Volt másik behívásom is ugyanezzel az autóval, egy olyan hibaleírás, hogy az indexnél az érintkező felmelegedhetett és amiatt lettem behívva. Ott is ellenőrizték, de csere nem volt, mert nálam rendben volt. Gondolom ott valami előforduló összeszerelési hiba miatt volt ez, de az enyémet pont jól rakták össze.
A légzsáknál is ilyesmi lehetett csak szerintem, de magát a légzsákot tuti nem cserélték. De az mondjuk lehet, hogy egy csatlakozót vagy vezérlőt cseréltek és/vagy szintén ellenőriztek csak, de semmi komoly. Hipp-hopp megvoltak vele, az biztos.
Sima 1.4-es EP-nél (2001-es 5 ajtós) engem behívtak, de EP3-nál sajnos konkrétan nem tudom, hogy volt-e visszahívás, mert ugyan 3 megfordult nálam, de addigra gondolom megvolt a visszahívás vagy nem is volt.
De amúgy az 1.4-esnél sem volt kb. semmi, csak ránéztek és megállapították, hogy nincsen gond.
Elvileg igen, de mivel alvázszám alapján van visszahívás, ezért nem fogják kicserélni neked a vti-be az ep3 légzsákot lévén nem is tudnának elszámolni vele.
A mai napon kaptam levelet vezető oldali légzsák visszahívással kapcsolatban, 99es Civic VTI-ről van szó, ami érdekes mert nem tudtam, hogy ez a modell is érintett. Bár jelenleg EP3 kormány van benne, tudja-e valaki, hogy az EP3 érintett-e a takata légzsák visszahívásban?
az alábbiakra tud nekem valaki - valamit javasolni?
2008-as 2.2 I-CTDI FR-V-be kihagy/elfogy a vákuum. Alapjáraton, 2-3 pumpàlàs után teljesen felkemènyedik a fékpedál.
Nemrég egy kicsi lassítás után, egy vèszfèkkel majdnem belecsúsztam pályán az előttem álló sorba, épphogy csak lassult az autó.
A szerelőm szerint a vákuumpumpa döglődik, ami nem kis meló kicserèlni, illetve maga a pumpa is elèg drága.
Valakinek esetleg ötlete, javaslata, hogy mit nézzünk még meg, hogy javítható egyszerűbben, esetleg a pumpa cseréje nélkül? Vagy egyáltalán lehet más baja?
kieg.: a turbó is elég lassan akar néha felállni, 1500-2200-as fordulat között általában van egy "lyuk", főleg 1. 2. fokozatban.
Sziasztok!
Mielőbb szükségem lenne autó elektromossági szakemberre (elsősorban Budapest, Kecskemét, Pest megye területén) fűtés probléma miatt.
Köszönettel, Monamano
Cserélni kell az ABS kockát, vagy javítható is? Nagyjából mennyi pénzbe fog ez kerülni nekem? Esetleg jó lehet bontott alkatrész is? Azóta kiderült, hogy nem is dolgozik az ABS.....satuféknél derült ki.
Lehet bár az a főfőémunkahegerrel együtt cserélve lett. Persze utánygyártottat vettem. Elvileg ha széthúzom a vezetéket, azzal kiiktatok és kiderül hogy ott van-e a gond.
A kézifék lámpa rendszeresen elkezd világítani majd kialszik.
1. gen. CR-V 2000 évjárat, automata. A kézifék kar mozgatásra nem változik. Volt már főfékmunkahenger csere, ezzel egyidőben fékfolyadék csere, de nem változott. Van hogy egyáltalán nem jön elő van hogy bekapcsol, majd ki, aztán megint be, sebességtől fékezéstől függetlenül.
Tudtommal csak a fékfolyadék jelzőszint, meg a fékkar amitől bekapcsolhat. Van valakinek ötlete mi lehet a gond?
Sziasztok! Adott egy Civic 1.8 types ishift autó. Túl korán tettem R-be egy megfordulásnál, kiment üresbe, nem lehetett utánna sebességbe tenni. Levettem a gyújtást, azóta a motor sem indul be, 0át vagy 8at mutat a sebesség kijelzőn, illetve váltóhiba ikon jelenik meg. Valakinek hasonló problémája volt esetleg? Köszi
2020. november 2. 17:44:50: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124411
Én is csináltattam anno JMA márkájú utángyártott kulcsot a gyári fekete kulcs mellé, de én eredeti gyári új honda kulcsot szeretnék felprogramoztatni (piros mesterkulcs megléte nélkül).
A segítségeteket szeretném kérni:
6.gen angol honda új gyári immos kulcsot fel tud valaki programozni a gyári piros kulcs megléte nélkül ? ( a gyári fekete kulcs meg van).
Nem feltétlen, anyós Suzukijában pl olyan abs hiba volt hogy ha satut nyomtál és bekapcsolt az abs akkor utána a pedál beesett, majd ki és utána jó volt a következő abs akcióig. Nem volt hibakód egyszerűen az abs kocka megdöglött.
Sziasztok! Szerintetek mi lehet az oka annak, ha késve reagál a fék, és akkor is csak alig fog, ezt megcsinálja 3-4 alkalommal, aztán újra "normálisan" kezd működni? Nyáron volt fékbetét, fékfolyadék csere....
Milyen műanyagot milyen műanyaghoz? Nagyon nem mindegy. Ha <PP> a lökhárító akkor inkább hegeszteni célszerű, lehet gyárilag is ultrahanggal volt hegesztve. ABS vagy egyéb műanyagok esetén szóba jöhet a ragasztó.
Voltam vele "dokinál", rátette a computert, és azt mutatta, hogy a kipufogógáz hőmérséklet érzékelő romlott el. Ez elvileg egy vezeték egy erzekelovel a végén. Sajnos csak gyári van, csillagászati áron.
Ez csak tipp volt. Hirtelen fogyinövekedést mindenféle lambdaszondák is szoktak okozni, pl. nálunk a benyás megane-ban a katalizátor tört el, esett szét, és így más lett a kipuff hang, és a fogyi is nőtt.
2020. október 22. 18:14:05: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124394
DPF-es. Nincs kiegészítő ikon. A klímás story nálam is előfordult már és jelezte, hogy a klíma miatt. Elkepzelheto, hogy telítődött. Köszi a választ. ????
Ez DPF-es? Nem lehet, h telítődött? (mert akkor még le is fog tiltani)
Amikor a start-stop nem működik, akkor egy ikonnak jeleznie kellene, h miért nem megy.
Nálam pl volt olyan, h amikor a klíma fullon ment a nagy hőségben, akkor nem menbt a start-stop, és kitett egy légkondi ikont, h amíg az így fullos, addig nem állítja le.
2020. október 22. 10:34:43: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124392
Van egy 2012.02-es Civicem (5DR, 2,2 Diesel). Tegnap felvillant a meghibásodás visszajelző ikon. A start/stop automatika azóta nem működik, illetve a fogyasztás a duplájára emelkedett, valamint a kipufogó felől tompa hangot hallok. Az elmúlt fél évben kb. kétszer volt arra példa, hogy a start/stop nem működött és a fogyasztás is megemelkedett, tehát hasonló tünetek voltak (a visszajelző ekkor még nem világított), de a következő indításnál minden probléma eltűnt. A kézikönyv azt írja, légteleníteni kell a rendszert, amit megtettem, de nem változott semmi. Van esetleg ötlet, mi lehet a probléma? Illetve, véleményetek szerint lábon elvihető meg a szervízbe?
Itt a létezését bizonyító kézikönyv linkje :-)
https://www.honda.hu/content/dam/local/hungary/cars/owners/Ow
nersManual/CIVIC%202006-2011%20MODELLEV%204D.pdf
Sziasztok!
8gen 1.6 (R16A2...) civic szelephézag adatait tudja valaki? Lehet, hogy rossz a keresési algoritmusom, de sehol sem találok erre adatot.
Köszi
Nekem a vti enyhén ráz minden sebességbe, lassú kigyorsításkor 2-3ezres fordulat között. Balos féltengely új, segédtengely csapágya kilett cserélve újra, jobbos féltengely 1éves. Mind a két féltengely utángyártott.
Kicsit ezzel őszintén elvagyok veszve, hogy mi okozhatja.