetesen ez a PLM-es tökéletes váltja a korábban jól megszokott RBA-t, visszamenőleg a korábbi típusokba is tökéletes.
Sziasztok !
Bocsánat, még nem néztem utána,meg hülyegyerek módjára egyszerűbb rögtön kérdezni...
6gen civic első "emelőbak" javításához van-e valami elérhető, hivatalos vasdarab, vagy marad a házi barkács ?
Privit megköszönnék.
Joci
Sziasztok! Valaki meg tudná mondani hogy ha esetleg cserélni kell a lendkereket az 1.6 dízelben akkor honnan lehet beszerezni és mennyiért?
Sehol nem találok...
Megkèrdeztem a szerelőt, Egr-t kiiktatva ugyanaz a jelensèg, átvezető csövön nem talált repedèst, turbó vákumpumpával behúzva alsó tartományban u.a. az problèma, geometria könnyen mozog.
Amit nem próbált, 1 elektromos, 1 vákumos pillangó a szívótorok elejèn.
Ha a turbo elindul teszi a dolgát rendesen.
Esetleg maga a turbó nem lehet hogy mégis szar? Vagy az egr átvezetőcső ami el szokott repedni, és ott elszökik a légmennyiség. A többi meg jónak tűnik így a leírás alapján.
A következő problémába futottunk bele
N22A motor, FR-V, turbó nyomás 1800 és 2500 között áll fel, ahogy tartja úri kedve.
EGR tiszta, légtömegmérő látszólag rendben, vízfhőfok rendben, turbó rendben, alapvetően minden stimmel.
De néha kiáll DPF korom hibára, majd egy kis pályázás, hosszú táv után helyreáll, de a turbó össze vissza indul.
A vákum mintha hibázna egy kicsit (5 fékpumpálás után leesik), de alapvetően azzal sincs gond.
Szerelő megtalálta a hiba forrását:
az AC Pumpát kell lecserélni.
Gondolom bontottat nem érdemes - ki tudja meddig bírná.
Ezért inkább utángyártott,de új állapotú a nyerő.
Van ebben valakinek tapasztalata,melyiket lenne érdemes?
Köszi!
Hali!Egy egység a hátsó fék,a rendes féket a dugattyú mozgatja,a kézit meg a bowden.Jól össze szokott rohadni.Próbáld meg kitisztítani,minden elemét megmozgatni.De ,a fék nem játék.Ha nem vagy biztos a dologban,szervíz.Lehet kapni egyébként,újat,felújítottat is.