Amit irtál az villany autóról az kb mindegyikben megvan. Najó a régiekben talán nem, de a mostani új villanyautók kb ugyanezt tudják, persze más csomagolásban. Mondjuk én azért elgondolkodnék ezen hogy újként pont az E a jó választás, mert hasonló áron vannak nagyobb méretű villanyautók is. Ettől függetlenül pár év múlva (4-5) amikor már csak 4-5millió lesz az áruk szívesen beleülnék egybe.
Ahogy a Jazz topicban is írtam tegnap sikerült egy órás körre elvinnem egy HONDA E-t és elvarázsolva tértem vissza. Az erősebb változat volt, és nagyon komoly dinamikát adott. Én ilyet földi járműben még nem éreztem. Ebben egyáltalán nem hiányzott a motor zaja, a kéziváltó, csak élveztem a csendes suhanást és a hihetetlen dinamikát. Belegondoltam, hogy, egy fiatal, aki most tanul autót vezetni és beül egy ilyenbe soha, de soha nem akar ez után kézi váltós, automata, dugattyús, vagy hibrid gépet sem vezetni. A suhanás mellé a beépített elektronikus gizmók, képernyők csak hab a tortán. Komolyan elgondolkodtam, hogy fel a napelemeket e tetőre és hajrá venni kell egyet. A család közlekedési igényeit 90% ban meg lehet vele oldani nagy részben napocska által termelt árammal. A maradék 10% utazásra meg bérelni valami hibrid utazó autót a hatótáv miatt.
Amíg még tudok autót vezetni addig a Type R a garázsban, csak a játék kedvéért, de utánam már a gyerekeimnek, unokáimnak a Type R feeling már egyáltalán nem fog hiányozni. Rémtörténeteket fognak majd mesélni a vacsoránál: "emlékszel egyszer, amikor az öreg elvitt azzal régi Hondájával, abban még valami ósdi dugattyús vagy milyen motor volt és benzinnel ment. Az valami szörnyű volt. Beindította garázsban és valami szörnyű büdös füstje volt. Nem látszott, de a szaga elviselhetetlen volt. Amikor mentünk, az öreg állandóan rángatott valami kart, állítólag sebességváltó a neve. Ilyenkor iszonyúan rángatott is a gép és, borzasztóan hangos is volt és amikor már elviselhetetlen lett a zaj, akkor megrántotta az a kart, ekkor egy pillanatra mintha megszűnt volna a gyorsulás, aztán újra kezdte, átmenetileg kicsit csendesebb lett, de pár másodperc után újra kezdte és ez ment folyamatosan. És hogy élvezte az öreg, csak tudnám mit...és ráadásul nem is gyorsult rendesen az az autó. Emlékszem vagy 50 km-t kellett utazni, hogy benzint tudjon bele tankolni valami benzinkúton vagy mi volt neve...…abban az autóban egy képernyő sem, de még navigáció sem volt, de az öreg képzeld navigáció nélkül oda- és haza is talált"
Kicsit hosszúra sikeredett, de ennyire elgondolkodtató volt az E élményem....próbáljátok ki. El fogtok gondolkodni ti is...
gyári motor, gyári gyűrű stb.
vízpumpa csere, pulley csere + shield, lmas rugokra cserélve, main relay vagy 5x cserélve, a tipikus NSX betegségek voltak.