De valami baj van ezekkel, hogy 5-10 Ekm-es autók sorban eladóak?
Meg mitől van az árukban majd 20000 euros eltérés, miközben alig van bennük km, szinte újak?
Az igaz. Magyarán ha nem tudja jelen esetben kivenni üresből, hiába kapcsolja ugye A-ba vagy kb. bármibe, akkor lehet mondjuk elszakadt és/vagy leakadt a bowden (mondjuk nem tudom, hogy az e vagy sem) de a lényeg, hogy olyan gondja lehet csak mint egy mezei kézinek.
(mindegy amúgy, adtam neki kontaktot, biztosan megoldják neki, de mindenesetre kíváncsi leszek mi volt a konkrét probléma, majd jól meg is kérdezem tőle, ha megoldódott)
A műszerfalon egyértelműen a váltóhibát jelző ikon jelenik meg. A váltót Lehet mozgatni, de a mozgatás ellenére nem vált át N-ből A-ba. A motor indítható.
Azért az nem teljesen olyan egyszerű. Amikor jóanyámnak csinálták, (kuplungcsere konkrétan) akkor rá is kellett nézni a computerre, hogy rendesen működjön az újjal.
Sőt, a kezdeti problémákat is az ECU frissítésével lehetett megszüntetni még az elején. (rángatott néha)
Úgyhogy azért nem teljesen olyan mintha csak simán cserélnék vagy javítanék egy szimpla manuális váltót.